1 reakcí na tento příspěvek stavba Urala
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) stavba Urala
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) stavba Urala
1 reakcí na tento příspěvek stavba Urala
http://www.tipmoto.com/motorky/ural/208486-650-solo.html
když tak procházím novější modely bmw, tak jsem zvědavej, jak pochodíš :)
http://www.classicmotorcycles.org.uk/bikemuseum/museum_bmw.htm
1 reakcí na tento příspěvek stavba Urala
Na BMW, pokud nebude z 50-tých let, toho z Urala/Dněpra moc nepasuje, ty jsou kompatibilní s pravzorem R71.
Bastlů Dněprů překopaných na čopra je v ČR z dřívějších dob dostatek. Dnes to lidé spíš překopávají zpátky do originálu.
Deadman píše: Slabinou toho Uralu v odkazu je alternátor RPOC. Je vysloveně nebezpečnej. Tomuto typu alternátoru rády praskají hřídele, pak ti seskočí jeho ozubené kolo do rozvodových a zjistíš proč mají přezdívku v překladu "ruční granát". Jinak je to dobrý stroj.
A já mám zrovna tento konkrétní kus vyhlédnutý a dovolit mi to finance a hlavně zdravotní stav, už by byl u mě v garáži. Je to na něm vidět, že je po prvním majiteli (dovoz deutschland) a byl dobře udržovaný, altec vypadá originál (motorku jsem viděl na vlastní oči, nesoudím jen dle fotografií). Pokud je toto pravda, dá se to nějak vyrychtovat, nebo tam rovnou dát jiný, spolehlivější?
Deadman: Nechci bastlit Dnepra...chci bastlit BMW Myslel jsem spíš, jestli pasuje kolo z nějakýho staršího BMW např. R60. Nádrž a sedátka už by nebyl problém dopasovat, si myslím..
Pak je ještě možnost koupit si Dněpří altík G424, kterému nepraskají hřídele, ale zato bývá už z výroby zralý na převinutí.
Wenca> S kompatibilitou dílů různých BMW ti neporadím.
http://www.maxbmwmot...892&rnd=05012012
http://www.maxbmwmot...654&rnd=05012012