Někdo nějakej tip, co bych s tim měl provést?
Je to CBR 600F (94)
Poznámka: díl na vobrázku #2 (jenom ten kroužek), je krapet volnej, ale bych řek, že to na funkci nemá moc valnej význam, mno ne?
Díky za moudra...
2 reakcí na tento příspěvek karbec a žhavej svod
Řekl bych že ty žhavý jsou OK a ty vlažný vynechávají.
Edit: zkusil bych změřit tlaky, to může napovědět.
Naposledy editováno 27.07.2012 09:36:57
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) karbec a žhavej svod
Béža píše: No nevim. Pokud po půl minutě chodu udržíš na některém svodu ruku, řekl bych, že spíš bude problém tam. Zatím na všem, pokud všechny válce jedou, jsem na svodu neudržel ruku dýl než pár vteřin.
Řekl bych že ty žhavý jsou OK a ty vlažný vynechávají.
Edit: zkusil bych změřit tlaky, to může napovědět.
+1
malé kompresní tlaky v těch válcích kde udržíš tu ruku, počítám, že u dobrého motoru to udržíš max 5-10sec než Tě spálí...
Vsadil bych se, že jak nastartuješ tak se tomu moc nechce a jak se to ohřívá tak lezou otáčky nahoru jak se přidávají ostatní válce jak se teplem vymezují vůle, měl jsem to samý na fireblade, startoval na 3 válce a po pár sec se přidal čtvrtej...
Béža píše: No nevim. Pokud po půl minutě chodu udržíš na některém svodu ruku, řekl bych, že spíš bude problém tam. Zatím na všem, pokud všechny válce jedou, jsem na svodu neudržel ruku dýl než pár vteřin.
Řekl bych že ty žhavý jsou OK a ty vlažný vynechávají.
Edit: zkusil bych změřit tlaky, to může napovědět.
Přesně jak píše Béža. Na svodech jde udržet ruku pouze pár vteřin po nastartování.
SmokinCBR: Pokud máš svody studené (prostě na nich udržíš ruku), chyba je tam.
Fugo píše: +1
malé kompresní tlaky v těch válcích kde udržíš tu ruku, počítám, že u dobrého motoru to udržíš max 5-10sec než Tě spálí...
Vsadil bych se, že jak nastartuješ tak se tomu moc nechce a jak se to ohřívá tak lezou otáčky nahoru jak se přidávají ostatní válce jak se teplem vymezují vůle, měl jsem to samý na fireblade, startoval na 3 válce a po pár sec se přidal čtvrtej...
Přesně
1 reakcí na tento příspěvek karbec a žhavej svod
Nové motory mají víc, běžně kolem 13, ale i vyběhaný motor se šesti pojede. Podstatný je právě ten rozdíl mezi válci, měl by být minimální. Když je někde výrazně méně než vedle, znamená to netěsnost. Málo na studeném motoru a výrazné zlepšení za tepla, případně po stříknutí trochu oleje do válce, naznačuje foukání přes kroužky = vyběhané. Špatné hodnoty ve všech režimech naznačují spíše netěsné ventily.
Jestli nemáš manometr se závitem, jde použít i klasický pneuměřič na náklaďáky s kónickým vstupem, kterým ho přimáčkneš do díry po svíci. Není to ideál, ale jde to. Hlavně měřit s PLNÝM PLYNEM!!!
jinak ty tvoje karbce - zacni vymenou filtru a svicek. Potom karbce ven a vycistit. co jde vymontovat vymontuj a poradne vyfoukej kompresorem. Zkontroluj jestli ti zavira sytic. Karburatory muzou zustat u sebe, to resit nemusis. Pak pomalu otacej karbce vzhuru nohama a zkontroluj ze vsechny plovaky jsou v cca stejny vyssce oproti plose kde doseda vicko plovakovy komory. Pak trochu benzinu do hadicky a zkus jestli poradne zaviraji plovakovy ventily (drz zavreny - zbytecne to nervi staci trochu a pak to pomalu poustej. Pokud u nejakyho plovaku zacne tyct driv/dyl rozeber a zkontroluj stav). Sroubky na bohatost si mel vyndany takze si je dej na to co pise manual nebo si odpocitej kolik otacek si tocil nez si to dosedlo (pred rozebiranim nejdriv dotahnes a pak az vyndas) - neni to pravidlo ale vsechny sroubky by meli bejt +- to samy jestli jeden bude o otacku uz to znaci nejakej problem. Nasledne dolad pomoci manualu u me je docela peknej popis, akorat potrebujes digi otackomer aby si videl ze ti padnou nebou vzrostou otacky o 50 (takhle je to u me). Jeste predtim spachej synchronizaci a pokud ti muzu doporucit tak delej vzdycky dva valce a hlavne na otackach ktery pise manual (u me je to na volnobeh). 3valec je vetsinou nenastavitelnej takze zacinas stelungem 3-4 pak 1-2 a nakonec to zapojis 2-3. Pro jistotu to delam vzdycky dvakrat a noproblemo. Mam dve nadoby slepeny lepenkou kde hadicky od valcu konci hned u vicka a propojovaci hadicka je na dne. Vzdycky si chvilku pockej a obcas protoc motor a nech to znova ustalit abys to mel poradne - ono se to pretahuje porad, nejlepsi co se mi povedlo ze ty hladiny trochu kolisaji ale uz se nerozutikaji.
Ja ted trosku delam na moto tak sem si pucil od kamose budiky coz je asi nejlepsi, mel sem problem s tlakem na jednom valci - na vsech +-13bar a na tom jednom jenom 10 a az po pridani oleje 13. Po rozebrani jsem zjistil ze jsou sjety kruhy tak sem je menil, valce jsou pekny - urcite to bude tim ze predchozi majitel vyhodil termostat :(
Tak snad se ti zadari
Pak uz jsou tu dve varianty - podpaleny ventily a nebo pisty s kruhama. Pisty poznas ze po pridani oleje se zvedne tlak, ventily zustanou cca stejny. U me nebyla hlava ani pisty moc zakarbonovany a tlaky to melo 13 bar tak pak dej vedet - nezapomen ze neni dulezity kolik jsou tlaky (pokud to teda neni pod cca 9bar) ale aby valce meli podobne.
Ventily sem dělal (nechal dělat) vloni (což neznamená, že se nemůžou posrat), měnila se jedna podložka.Nemám eště ten měřič na komresi (dneska ho vobjednám, vono ho možná užiju...), tak pak budu chytřejší...
Jinak do votáček jde takhle na volnoběh dobře. Neprojížděl sem to, neb mám značky v depozitu a mokrý sliky, neplatnou STK = fakt nemůžu vyjet někam na hlavní. Snad jsem tu bohatost natočil zpět dobře... udělal sem si tam poznámky fixou, kam to mám dotáhnout, ale pak sem zapomněl, kterej karbec sem dělal první . No snad sem to trefil, jináč by to bylo asi poznat zle.... někde jsou rozdíly třeba i 1,5 otáčky... Nutno zmínit teda dynojet st. 1.
Mimochodem, kdyby někdo potřeboval synchro karbeců, tak ať se klidně staví, sem v tom celkem už expert
Taky už "umim" svařovat plasty, tak kdyby někdo potřeboval a neměl to na výstavy, můžu mu nějaký kusy spojit...
V těhle záležitostech ale domluva alá PM.
1 reakcí na tento příspěvek karbec a žhavej svod
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
zapalovací cívky Honda CBR 600F | gogo25 | 3 | 24.5.2024 v 22:53 Milda69 |
Honda cbr600f cukání ve vyšších otá... Honda CBR 600F | Novasek21 | 3 | 10.5.2024 v 20:36 Pawkahb750 |
Suchot pri nevypnutej spojke Honda CBR 600F | juri23 | 23 | 8.5.2024 v 21:14 juri23 |
Nestartuje Točí ale nechytne Honda CBR 600F | Mxbike | 6 | 8.3.2024 v 17:48 Mxbike |
Zvýšení CBR600 Honda CBR 600F | GaučMaster | 7 | 6.3.2024 v 03:41 kokoška. |