Říkám si že by to nemusela být špatná volba, do běžného provozu, lepší spodek jak fazer a na okruhu budu mít dostatečný výkon ve vršku a super podvozek. Je mi jasný že ve spodku nebudu mít výkon v twinu, ale lepší než fzs 600 by to mohlo být akorát nevím o kolik. V ideálním případě kdybych měl finance tak bych šel do S4R ale to je už dost drahý co jsem koukal. Musí to být ale super motorka jak na běžný silnice tak i na okruh. Škoda že japonci nedělají tak našlápli naháče jak taliáni.
Tak nevím jestli prodat fzs 600 a jít do 750 v cěně 75-90kč, nebo se na to vysrat a šetřit na vysněného monstra. Na druhou stranu v Sosnový na fazeru mí podvozek stačí, předjíždím tam litrový biky a při výjezdu na rovince mi taky nikdo moc neujíždí. Na velkým okruhu to už asi ale bude něco jiného.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) O kolik lépe jede gsx-r 750 ve spodku než fzs 600
kury72 píše: To je právě ono,ty moderní R4 mají sice tabulkově silnější spodek než V2 ,ale pocitově je to právě naopak a o to práně jde.Z vlastní zkušenosti,jezdil jsem R1 04 a těch 120 tažnej koní v SV1000S je pro mě mnohem větší zábava,než těch 180 dostihovejch koní v R1
To, ze pocitove V2 jedou je hlavne kvuli zprevodovani, protoze R4 ti tahne pouzitelne v provozu mezi 2000 a podle objemu 11-16tis, ale V2 funguje tak mezi 4000 a 7000. Takze prevody jsou uplne jinde a pocity taky. Napada me postarsi srovnavaci jizda mezi mojim starym tezkym XJckem s 5q a lehkou GPZ500 s 6q. Obe maj v podstate identickou maximalku i zrychleni, R4 vypadal jako ze nejede a nuda, naopak R2 tahal za ruce "jak divej" a vysledek? R4 byl o krok na pred, byl to jen pocit. Je to uplne stejny jako srovnavat naftaka s benzinakem. Nekomu to vyhovuje, kdyz to je takovy splaseny jak V2, nekdo radsi klidnejsi motorku.1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) O kolik lépe jede gsx-r 750 ve spodku než fzs 600
Jindra650 píše: To, ze pocitove V2 jedou je hlavne kvuli zprevodovani, protoze R4 ti tahne pouzitelne v provozu mezi 2000 a podle objemu 11-16tis, ale V2 funguje tak mezi 4000 a 7000. Takze prevody jsou uplne jinde a pocity taky. Napada me postarsi srovnavaci jizda mezi mojim starym tezkym XJckem s 5q a lehkou GPZ500 s 6q. Obe maj v podstate identickou maximalku i zrychleni, R4 vypadal jako ze nejede a nuda, naopak R2 tahal za ruce "jak divej" a vysledek? R4 byl o krok na pred, byl to jen pocit. Je to uplne stejny jako srovnavat naftaka s benzinakem. Nekomu to vyhovuje, kdyz to je takovy splaseny jak V2, nekdo radsi klidnejsi motorku.
Byl to jen pocit, ale o ten pocit preci jde.a jak ja rikam - lepci peknej zadecek a mensi kozy, nez cecky jak kráva, ze nevis co snima, a pritom dole vytahany hudrovadlo a prdel s celulitidou...proste lepsi je spodek nez vrsek
Naposledy editováno 07.08.2012 15:01:20
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) O kolik lépe jede gsx-r 750 ve spodku než fzs 600
a daytonu? 2x rocne na okruh mi nepripada casto a do sosnovy bude daytona asi dost nevyuzita...
A na bezny jezdeni je to skoda, navic co se clovek docte tak asi nejradikalnejsi sport. sestka na trhu. Nejsporotvnejsi posez, nejtvrdsi...proste ryze okruhovy naradi...
Naposledy editováno 07.08.2012 22:18:47
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) O kolik lépe jede gsx-r 750 ve spodku než fzs 600
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) O kolik lépe jede gsx-r 750 ve spodku než fzs 600
Jindra650 píše: Alexandr> Trival by si mel kazdy okusit a zapomenout na posmesky okolo Skody HTP. Je to stale jeste exotika v sedi mnoho let monopolnich 4 a 2valcu.
Souhlasím, Triumph Daytona 675 je i ve většině testech před všemi rejžemi. Ten motor je prý úžasný.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) O kolik lépe jede gsx-r 750 ve spodku než fzs 600
vitas81 píše: Alexandr> Pokud mohu porovnávat, přecházel jsem z fazera na SV1000S a nevím jak podvozek u SV ale brzdy jsou rozhodně lepší jak u fazera .A ten podvozek stačí nastavit ale to většina místních recenzentů asi nedělá (ono taky proč na půjčené motorce, takže chápu [lol ] )
no tak zrovna podvozek u SV (jak litr tak 650) není žádná sláva, tam můžeš kroutit čím chceš
1 reakcí na tento příspěvek O kolik lépe jede gsx-r 750 ve spodku než fzs 600
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) O kolik lépe jede gsx-r 750 ve spodku než fzs 600
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) O kolik lépe jede gsx-r 750 ve spodku než fzs 600
1 reakcí na tento příspěvek O kolik lépe jede gsx-r 750 ve spodku než fzs 600
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) O kolik lépe jede gsx-r 750 ve spodku než fzs 600
Naposledy editováno 09.08.2012 23:38:33
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) O kolik lépe jede gsx-r 750 ve spodku než fzs 600
italšrot píše: Domino69> jj šestka je na okruh ideální. Celkově těm šestkám porostl výkon. Já měl RSV 00´a fároše 97´a ani jedna něměla takový výkon a asi ani podvozek. I když RSV asi jo, tam ten podvozek byl pecka.
Jen takovej drobnej dotazek, tys rikal ze si RSV tosil do 7500 otacek. neni to trosku malo kdyz ma ta motorka vrchol vykonu nekde za 9000 otackama?1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) O kolik lépe jede gsx-r 750 ve spodku než fzs 600
Naposledy editováno 10.08.2012 08:11:14
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) O kolik lépe jede gsx-r 750 ve spodku než fzs 600
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) O kolik lépe jede gsx-r 750 ve spodku než fzs 600
pylot píše: italšrot> I kdyz je pravda ze je lepsi radit spis kousek pred max vykonem nez kousek za.
řadit kousek před maximálním výkonem znamená, že se na maximální výkon nikdy nedostaneš.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) O kolik lépe jede gsx-r 750 ve spodku než fzs 600
Stev píše: řadit kousek před maximálním výkonem znamená, že se na maximální výkon nikdy nedostaneš.
Tak kousek pred jsem myslel samozrejme par stovek pred. Konkretne pri max vykonu v 9500 je lepsi radit v 9000 nez v 10000. Precijen ty otacky letej nahoru dost rychle a ja osobne to neumim trefovat uplne presne.1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) O kolik lépe jede gsx-r 750 ve spodku než fzs 600
Pak budeš v souladu se svou teorií kterou zmiňuješ výš, tedy že rozhodující je výkon.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) O kolik lépe jede gsx-r 750 ve spodku než fzs 600
1 reakcí na tento příspěvek O kolik lépe jede gsx-r 750 ve spodku než fzs 600
pylot píše: Stev>... Ja se na silnici zpravidla spokojim s tim kdyz se pohybuju mezi max momentem a max vykonem.
Jestli je max momet v 7 a max výkon v 9.5 tak těch cca 8 je to kde je ta motorka nejpružnější.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) O kolik lépe jede gsx-r 750 ve spodku než fzs 600
Jinak napsal jsem pěknou kravinu, řadit se má tak abys jezdil v pásmu nejvyššího momentu, což může a nemusí vycházet na přeřazení v okamžiku nejvyššího výkonu. Zaměnil jsem křivky točivýho momentu a výkonu, kdy moment strmě nepadá, narozdíl od výkonu jak píšeš.
Ale rsv mi podle grafu přijde že je lepší dotočit do max výkonu. A ono tam navíc do toho vstupuje zpřevodování, jestliže máš delší 3,4,6 a kratší 1,2,3, tak na první 3 stupně může platit tvoje tvrzení, a na další 3 zase moje
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Poděkování Suzuki GSX-R 600, Suzuki GSX-R 750 | RTSbike | 25 | 2.5.2024 v 19:18 Krovak |
Gipro z Hayabusa Suzuki GSX-R 600, Suzuki GSX-R 750 | RTSbike | 5 | 5.1.2024 v 23:47 RTSbike |
Čištění vany Suzuki GSX-R 750 | RTSbike | 26 | 13.12.2023 v 05:01 RTSbike |
Rozbor benzínu Suzuki GSX-R 750 | RTSbike | 3 | 19.11.2023 v 22:24 RTSbike |
Únik oleje Suzuki GSX-R 750 | RTSbike | 9 | 16.10.2023 v 20:13 RTSbike |