Téma: Škoda Rapid
 
10.7.2012 v 14:12
Ahoj, zajimal by mne Vas nazor na toto auto. Co si o tom myslite? Bude to stat za ty penize?
Velka fotogalerie je ZDE

Co jsem tak pri prochazeni fotek a cteni prvnich informaci postrehl je, ze ten interier je opravdu strasny, tvrde sede plasty jako v levnem aute ci favoritu, design teda take neni zadna bomba, 5 rychlostni prevodovka je v dnesni dobe dost mimo, vyber motoru take nic moc, cekal bych osvedceny drzak 1.9TDI s 6sti stupnovou prevodovkou, tlacitka na volantu strasne, uchyceni sedaku (aspon teda vepredu) je des, skrabku na snih a mraz ve vicku nadrze si take muzou dat nekam, kdyz to nema centralni zamykani/odemykani, ridic nemuze ovladat okna vzadu, vsude kam se podivam vidim koncernovou skladacku, zezadu se mi zda ze to trochu vypada jako fabia, zepredu docela OK, absence LED svetel pro denni sviceni je docela spatna.

Nedovedu si predstavit toto auto v kombinaci s motorem 1.2. Za cenu kolem 300 000Kc se mi to zda opravdu nepovedene auto, ktere nestoji za ty penize.

Koncept Škody Rapid vypadal podle meho mnohem lepe, nez toto finalni auto. Zda se mi takove bez napadu..

Co si myslite vy? Prvni nazory a postrehy? Predem se omlouvam za kriticky nazor



Interier bude podle mne hodne nachylny na poskrabani


Zezadu


Naposledy editováno 10.07.2012 14:19:45
Anketa: líbí se vám nová Škoda Rapid?
Ano, moc!
18%
18
Ne
52%
51
Nic moc
16%
16
Cekal jsem vic
9%
9
Radeji VW
2%
2
Radeji Audi
1%
1
Radeji Hyundai
2%
2

Škoda Rapid

12.7.2012 v 14:22 | Nahoru | #211
Leko: ty ponorky jsou bozi, a maj dneska neskutecny cenovky, kdybych to vedel pred dvaceti lety, sehnal bych stodolu a nahrnul tam busu az po strechu, tenkrat byly za par kacek...
Ale jinak renovovani veteranu by me by ma bavilo, fajnova rucni prace ktera se nejspis i zaplati...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Škoda Rapid

12.7.2012 v 14:27 | Nahoru | #212
KarlosCZ> to s tím stahováním okýnek jsem nepobral už u tý citigo. Tam když cheš u spolujezdce stáhnout elek. okýnko tak se musíš natáhnout k jeho dveřím.... to musí bejt prdel ptát se někohu po pravý straně na cestu

1 reakcí na tento příspěvek Škoda Rapid

12.7.2012 v 14:33 | Nahoru | #213
My sme doma vždy mívali škodu od novýho auta do smrti - začal už muj děda Š 1202 "stejšn ", muj táta měl 1000 MB a později Favorita, já mám fábii. Nejkratší službu (nepočítám-li fábku zatim) udělal Favorit - 19 let, motor přežil 2 kastle a na hnilobu nakonec uhynul. Jsme běžní jezdiči, auta nám slouží hlavně na ježdění za prací a služby v rodině, ročně kolem 5 - 10 tkm max. Fabie je mladší(06) zatim nevím, co přinese, leč je fakt, že má najeto 65tkm bez fatální vady, jen drobnosti - zlobí centrál,prohnil vejfuk, a tak. Krásná neni, to je fakt. Ostatně, škodovky jsou podle mě hezký z jedný strany - yeti zezadu, v předu čumí jak debil, roomster přesně opačně, superb novej je zezadu jak nabořená stará laguna.... jediný hezký pro mě je předfaceliftová octáva II. Ten rapid je podobně pixlovitej jako moje fábie. Ale vzhled je podstatnej u motorky, ne? U auta je pro nás řadový jezdiče podstatný to, že to jezdí

(reakce na) Škoda Rapid

12.7.2012 v 14:39 | Nahoru | #214
Dawe02> Aha, to už je mi jasné, děkuju. Nejčastěji se ke mně totiž donášelo, že to nějak souvisí s nárazníkem, že je snad pod ním něco na způsob airbagů, majících zřejmě zmírnit náraz do chodce a snížit i poškození vozu. Ale to je podle mě nesmysl, kor před 15 lety.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Škoda Rapid

12.7.2012 v 14:56 | Nahoru | #215

J.M.K. píše: mikro> Škodovka v mých očích dojela na to, že zaspala dobu.



vzhledem k tomu, že je to jedna z TOP firem, tak mi nějak není jasný, v čem by měla tu dobu zaspat.

Škoda Rapid

12.7.2012 v 14:59 | Nahoru | #216
No když by vedle toho postavili třeba todle, ceníkově za 344 litrů - 1,6 benzin 116 koní, 7 airbagů, jakesy ty abs,edb,asc,tcl,bos,eba a jine serepetičky, manual klima, radijo, šiby a špigle v eletrice a jine blbinky, tak by byla asik volba jasna. K

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Škoda Rapid

12.7.2012 v 15:11 | Nahoru | #217

Němec píše: vzhledem k tomu, že je to jedna z TOP firem, tak mi nějak není jasný, v čem by měla tu dobu zaspat.


Tak takhle jsem se už dlouho nepobavil

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Škoda Rapid

12.7.2012 v 15:13 | Nahoru | #218

Unholyrider píše: Tak takhle jsem se už dlouho nepobavil



Nejak jsi zapomel odpovedet v cem ze to jezdis ty.

Kdyz se clovek koukne na tvuj profil je to takovy typicky profil dementa, zadna motorka, vek 3 roky a Praha.

Naposledy editováno 12.07.2012 15:14:46

(reakce na) Škoda Rapid

12.7.2012 v 15:18 | Nahoru | #219

Creck píše: Nejak jsi zapomel odpovedet v cem ze to jezdis ty.

Kdyz se clovek koukne na tvuj profil je to takovy typicky profil dementa, zadna motorka, vek 3 roky a Praha.


A řekneš mi to i osobně? Já nemám zapotřebí se tady chlubit svým motocyklem a čím jezdím, po tom je ti hovno chachare.

3 reakcí na tento příspěvek Škoda Rapid

12.7.2012 v 15:21 | Nahoru | #220
Ježiš tyvole to jsou argumenty tady.....

kdo nemá motorku v profilu, kolik stála, rodný číslo, bydliště, rozměr péra, věk a jméno tak je něco míň tyvole

(reakce na) Škoda Rapid

12.7.2012 v 15:29 | Nahoru | #221
Němec> Podílel se na tom hlavně bývalý režim, také RVHP se zadupáváním nadějných projektů, aby nás udrželi v závislosti - za vše mluví třeba smetení projektu Š973 , která strčila do kapsy Willys MB, natož GAZ69. Což bylo pro SSSR pochopitelně zcela nepřípustné.
Mám F128, auto roku 1969, takže mám s čím srovnávat. Jeho současníkem byly "embéčka" a začínající "stovky"... a proti těm je to bez nadsázky "auto jako bejk". Už jen motor, dílo Aurelia Lamprediho (konstruktéra závodních motoru pro Ferarri), který předběhl ostatní značky o 20 let a naše o 30 let. Jednoduchá konstrukce, výborné využití obestavěného prostoru, servobrzdy se zátěžákem, tichý a v té době snad jediný vůz u nás, schopný jet trvale 125 - 130km/h. U nás se ale moc nerozšířil a většinou paradoxně moc nevydržel, jelikož na našich vozovkách dost trpělo přední zavěšení a hlavně motor je háklivý na zacházení a citlivé řazení, nesnáší podtáčení a nesmí se točit pod 3000RPM. Což se pochopitelně od strejců, zvyklých na těžkopádné škodovácké motory, nedalo čekat a když si navíc leckdo pohrál s předstihem, aby mohl jezdit na Special 91, motor šel hodně rychle do kytek.

(reakce na) Škoda Rapid

12.7.2012 v 15:33 | Nahoru | #222

GRASSEL píše: Ježiš tyvole to jsou argumenty tady.....

kdo nemá motorku v profilu, kolik stála, rodný číslo, bydliště, rozměr péra, věk a jméno tak je něco míň tyvole


To neřeš

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Škoda Rapid

12.7.2012 v 15:34 | Nahoru | #223
GRASSEL> Souhlas. V tom případě se též hrdě hlásím k té "podřadné kategorii".

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Škoda Rapid

12.7.2012 v 15:36 | Nahoru | #224

J.M.K. píše: GRASSEL> Souhlas. V tom případě se též hrdě hlásím k té "podřadné kategorii".


Kolik je potřeba na založení gangu?

(reakce na) Škoda Rapid

12.7.2012 v 15:39 | Nahoru | #225

GRASSEL píše: KarlosCZ> to s tím stahováním okýnek jsem nepobral už u tý citigo. Tam když cheš u spolujezdce stáhnout elek. okýnko tak se musíš natáhnout k jeho dveřím.... to musí bejt prdel ptát se někohu po pravý straně na cestu



Tak,ale zase pokud tam sedi nejaka pekna baba tak,to zas neni marny se nahnout k okenku u spolujezdce

(reakce na) Škoda Rapid

12.7.2012 v 15:47 | Nahoru | #226
Unholyrider> Nevím, možná stačí srážka s prasetem ... mimochodem, stejně je to blbost - prase by asi dlouho nechrochtalo, když do něj chrstnul čistý benzín.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Škoda Rapid

12.7.2012 v 17:14 | Nahoru | #227
Tak copak
cituji :Vzhledem k tomu, že je to jedna z TOP firem, tak mi nějak není jasný, v čem by měla tu dobu zaspat.

A odpověď.wtf??? cituji: Tak takhle jsem se už dlouho nepobavil

Naposledy editováno 12.07.2012 18:02:37

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Škoda Rapid

12.7.2012 v 18:35 | Nahoru | #228

Unholyrider píše: Tak takhle jsem se už dlouho nepobavil



bavit se můžeš jak chceš, ale to je asi tak všechno
http://www.czechtop100.cz/zebricky-firem/100-nejvyznamnejsich-firem/2010/trzby

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Škoda Rapid

12.7.2012 v 18:53 | Nahoru | #229

Němec píše: bavit se můžeš jak chceš, ale to je asi tak všechno
http://www.czechtop100.cz/zebricky-firem/100-nejvyznamnejsich-firem/2010/trzby



..významná neznamená ,že je svými produkty špička!..což dokazuje ČEZ nebo RWE či Telefonica..ti jsou významní vlastně díky monopolu,a produkují "zmetky"!
..a když se podívam na Liberecký kraj tzn. prvni trojice je TRW,MAGNA a DENSO, tak mě jímá hruza,co bude,až se to klekne!!..a že ten automobilový průmysl je už na hraně existence je více než jasné!!

Naposledy editováno 12.07.2012 18:53:50

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Škoda Rapid

12.7.2012 v 19:15 | Nahoru | #230

mikro píše: Aj možná jo, kruháč a lidl je mi poblíž


Takže PS?
Tak až někdy budeš mít cestu na N do Rolnický školy tak se stav :)

(reakce na) Škoda Rapid

12.7.2012 v 19:27 | Nahoru | #231

2LEKO píše: Co já vím,tak byly potíže s netěsnostmi Vario...elektrohydraulický system časování rozvodu a vačkovým hřidelem..netěsnosti oleje u gufera klikové hřídele u motoru 3,6 L!
..a potom blbly synchrony u převodovek...v záruce se měnily komplet!...vše modely kolem roku 2004!!

..jinak údajně od jsou ale "nejspolehlivější" a nejméně závadové v různých testech na počet ujetých km!


Takže jenom slabší verze. 3,8 už ne. Díky.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Škoda Rapid

12.7.2012 v 19:33 | Nahoru | #232

Dawe02 píše: 2LEKO> Parada! Az toho XJS budes mit, dej vedet a dame vyjizdku se zavodem (znacka: budu mit v ruce cervene F-348)


Takže nakonec DB9 ne? Kdyby ses někdy nudil a chtěl se podělit o zkušenosti se servisem budu rád.

assassin píše: ta cena te vybojky u skodovky je tak trosku prestrelena ne? Ale jako koupit si takhle drahy auto jeste s priplatkovyma udelatkama a pak obhajovat sviceni ledkama tim ze se snazi si setrit drahy vybojky....tomu rikam slusna schyza :)

navic ty LED moduly odchazi taky a cenovka je taky zajimava.. kdyz uz tu byla rec o drahe repasi parabol....


Kdyžtak to zítra ověřím, ale cca 3000 za DS1čku to bylo určitě. Jinak OII s xenonama a mlhovkama s Cornetrem má jako denní svícení obyčejnou 12V/21W za desetikorunu.

Naposledy editováno 12.07.2012 19:43:45

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Škoda Rapid

12.7.2012 v 19:36 | Nahoru | #233
Poggy> jj bylo to tezke rozhodovani ale na DB9 mam asi cas, nekdy napisu
edit: ten druhy prispevek cituje mne ale ja ho nepsal

Naposledy editováno 12.07.2012 19:38:05

(reakce na) Škoda Rapid

12.7.2012 v 19:44 | Nahoru | #234

Dawe02 píše: Poggy> jj bylo to tezke rozhodovani ale na DB9 mam asi cas, nekdy napisu
edit: ten druhy prispevek cituje mne ale ja ho nepsal


Jasný, díky. Jo a jsem blbej. Citace stylem CTRL+C a V, ale nezměnil jsem pisatele. Opraveno.

Naposledy editováno 12.07.2012 19:45:12

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Škoda Rapid

12.7.2012 v 20:03 | Nahoru | #235

Dawe02 píše: Poggy> jj bylo to tezke rozhodovani ale na DB9 mam asi cas, nekdy napisu



..sice od Rapidu jsem to odchýlili!..kámoš pořídil toto, RR verzi...a fakt "syrové maso"!!

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Škoda Rapid

12.7.2012 v 20:14 | Nahoru | #236
2LEKO> To teda odchylili. Ja kdybych chtel ameriku, tak jezdim ale radeji 6.1L HEMI Chargera . Ten 'sloni' design se mi libi a jezdi to pekne. 190km/h pod 2000rpm (i s vozikem a dvema motorkama).

Jinak uplne mimo tema, ale jak nejrychleji jste kdo (na zemi) jeli? A cim?

Naposledy editováno 12.07.2012 20:15:30

(reakce na) Škoda Rapid

12.7.2012 v 20:17 | Nahoru | #237
Nordmax> Nevím, jak to mezi sebou pochopili Němec a Unholyrider, ale jde o to, že Škoda Auto je sice v žebříčku na prvním místě, ovšem otázkou je, zda se tam vysápala sama? Vzhledem k tomu, že poslední, co vyráběli před připojením ke koncernu VW, byla řada 105 - 130 a sportovní verze Garde a Rapid, tak by mne dost zajímalo, s čím by přišli potom a co by tedy vyráběli dnes. Pokud by tedy z důvodu zastaralosti vůbec něco vyráběli , jelikož těžko se někdo uživí výrobou neprodejného. Nepomohli by si ani oživením zašlapaného projektu Š720, jelikož ten v 90. letech už by byl též beznadějně zastaralý. Takže dle mého pohledu je to zásluha pohlcení koncernem, že tato značka dnes nejen existuje, ale dokonce je na prvním místě. Také, jak zmínil 2LEKO, vysoké postavení v žebříčku neznamená nutně i kvalitu.

Také se nabízí otázka, co je od té doby na škodovkách českého? Motory koncernové, kastli Favoritu navrhl Bertone, Felcka je jen faceliftovaný Favorit se všemi neduhy, ochcávka postavena na podvozku Golfu a když ji vidím z boku, tvarem až moc nápadně připomíná Pasaat.
Snad jedinou výhodou starších škodovek byla kompatibilita dílů - viděl jsem Š105 s rychlostkou z "embéčka" a naopak do řady 105 - 130 jde bez problémů namontovat motor Favorit.

(reakce na) Škoda Rapid

12.7.2012 v 20:29 | Nahoru | #238
j.m.k. - co českýho? no asi nic, škodovka tady má jen sklad, kde dělaj skladníci a celá republika se živí jen bohulibou prací na kvalitních produktech a se škodovkou nemaj společnýho vůbec nic. zjisti si něco o historii vstupu do koncernu a co dovalil VW do škodovky a pak tady můžem dál plkat o hovně co by kdyby.

(reakce na) Škoda Rapid

12.7.2012 v 20:52 | Nahoru | #239

Dawe02 píše: 2LEKO> To teda odchylili. Ja kdybych chtel ameriku, tak jezdim ale radeji 6.1L HEMI Chargera . Ten 'sloni' design se mi libi a jezdi to pekne. 190km/h pod 2000rpm (i s vozikem a dvema motorkama).

Jinak uplne mimo tema, ale jak nejrychleji jste kdo (na zemi) jeli? A cim?



..tak mě ty Ameriky začali oslovovat víc a víc...ani se nejedná o tu rychlost..ale líbí se mě ta mohutnost a syrovost!...a už začali dělat i "nakoňované" motory!

..a asi jsem jel autem přes 300 km/h a kolem plus mínus /Porsche,R8,W12,M5,AMG 55/...u auta i měření GPS!..a na motu dle tacha možná taky!

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Škoda Rapid

12.7.2012 v 21:50 | Nahoru | #240

GRASSEL píše: Ježiš tyvole to jsou argumenty tady.....

kdo nemá motorku v profilu, kolik stála, rodný číslo, bydliště, rozměr péra, věk a jméno tak je něco míň tyvole



Jak min, typek tu nekolikrat rekne ze zna supr auto ...... nikde odpoved jake auto, tudiz by me zajimalo co je vysnena kara vsech prazaku.
Takove neurcite hlasky typu, skodovka je hnuj a moje kara jede jak dabel , to je o nicem. Tudiz chcu konkretne urcit typ vozidla, co je bomba.

e : jednoduse a jasne napsat , muj brkolet typ B je nejlepsi auto vsech dob a vve vsem ostatnim co jezdi curaci okolo je k smichu. snad takhle to je jasne a srozumitelne.

Naposledy editováno 12.07.2012 21:52:34
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist