1 reakcí na tento příspěvek článek o 100oktanovym benálu
Olej tam samozřejmě musíš dávat stejně jako do 95 a pak to maže naprosto stejně
1 reakcí na tento příspěvek článek o 100oktanovym benálu
1 reakcí na tento příspěvek článek o 100oktanovym benálu
1 reakcí na tento příspěvek článek o 100oktanovym benálu
Po vypusteni jsme zjistil: nejen, ze byl v benzinu bordel (kousky hliny/kaminku), ale benzin se na prste nechtel vyparit, zustavala mazlava hmota (opravdu netankoval naftu :)). Zbylo jen vypustit, rozebrat vstriky, vycistit a nalit novy benal. Po 5 otoceni to chytlo a chvili trvalo, nez to opet prestalo kourit.
Ted tam budu muset asi nejaky 100okt nalit aby mi to krapet proscistilo spalovaci prostor a kanaly, kdyz o tom pisou tak krasne :).
babynek píše: To ja mel ted opacnej problem, kdy mi kolega natankoval do 4koule klasicky N95 na noname benzince. Samozdrejme mu to po par kilometrech zacalo haprovat a kourilo to jak z dvoutaktu.
Po vypusteni jsme zjistil: nejen, ze byl v benzinu bordel (kousky hliny/kaminku), ale benzin se na prste nechtel vyparit, zustavala mazlava hmota (opravdu netankoval naftu :)). Zbylo jen vypustit, rozebrat vstriky, vycistit a nalit novy benal. Po 5 otoceni to chytlo a chvili trvalo, nez to opet prestalo kourit.
Ted tam budu muset asi nejaky 100okt nalit aby mi to krapet proscistilo spalovaci prostor a kanaly, kdyz o tom pisou tak krasne :).
benzín co se nevypařuje a ještě k tomu s hlínou a kamením-nechtěj vědět jak to zní
1 reakcí na tento příspěvek článek o 100oktanovym benálu
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) článek o 100oktanovym benálu
cita29 píše: Kámoš s DTčkem občas 100ku jezdí, a říkal že potom poznal že to jede fakt líp, hlavně z toho dostal větší maximálku a s motorem se mu nic nestalo, spíš mu to potom jede líp i když natankuje 95ku (ten motor se potom "pročistí") .
To je všechno jen "placebo"...
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) článek o 100oktanovym benálu
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) článek o 100oktanovym benálu
cita29 píše: Mike70> A čím by to bylo, že se mu po 100 oktanovým benzínu (kterým to teda nakonec není) zvýšila maximálka o nějakých 10kmh?
Treba se na danem useku kde jsi to testoval zmenily podminky, foukal vitr do zad, jina teplota/vlhkost vzduchu atd. benzinem to podle me nebylo.
A co se tyka cisticich ucinku, tak zrovna ta bioslozka=lih cisti spalovaci prostor celkem vyrazne, to same treba zminovana voda..... Takze bych osobne tipoval vetsi cistici ucinek u benzinu s bioslozkou nez u stooktanoveho...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) článek o 100oktanovym benálu
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) článek o 100oktanovym benálu
Musíme brát ve zřetel i jiné vedlejší faktory, například teplotu vzduchu, sílu a směr větru, váhu jezdce - co všechno sebou má, tlak v pneumatikách, druh pneumatik... atd. tím jen chci říct, že maximálka je při větru jiná, než při bezvětří, jiná může být když jedeš na rezervu a s plnou nádrží. Také povrch silnice hraje roli...atd atd...
cita29 píše: assassin> Ta rychlost se mu právě zvýšila trvale, ať jede kde jede, prostě mu to už na rovině jede 120-125kmh místo původních 110-115.. Já myslím že každej si bude tvrdit to svý, někdo bude říkat že to s tím jede opravdu líp, někdo že je to blbost.. Je to na každým z nás kterou cestu si vybere
Hele u 2t dvacy je tolik faktoru ovlivnujicich to jak to jede ze svadet to na benzin je asi mimo... Tech 10kmh by muselo delat tak rozdil ctvrtiny vykonu... Coz mi prijde nemozny dosahnout jen benzinem, on teoreticky ten 100oktanovej nema pro to pouziti v normalnim motoru nic navic, proste ma jen vetsi odolnost proti detonacim, to ale zadnej vyssi vykon nezpusobuje....
On ten benzin s vysokym podilem lihu e85 ma tech oktanu dost mozna jeste vic nez sto....
1 reakcí na tento příspěvek článek o 100oktanovym benálu
Clovek se porad uci
1 reakcí na tento příspěvek článek o 100oktanovym benálu
.. tedy pokud se budeme držet toho co tvrdí výrobce ..
1 reakcí na tento příspěvek článek o 100oktanovym benálu
froggy píše: 100 oktanový nemá JEN vyšší oktanové číslo, ale jak psali i kvalitnější přísady a je vyroben z kvalitnějších surovin ..
.. tedy pokud se budeme držet toho co tvrdí výrobce ..
Jo a ty kvalitnejsi prisady delaj treba ten zisk vykonu na palivovem cerpadle, je to kup
a blbosti, marketingovy bllaboly co maj lidi prinutit si koupit ten drazsi benzin....
Se divym ze tam nenapisou ze diky tem prisadam i lip proudi spaliny ve vyfuku a ze i diky tomu to jede lip
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) článek o 100oktanovym benálu
agostini79 píše: ze své zkušenosti na 2T Aprilia RS250 musím říct že Shell V-power fakt fungoval lépe než 98,nebo 95, motorka byla ochotnější ale znát to bylo tak po 2 vyjetých nádržích
Koukni na clanek co na nej daval odkaz mischa, gsxroll nameril na 100oktanovej benzin u starsi motorky mensi vykon... Trosku vetsi u novy moto s cidlem klepani atd. Rozdil je ale cca procento, coz u 250 bude tak pul kone a to si troufam rict ze nikdo nema sanci poznst, ja mel problem poznat rozdil mezi 72 a 92 kW verzi TLka a nejsem zdaleka sam....
Fuel
Use only unleaded gasoline of at least 87 octane (R+M)/2 method or 91 octane by research method. Europe uses the RON method. See this link for more info. Buying a higher octane gasoline than what is recommended for your engine does you no good. Unless you have higher compression than stock or a "pinging" or "knocking" problem, don't bother spending the extra money for premium fuel.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) článek o 100oktanovym benálu
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) článek o 100oktanovym benálu
agostini79 píše: assassin> no já jsem naposledy tankoval V-power někdy v roce 2001 kdy se ještě nemíchaly přísady z těch bio-složek tak nevím jak je to dnes - ze zásady to ale nekupuji. nicméně tenkrát to vážně bylo poznat a nebyl to subjektivní pocit že jsem vzal něco jiného. Jednou mi došel benzín a na rezervu jsem dojel k noname benzínce kde jsem vzal 95 a motor se dusil a netáhnul takže jsem do 250 raději lil 98 a výše. Ale říkám je to 10 let a dnes ty benzíny mají trochu jiné složení
Ja zas vic jak deset let tankuju tam kde mi benzin dojde, noname, znackovy... A nikdy sem nezaznamenal jakejkoliv rozdil v chodu motoru po natankovani... 250 dvoutakta sem jezdil taky...
assassin píše: Ja zas vic jak deset let tankuju tam kde mi benzin dojde, noname, znackovy... A nikdy sem nezaznamenal jakejkoliv rozdil v chodu motoru po natankovani... 250 dvoutakta sem jezdil taky...
asi jsem chytnul nějaký vadný kus motorky . Nechci nikomu radit nakupovat drahý benzín když to teď sám nedělám a neudělal bych to už jenom proto že u nás nemám důvěru v to že tam skutečně liju něco co za to stojí, ale u 2T to vážně bylo znát.
Tenkrát byl Shell jediná alternativa...
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Nsr nejdou nastavit otáčky Honda NSR 125R | Vdi | 3 | 6.6.2024 v 15:00 ja1 |
Honda NSR 125 R - netočí startér, r... Honda NSR 125R, Honda NSR 125 | MourisonCZ | 12 | 2.6.2024 v 14:01 Martin03CZ |
Nsrko otevření a polazení Honda NSR 125R | Karlusus | 20 | 17.3.2024 v 17:20 čeplin |
Honda NSR 125 přední světlomet dotaz Honda NSR 125R | RiderofNSR125 | 5 | 19.2.2024 v 18:53 RiderofNSR125 |
Nsr rozeta Honda NSR 125R, Honda NSR 125 | Karlusus | 12 | 15.9.2023 v 17:23 Karlusus |