Kdo jsem ?
21lety typek, co ma 15000 km na GS,a 100 000 v aute, ktereho pomalu ale jiste prestava bavit i pres to, ze je otevrene a motorove v dobrem stavu Jezdim prevazne kolem komina, do prace, na mistni kopce se odreagovat, ale jednou mesicne nepohrdnu delsi trasou nad 400km denne sam nebo s pritelkyni. Mam rad nahace, polokapotu nechcu, SS taky ne.
Co hledam ?
Nahace, ktery me dokaze pobavit agresivnejsim takovym tim raubirskym projevem, neco co dokaze pozlobit, neco co neni uplne citelny....timto se dost odklanim od Bandita. Na pohodlnosti ani tak nezalezi, ale hledam proste nahace na kterym se na jezdit trosku rychleji, a hlavne sportovneji ! hledam proste nahace na radeni kolem komina, pripadne casem na okruh...
Muj nazor ! :D
Kawa ZED : nejhezci vzhled, dobra povest, povest zlobidla trosku ma, 4V ktery jede pekne, silnejsi sestka, pohodli ujde, pro batuzek je to celkem peklo.
Suzuki GSR : pekny nahac, dobry motor´, ale prijde me takovy nudny, a nemam rad vyfuky pod sedlem
Bandit : nudarina pro stary fotry :D bez urazky, nevim Bandit je klasika ale proste jako motocykl me moc nenadchnul, jezdi jich moc... treba me to nekdo vymluvi
SV 650 : dvouvalec, krasny zvuk, s par upravama i prekrasny vzhled, super projev dvouvalce, jede odspodu, ale tady mam strach ze 53 KW bude proste malo rozdil oproti GS...
SV 1000 : peklo......univerzalni motka na prohaneni SS, na jizdu po zadku a na cestovani se starou ...avsak vyzaduje dost zkusenosti, citlive zachazeni s plynem, stavi se to na prdel jak prase atd atd. :D ale je to nadherna, klasicka, a zlobiva motorka
ROZPOCET MAX 80 TISIC !!!!!
Pripojuji anketu a cekam odpovedi majitelu co ktera motorka umi a co ne
Na doplnujici otazky rad odpovim
Diky Vasil
Naposledy editováno 25.07.2012 09:38:43
KawaSV píše: Za mě rozhodně SV litr, 650 je pro holki.
Použiju tvoji citaci:
SV 1000 : peklo......univerzalni motka na prohaneni SS, na jizdu po zadku a na cestovani se starou ...avsak vyzaduje dost zkusenosti, citlive zachazeni s plynem, stavi se to na prdel jak prase atd atd. :D ale je to nadherna, klasicka, a zlobiva motorka.
Přddpokládám, že to jsi někde četl. Nicméně SV sedlám asi 7. rokem a na prdel se to nestaví ani při necitlivým zacházením s plynem.
S 2V si užiješ více srandy,jak s 2V. Zátah, výkon na litru je pro ježdění po kvalitních silnicích v ČR dostačující. Brzdy v provozu taky OK. 650 neber, tomu se moc nece jet.
Kdybys chtěl další info ohledně SV, tak se ptej.
K tomu staveni na prdel pri necitlivym plynu - mne se to na VTR nechtene povedlo vzdy v takove situaci, ze jsem bud chtel rychle stihnout projet krizovatku, nez prijede auto po hlavni nebo se pripojil z vedlejsi a chtel se rychle rozjet, aby nemuselo prijizdejici auto brzdit. Vzal jsem za to na jednicku moc a predek se prizvedl, po ubrani si v klidu sedl a jelo se dal... Uvidim, co to bude delat, az to zprevoduju vic do akcelerace
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tak kterou motorku ? :D
Ja si proste myslim ze 650 SV by oproti GS 500 nebyl zas takovej skok, je tam rozdil nejakych 20-25kw, ale nemohu soudit, jelikoz jsem na tom nejel... a jde prave o to, ze druhou motorku nechcu zase za rok za dva prodavat, ale poradne si ji vymazlit a treba 5 let jezdit 80tis je prece jenom vetsi investice nez 25 za GS
Ten 2V je proste zlobivejsi, ma zabavnejsi charakter jede odspodu, coz by asi me jako kominarovi vyhovovalo vic...nemam zapotrebi tocit do 14tisic a jezdit pres 200, mam rad na motorkach to zrychleni a kroutak, ne max rychlost A ten zvuk...no kluci ja myslim ze je rozhodnuto
Naposledy editováno 25.07.2012 11:45:56
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tak kterou motorku ? :D
krouťák ten 2V má...a ten zvuk, jo ten za to taky stojí
SirIndy>VTR je o něčem jiném, jak SV.VTR je jedovatější.
Naposledy editováno 25.07.2012 11:51:29
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tak kterou motorku ? :D
KawaSV píše: Vasil.D> tak jediná rada je: vem prachy, vytipuj inzeráty a vyzkoušej to. jinak budeš tlachat u PC a číst, jak ti každá lama něco radí. každej má jinej názor, zkušenosti. vybíráš pro sebe, tak to prostě testni. pokud nemáš v kebuli nasráno, tak ten litr ustojíš a bude tě bavit déle, jak dejme tomu to 650.
krouťák ten 2V má...a ten zvuk, jo ten za to taky stojí
SirIndy>VTR je o něčem jiném, jak SV.VTR je jedovatější.
VTR 1000 Firestorm? Maximalnim vykonem je slabsi nez SV, jak je na tom vykonova krivka nevim, mozna ma vetsi silu v nizsich otackach a trochu jadrnejsi reakci na plyn diky karburatorum...
2 reakcí na tento příspěvek Tak kterou motorku ? :D
1 reakcí na tento příspěvek Tak kterou motorku ? :D
Naposledy editováno 25.07.2012 12:29:43
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tak kterou motorku ? :D
1 reakcí na tento příspěvek Tak kterou motorku ? :D
Naposledy editováno 25.07.2012 12:54:02
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tak kterou motorku ? :D
Dave81 píše: Ve srovnání s 4V: Nízký otáčky - oba bída, střední otáčky - 4V(litr) začíná jet, nadechuje se, 2V zatáhne a umře, vysoký ot.: 4V - konečně pořádná hitparády, 2V - dávno po smrti.
OK, dejme tomu, že souhlas.Mimo to, že litrovej 2V je v nízkých otáčkách bída. Jels na nějakým?
Akorát mně vysvětli, kde a jak využíváš vysoký otáčky 4V na silnici?
Na maximálku na rovince? V zatáčkách ti jsou maximální otáčku ku houvnu, tam využiješ potenciál 2V. Pokud si ovšem nepotřebuješ mastit ego na maximálce.
SirIndy> SV je díky řj uhlazenější oproti karbcům jak u VTR, tak i už zmíněného TL. Výkonově a papírově to může vypadat jinak, v reálu ta řj je prostě pomalejší v reakci na plyn. Za karbec zatáhneš, dá se jít na zadní. U řj už to moc nende.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tak kterou motorku ? :D
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tak kterou motorku ? :D
KawaSV píše: OK, dejme tomu, že souhlas.Mimo to, že litrovej 2V je v nízkých otáčkách bída. Jels na nějakým?
Akorát mně vysvětli, kde a jak využíváš vysoký otáčky 4V na silnici?
Na maximálku na rovince? V zatáčkách ti jsou maximální otáčku ku houvnu, tam využiješ potenciál 2V. Pokud si ovšem nepotřebuješ mastit ego na maximálce.
SirIndy> SV je díky řj uhlazenější oproti karbcům jak u VTR, tak i už zmíněného TL. Výkonově a papírově to může vypadat jinak, v reálu ta řj je prostě pomalejší v reakci na plyn. Za karbec zatáhneš, dá se jít na zadní. U řj už to moc nende.
TL je taky strikacka A pritom se rika, ze je ostrejsi, nez VTR (i kdyz treba TLkar Assassin to vyvraci). Myslim, ze oproti SV ma TL hlavne odlisnej vrsek motoru (ostrejsi vacky).
SirIndy píše: TL je taky strikacka A pritom se rika, ze je ostrejsi, nez VTR (i kdyz treba TLkar Assassin to vyvraci). Myslim, ze oproti SV ma TL hlavne odlisnej vrsek motoru (ostrejsi vacky).
Nevím jestli je to vačkama, ale u TL je průběh výkonu v 7tis oproti Sv docela kopanec. Testovaný SVčko je z roku 05 polokapoty a nemělo by být uškrcený. Vše taky záleží na stavu motoru, ale je to motorka s 17tis. km, což se o mé nedá říct
Naposledy editováno 25.07.2012 13:26:57
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tak kterou motorku ? :D
SirIndy píše: TL je taky strikacka A pritom se rika, ze je ostrejsi, nez VTR (i kdyz treba TLkar Assassin to vyvraci). Myslim, ze oproti SV ma TL hlavne odlisnej vrsek motoru (ostrejsi vacky).
Sry, tak to se omlouvám za mistifikundaci. Necu mu tady zasírat vlákno debatou, která ho nezajímá.
Ale shrnul bych to tak, že z výběru SV x TL x VTR je prostě SV "nejhodnější".
Souhlas?
Nece ani TeLe, ani VTR....SV jsem mu doporučil, tak uvidíme, co si přikupí.
KawaSV píše: Sry, tak to se omlouvám za mistifikundaci. Necu mu tady zasírat vlákno debatou, která ho nezajímá.
Ale shrnul bych to tak, že z výběru SV x TL x VTR je prostě SV "nejhodnější".
Souhlas?
Nece ani TeLe, ani VTR....SV jsem mu doporučil, tak uvidíme, co si přikupí.
Jo souhlas. A celkove tyhle tri jsou jeste s SL 1000 Falco z litrovejch V2 ty "hodne", o stupen vyssi level je TL 1000 R, VTR 1000 SP a RSV 1000 R.
1. vezmeš mladou a jedete na vejlet spotřeba v pohodě 5/100 (i 4 jdou ), klidná komfortní jízda, když potřebuješ výkon tam je, pohodlí je dobrý
2. překročíš 10 000 ot./min a dostaví se "turbo efekt" je to úplně jiná motorka s kterou se dá fakt prasit a zatáčky dobře řezat
ale jak tu píše už hodně lidí vyzkoušej si je a pak uvidíš, koukni třeba na půjčovny motorek nebo třeba do autoškol a koupit si kondyční jízdu (sice to není ideál a povezeš pupkatýho dědka za sebou, ale pořád lepší než drátem do oka)
E: kdyby tak nesprasili vzhledově GSR 750 tak by to byla paráda
Naposledy editováno 25.07.2012 14:05:50
V základě ale moc dobře nerozumím těmto tématům, nejenom tomu tvému. Prodej GS, vem peníze, dej zálohu prodávajícmu a projeď ty tvé vybrané stroje, uvidíš sám, co ti sedne a nebudeš tu ztrácet čas v tuně názorů, někdy okořeněných JPP. Ostatně nejsem první, kdo to tu píše.
1 reakcí na tento příspěvek Tak kterou motorku ? :D
SV 1000 : peklo......univerzalni motka na prohaneni SS, najizdu po zadku ...
tak na to prej prave bacha nebo co...staci trochu prohlidnout forum
a jinak, necet sem to cely, ale nekdo tu psal ze z sv1000 by nemel kam dal jit? Ja myslim ze este naky schody v kategorii "naked" z sv1000 jsou. Konkretne dvouval - tuono treba, mozna i superduke by mohl bejt zlobivejsi. A 4V - fz1 nebo triple - triumph. A z tech uplnejch extreem nahacu - brutale, SF, tuono V4 ...ale to uz je zas jinej level no
Naposledy editováno 25.07.2012 18:06:56
Všichni furt melou, že dvouválce sou zlý , trošku zlejší sou, ale jenom když chceš, dá se s něma jezdit i úplně jemě!!!
Sám musíš vědět jestli chceš něco zábavně zlobivýho, nebo ne
dejf. píše: tak na to prej prave bacha nebo co...staci trochu prohlidnout forum
a jinak, necet sem to cely, ale nekdo tu psal ze z sv1000 by nemel kam dal jit? Ja myslim ze este naky schody v kategorii "naked" z sv1000 jsou. Konkretne dvouval - tuono treba, mozna i superduke by mohl bejt zlobivejsi. A 4V - fz1 nebo triple - triumph. A z tech uplnejch extreem nahacu - brutale, SF, tuono V4 ...ale to uz je zas jinej level no
Jj, SVcka a TLka na dlouhe jezdeni po zadnim nejsou, pridrou se. Jak je na tom VTR nevim, tyhle veci me neberou. Na jezdeni po zadnim se doporucuje RSV/Falco/Tuono, ty maj mazani udelany tak, ze prej nic nehrozi.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
změna zadního kola ze 160 na 180 Suzuki SV 650 | Mikeš87 | 17 | Včera v 20:23 pepe100 |
Zápis změny rozměrů pneu Suzuki SV 650 | macumba | 29 | 4.6.2024 v 16:46 macumba |
Bandit vs E10 [1, 2, 3, 4] Suzuki GSF 600 Bandit | MeCool | 108 | 21.5.2024 v 19:26 Rooks |
Budiky Suzuki SV 650 | Treable | 6 | 4.5.2024 v 14:43 Mňojo |
Kawasaki z750 2007 Kawasaki Z 750 | Honzíínek | 0 | 1.5.2024 v 15:05 Honzíínek |