Uzavřeno 19.07.2012 v 13:20 uživatelem ado79799
Otevřeno 19.07.2012 v 13:20 uživatelem ado79799
Otevřeno 19.07.2012 v 13:22 uživatelem ado79799
Otevřeno 19.07.2012 v 13:24 uživatelem ado79799
1 reakcí na tento příspěvek Výroba výfuku
"Pán je asi fajnšmekr rachot jako svina váha šílená vyplachování motoru v prdel...prostě kutil domácí"
Koukám, že si má raděj koupit nějakého hi-tech akrapa jenom proto, že to není doma udělané . Napadlo vás, že to třeba chce jen zkusit protože ho kutění baví????Občas se v inzerci objeví i koncovky z ostrých 4T mx/enduro strojů za dobrý peníze a to bych viděl jako ideální pro to XT
2 reakcí na tento příspěvek Výroba výfuku
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výroba výfuku
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výroba výfuku
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výroba výfuku
Everest píše: Dělal jsem si koncovku a žádná věda to pánové není....
A příruby sis vyklepal doma na kovadlince? Děrovanou trubku sis taky doma vyrobil vrtáním dírky vedle dírky do jedničky plechu na rřevěným špalíčku ruční vrtačkou? Vnější trubku jsi koupil hotovou v Obi akorát těch cca 450 mm?
Dodej trochu víc podrobností, ať si udělám představu, a taky Ado se Sobrance, co to znamená, "žádná věda to není". A co povrchová úprava dílů? Je to jen leštěný nebo eloxovaný (příruby vypadají jako nějaká slitina Al)?
Pochybuju totiž o tom, že někdo, kdo by si uměl a mohl vyrobit příruby třeba na soustruhu, věděl, kdy sehnat nerezovou,Al, ... trubku v průměru 100 - 120 mm, ... bude řešit koncovku z hasičáku.
Až na tu přední přírubu a hlavičky "čehosi" na obvodu přírub se mi to docela líbí. Hlavně to nehyzdí žádná objímka .
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výroba výfuku
1 reakcí na tento příspěvek Výroba výfuku
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výroba výfuku
Naposledy editováno 24.07.2012 12:52:53
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výroba výfuku
Everest píše: Janek> Délka koncovky 420mm použit 1,5mm nerezový plech, průměry spodní100mm a vrchní 120mm,příruby dural. Žádná vata ani děrovaná roura. Tedy měl jsem ji tam,ale čistý je lepší.Hlavičky čehosi jsou pětky šroubky. Doporučuji šroubky na inbus vypadají vzhledově lépe na fotce jsou na křížový šroubovák.
Jestli tohle myslíš vážně, tak tedy nevím . Vždyť ten obal musí být za chvíli rozhycovaný jako svině . A 1,5 mm plech na obal??? to je docela úchylárna. Takový matroš se dává na svod od krbových vložek. Jenom ten obal je 3x těžší než Al roura . Vše bez izolace, trubka bez perforace, ..... máš pravdu, tohle opravdu není žádná věda, ale taky žádná povedená koncovka .
1 reakcí na tento příspěvek Výroba výfuku
Vavřapovič
a
Kalašnikov
Tu je malá inspirace Kalašnikov
Zde zvuková stopa.
Když byl výfuk na tomto stroji (byl tam asi hodinu), tak mě ani ve snu nenapadlo, kde skončí
Na supersportu Honda CBR125
Všiměte si, že koncovka je širší, jak zadní guma
ANO,dělám si všechno sám
NE, nemám bohatýho papíka, "abych mu dal klíčky a tati oprav a postarej se.!"
ANO,chci si udělat svůj svod a podle sebe, ikdyby to nemělo bejt buhví jak výkonu-rostoucí
ANO, materiál si seženu
NE, zatím nevím, kam pro něj
a NE, ani učitel strojnické technologie na průmyslovce, do který chodím, mi nedokázal poradit
ANO, předem děkuji za odpovědi
a ANO,kdybych věděl, tak klučinovi rád poradim a NE ho hned zprasim,jakej je to idiot a koleno-kutil. Předem díky moc všem ochotným viz. leoš vincek pitsterpro
Naposledy editováno 19.11.2012 21:24:43
1 reakcí na tento příspěvek Výroba výfuku
Výhoda je v tom, že se to nechá svařit v ohybech nerezovou elektrodou a nemusím tu platit za svaření (za jeden svár chtějí 100,- a elektrody jsem měl doma)
Jen jeden svár jsem neudělal a to napojení na na origo trubku, která byla tl. 1,2mm. To měl docela problém i profi svářeč.
Takže rezumé pokud to budeš dělat z nerezu, tl. 2mm zvládneš pěkně i elektrodou, slabší tloušťky třeba MIGem. Šlo by to i autogenem.