Uzavřeno 06.07.2012 v 09:16 uživatelem Harry99
1 reakcí na tento příspěvek Já to zahodííííím
Pár pravopisných chyb se vloudilo no to je toho opraveno
Naposledy editováno 05.07.2012 17:39:40
1 reakcí na tento příspěvek Já to zahodííííím
U jednoho staršího (asi zn. Phillips) stačilo sundat kryt, vycvaknout dvě závlačky, vytáhnout desku zdroje, vyměnit pár vadných součástek, cvaknou zpátky, zajistit, přišroubovat kryt a hrálo se dál.
Kdežto další, zn. Daewoo (což samo o sobě smrdělo předem)... musel jsem vyndat mechaniku, odpojit všechny desky panelu, vymontovat hlavní (základní) desku, abych se dostal k pájecím bodům JEDINÉ vadné součástky. Cééély magneťák rozdělat Ty py*o.... Vyyy kuuu*vy korejskéééé... pojebanééééééé!!!!!! Tak py*a co to jeeee, ku*vaaa?
Ale rozhodně v tom nejsme sami:
1 reakcí na tento příspěvek Já to zahodííííím
Naposledy při "trapné" výměně žárovek - na každém normálním autě práce na pár minut i s lahváčem, ne tak na zázračné die Fabia - jsem ovšem pojal teorii, jak tyhle šílené konstrukce vznikají. Uplně stejně jako na hromadu naházím všechny papíry a pak je šlapu do koše, aby se tam vešly, tak konstruktéři na co nejmenší objem náhodně nahází součástky a pak je sešlapávají dohromady s klením a nadáváním "hlavně ať se v tom nikdy nikdo nehrabe"...
Jo a buď rád, že sice ještě rozděláš půl mašiny, ale pořád to aspoň jde. Ty škodovácké deadlocky jakože abys sundal blatník, sundej nejdřív chladič, ale abys sundal chladič tak sundej blatník, jsou vyšší level
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Já to zahodííííím
J.M.K. píše: Ale jak vidím, tak těmto dvěma ogarům nesahal ani po kotníky a musel jsem mu odpustit
To je jak náš kanclík v rachotě Akorát to prokládají zbytečným množstvím souvislých celků jako např. "jak ho povezem na kole" - omlouvá je mládí
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Já to zahodííííím
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Já to zahodííííím
1 reakcí na tento příspěvek Já to zahodííííím
1 reakcí na tento příspěvek Já to zahodííííím
Jo evoluci nezastavíš.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Já to zahodííííím
1 reakcí na tento příspěvek Já to zahodííííím
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Já to zahodííííím
JindraITC píše: Jak to děláš na puntu mi trvá vyměnit svíčky asi 10 minut, jinak pěkně čistý ty motory
Asi máš na mysli jiný motor. Já mám ten 1108ccm, SOHC, jednobodovka Weber-Marelli, rok cca 1998. Sání má vzadu, parohy vpředu a svíčky jsou vzadu téměř kolmo v hlavě. Tam, když se chceš dostat ke všem svíčkám, tak musíš odmontovat celý filtr, vyndat VN kabely (u prvního se mi vytrhl kabel z fajfky, ale naštěstí šel opravit), sundat hadici odvětrání karteru, raději i kryt relátek nad motorem a pro vyndání třetí svíčky musíš i odmontovat držák plynového bovdenu (drží na dvou šroubech, ale bývají v té slitině, z které je vstřikovací jednotka, dost zarostlé), bovden odklopit dozadu a pak teprve je ke svíčkám slušný přístup. Krom toho jsem neměl origo svíčák, takže vzít klasický trubkáč a otáčet s ním tyčkou je také na dlouho pro nedostatek místa. Navíc tam byly snad ještě původní svíčky z výroby a byly pěkně zatuhlé. Navíc je potom pakárna očistit sedla svíček, jelikož jsou tak "utopená" v hlavě, že na ně prostě nedosáhneš. Jedině hadrem navlečeným na dlouhém šroubováku, ale to se pak modlíš, aby něco z toho sajrajtu nespadlo do válce.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Pneu na Transalpa 650 Honda XL 650V Transalp | Sodaxxx | 2 | 29.4.2024 v 16:48 nevo7 |
Honda XL650V - vybrace/houpání Honda XL 650V Transalp | Enamtide | 14 | 25.4.2024 v 20:06 H0racio |
Transalp - limit rozvodů Honda XL 650V Transalp | Kongošt | 0 | 16.2.2024 v 18:21 Kongošt |
Transalp výstupní hřídel Honda XL 650V Transalp | Kongošt | 9 | 26.1.2024 v 23:46 HANZTE |
Cukání motoru v nízkých otáčkách Honda XL 650V Transalp | Glaucous | 3 | 18.1.2024 v 16:24 kokoška. |