globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Potřebuju poradit su v koncich :(
 
19.7.2012 v 15:14
Caute koupil sem hyosunga xrx 125 a je nejakym zpusobem omezen na 80 km/h, vlozka v sani neni... pak sem jeste myslel ze vyfuk ten sem jeste neprozkomal a ani nevim jak prozkoumat... ale ceho sem si vsiml tak ze tam neni karbec kterej by tam mel byt (zvenku je jinej a kdyz sem se kouknul dovnitr tak prumer kanalu byl asi 2 cm nebo min...) tak myslim ze to bude ono chci poradit cim mam ten karburator nahradit original neni k sehnani, ale nasel sem si karburator z yamahy ybr co kdybych tam dal ten? motorka se u toho omezeni chova tak ze po dosahnuti te rychlosti zacne jakoby skakat motor zacne vynechavat... jestli nekdo vi tak prosim o rady moc dik Dave
Předchozí
1 2
Následující

Potřebuju poradit su v koncich :(

19.7.2012 v 15:27 | Nahoru | #1
pri koupi jsi toho hyenoskunka poradne projel a nedelalo to? ja jen tak
pak-li ze mas jistotu ze to opravdu je karbem sehnat jinej z bouracky. v jakych otackach ti to cukani dela pri te osmdesacte? jestli to treba jen nepretacis. ona je treba jen vetsi rozeta oproti originalu. to jen tak co napadne laika, snad se objevi povolanejsi

1 reakcí na tento příspěvek Potřebuju poradit su v koncich :(

19.7.2012 v 15:36 | Nahoru | #2
ne delalo to i pri koupi... aji v tp je napsano 80 takze je to zamerne... ano dela to pri te 80 a i na ostatnich rychlostech ale cim nizssi rychlost tim to de o malo vic do tocek ale to si nejsu jiste spis je to na kazdy rychlosti stejny a v zadnym pripade to nema silu kterou to mit ma 8,5kw a ja ted nevyjedu ani mirnej kopec aniz by to neklesalo... a předvodovani je spravny a nevim na jaky otacky to leti 5-6 ono to nema otackomer... podle zvuku soudim todle mozna blbost...

Potřebuju poradit su v koncich :(

19.7.2012 v 15:41 | Nahoru | #3
tak zkus karbec hir http://www.motorkar...-xrx-125-395277.html sry v praci mi to nechce brat odkzy

Potřebuju poradit su v koncich :(

19.7.2012 v 15:46 | Nahoru | #4
Tokové vynechvání by mohlo být nedostatkem benzínu,tedy něco zanesené v palivové soustavě,palivový filtr,karburátor,nebo nedostatkem vzduchu zanesený vzduchový filtr,pak taky v zapalování svíčka atd.Je toho hodně

Potřebuju poradit su v koncich :(

19.7.2012 v 15:49 | Nahoru | #5
jo jo dik za rady a za odkaz uz sem mu poslal sms tak uvidime.... jestli si to precte jeste nekdo koho taky neco napadne prosim o dalsi rady...

Potřebuju poradit su v koncich :(

19.7.2012 v 15:51 | Nahoru | #6
moto ma najeto 1500 km myslis ze by to byly tydle zavady u nove moto?? samozrejme na filtr kouknu ale to takhle zede zamerne i predchozim majitelum to takto jezdilo od zacatku...

1 reakcí na tento příspěvek Potřebuju poradit su v koncich :(

19.7.2012 v 15:58 | Nahoru | #7
a kdyby to bylo omezene v eletrice tak by vedly draty do tacho ne?

(reakce na) Potřebuju poradit su v koncich :(

19.7.2012 v 16:33 | Nahoru | #8
Speta007> když je to nové může se stát,že v nádrži zůstane nějaký bordel z výroby,jinak jak to je škrcené nevím,dnes to bývá přímo v řídicí jednotce a u starých bývaly restrikce v sání a výfuku,možná byly používany i jiné způsoby.

Potřebuju poradit su v koncich :(

19.7.2012 v 17:02 | Nahoru | #9
Bry jitro karburátor možná nepomůže.... Asi je to omezenou CDI při dosažení určitých otáček začne vynechávat... Jiný karburátor nemusíš optimalne ani naladit

Potřebuju poradit su v koncich :(

19.7.2012 v 17:14 | Nahoru | #10
Asi tě zklamu ale nejspíš je to v CDI Takové motorky nebrat..Pochybuju totiž že seženeš CDI za nějakou rozumnou cenu

Potřebuju poradit su v koncich :(

19.7.2012 v 17:20 | Nahoru | #11
Určitě zavřené CDI, buď vyměnit nebo dokoupit krabičku na odškrcení, třeba od ignitechu.. http://ignitech.cz/

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Potřebuju poradit su v koncich :(

19.7.2012 v 17:26 | Nahoru | #12
Speta007> ono sice je v techničáku napsáno 80, ale já mám Hyosung GA 125F, v techničáku též 80 a jede i 120..

1 reakcí na tento příspěvek Potřebuju poradit su v koncich :(

19.7.2012 v 20:19 | Nahoru | #13
Hydroskunka nebrat ...

Potřebuju poradit su v koncich :(

19.7.2012 v 21:57 | Nahoru | #14
hej karbec to neni... jeste je nejake podivne zarizeni na plynovym lanku dnes sem to nasel.. jinak sundal sem filtr vzduchu sundal sem vyfuk a jelo to stejne... zacinam mit podezdreni ze je to to cdi protoze kdyz sem ho dneska sundal tak na nem zezadu byla nalepena cervena cedulka a na ni napsano rx a pak neco cinskymi znaky... a jo bude to cdi protoze jizdu ovlivni i zatez eletricke soustavy treba s vypnutymi svetly to jede nejlip se zaplyma potkavackama to jede hur a kdyz blikam dalkovyma a jedu lehce pod 80 tak se to jakoby omezi jeste min tak na 75.. ale nikdy ani s vypnutymi svetly nejede vic jak 82... pak vynechava a skace... jak je to rizeny jak to pozna ze jedu 80?? do tacho mi nejdou zadne draty tim jsem usoudil ze to neni dci...vedou do toho 4 draty... mam je skouset odpojovat postupne po jednom? ale moc dik za rady David

Potřebuju poradit su v koncich :(

19.7.2012 v 21:58 | Nahoru | #15
jo a u nas v servise mi to dci proda za 800 to je si myslim rozumny kdyz na netu to nachazim za 1600 a ten cip taky stoji myslim litr...

Potřebuju poradit su v koncich :(

19.7.2012 v 22:17 | Nahoru | #16
Zkus to na stojaně.Jestli to bude při každým kvaltu vynechávat kolem 80ky na tacháku,tak je to jasný.Bude to mít nějakej snímač na hřídeli co jde z převodovky,nebo tak něco.Co ho skusit odpojit,nebo namontovat jinam (tam ,kde jsou menší otáčky)?

Potřebuju poradit su v koncich :(

19.7.2012 v 22:25 | Nahoru | #17
jo dela to na kazde rychlosti... takze to bude nekde na prevodovce ne? skusim poradne ohledat a hlavne zjistit kterej ten drat vede k nejakemu snimaci je mozne ze ten jeden drat z dci vede do kontrolky neutralu? urcite je to jen schoda barev ale tak vis co... vedou mi do toho 4 draty ma to tak byt?? co kdyz ten od snimace ustrihnu?

Potřebuju poradit su v koncich :(

19.7.2012 v 22:39 | Nahoru | #18
noto je pravě celej problem že to dělá na každe rychlosti , kdyby to totiž nedělalo tak by se to cdi dalo oblbnout. Třeba rezistrorem takovym zpusobem že cdi by si myslelo že je tam pořad zařazena jednička a pustilo by tě to na max točky třeba i na pětku.

Potřebuju poradit su v koncich :(

19.7.2012 v 22:50 | Nahoru | #19
Máš to v tom CDIčku-vyhoď ho doprdele dej tam ,,otevřené,, a jezdi.

Potřebuju poradit su v koncich :(

20.7.2012 v 08:55 | Nahoru | #20
Ještě než začneš měnit CDItak se podívej do tachometru. Když jsem měl ještě Kawu ZXR 400 tak ta byla omezená na tachometru. Když ručička dosáhla určité rychlosti tak to začalo škubat a víc to nejelo. Rozebral jsem ho a pod ručičkou bylo elektrické udělátko které to omezovalo (nejspíš to přestalo pouštět elektriku do cívek nevím) tak bych se mrknul ještě tam

Potřebuju poradit su v koncich :(

20.7.2012 v 10:11 | Nahoru | #21
Na mz125 je čidlo od zadního kola..chová se to úplně stejně. A když to odpojis tak to nepůjde tociit vůbec. Řešení krabička.

Potřebuju poradit su v koncich :(

20.7.2012 v 11:21 | Nahoru | #22
a co takhle se zeptat nejakyho distributora motorek teto znacky jak maji delany tyhle omezovace?

1 reakcí na tento příspěvek Potřebuju poradit su v koncich :(

20.7.2012 v 15:15 | Nahoru | #23
problem bude vyresen je to to dci je to jednoduche zadne snimace ani v tacho ani na kole proste nikde je to omezene jen v tom dci dela to na vsechny rychlosti i na neutraly nejde vytocit... vcera sem vsechno do mrdky rozebral zustal jen motor a kola vse sem promyslel a hlavne sem se dival kam vedou jednotlive draty... a je to jen v te krabicce a ta se nebude dat nijak oblbnout proste koupit nove dci a hotovo ted jen potrebuju nekoho kdo mi to dci proda za rozumnou cenu... je dobry ze je to zakladni typ dci takze neni tak drahy servisak za nej chce 800 ale precejen mam malo... potrebuju treba z nejake bourane moto tendle typ dci ma spoustu motorek takze to doma urco najdete... dodavatel mi tvrdil ty rezistory ve vyfuku a kolem karbecu samozrejme mozna tak velky hovno.. je to dci :D ale mam radost ze sme to spolecne vyresiloi mockrat dik ste borci a to se tu ani neukazal zadnej hnup kterej by hyosunga urazel... a jestli takovi prijdou tak at dou do prdele protoze ja vim ze je to solidni kvalita a vsichni co maji todle moto to tvrdi taky...

(reakce na) Potřebuju poradit su v koncich :(

20.7.2012 v 16:52 | Nahoru | #24

2stroke píše: Hydroskunka nebrat ...



tohle asi slyšet nechtěl a nepotřeboval ale hláška je to dobrá

(reakce na) Potřebuju poradit su v koncich :(

20.7.2012 v 17:52 | Nahoru | #25
Speta007> Jmenuje se to CDI (capacitor discharge ignition) a ne DCI, to je něco jiného. Pošli fotku toho a já ti řeknu, že to určitě seženeš tak za dvě kila, většinou je to na všech čínách stejný.
Nicméně po přečtení těch příznaků co tady popisuješ je mi celkem jasné, že CDIčkem to není. Číňan vyrábí CDI, které není nijak propojeno s jakoukoli elektronikou motorky a NENÍ to ani omezené. Prostě pokud jde o sofistikovanou elektroniku, tak v téhle krabičce je nulová. Jediným omezením jsou hardwareové schopnosti té krabičky (to je +*- 10.000ot./min, což stejně na sériovém motoru málokdy točíš).
Je to rozštelovaným karburátorem.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Potřebuju poradit su v koncich :(

20.7.2012 v 18:47 | Nahoru | #26

Angie21 píše: Speta007> ono sice je v techničáku napsáno 80, ale já mám Hyosung GA 125F, v techničáku též 80 a jede i 120..


Tachometrových, který je hnán lankem ne? Tomu se věřit nedá... Jinak dandy 50 má taky v TP 65km/h a v jedné osobě to dává 70-80 (teda záleží na konkrétním motoru, karburaci a jak je to celé vyladěné).

(reakce na) Potřebuju poradit su v koncich :(

20.7.2012 v 19:18 | Nahoru | #27
djangi> tachometrových 130. takže předpokládám, že ve skutečnosti něco málo přes 120.

Potřebuju poradit su v koncich :(

20.7.2012 v 21:15 | Nahoru | #28
jj taky vim ze se to jmenuje cdi aji dneska v servise sem jim rikal at mi sezenou dci a oni 1.9?? :D a proc myslis ze je rozstelovanej ten karbec? foto dam zitra... a jak se takovy karburator nastavuje protoze co ja tam mam na karburatoru zvenku tak serizovaci sroub na volnobeh... co presne v karbecu je spatne sestelovany? jak to nastavim? ale neni divne ze to dela furt presne na stejnych otackach? a fakt to jakoby vypina... ja nevim dobre rozumim mozna tak pincku a babetam ale todle bych musel rozvrtat do mrdky abych se stim seznamil ted je to pro me nezname... jestli mi to pomuzes vyresit budes kamos na vzdycky.. :D

1 reakcí na tento příspěvek Potřebuju poradit su v koncich :(

21.7.2012 v 14:46 | Nahoru | #29
impulsy by se dali zjistit osciloskopem (jestli to vynechává elektrikou,nebo ne)

Potřebuju poradit su v koncich :(

22.7.2012 v 21:17 | Nahoru | #30
pokud se jedná o motocykl pocházející z DE, tak se dá počítat s tím, že tam bude drosselsatz či jak se to píše, zkrátka nějaká škrící sada aby na tom mohli jezdit s nějakým tím jejich malým řidičákem nebo měli levnější pojištění, já už nevím.. no a to je právě do 80 km/h.. škrceno elektronicky, slyšel jsem o snímačích otáček kola, nikdy jsem se s tím naštěstí nesetkal, avšak jsem slyšel taky to, že když se to odpojí, že to pak nejede vůbec, takže nevím... zkusit sehnat CDI se kterým se to vozí do ČR a zapojit ho tam.. pokud to stojí 800 tak si myslím není co řešit, co dneska koupíme za 800 kč?

Setkal jsem se u čísnkého skůtra, že si chlpai hráli s elektrikou.. našli na netu nějaký návod jak to odškrtit - zbavit se omezení na 45 km/h.. má se tam u CDI cvakat nějaký káblík... no chlapci si samozřejmě cvakli špatný pak jim to nejelo vůbec, pak se začali hrabat v elektrice tak, že začali natahovat nové kábly úplně mimo svazek, všecko popřepojovali až si vyskratovali CDI takže jsem za pomocí druhého stejného skůtra (který byl naštěstí zrovna na dílně) dal elektriku do původního stavu a obejdnal jsem CDI.. jsem si říkal, jak to budou mít chlapi drahou srandu.. no a přišlo CDI za 350 kč to mě dostalo.. dalo se to tam, skůtr jezdí i tím ucvaknutým správným káblíkem, avšak na omezení 45 km/h se to vskutku neprojevilo.. takže káblíky necvakat
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist