Napr. tohle se mi libi (uvital bych jakykoliv komentar ohledne stavu, spolehlivosti etc.): GPZ 1100 1995
Zajimalo by me, zda Vas odrazovalo okoli od koupi stare moto argumenty typu:
je to tezky jako svine,
na to nesezenes nahradni dily,
s tim se do zatacek nevlezes, stara vrazda,
je to stary, levny = je tam urcite nejakej pruser,
radsi dosetri a kup si neco normalniho aspon za 80K,
vysere se ti retezovka, nebo neco v motoru a muzes to rovnou vyhodit ?
Poslouchali jste, nebo meli svou hlavu? A zda se neco z jejich "predpovedi" vyplnilo?
Neco z tech cestovnejsich jako CBR 600F 99-00 by se mozna taky dalo sehnat kolem 40K+.
Neresim to, ze nevyuziju potencial moto, nepotrebuju litat 200-300, ani si honit triko jak peknou motorku mam.
And sorry for my poor language :) and possible duplicity of threads
1 reakcí na tento příspěvek Odrazovalo Vas okoli od koupi stare moto?
To jako chceš nám tady namluvit, že s 1,1 litrem budeš jezdit předpisově?
4 reakcí na tento příspěvek Odrazovalo Vas okoli od koupi stare moto?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Odrazovalo Vas okoli od koupi stare moto?
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Odrazovalo Vas okoli od koupi stare moto?
Gargantua píše: Jen takovej dotaz: proč je zkratka pro tisíc "K"? viz: 80K Vídám to teď nějak všude a ještě jsem se nedobral k tomu proč
melo by to byt maly "k"
neco jako km = 1000m
kV = 1000V
kW = 1000W
vice viz wiki
jinak - me se hodne libi staha Hondicka CX 500...
Naposledy editováno 31.07.2012 15:57:26
Z dílama nemá problém, ted dělal komplet velkej servis a vlezl se do 8. litrů
Starší mašiny sou poctivější než ty nový, když to není bouranej střep.
Kup si co chceš ty, rozhodně si do toho nenechej kecat.
Nejvíc kecá ten co o tom nic neví - takže už končim
Ještě k těm zatáčkám, naklepe kdejakýho sporta.
Naposledy editováno 31.07.2012 15:57:50
MedWed píše: melo by to byt maly "k"
neco jako km = 1000m
kV = 1000V
kW = 1000W
vice viz wiki
jinak - me se hodne libi staha Hondicka CX 500...
ach tak, díky.
A bych jen nekecal mimo cestu, tak ta Kawa se mi líbí a dost a myslim, že by ještě mohla něco vydržet a zažít
dily sezenes ale... treba membrana v karburatoru stoji 4000. a potrebujes 4ks. to sami priruby...
A nemyslim ze na trosku novejsi kawe to bude lepsi.
kdyz starou motorku tak proveřeny model co se delal leta v nezmeneny podobe...
pripominam model ne znacku.
za ty penize sezenes treba Diversion 900 a nebude tak vylitan jako ta kawa. a z dilama to bude lepsi. to TDM je taky lepsi volba.
rozhodne nekoukej na stary cagivy atp...
Naposledy editováno 31.07.2012 16:07:47
1 reakcí na tento příspěvek Odrazovalo Vas okoli od koupi stare moto?
Jinak to co tu popisuješ se dá brát taky z druhé strany...já bych za bike 80000,-kč nedal.Proč?Protože je to pro mě zbytečný. Priorita je pro mě dostat se do práce a bohužel na tohle potřebuju auto a motorka je cosi "navíc". A druhá věc je ta, že lidi jsou svině a je rozdíl když ti někdo zmasí bike za 40 a bike za 80tk. Kdybych mohl jezdit na biku každej den a ne 2x do týdne, tak si klidně dražší bike s radostí koupím...
Jinak k tématu: Taky mě lidi odrazovali, že si nemám brát dvouválec, že se na tom zabiju, jak to žere, že to nejede, že je to starý, že se to bude srát atd...
Být tebou, vyberu si konkrétní model či dva,seženu si info ohledně častých závad, na co se zaměřit, projedu tady bazar m.cz, tipmoto, bazos atd. vyberu pár kousků a jdu se podívat. Klidně toho objezdi víc a pak vem ten nejhezčí
nejsem ve vatě abych kupoval fungláč, motka je důležitá ale žít se bez ní dá - - měl jsem motku za 50 za 150 a mladej má teď vraždu za 15...no a co. důležitý je zda to odpovídá potřebám , stavu a možnostem. rozhodující není koupit novou, starou či jak to dělí okolí, ale koupit dobře a dobrej kup se může nacházet ve všech těchto sférách stejně jako špatnej. takže se pořádně podívej co kupuješ, projdi si chyby konkretních modelu jak ti tu radí a klidně investuj dle svých možností. Vem to tak že za 15000 co stálo mýho mladýho XJ já na CB nekoupím ani ráfky....takže když já vezmu díru, budu mít škodu stejnou jako když to mladej rozstřelí pomalu na sra..ku no a v.v.vo tom to je!
Žádná zbastlenina, origo stav. samo by to chtělo vidět, ale vypadají moc pěkně a podle mě to jsou jedny z nesmrtelných motorek.
Naposledy editováno 31.07.2012 16:38:21
1 reakcí na tento příspěvek Odrazovalo Vas okoli od koupi stare moto?
Ted mám na svojem VTR 55000km a pokud ho budu prodávat tak nehodlám stáčet, ani kdyby tam bylo 80,90 tkm. Kdo bude chtít koupí, kdo ne, půjde dál...:)
Btw.:Pamatuju si že jsem tu zahlídl 929ku fároše s 80tkm a vůbec nato nevypadal.Takže tak...:)
Naposledy editováno 31.07.2012 16:56:44
1 reakcí na tento příspěvek Odrazovalo Vas okoli od koupi stare moto?
A za 40 koupíš pěknou
Naposledy editováno 31.07.2012 17:46:49
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Odrazovalo Vas okoli od koupi stare moto?
1 reakcí na tento příspěvek Odrazovalo Vas okoli od koupi stare moto?
Jinak hmm, hmmm, bezpohlavní CBR a Fazer, které má každý druhý ...
1 reakcí na tento příspěvek Odrazovalo Vas okoli od koupi stare moto?
Jen tak pro info na jaké motorce si jezdil doteď?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Odrazovalo Vas okoli od koupi stare moto?
Ale GPZ1100 asi nebude etalonem úsporné motorky. Za 40 litrů jde vybrat lepší model. Leda by člověk počítal s tím že si ho nechá v originál stavu spoustu let a pak na tom vyrýžuje jako na veteránu.