Velka fotogalerie je ZDE
Co jsem tak pri prochazeni fotek a cteni prvnich informaci postrehl je, ze ten interier je opravdu strasny, tvrde sede plasty jako v levnem aute ci favoritu, design teda take neni zadna bomba, 5 rychlostni prevodovka je v dnesni dobe dost mimo, vyber motoru take nic moc, cekal bych osvedceny drzak 1.9TDI s 6sti stupnovou prevodovkou, tlacitka na volantu strasne, uchyceni sedaku (aspon teda vepredu) je des, skrabku na snih a mraz ve vicku nadrze si take muzou dat nekam, kdyz to nema centralni zamykani/odemykani, ridic nemuze ovladat okna vzadu, vsude kam se podivam vidim koncernovou skladacku, zezadu se mi zda ze to trochu vypada jako fabia, zepredu docela OK, absence LED svetel pro denni sviceni je docela spatna.
Nedovedu si predstavit toto auto v kombinaci s motorem 1.2. Za cenu kolem 300 000Kc se mi to zda opravdu nepovedene auto, ktere nestoji za ty penize.
Koncept Škody Rapid vypadal podle meho mnohem lepe, nez toto finalni auto. Zda se mi takove bez napadu..
Co si myslite vy? Prvni nazory a postrehy? Predem se omlouvam za kriticky nazor
Interier bude podle mne hodne nachylny na poskrabani
Zezadu
Naposledy editováno 10.07.2012 14:19:45
Ale jinak renovovani veteranu by me by ma bavilo, fajnova rucni prace ktera se nejspis i zaplati...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Škoda Rapid
1 reakcí na tento příspěvek Škoda Rapid
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Škoda Rapid
J.M.K. píše: mikro> Škodovka v mých očích dojela na to, že zaspala dobu.
vzhledem k tomu, že je to jedna z TOP firem, tak mi nějak není jasný, v čem by měla tu dobu zaspat.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Škoda Rapid
Němec píše: vzhledem k tomu, že je to jedna z TOP firem, tak mi nějak není jasný, v čem by měla tu dobu zaspat.
Tak takhle jsem se už dlouho nepobavil
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Škoda Rapid
Unholyrider píše: Tak takhle jsem se už dlouho nepobavil
Nejak jsi zapomel odpovedet v cem ze to jezdis ty.
Kdyz se clovek koukne na tvuj profil je to takovy typicky profil dementa, zadna motorka, vek 3 roky a Praha.
Naposledy editováno 12.07.2012 15:14:46
Creck píše: Nejak jsi zapomel odpovedet v cem ze to jezdis ty.
Kdyz se clovek koukne na tvuj profil je to takovy typicky profil dementa, zadna motorka, vek 3 roky a Praha.
A řekneš mi to i osobně? Já nemám zapotřebí se tady chlubit svým motocyklem a čím jezdím, po tom je ti hovno chachare.
3 reakcí na tento příspěvek Škoda Rapid
kdo nemá motorku v profilu, kolik stála, rodný číslo, bydliště, rozměr péra, věk a jméno tak je něco míň tyvole
Mám F128, auto roku 1969, takže mám s čím srovnávat. Jeho současníkem byly "embéčka" a začínající "stovky"... a proti těm je to bez nadsázky "auto jako bejk". Už jen motor, dílo Aurelia Lamprediho (konstruktéra závodních motoru pro Ferarri), který předběhl ostatní značky o 20 let a naše o 30 let. Jednoduchá konstrukce, výborné využití obestavěného prostoru, servobrzdy se zátěžákem, tichý a v té době snad jediný vůz u nás, schopný jet trvale 125 - 130km/h. U nás se ale moc nerozšířil a většinou paradoxně moc nevydržel, jelikož na našich vozovkách dost trpělo přední zavěšení a hlavně motor je háklivý na zacházení a citlivé řazení, nesnáší podtáčení a nesmí se točit pod 3000RPM. Což se pochopitelně od strejců, zvyklých na těžkopádné škodovácké motory, nedalo čekat a když si navíc leckdo pohrál s předstihem, aby mohl jezdit na Special 91, motor šel hodně rychle do kytek.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Škoda Rapid
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Škoda Rapid
J.M.K. píše: GRASSEL> Souhlas. V tom případě se též hrdě hlásím k té "podřadné kategorii".
Kolik je potřeba na založení gangu?
GRASSEL píše: KarlosCZ> to s tím stahováním okýnek jsem nepobral už u tý citigo. Tam když cheš u spolujezdce stáhnout elek. okýnko tak se musíš natáhnout k jeho dveřím.... to musí bejt prdel ptát se někohu po pravý straně na cestu
Tak,ale zase pokud tam sedi nejaka pekna baba tak,to zas neni marny se nahnout k okenku u spolujezdce
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Škoda Rapid
cituji :Vzhledem k tomu, že je to jedna z TOP firem, tak mi nějak není jasný, v čem by měla tu dobu zaspat.
A odpověď.wtf??? cituji: Tak takhle jsem se už dlouho nepobavil
Naposledy editováno 12.07.2012 18:02:37
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Škoda Rapid
Unholyrider píše: Tak takhle jsem se už dlouho nepobavil
bavit se můžeš jak chceš, ale to je asi tak všechno
http://www.czechtop100.cz/zebricky-firem/100-nejvyznamnejsich-firem/2010/trzby
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Škoda Rapid
Němec píše: bavit se můžeš jak chceš, ale to je asi tak všechno
http://www.czechtop100.cz/zebricky-firem/100-nejvyznamnejsich-firem/2010/trzby
..významná neznamená ,že je svými produkty špička!..což dokazuje ČEZ nebo RWE či Telefonica..ti jsou významní vlastně díky monopolu,a produkují "zmetky"!
..a když se podívam na Liberecký kraj tzn. prvni trojice je TRW,MAGNA a DENSO, tak mě jímá hruza,co bude,až se to klekne!!..a že ten automobilový průmysl je už na hraně existence je více než jasné!!
Naposledy editováno 12.07.2012 18:53:50
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Škoda Rapid
mikro píše: Aj možná jo, kruháč a lidl je mi poblíž
Takže PS?
Tak až někdy budeš mít cestu na N do Rolnický školy tak se stav :)
2LEKO píše: Co já vím,tak byly potíže s netěsnostmi Vario...elektrohydraulický system časování rozvodu a vačkovým hřidelem..netěsnosti oleje u gufera klikové hřídele u motoru 3,6 L!
..a potom blbly synchrony u převodovek...v záruce se měnily komplet!...vše modely kolem roku 2004!!
..jinak údajně od jsou ale "nejspolehlivější" a nejméně závadové v různých testech na počet ujetých km!
Takže jenom slabší verze. 3,8 už ne. Díky.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Škoda Rapid
Dawe02 píše: 2LEKO> Parada! Az toho XJS budes mit, dej vedet a dame vyjizdku se zavodem (znacka: budu mit v ruce cervene F-348)
Takže nakonec DB9 ne? Kdyby ses někdy nudil a chtěl se podělit o zkušenosti se servisem budu rád.
assassin píše: ta cena te vybojky u skodovky je tak trosku prestrelena ne? Ale jako koupit si takhle drahy auto jeste s priplatkovyma udelatkama a pak obhajovat sviceni ledkama tim ze se snazi si setrit drahy vybojky....tomu rikam slusna schyza :)
navic ty LED moduly odchazi taky a cenovka je taky zajimava.. kdyz uz tu byla rec o drahe repasi parabol....
Kdyžtak to zítra ověřím, ale cca 3000 za DS1čku to bylo určitě. Jinak OII s xenonama a mlhovkama s Cornetrem má jako denní svícení obyčejnou 12V/21W za desetikorunu.
Naposledy editováno 12.07.2012 19:43:45
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Škoda Rapid
edit: ten druhy prispevek cituje mne ale ja ho nepsal
Naposledy editováno 12.07.2012 19:38:05
Dawe02 píše: Poggy> jj bylo to tezke rozhodovani ale na DB9 mam asi cas, nekdy napisu
edit: ten druhy prispevek cituje mne ale ja ho nepsal
Jasný, díky. Jo a jsem blbej. Citace stylem CTRL+C a V, ale nezměnil jsem pisatele. Opraveno.
Naposledy editováno 12.07.2012 19:45:12
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Škoda Rapid
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Škoda Rapid
Jinak uplne mimo tema, ale jak nejrychleji jste kdo (na zemi) jeli? A cim?
Naposledy editováno 12.07.2012 20:15:30
Také se nabízí otázka, co je od té doby na škodovkách českého? Motory koncernové, kastli Favoritu navrhl Bertone, Felcka je jen faceliftovaný Favorit se všemi neduhy, ochcávka postavena na podvozku Golfu a když ji vidím z boku, tvarem až moc nápadně připomíná Pasaat.
Snad jedinou výhodou starších škodovek byla kompatibilita dílů - viděl jsem Š105 s rychlostkou z "embéčka" a naopak do řady 105 - 130 jde bez problémů namontovat motor Favorit.
Dawe02 píše: 2LEKO> To teda odchylili. Ja kdybych chtel ameriku, tak jezdim ale radeji 6.1L HEMI Chargera . Ten 'sloni' design se mi libi a jezdi to pekne. 190km/h pod 2000rpm (i s vozikem a dvema motorkama).
Jinak uplne mimo tema, ale jak nejrychleji jste kdo (na zemi) jeli? A cim?
..tak mě ty Ameriky začali oslovovat víc a víc...ani se nejedná o tu rychlost..ale líbí se mě ta mohutnost a syrovost!...a už začali dělat i "nakoňované" motory!
..a asi jsem jel autem přes 300 km/h a kolem plus mínus /Porsche,R8,W12,M5,AMG 55/...u auta i měření GPS!..a na motu dle tacha možná taky!
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Škoda Rapid
GRASSEL píše: Ježiš tyvole to jsou argumenty tady.....
kdo nemá motorku v profilu, kolik stála, rodný číslo, bydliště, rozměr péra, věk a jméno tak je něco míň tyvole
Jak min, typek tu nekolikrat rekne ze zna supr auto ...... nikde odpoved jake auto, tudiz by me zajimalo co je vysnena kara vsech prazaku.
Takove neurcite hlasky typu, skodovka je hnuj a moje kara jede jak dabel , to je o nicem. Tudiz chcu konkretne urcit typ vozidla, co je bomba.
e : jednoduse a jasne napsat , muj brkolet typ B je nejlepsi auto vsech dob a vve vsem ostatnim co jezdi curaci okolo je k smichu. snad takhle to je jasne a srozumitelne.
Naposledy editováno 12.07.2012 21:52:34