původně jsem si myslel, že mi motorka žere mín, ale spotřeba oleje se neustále zvyšuje. Ještě před 2000km (co jí mám, najel jsem 4000km) byla 300ml ale ted je to skoro třičtvrtě litru. Olej nikde nekape, všechno to berou ventily. Když jsem jí koupil, kouřila jen trochu při studenym motoru, po zahřátí už vůbec. Ale stále se to zhoršuje, nechal jsem jet kamaráda na moto před sebu a jel jsem za nim v autě a vypadalo to, jako že jede na třiapůli a přehnal to s olejem. Výfuky jsu plný černýho oleje, kterej z nich občas ukapává na zem. Motorka má najeto cca 20-25tisíc km.
Myslíte, že motor ještě nějakou dobu vydrží, pokud budu nestále dolejvat?
A pokud je motor na takový spotřebě oleje, záleží vůbec na druhu oleje, kterej tam naleju? Ted tam mam M6AD a předtim jsem tam lil 10W40.
díky
1 reakcí na tento příspěvek Enormní spotřeba oleje u 125ccm 750ml/1000km
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Enormní spotřeba oleje u 125ccm 750ml/1000km
HornisGSX píše: není to náhodou ten číŇan co majitel psal, že krom brzd ,motoru ,el.insalace ,tlumičů je to celkem super motorka za luxus prajs jj kdo šetří ma za tři
Ze ty ses dival do profilu , ale taky me to napadlo.... je to on. Hlavne ze uz jsme mu to rikali tenkrat ze to ma hodit ze skaly.
MOzna pribude nove tema "Jak udelat ze 4T 2T"
3 reakcí na tento příspěvek Enormní spotřeba oleje u 125ccm 750ml/1000km
1 reakcí na tento příspěvek Enormní spotřeba oleje u 125ccm 750ml/1000km
Zimní brigáda se vyplatila a tak mi ted stojí v garáži tahle mašina. Koupil jsem ji lacino, musel jsem si na ní komplet vydělat, ale stálo to za to.
Pravda, má nějaký vady. Třeba nefunguje palivoměr, voltmetr, otáčkoměr, rychloměr, je decentně orezlá, dobijí jen když jsou vypnutý světla, zadní brzda vydává při brzdění zvuk jako zpomalující vlak, motor si bere trochu oleje a asi bude něco se zadní vidlicí nebo tlumičem, protože pokud projedu trochu zostra zatáčku, tak se rozskáče jako koza.
Vibrace tam nějaký jsou, ale nic hroznýho. Tak do 70kmh je to ok, pak už to začíná bejt lehce nepříjemný. Stejně tak rychle nejezdím.
Momentálně jí chci dát trochu do kupy a hlavně jezdit.
Rychloměr jsem vyřešil tachometrem z kola zbytek jsou detaily, který se postupně vychytaj.
Jinak jezdí slušně, zrychlení je na tuhle kubaturu až překvapující. V městskym provozu se určitě neztratí a dá se na ní jezdit i delší trasy. 120km na jeden zátah bez přestávky není problém. je snadno ovladatelná a hlavně působí docela dospěle a mohutně.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Enormní spotřeba oleje u 125ccm 750ml/1000km
Hippieguy píše: To je zase hromada vtipu a informace zadna. Gufera u ventilu vymenit nemuzu, peotoze ten expert, kterej to mel predemnou strhal hlavy u trech sroubech ze ctyr co drzej hlavu. Takze ten motor nejde rozebrat. Proto se ptam, jestli vydrzi treba dalsich 10-20 tisic, pokud ten olej budu furt dolejvat a hlidat, aby ho tam bylo dost. Pripadne neexistuje nejakej pipravek, kterej dokaze tu spotrebu snizit?
Jaké rady bys chtěl, ta motorka NENÍ SPŮSOBILÁ PRO PROVOZ NA VEŘEJNÝCH KOMUNIKACÍCH, zaneřádíš tím celé okolí, na tom oleji může někdo uklouznout, kdo ví, co ti cestou ještě upadne, kdy ti to nezabrzdí atd. To opravdu plánuješ pokoušet štěstí, dokud z toho nebude průser. Jestli máš alespoň špetku rozumu, tak se toho krámu zbavíš, beztak to stálo pár korun, škoda jí rozhodně nebude.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Enormní spotřeba oleje u 125ccm 750ml/1000km
A dokud bude jezdit, tak se ji rozhodne nezbavim, olej tam poctive dolejvam a ta stokoruna za lahev olej jednou za 1000km mne fakt nevytrhne.
Skoda jen ze jsem se tu nedockal zadny skutecny rady.
minimálně tři lidi ti tady dali jasnou radu, zbav se toho, než si na tom rozbiješ hubu, co chceš ještě slyšet?
Naposledy editováno 24.08.2012 14:37:47
Hippieguy píše: Mr.Dreamer> Muzes mi rict, cim je ta motorka nezpusobila? Stk ma, pojistku taky, ten olej z kape tak ze kdyz zastavim tak je tam po nekolika hodinach par kapek. Na tom opravdu nikdo uklouznout nemuze ani kdyby chtel! Co se yce toho upadavani, jeste mi nic neupadlo a ten vejfuk jsem si sam spravil a drzi vyborne. Brzdy mi fungujou a ty tlumice, proste nejezdim jako kreten a ani mi to moc nevadi.
A dokud bude jezdit, tak se ji rozhodne nezbavim, olej tam poctive dolejvam a ta stokoruna za lahev olej jednou za 1000km mne fakt nevytrhne.
Skoda jen ze jsem se tu nedockal zadny skutecny rady.
To, že máš platnou STK znamená jen, že během kontroly neshledal technik žádnou závadu bránící provozu na veřejných komunikacích, rozhodně to neznamená, že je vozidlo způsobilé po celou dobu platnosti STK. Pokud si například na autě necháš udělat STK, projdeš a po roce ti upadne kolo, tak je auto stále způsobilé provozu?
1 reakcí na tento příspěvek Enormní spotřeba oleje u 125ccm 750ml/1000km
Tlumiče by měly jít taky zrepasovat, ne? Zjisti si jaká těsnění a gufera to obsahuje a vyměň je. Pokud se na údržbu vyprdneš, moc dlouho se nepovozíš. A taky to bude něco stát, náhradní díly nejsou zdarma. Taky je dobré (nutné) dodržovat intervaly výměn spotřebního materiálu na moto (výměny náplní, kontrola, seřízení, mazání, nové součásti, repase některých komponent po ujetí určité vzdálenosti, nebo určitých letech provozu, atd.) dle předpisu.
Začal bych prostudováním montážní příručky.
Ten prasklej rám si nech odborně zavařit, nějakej kus slabostěný trubky z násady od mopu, to vážně nezachrání. A ještě vrtat do rámu 4 díry!!! To je dost vážná závada.
Ještě píšeš o vůli v kyvce, to jde taky zrepasovat. Čím dřív tím líp. Pak už to může být tak vymletý, že to nepůjde vyměnit. Když to tak sleduju, zkontroluj ložiska uložení krku řízení, to bude pravděpodobně taky zralý na repas.
Tímto nutným servisem se ovšem dostaneš na částku, která dost pravděpodobně převýší cenu celé moto. Takže buď se do toho pustíš a opravíš ji, čímž se naučíš dělat servis a poznáš stroj dokonale i zevnitř a do budoucna se ti to neztratí.
Nebo to prodej na náhradní díly a pořiď si něco jiného, co není tak náročné.
Naposledy editováno 24.08.2012 15:02:12
Jo jak ti tady někdo radí hustější olej, tak je to píčovina, 1. už ti to žere jak prase, takže to nepomůže a za 2. nic hustějšího než M6AD už není, jedině že bys tam našťouchal vazelínu.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Nemá jiskru-porucha CDI?? Yuki Sport 125, Yuki Vista 125, V.D.O. Moto Chopper ... | Hippieguy | 19 | 16.5.2024 v 19:04 hadra76 |
shoda motoru Xt 125 king S yuki V.D.O. Moto Chopper XT 125 KING | Zadry | 6 | 20.3.2016 v 16:50 hrochino |
Seřízení karburátoru V.D.O. Moto Chopper XT 125 KING | xarel | 5 | 25.7.2014 v 20:40 J.M.K. |
Neustálé praskání zadní dvouvláknov... V.D.O. Moto Chopper XT 125 KING | xarel | 29 | 25.7.2014 v 08:39 J.M.K. |
Zase to sání V.D.O. Moto Chopper XT 125 KING | xarel | 1 | 28.4.2014 v 01:01 Hippieguy |