paolo_novy Přidat reklamu

Téma: nízký volnoběh
9.7.2012 v 19:04
Nazdar hoši mám takovej problém. Má honda má strašně nízkej volnoběh štelovací šroub uplně zašrouboovaný a voloběch nic moc svíčka pořad mokrá nechce chytat cihlovou barvu. Prvně sem řešil že to kouří když je tepla vyměnil jsem gufera na klice srovnané bloky nově těsnění mezi půlkama a kouří trochu pořád ale už to trochu voní už to aspoň nesmrdí. Je pořád bohatá směs už si nevím s tí rady nestalo se vám to někomu také? Joa píst je tam tak 5 MTH

nízký volnoběh

9.7.2012 v 20:40 | Nahoru | #1
Zkontrolovat hladinu v karburatoru, popripade volnobeznou smes.

nízký volnoběh

10.7.2012 v 20:25 | Nahoru | #2
zkusil bych dát níž jehlu

nízký volnoběh

11.7.2012 v 21:27 | Nahoru | #3
Nevím co máš za rok mašiny ale u starších krosek mají karburátory keihin problém s volnoběhem kvůli špatnýmu šoupátku, který už je moc vydřený.. Na barvě svíčky taky záleží jak moc za ni taháš.. jestli to podtáčíš někdě v lese tak ji do cihlova nikdy nedáš. Další věc je v jakým poměru mažeš olej ;)

nízký volnoběh

11.7.2012 v 21:28 | Nahoru | #4
to je první věc než bych začal montování s hladinou, jehlou, tryskováním apod..

nízký volnoběh

12.7.2012 v 14:32 | Nahoru | #5
No právě svíčka jepořád mokrá a černá nemůžu ji doladit pořád. Říkam všecko bylo normální a najednou z ničeho nic spadl volnoběh. Mám podezření na klapky protože když jsem je vidělal tak prosvítají ale chtěl bych vědět jestli to je opravdu ono protože jsou docela drahé. a navíc to nepodtáčím.a když třeba jedu pak to nahnu tak cčije benyín z přepadu. šoupátko je ok

1 reakcí na tento příspěvek nízký volnoběh

12.7.2012 v 14:49 | Nahoru | #6
No jak jsem psal uz nahore hladiny. ZKonstroluj plovak, jestli vnem neni dira + jehlovej ventil jestli dovira. Kdyz das prstem plovak nahoru nebo otocis karburator vzhuru nohama a fouknes do privodu (pusou) tak ten ventil nesmis pretlacit.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) nízký volnoběh

13.7.2012 v 21:03 | Nahoru | #7
gugo> zdarec jestli se muzu pridat do tematu mam zhruba stejny problem svicka je furt mokra jak prase a cerna taky ale pred 2 dny jsem jezdil a vsechno bylo ok nechapu to karburator jsem mel venku vycistil jsem ho ale neskontroloval jsem tu uzaviraci trysku na plovaku jestli to nahodou spatne zavira a meni to hladinu benzinu. A uz me to odpalilo tri svicky, borec me rikal ze mam asi moc bohatou smes,benzin redim 1:40 a furt to huli jak prase mam hondu cr250r 07 dik za rady

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) nízký volnoběh

13.7.2012 v 21:07 | Nahoru | #8

Riider píše: gugo> zdarec jestli se muzu pridat do tematu mam zhruba stejny problem svicka je furt mokra jak prase a cerna taky ale pred 2 dny jsem jezdil a vsechno bylo ok nechapu to karburator jsem mel venku vycistil jsem ho ale neskontroloval jsem tu uzaviraci trysku na plovaku jestli to nahodou spatne zavira a meni to hladinu benzinu. A uz me to odpalilo tri svicky, borec me rikal ze mam asi moc bohatou smes,benzin redim 1:40 a furt to huli jak prase mam hondu cr250r 07 dik za rady


Zkus orientacne zmerit vysku hladiny pruhlednou trubickou, kterou nandas na odkalovaci sroub, trubicku ohnes do U a prilos na prostredek karburatoru, +- autobus se to da odmerit a kdyz je hladina hodne nahore tak ti ta hladina vyjede hodne vysoko a mas jasno. Jeslti je ta svicka cerna po 10 km jak bota je to na 99% hladinou.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) nízký volnoběh

13.7.2012 v 21:11 | Nahoru | #9
gugo> ted nevim cemu rikas odkalovaci sroub?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) nízký volnoběh

13.7.2012 v 21:14 | Nahoru | #10
Riider> Dole na karburatoru v nejnizssim miste je takovej natrubek asi 5 mm v prumeru, nad timhle natrubkem je v jeho ose (obvykle) sroubek, neda se to poplest, je to nejnizssi sroub na karburatoru. Koukni na jakejkoliv kh karburator a najdes ho.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) nízký volnoběh

13.7.2012 v 21:15 | Nahoru | #11

Riider píše: gugo> ted nevim cemu rikas odkalovaci sroub?

jo a jeste jak se pak zmensi hladina benzinu na tech plovacich jen se to prihne a hotovka nebo jak

(reakce na) nízký volnoběh

13.7.2012 v 21:18 | Nahoru | #12
gugo> je tam mam takovy cervik zakontrovany matickou tohle myslis? to je soubek na volnobech joo

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) nízký volnoběh

13.7.2012 v 21:18 | Nahoru | #13
Riider> Predpokladma ze mas asi plastovej plovak, tak v miste kde to tlaci na jehlovej ventil je takovej plisek a ten se prihyba. Jukni sem

nízký volnoběh

13.7.2012 v 21:19 | Nahoru | #14
Tak to je hustý. Takhle si orientačně zkontrolovat hladinu by mne teda nenapadlo

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) nízký volnoběh

13.7.2012 v 21:23 | Nahoru | #15
gugo> jojo mam plastovej ale ma jinci tvar ja to moc nepochopil stim orientacnim zmerim hladiny jsem na to blbej nemohl by jsi me prosim nejaky nakres poslat

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) nízký volnoběh

13.7.2012 v 21:31 | Nahoru | #16
Riider> Tak to momentalne nemohl, protoze nemam scanner , ale nechapu co natom nechapes, fyzika pro 5ty rocnik ZS spojene nadoby. Proste na jediny misto na karburatoru kde to jde pripojis hadicku volnym koncem (kde by ti to jinak vyteklo) ohnes smerem nahoru rovnobezne s horizontalni osou karburatoru tak aby konec hadicky byl nad predpokladanou urovni hladiny v karburatoru. Pak povolis odkalovaci sroub, hladina v hadicce vystoupa tak vysoko ja je vysoko hladina v karburatoru.

(reakce na) nízký volnoběh

13.7.2012 v 21:37 | Nahoru | #17

Riider píše: gugo> jojo mam plastovej ale ma jinci tvar ja to moc nepochopil stim orientacnim zmerim hladiny jsem na to blbej nemohl by jsi me prosim nejaky nakres poslat



Funguje to jako u nás zedníků hadicová vodováha

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) nízký volnoběh

13.7.2012 v 21:57 | Nahoru | #18
gugo> aha uz to chapu ale furt nevim co je ten odkalovaci sroub myslis ten co je naspod vanicky ? a jeste se chci zeptat jak je nasunuty karbec v sani tak z leve strany je mosazny sroubek s przinkou u vnitr co se snim steluje diky za rady moc

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) nízký volnoběh

13.7.2012 v 22:01 | Nahoru | #19
Riider> Na odkaovaci sroub odpoved asi ano. A dotaz na druhej sroub to bude pilot screw, kterym se ridi prave bohatost volnobezne smesi. Ale podle tvejch dotazu, bez jakejchkoliv urazek: nic snim nedelej. Seridit to doma je vcelku problem.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) nízký volnoběh

13.7.2012 v 22:14 | Nahoru | #20
gugo> tak to je asi pozde ja ho mel uz vysrubovany to jako ze stim dostelovavam volnobech? problem je ze moje honda volnobech nema od te doby co jsem ji koupil lepsi by bylo kdyby tu nekdo vlozil schema s mojim karburatorem a bylo tam popsane co je na co (cesky samozrejme) ten sroubek je do kuzelu ale dal jsem ho do te same polohy jak byl.myslim ze plus minus jedna otocka

(reakce na) nízký volnoběh

13.7.2012 v 22:31 | Nahoru | #21
Riider> +- 1 otacka je dost , protoze 1/4 otacky je treba rozdil mezi dobrou smesi a bohatou nebo chudou Nevim co mas za motorku, podle toho motoru to nepoznam. ALe v tomto pripade, uz bude nejlepsi A]vyndat karburator, zmerit hladinu nastavit podle manualu kolik ma byt, pak zjistit na kolika otackach sroubu se zacina nastavovat smes a pak zacit stelovat podle sevisniho manualu.
B] hodit to do servisu.

btw: jinak ten sroub s pruzinkou se nesmi dotahnout moc velkym momentem jinak zkurvis sedlo nebo ulomis ten konec pilot sroubu. A pak by na nem mela byt pruzina,podlozka a Okrouzek. !
Ten Okrouzek tam dost casto zustane uvnitr tak pri vraceni zpet je dobre ho nesezvejkat.

nízký volnoběh

13.7.2012 v 22:40 | Nahoru | #22
JO uz vim CR250 , koukam ze tu neni v manualech zadnej manual co by sel pouzit.
Taham neco z rapidsharu bude to tu za 5 minut tak me PM mail,
Kdyztak je to tady
Jestli je to opravdu servisni manual bude tam popsany serizeni vysky haldiny a nastaveni volnobezne smesi.

1 reakcí na tento příspěvek nízký volnoběh

13.7.2012 v 23:36 | Nahoru | #23
Riider>JO tak manual je servisni a v ENG. Tak az si ho stahnes, tak ho prosim hod do manualu ! at je to k necemu jeste taky nekomu jinymu. Nakarburatoru je air screw, tzn stelujes vzduch a je to vcelky easy. na strance 60 je tabulka , s poctama otacek zakladniho nastaveni a zpusob jak nastavovat je tam vcelku dobre popsanej.
Hladina je 15mm.(strana 67) Rozebrani karburatoru a slozeni je tam pomerne pekne vofoceny a popsany, kam se na to hrabe haynes na TA.

Tak vic ti uz asi nepomuzu, sakra ja si snad zalozim zivnost. No tu vlastne mam jenom ji neprovozuju

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) nízký volnoběh

14.7.2012 v 08:28 | Nahoru | #24
gugo> zdarec hej diky mooc jsi borec ze me tak pomahas ale ja mam rok 2007 tam uz je ten karbec trochu jinak reseny asi skousim to stahnoud ten manual astale me to nejde ja uz fakt nevim

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) nízký volnoběh

14.7.2012 v 08:47 | Nahoru | #25
Riider> uz se podarilo bylo to nejake sekle uz to stahuju

(reakce na) nízký volnoběh

14.7.2012 v 09:04 | Nahoru | #26
Riider> ted jsem si vzpomel ze mam maual v pocitaci minuly rok jsem to stahl ale je to v Italstine a vim stoho hovno stahuje se me to ci jsi me poslal tak doufam ze to neni to same...
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Jakou opravnou sadu na vidlice Honda CR 250 pospa5 19 4.3.2024 v 14:39 Krautkopf
Kawasaki kx 250, co to způsobilo Kawasaki KX 250, KTM 125 SX, Suzuki RM 125, Honda CR... DrevoKocurik 9 8.1.2024 v 22:46 Kohlstein
Poptávka GO motoru honda cr 250 Honda CR 250 milosxxx 5 27.8.2022 v 10:27 Ariete
Má smysl kupovat starší kross motor... Kawasaki KX 250, KTM 125 SX, Suzuki RM 125, Honda CR... Olihňos 2 21.6.2022 v 15:36 KAWAHAB
Hlinikovy ram vs ocelovy ram [1, 2] Honda CR 250 Milagros 50 29.1.2022 v 19:10 krokoš


TOPlist