globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: SV 650 zadní pneu
26.8.2012 v 09:53
Zdarec,poradte prosím s výběrem zadní pneu na moje moto.
myslel jsem něco takového http://www.pneumoto...qualifier-ii-17.html
ale bohužel nevím podle čeho mám vybírat.
Nejezdím žádnou střelbu,cca do 150km/hod,kratší vzdálenosti,na suchu,zatáčky,zatáčky,zatáčky.
Díkec za názory
Předchozí
1 2
Následující

SV 650 zadní pneu

26.8.2012 v 10:23 | Nahoru | #1
co treba here

SV 650 zadní pneu

26.8.2012 v 11:29 | Nahoru | #2
Q1 Na SV jsem je mel dvakrat a jsou naprosto presny. Dopredu kup profil 70 a nikdy se ti nestane zeby byly malo kulaty, vydrzely mi pres 8000, jsou za hubicku a SV nema tolik vykonu aby ty gumy pretizilo. Ja uz jsem tam nic jinyho nechtel.

SV 650 zadní pneu

26.8.2012 v 12:20 | Nahoru | #3
Pirelli Angel ST, jedině s těmito pneumatikami máš u sebe vždy strážného anděla... já bych si je sám nekoupil ale ukecal mě na ně prodejce v servise a je to absolutní špička mohu jen doporučit

SV 650 zadní pneu

26.8.2012 v 12:29 | Nahoru | #4
nebo michelin Pilot road 2 nebo 3 pres deset daji a jak se zahrejou tak lepi fest Miskin na Pirel angel najel 12tkm ma 696 monstra ja jezdil na esvu pover pury ale to je lepidlo a 6Tkm vic ani tuk
a co mas v predu za gumu a v jakemje stavu?? vymen celou sadu a mas klid a chovani je nekde jinde....

Naposledy editováno 26.08.2012 12:33:47

SV 650 zadní pneu

26.8.2012 v 12:42 | Nahoru | #5
PR2,3 a tomu ze to je cestovni guma ktera sice najede hafo km ale v zatackach nedrzi never

1 reakcí na tento příspěvek SV 650 zadní pneu

26.8.2012 v 13:13 | Nahoru | #6
jezdilsje? proc by nedržely?

1 reakcí na tento příspěvek SV 650 zadní pneu

26.8.2012 v 13:14 | Nahoru | #7
V zadu i ve předu mám METZELER SPORTEC M,ve předu je ještě gut,tak jsem myslal,že dám jen zadek
spíě mi jde o to aby guma dobře držela ,jak jsem psal jezdím kratší vzdálenosti,ale spíše zatáčky. Okruh nee.
Takže jestli najedu místo 12tis 8tis. ale guma bude v zatáčkách dobře držet tak je to pro mne lepší.
zatim díkec,a ještě mam vyměnit jen zadek nebo i předek i když je gut
dík

(reakce na) SV 650 zadní pneu

26.8.2012 v 13:22 | Nahoru | #8
Pingin> No pokud jsi byl s tema metzelerama spokojenej tak je vem klidne znova ne? Pokud chces neco levnejsiho tak zkus ty qualifiery. Ja na nich nikdy problem nemel a to jsem je vazne nesetril. Ani v Myte na okruhu nezklamaly natoz na silnici. Na velkej okruh uz bych s nima teda asi nejel, ale silnice v pohode.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) SV 650 zadní pneu

26.8.2012 v 13:35 | Nahoru | #9

Pjercak píše: jezdilsje? proc by nedržely?

MPR3 - taky nevím proč by nedržely

(reakce na) SV 650 zadní pneu

26.8.2012 v 13:38 | Nahoru | #10
Pjercak, motovlk> Prectete si to znova. Psal tam aby neveril recem ze to nedrzi...

SV 650 zadní pneu

26.8.2012 v 14:32 | Nahoru | #11
pylot jo.
ja bych gumy nekombinoval a menil sadu ,kazda guma ma jiny polomer tvar....

SV 650 zadní pneu

26.8.2012 v 15:24 | Nahoru | #12
kup klidně to Qulifiera1 jak psal pylot, to je dobrá guma perfektní prachy

2 reakcí na tento příspěvek SV 650 zadní pneu

26.8.2012 v 20:02 | Nahoru | #13
Jo,jo. Qualifier drží dobře, ele nevydrží. Kamarád jí nedavno sundaval a měla necelých 3500 km.

(reakce na) SV 650 zadní pneu

26.8.2012 v 20:19 | Nahoru | #14
standamz> Ja na ni na SV najezdil okolo 8000. Byla sjeta krasne do kulata.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) SV 650 zadní pneu

27.8.2012 v 10:02 | Nahoru | #15

standamz píše: Jo,jo. Qualifier drží dobře, ele nevydrží. Kamarád jí nedavno sundaval a měla necelých 3500 km.


to jí ale půlku odgumoval né? já na ní najezdil 7000km ještě měla 1mm vzorku, ale musel jsem na technickou, tak jsem ji přezul, a z těch 7000km jsem odjezdil tak 5000 km ve dvou

Naposledy editováno 27.08.2012 10:02:36

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) SV 650 zadní pneu

27.8.2012 v 12:10 | Nahoru | #16
Hygienik> Předpokládám, že jsi měl DUNLOP QUALIFIER obutou na Kawasaki ER 6N... On je obrovský rozdíl jezdit na řadovém dvouválci a véčkovém dvouválci...na V2 ta pneumatika snese mnohem níň. (při podřazení, při akceleraci, při výjezdu ze zatáčky) to jsou jiný drby, než co ti nabízí řadový motor.

Mám zadní pneumatiku DUNLOP SPORTMAX ROADSMART II a naprostá spokojenost...
Aktuálně najeto 2400 Km a pneu to ani nepoznalo... nádherně drží, dobře se přehazuje - prostě doporučuji!!!

Na předku mám DUNLOP QUALIFIER I - najeto 5664 Km a má 65 procent vzorku - na předek výborná pneu - CENA/KVALITA/ŽIVOTNOST

(reakce na) SV 650 zadní pneu

27.8.2012 v 12:49 | Nahoru | #17

EWRILL23 píše: Hygienik> Předpokládám, že jsi měl DUNLOP QUALIFIER obutou na Kawasaki ER 6N... On je obrovský rozdíl jezdit na řadovém dvouválci a véčkovém dvouválci...na V2 ta pneumatika snese mnohem níň. (při podřazení, při akceleraci, při výjezdu ze zatáčky) to jsou jiný drby, než co ti nabízí řadový motor.


dovolím si odcitovat to co jsi napsal, ale podívám se na tyto dvě motorky trochu jinak, a to řečí čísel
pozorně čti:

SV650 r.v. 03-06 ER6n r.v. 05-09
Zdvihový objem
645 ccm 649ccm
Točivý moment
64Nm 7200 otáčky/min 66Nm - 7000 otáčky/min
Výkon
53 kW 9000 otáčky/min 53kW - 8500 otáčky/min

zdroj
promiň ale naběhl sis sám, ty motory jsou svým projevem naprosto identické, akorát mají jinak uspořádaný válce, krom zvuku v nich není takřka rozdíl, možná jen pocitově na ER6 je ten motor víc točivější

obě motorky jsem si prostřídal v jeden den a opravdu jedou stejně a chovají se stejně...i na sprintech jedou stejně, když jeden z jezdců neposere start :D
a přečti si co napsal pylot, jezdil tu gumu na SV a nijak se s jízdou nemazal, viděl jsem ho v Mýtě

Naposledy editováno 27.08.2012 12:50:24

SV 650 zadní pneu

27.8.2012 v 13:30 | Nahoru | #18
Hodnoty jsou stejné, ale chování obou motoru je jiné...
Před utáhlou zatáčkou zkus podřadit z 3ky na 2ku u dvouválcového večkového motoru a následně na výjezdu pod plným akceleruj a zjistíš v čem je večko jinééé. Brzdná síla motoru je trošku jinde...Zablokovalo se ti už zadní kolo na ER 6N při podřazení? je rozdíl v tom jak máš Válce uspořádané... Už jsem jel na řadovém dvouválci a zdaleka to není Véčko...Řadové víc točí to souhlasím, ale projev motoru je jiný!

1 reakcí na tento příspěvek SV 650 zadní pneu

27.8.2012 v 13:54 | Nahoru | #19

Před utáhlou zatáčkou zkus podřadit z 3ky na 2ku u dvouválcového večkového motoru a následně na výjezdu pod plným akceleruj a zjistíš v čem je večko jinééé


prosím napiš mi co se stane

Zablokovalo se ti už zadní kolo na ER 6N při podřazení?


Ano zablokovalo, na konci cílovky v Mejtě na trati, celkem zdatně kreslím po asfaltu

Naposledy editováno 27.08.2012 14:00:23

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) SV 650 zadní pneu

27.8.2012 v 15:44 | Nahoru | #20
Hygienik> ale s nohou na zadní brzdě nééé? , nebo s nohou v ráfku?
Raptor by ti v zatáčkách "nakopal p.d.l" Jak motorově, tak podvozkem...
Myslím, že mnozí se mnou budou souhlasit, že jsou podstatný rozdíly v tom, jestli máš válce vedle sebe nebo do véčka...Není to stejné jak tvrdíš!
Končím

SV 650 zadní pneu

27.8.2012 v 15:44 | Nahoru | #21
DUNLOP SPORTMAX ROADSMART II

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) SV 650 zadní pneu

27.8.2012 v 16:40 | Nahoru | #22
EWRILL23> Co to meles za blbosti? To ze se ti blokuje kolo nevypovida ani tak o motorce jako spis o tom ze nemas ve spojce skoro zadnej cit. Me se taky povedlo ho zablokovat kdyz jsem podrazoval uz v 7000 z trojky na dvojku a byl jsem prase na spojce. Na druhou stranu kdyz jsem chtel tak to slo v zatacce na brzdach z trojky na dvojku a naprosto hladce. Tohle je jen o ruce a ne o motoru. A prosimte v cem je vecko na vyjezdu ze zatacky jiny?

BTW: nakopal jsem v zatackach prdel litrovymu gixeru.... Znamena to ze mam vykonnejsi motor a lepsi podvozek? Zamysli se nad sebou.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) SV 650 zadní pneu

27.8.2012 v 17:38 | Nahoru | #23
pylot> BTW: nakopal jsem v zatackach prdel litrovymu gixeru.... Znamena to ze mam vykonnejsi motor a lepsi podvozek? Zamysli se nad sebou.

Tohle vůbec netvrdím - nemluvím o výkonu motoru, ale jen o dvou věcech...

1. véčkový motor je většinou rychlejší z výjezdu ze zatáčky než třeba gixero jak si psal...
2. a na podvozku v zatáčkách sakra záleží... pokud ti to bude odskakovat, bude to neklidný, nebo budeš mít měkký předek a bude se ti to bořit... těžko budeš v zatáčce rychlej!

myslím, že v první řadě záleží kdo na motorce sedí a až potom je podstatný všechno ostatní...

(reakce na) SV 650 zadní pneu

27.8.2012 v 17:55 | Nahoru | #24

EWRILL23 píše: 1. véčkový motor je většinou rychlejší z výjezdu ze zatáčky než třeba gixero jak si psal...
2. a na podvozku v zatáčkách sakra záleží... pokud ti to bude odskakovat, bude to neklidný, nebo budeš mít měkký předek a bude se ti to bořit... těžko budeš v zatáčce rychlej!

myslím, že v první řadě záleží kdo na motorce sedí a až potom je podstatný všechno ostatní...

1. Tak to je ale velika blbost. Rekni mi jedinou vec kterou bys to podlozil. Pro zrychleni je podstatnej moment na zadnim kole. Pokud maji motorky podobnou krivku momentu (to maji) a podobny prevody (to maji taky) tak je uplne jedno jestli je to Vcko nebo radak. A kdyz uz e opiras o to gixero, tak to z jakykoli zatacky dokaze smazat jakejkoli dvouvalec o stejnym objemu. Ten motor jede vic v celym pasmu.
2. Na podvozku zalezi u cloveka kterej umi jezdit. Ja jsem s mekejma vidlema a nahovno brzdama v mejte pojezdil daleko lepsi stroje a to jenom diky tomu ze jsem jel s vetsim nasazenim. Krome toho raptor uz se nejakejch par let nevyrabi. Delal jsi repasi podvozku? Jestli ne tak si reci o dobrym podvozku nechej. Dneska uz se vylozene spatny podvozky nedelaj.
Trefil jsi to az v poslednim bode. Nejvic zalezi na pilotovi.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) SV 650 zadní pneu

27.8.2012 v 19:49 | Nahoru | #25

EWRILL23 píše: Hygienik> ale s nohou na zadní brzdě nééé? , nebo s nohou v ráfku?
Raptor by ti v zatáčkách "nakopal p.d.l" Jak motorově, tak podvozkem...
Myslím, že mnozí se mnou budou souhlasit, že jsou podstatný rozdíly v tom, jestli máš válce vedle sebe nebo do véčka...Není to stejné jak tvrdíš!
Končím


aha pochroumal jsem ti EGO, rozhodně je jasný, že Raptor když vyjel z fabriky měl lepší podvozek než když vyjela ER6n z fabriky, ale jestli jsi od tý doby co motorka jezdí na podvozek nešáhl, tak by ses možná divil, protže já ano a nehledě na to, že Raptor (ač proti němu nic nemám a líbí se mi jako celek) má ještě oproti SV -3koně, ne že by se to dalo poznat,ale i tady je v papírech v nevýhodě a to že ti guma nevydrží ani 4000km neznamená že jezdíš jak král, ale jako bl_b, kterej to s dvouválem neumí, protože do určitých mezí se dá spojkou suplovat antihop
Ale hold když nechceš pochopit, nepochopíš a možná by ses divil, ale ve zmiňovaným Mejtě jsem prohnal i daleko silnější motorky,ale zároveň mi nedělá problém se sklonit i před slabšíma motorkama, jo nandal mě kluk s Aprilii RS 125, když to jezdec má v <-> víc než já tak OK
Ale primárně byla debata o gumách a já si stojím zatím, že Qulifier1 je dobrá guma na SV

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) SV 650 zadní pneu

27.8.2012 v 20:11 | Nahoru | #26
Hygienik> Rozhodně ne. Tohle jsou jenom názory a myšlenky... Tak to jsi frajer - takže ten kdo
pohřbí pneumatiku po 3500 Km jezdí jako blb?

DUNLOP QUALIFIER I - sezona a končíš... neznám moc lidí, kteří se s touto pneumatikou dostalo nad 5000 Km.

Není to jenom moje zkušenost - dobrá pneu, ale životnost je jinde... na zadek bych si už nedal! Předek OK!

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) SV 650 zadní pneu

27.8.2012 v 20:31 | Nahoru | #27
EWRILL23> Hele na profilu mas fotku ty qualifierky. Je zgumovana az hruza. Na krajich je masa jeste spousta. Timhle stylem se nedivim ze ti ta guma nevydrzela. Ja negumoval, jezdil jsem sam a jezdil jsem podle potreby. Kdyz jsem se potreboval nekam dostat tak jsem to tahal okolo 140 a kdyz jsem chtel jet rychle tak porad plnej, treba az do 200. Byl jsem s ni celkem casto v Myte na okruhu, jednou se mi povedlo ji prehrat a malem jsem si ustlal, ale to bylo jednou vyjmecny tempo. Jinak nikdy nezradila a dycky dala vedet kdy ji to staci. Najel jsem pres 8000 km a jedinej kdo mi kdy ujel byl Spijker se Sleeperem, prvni na RSV a druhej na R1.

1 reakcí na tento příspěvek SV 650 zadní pneu

27.8.2012 v 20:34 | Nahoru | #28
já už bych se v tom dál moc nepitval, každopádně zrasit na 70koňový motorce gumu za 3500km není moc efektivní, a co gumě nejvíc škodí jsou agresivní rozjezdy,ale to ji smeteš pouze po prostředku...
každopádně, když budeš honit trvanlivost je lepší vybírat z cestovních gum a ne lovit ve sportovních to je možná základ úspěchu

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) SV 650 zadní pneu

27.8.2012 v 20:48 | Nahoru | #29
pylot> Jo uznávám, pneu by ještě do konce sezony jezdila, ale jelo se do zahraničí a nechtěl jsem nic riskovat na načaté pneumatice... takhle jsem měl větší jistotu, že mi to třeba někde neulítne... proto koupení nové! Jinak okolo 5000 Km životnost mají.

Kdyz jsem se potreboval nekam dostat tak jsem to tahal okolo 140 a kdyz jsem chtel jet rychle tak porad plnej, treba az do 200.

Jezdím podobně... netočím plnej každý den
Jo drží dobře - taky jsem s ní byl spokojený, ale měnit jí každý rok bych nechtěl.

Kámoš jí má na Aprilii Dorsoduro 1200 a myslím, že po sezoně K.O.

(reakce na) SV 650 zadní pneu

27.8.2012 v 20:51 | Nahoru | #30
EWRILL23> No ja najel asi 7000 za rok a s tim ze ji budu kazdej rok menit jsem byl smirenej. Je to proste dany najezdem a me to prijde v pohode vyrazet kazdej rok na novy gume. Ono dorsoduro 1200 je taky jinej trhac. Ja mam ted RSV a taky by mi na tom asi uz Q1 nevydrzela 7000. Proste to ma mnohem vic vykonu a ta guma dostava zabrat. Oproti tomu jak jsem jezdil na SV ted jezdim se sotva polovicnim nasazenim, ale stejne jsem dokazal zadni gumu rozehrat daleko vic nez kdyz jsem jezdil SV. Je to dany proste taky motorkou...
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Budiky Suzuki SV 650 Treable 6 4.5.2024 v 14:43 Mňojo
Barva svíček, bohatost Suzuki SV 650 Rolda89 12 27.3.2024 v 07:43 Rolda89
Suzuki SV 1000 - 299km/h matice na... Suzuki SV 650, Suzuki SV 1000, Suzuki SV 1000S, Suzu... čábe 14 16.10.2023 v 20:06 čábe
2 válec brždění motorem [1, 2] Suzuki SV 650 simon123 45 17.9.2023 v 02:41 eMnatřetí
Výměna pneu - Písek Suzuki SV 650 piknikk 4 29.6.2023 v 12:55 Rebel245


TOPlist