myslel jsem něco takového http://www.pneumoto...qualifier-ii-17.html
ale bohužel nevím podle čeho mám vybírat.
Nejezdím žádnou střelbu,cca do 150km/hod,kratší vzdálenosti,na suchu,zatáčky,zatáčky,zatáčky.
Díkec za názory
a co mas v predu za gumu a v jakemje stavu?? vymen celou sadu a mas klid a chovani je nekde jinde....
Naposledy editováno 26.08.2012 12:33:47
1 reakcí na tento příspěvek SV 650 zadní pneu
1 reakcí na tento příspěvek SV 650 zadní pneu
spíě mi jde o to aby guma dobře držela ,jak jsem psal jezdím kratší vzdálenosti,ale spíše zatáčky. Okruh nee.
Takže jestli najedu místo 12tis 8tis. ale guma bude v zatáčkách dobře držet tak je to pro mne lepší.
zatim díkec,a ještě mam vyměnit jen zadek nebo i předek i když je gut
dík
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) SV 650 zadní pneu
2 reakcí na tento příspěvek SV 650 zadní pneu
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) SV 650 zadní pneu
standamz píše: Jo,jo. Qualifier drží dobře, ele nevydrží. Kamarád jí nedavno sundaval a měla necelých 3500 km.
to jí ale půlku odgumoval né? já na ní najezdil 7000km ještě měla 1mm vzorku, ale musel jsem na technickou, tak jsem ji přezul, a z těch 7000km jsem odjezdil tak 5000 km ve dvou
Naposledy editováno 27.08.2012 10:02:36
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) SV 650 zadní pneu
Mám zadní pneumatiku DUNLOP SPORTMAX ROADSMART II a naprostá spokojenost...
Aktuálně najeto 2400 Km a pneu to ani nepoznalo... nádherně drží, dobře se přehazuje - prostě doporučuji!!!
Na předku mám DUNLOP QUALIFIER I - najeto 5664 Km a má 65 procent vzorku - na předek výborná pneu - CENA/KVALITA/ŽIVOTNOST
EWRILL23 píše: Hygienik> Předpokládám, že jsi měl DUNLOP QUALIFIER obutou na Kawasaki ER 6N... On je obrovský rozdíl jezdit na řadovém dvouválci a véčkovém dvouválci...na V2 ta pneumatika snese mnohem níň. (při podřazení, při akceleraci, při výjezdu ze zatáčky) to jsou jiný drby, než co ti nabízí řadový motor.
dovolím si odcitovat to co jsi napsal, ale podívám se na tyto dvě motorky trochu jinak, a to řečí čísel
pozorně čti:
SV650 r.v. 03-06 ER6n r.v. 05-09
Zdvihový objem
645 ccm 649ccm
Točivý moment
64Nm 7200 otáčky/min 66Nm - 7000 otáčky/min
Výkon
53 kW 9000 otáčky/min 53kW - 8500 otáčky/min
zdroj
promiň ale naběhl sis sám, ty motory jsou svým projevem naprosto identické, akorát mají jinak uspořádaný válce, krom zvuku v nich není takřka rozdíl, možná jen pocitově na ER6 je ten motor víc točivější
obě motorky jsem si prostřídal v jeden den a opravdu jedou stejně a chovají se stejně...i na sprintech jedou stejně, když jeden z jezdců neposere start :D
a přečti si co napsal pylot, jezdil tu gumu na SV a nijak se s jízdou nemazal, viděl jsem ho v Mýtě
Naposledy editováno 27.08.2012 12:50:24
Před utáhlou zatáčkou zkus podřadit z 3ky na 2ku u dvouválcového večkového motoru a následně na výjezdu pod plným akceleruj a zjistíš v čem je večko jinééé. Brzdná síla motoru je trošku jinde...Zablokovalo se ti už zadní kolo na ER 6N při podřazení? je rozdíl v tom jak máš Válce uspořádané... Už jsem jel na řadovém dvouválci a zdaleka to není Véčko...Řadové víc točí to souhlasím, ale projev motoru je jiný!
1 reakcí na tento příspěvek SV 650 zadní pneu
Před utáhlou zatáčkou zkus podřadit z 3ky na 2ku u dvouválcového večkového motoru a následně na výjezdu pod plným akceleruj a zjistíš v čem je večko jinééé
prosím napiš mi co se stane
Zablokovalo se ti už zadní kolo na ER 6N při podřazení?
Ano zablokovalo, na konci cílovky v Mejtě na trati, celkem zdatně kreslím po asfaltu
Naposledy editováno 27.08.2012 14:00:23
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) SV 650 zadní pneu
Raptor by ti v zatáčkách "nakopal p.d.l" Jak motorově, tak podvozkem...
Myslím, že mnozí se mnou budou souhlasit, že jsou podstatný rozdíly v tom, jestli máš válce vedle sebe nebo do véčka...Není to stejné jak tvrdíš!
Končím
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) SV 650 zadní pneu
BTW: nakopal jsem v zatackach prdel litrovymu gixeru.... Znamena to ze mam vykonnejsi motor a lepsi podvozek? Zamysli se nad sebou.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) SV 650 zadní pneu
Tohle vůbec netvrdím - nemluvím o výkonu motoru, ale jen o dvou věcech...
1. véčkový motor je většinou rychlejší z výjezdu ze zatáčky než třeba gixero jak si psal...
2. a na podvozku v zatáčkách sakra záleží... pokud ti to bude odskakovat, bude to neklidný, nebo budeš mít měkký předek a bude se ti to bořit... těžko budeš v zatáčce rychlej!
myslím, že v první řadě záleží kdo na motorce sedí a až potom je podstatný všechno ostatní...
EWRILL23 píše: 1. véčkový motor je většinou rychlejší z výjezdu ze zatáčky než třeba gixero jak si psal...
2. a na podvozku v zatáčkách sakra záleží... pokud ti to bude odskakovat, bude to neklidný, nebo budeš mít měkký předek a bude se ti to bořit... těžko budeš v zatáčce rychlej!
myslím, že v první řadě záleží kdo na motorce sedí a až potom je podstatný všechno ostatní...
2. Na podvozku zalezi u cloveka kterej umi jezdit. Ja jsem s mekejma vidlema a nahovno brzdama v mejte pojezdil daleko lepsi stroje a to jenom diky tomu ze jsem jel s vetsim nasazenim. Krome toho raptor uz se nejakejch par let nevyrabi. Delal jsi repasi podvozku? Jestli ne tak si reci o dobrym podvozku nechej. Dneska uz se vylozene spatny podvozky nedelaj.
Trefil jsi to az v poslednim bode. Nejvic zalezi na pilotovi.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) SV 650 zadní pneu
EWRILL23 píše: Hygienik> ale s nohou na zadní brzdě nééé? , nebo s nohou v ráfku?
Raptor by ti v zatáčkách "nakopal p.d.l" Jak motorově, tak podvozkem...
Myslím, že mnozí se mnou budou souhlasit, že jsou podstatný rozdíly v tom, jestli máš válce vedle sebe nebo do véčka...Není to stejné jak tvrdíš!
Končím
aha pochroumal jsem ti EGO, rozhodně je jasný, že Raptor když vyjel z fabriky měl lepší podvozek než když vyjela ER6n z fabriky, ale jestli jsi od tý doby co motorka jezdí na podvozek nešáhl, tak by ses možná divil, protže já ano a nehledě na to, že Raptor (ač proti němu nic nemám a líbí se mi jako celek) má ještě oproti SV -3koně, ne že by se to dalo poznat,ale i tady je v papírech v nevýhodě a to že ti guma nevydrží ani 4000km neznamená že jezdíš jak král, ale jako bl_b, kterej to s dvouválem neumí, protože do určitých mezí se dá spojkou suplovat antihop
Ale hold když nechceš pochopit, nepochopíš a možná by ses divil, ale ve zmiňovaným Mejtě jsem prohnal i daleko silnější motorky,ale zároveň mi nedělá problém se sklonit i před slabšíma motorkama, jo nandal mě kluk s Aprilii RS 125, když to jezdec má v <-> víc než já tak OK
Ale primárně byla debata o gumách a já si stojím zatím, že Qulifier1 je dobrá guma na SV
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) SV 650 zadní pneu
pohřbí pneumatiku po 3500 Km jezdí jako blb?
DUNLOP QUALIFIER I - sezona a končíš... neznám moc lidí, kteří se s touto pneumatikou dostalo nad 5000 Km.
Není to jenom moje zkušenost - dobrá pneu, ale životnost je jinde... na zadek bych si už nedal! Předek OK!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) SV 650 zadní pneu
1 reakcí na tento příspěvek SV 650 zadní pneu
každopádně, když budeš honit trvanlivost je lepší vybírat z cestovních gum a ne lovit ve sportovních to je možná základ úspěchu
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) SV 650 zadní pneu
Kdyz jsem se potreboval nekam dostat tak jsem to tahal okolo 140 a kdyz jsem chtel jet rychle tak porad plnej, treba az do 200.
Jezdím podobně... netočím plnej každý den
Jo drží dobře - taky jsem s ní byl spokojený, ale měnit jí každý rok bych nechtěl.
Kámoš jí má na Aprilii Dorsoduro 1200 a myslím, že po sezoně K.O.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Budiky Suzuki SV 650 | Treable | 6 | 4.5.2024 v 14:43 Mňojo |
Barva svíček, bohatost Suzuki SV 650 | Rolda89 | 12 | 27.3.2024 v 07:43 Rolda89 |
Suzuki SV 1000 - 299km/h matice na... Suzuki SV 650, Suzuki SV 1000, Suzuki SV 1000S, Suzu... | čábe | 14 | 16.10.2023 v 20:06 čábe |
2 válec brždění motorem [1, 2] Suzuki SV 650 | simon123 | 45 | 17.9.2023 v 02:41 eMnatřetí |
Výměna pneu - Písek Suzuki SV 650 | piknikk | 4 | 29.6.2023 v 12:55 Rebel245 |