Naposledy editováno 06.02.2010 17:20:21
E-Fox píše: jaho1>
taktez ne.....
kohout je napr. na www.motocomponents.cz
tam jsem ho našel taky za cca 1400,- ale opravné sady nikde. Našel jsem na bandita za cca 750 ale tam je kohout jinej . Já jsem měl palivový systém rozebranej asi 3x ale na nic jsem nepřišel že by bylo špatnýho. Navíc mě štve že motka jede v poho a najednou bleee a bez varování zdechne !!! Jinak klobouk dolu že se do oprav pouštíš sama
Ta membránka si jen musí sednout, občas se natáhne nebo zvarhánkovatí. Namaž tu gumu silikonovým olejem, nech vyschnout a otáčej s ní tak dlouho než si sedne. Chce to jen trpělivost, jestli je správná tak to prostě půjde. Ale také dobré - koukám co už máš vše rozdělané... Ty už rady nepotřebuješ
2 reakcí na tento příspěvek Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady
Stava se mi celkem casteji pri zastaveni (hlavne na krizovatce) ze mi tam nechce skocit 1ka. Proste kdyz zastavuju a mam tam treba jeste 2ku nebo 3ku a pak chci zkopat na 1ku tak se ji tam nechce, skoci tam neutral povetsinou a ani nesviti indikace. Jedine co pomuze je pustit spojku a pakvetsinou bez problemu skoci coz uz jsem si tak nejak zvykl si to odzkouset jestli tam je nebo ne ale trochu si rikam jestli neni neco spatne nebo jestli nedelam neco spatne. Ve meste se mi nejvic osvedcilo pri dojizdeni podrazovat az na 1ku a pak to chvilku drzet na spojce to je ok ale kdyz podrazuju a uz stojim tak se mi tohle celkem pravidelne stava.
Diky
Edit: Jo nepochopil sem uplně jestli se brání řazení když stojíš nebo za jízdy. Pokud nejde zařadit když stojíš tak buď uplně neodpíná spojka nebo máš větší volnoběžné otáčky. Pokud je vše v pořádku někdy se stane že zůstaneš stát blbě, pomůže před zařazení popojet s mašinou - prostě dopředu dozadu nohama, někde se chytne. TO je také normální, pokud to dělá občas, ale ne furt.
Naposledy editováno 06.06.2012 13:49:48
johny.smrz píše: Jeden provozni dotaz. Nevim jestli to je problem nebo normalni chovani ale pro jistotu se zeptam :)
Stava se mi celkem casteji pri zastaveni (hlavne na krizovatce) ze mi tam nechce skocit 1ka. Proste kdyz zastavuju a mam tam treba jeste 2ku nebo 3ku a pak chci zkopat na 1ku tak se ji tam nechce, skoci tam neutral povetsinou a ani nesviti indikace. Jedine co pomuze je pustit spojku a pakvetsinou bez problemu skoci coz uz jsem si tak nejak zvykl si to odzkouset jestli tam je nebo ne ale trochu si rikam jestli neni neco spatne nebo jestli nedelam neco spatne. Ve meste se mi nejvic osvedcilo pri dojizdeni podrazovat az na 1ku a pak to chvilku drzet na spojce to je ok ale kdyz podrazuju a uz stojim tak se mi tohle celkem pravidelne stava.
Diky
občas mi to udělá taky, stačí dát neutrál a pak 1 bez problémů ...
Teď si vzpomínám, že to samé potkalo ještě i mého známého při koupi GS, kdy se asi 2 minuty snažil zařadit jedničku bez toho, že by zkusil pustit a znova zmáčknout spojku. Takže to je páté "gées" .
Takže nic výjimečného
1 reakcí na tento příspěvek Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady
1 reakcí na tento příspěvek Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady
1 reakcí na tento příspěvek Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady
stejne pujde do sveta
1 reakcí na tento příspěvek Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady
Omar_Bomba> člověče ono je to dvojsečné - mi ty tuhé vidle vyhovovaly uplně mega, ale na šotolině a bordelu to nebylo uplně to pravé jahodové... Po letošním repasu jsem se teda málem na první červené vymlel jak to šlo nezvykle dolů, ale ten delší zdvih se najednou hodí
Stejně to není ideální, po zimě půjde ještě jinak. Nejvíc mě ale štve, že jak je to měkké je zase děsný břichoplaz, škrtá spodkem uplně všude. Si ji možná nakonec ještě zvýším
1 reakcí na tento příspěvek Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady
Jinak ještě furt čekám na dily, tož GSko jezdí v "šetřícím se" modu
co s tím máš? a stíháš to do srazu?
Omar_Bomba> člověče ono je to dvojsečné - mi ty tuhé vidle vyhovovaly uplně mega, ale na šotolině a bordelu to nebylo uplně to pravé jahodové... Po letošním repasu jsem se teda málem na první červené vymlel jak to šlo nezvykle dolů, ale ten delší zdvih se najednou hodí
jahody jsem právě sesbíral a jsou dobrý
1 reakcí na tento příspěvek Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady
Pokud budeš měnit podložku tak potom zkontroluj znova synchronizaci karburátorů. Jo a že nádrž dole, tak správně slož a nepopleť hadičky
edit: Ale jo vlastně, herdek - je to starý hliník, chce to dotahovat víko s citem na potřebný moment. Už tam mám z těch 6 šroubů vložkované 4... Pokud by se stalo a smeteš závit tak to nebude těsnit olej, i když je jen šroub, a z víka bude vzlínat, víko musí pevně držet všude.
Naposledy editováno 29.06.2012 09:28:48
1 reakcí na tento příspěvek Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady
1 reakcí na tento příspěvek Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady
1 reakcí na tento příspěvek Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady
Hele lidi,kdo měnil ložiska kol,muže mě potvrdit rozměry?
15x42x13 a zadek 17x47x14 - nemám to doma,ani rozdělaný.
Ještě dotaz ke kohoutu. Muže se mě někdo kouknout,jaká hadička mu vede od rezervy a kam?
Po přepnutí na rezervu jen dotečou karbce a sucho,mám podezření že někdo přehodil hadičky.
Ještě jsem u toho neměl dole nádž,nic,takže jen hádám.
Díky
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Ukazatel zařazené rychlosti GS 500E Suzuki GS 500E | Dejwidos | 0 | 1.6.2024 v 17:33 Dejwidos |
GS500 po chvili se zacne dusit a ch... Suzuki GS 500E | Phabbyg | 6 | 31.5.2024 v 07:19 Phabbyg |
Problémy s řazením + cinkání motoru... Suzuki GS 500E | ViraxRider | 16 | 26.5.2024 v 07:45 Rolda89 |
Divný chování otačkoměru Suzuki GS5... Suzuki GS 500E | Phabbyg | 1 | 15.5.2024 v 11:00 combust |
Něco málo teče Suzuki GS 500E | Dejwidos | 25 | 13.5.2024 v 21:08 Deadman |