Naposledy editováno 06.04.2013 06:53:45
koonovJAN píše: rozett> no ty dakšny jsou hodně nákladnější než GP. Každým odbržděním hledáme výkon jinde, jak říká Šuli - děláme z cesťáku závoďáka, ale je to moc hezký pocit, když vytáhneš Nm do 25,8
Pak je to adrenalin jestli to vydrží. A to u GP není, snad?!
zavolej a dohodnem se 731466618
2 reakcí na tento příspěvek Okruh Františka Bartoše
Na GP můžou jezdit jen ti lidi, co si s tím opravdu poradí a nebo budou k tomu někoho mít, kdo si s tím poradí a jsou k tomu potřeba podstatně víc kačky než k SP.
Celkově je hlavně špatně nastavené "rvát něco do SP", když se tam z podstaty této třídy "rvát nic nemá". Ale tomu se asi nedá se "zlatými českými ručičkami" vyhnout.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Okruh Františka Bartoše
...a českou mentalitou ,vždy a všude něco "vylepšit" k osobnímu prospěchu!
1 reakcí na tento příspěvek Okruh Františka Bartoše
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Okruh Františka Bartoše
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Okruh Františka Bartoše
luky58 píše: Něco málo fotek z víkendu: Radvanice 2012
hmm, koukal jsem i na ty ostaní galerie a tady někdo umí
Má to výbornou kresbu a ostrost, čím fotíš?
Naposledy editováno 12.07.2012 10:46:57
1 reakcí na tento příspěvek Okruh Františka Bartoše
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Okruh Františka Bartoše
2 reakcí na tento příspěvek Okruh Františka Bartoše
jarek38 píše: lukasi myslis?neni neco spatne,kdyz podvod jezdi jezdec tymu majici hodne spolecneho s vedenim prirodaku a vlastne sef toho tymu udajne prohlasil,ze ta kontrola a diskvalifikace je utok na jeho tym,kde to jsme???mate pekny bordel v dedine
tak se ho zeptej
jarek38 píše: lukasi myslis?neni neco spatne,kdyz podvod jezdi jezdec tymu majici hodne spolecneho s vedenim prirodaku a vlastne sef toho tymu udajne prohlasil,ze ta kontrola a diskvalifikace je utok na jeho tym,kde to jsme???mate pekny bordel v dedine
...krást můžeš,ale nesmí tě nikdy chytit...za to je ten trest,že tě chytli!
...a morální hledisko je už věc jiná!..a o sportovní cti , nemá asi v dnešní době cenu hovořit!..hlavně výsledky!..za každou cenu!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Okruh Františka Bartoše
1100Virago píše: Prusa #94: Podle EXIF údajů z fotek je to nafocené Canonem 1D Mark II, což je opravdu "těžká váha". Jen tělo samotné se prodávalo za ceny nad sto tisíc.
exif jsem si neměl jak zkontrolovat, proto jsem se ptal
Na Marka bych to asi viděl na nějaký L-kový sklo ne?
1 reakcí na tento příspěvek Okruh Františka Bartoše
1100Virago> Dnes jsou toho plné bazary a ceny nejsou ani na 1/10!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Okruh Františka Bartoše
fleglpavel píše: provoz gp je za stejnou cenu jako sp
zalezi jakeho gp
Veronika-Suzuki píše: Mě by se z určitých důvodů hodilo jezdit na GP, ale pořizovací cena je minimálně čtyřnásobná toho, co jsem dala za "papoucha", a to by bylo navíc ještě pořád "šunkoGP" (koukala jsem na ně v it., v irsku a anglii)
Na GP můžou jezdit jen ti lidi, co si s tím opravdu poradí a nebo budou k tomu někoho mít, kdo si s tím poradí a jsou k tomu potřeba podstatně víc kačky než k SP.
Celkově je hlavně špatně nastavené "rvát něco do SP", když se tam z podstaty této třídy "rvát nic nemá". Ale tomu se asi nedá se "zlatými českými ručičkami" vyhnout.
1 reakcí na tento příspěvek Okruh Františka Bartoše
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Okruh Františka Bartoše
aprilialibor píše: zalezi jakeho gp
honda
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Okruh Františka Bartoše
Se s tím vůbec nezabývej ...
GP je pro ně drahé, když je přesvědčíš že není drahé, že přidáš i díly, tak chtějí ale pořádnou šlehu (co na tom, že někteří se občas jen tak tak dostanou do závodu) a když i tuhle výmluvu rozstřelíš, tak k té Hondě musíš ještě přihodit mechanika, jinak to nejde jezdit ...
A asi nemá cenu jim vysvětlovat, že mezi GPčkáři to funguje trochu jinak ...
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Okruh Františka Bartoše
rozett píše: No jen aby se pak všechny současné SP nezačali hlásit do GP, až se začne s kontrolama ... aneb kdo má všechno jak má být, ať hodí kamenem (a řády neznají, že ten či onen "nestandart" je větší zlo, než to či ono ... v praxi ... morálně je větší zlo karburátor než třeba zapalko ... ale řádově je to obé stejné)
a tohle ti "poradil" kdo? Karburátor je základ toho, co z tý motorky dostaneš! A pro technického komisaře je to ta "nejpřístupnější" věc na SP ke kontrole vůbec, a proto by se to mělo u SP kontrolovat automaticky pořád.
spíš je zajímavé, když jedna aprilka po startu má pořád ještě "za jedna" a druhej na aprilce už tam musí cpát trojku, atd.