Proto bych se rad zeptal, jestli to nekdo obdobnym zpusobem realizuje, nebo proste poridil druhou masinu jen na okruh. Popripade jaky "pojiste" atd tak nejak vsechno okolo.
Diky za info
1 reakcí na tento příspěvek Výměna kol pouze na okruh
ale nejlevnější varianta je ta co píše Fizzer
edit: a s moto kterou máš v profilu bych tohle vůbec neřešil to ti musí sada vydržet celej rok
Naposledy editováno 28.06.2012 09:58:15
1 reakcí na tento příspěvek Výměna kol pouze na okruh
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výměna kol pouze na okruh
Jindrej píše: a to si ty ráfky povezeš v batohu nebo jak?
Normálně na mišelína
1 reakcí na tento příspěvek Výměna kol pouze na okruh
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výměna kol pouze na okruh
gorkin píše: kup ráfky i s brzdovými kotouči a je s brzdama po problému
ale nejlevnější varianta je ta co píše Fizzer
JJ tak jsem to myslel, ale prece jen chvilku trva, nez se do sebe obloze a kotouc zabrousi a brzdny ucinek tak nemusi byt 100%
Jak jste psali s tim doprovodnym vozidlem, tak jsem to prave presne myslel (ne nutne dodavku). Navic, myslel jsem to tak, ze bych koupil treba 3-4 sady jetych okruhovych gum a ty bych tam za sezonu nechal...
Ale rad si necham poradit, ono popravde nejlepsi by bylo poridit druhou masinu, nebo ne?
Roubi_R1 píše: Přijedu na okruh 220km po ose, odkroužím si na stejných gumách to svý hovno a jedu zase 220km zpět. Na okruhu prostředek gumy nepotřebuji, na silnici nepotřebuji boky. Guma umře stejně, jen vypadá hustokrutě sjetá na benzíně. Jestli nejsi okruhový střelec, tak běžné sportovní gumy to málo, co běžně někdo nalítá na okruhu vydrží a na silnici slouží. Případně i na cestovní gumě jde dát koleno. Nevím, jak jezdíš, ale okruhový střelec asi nejsi.
nene, momentalne je tam pirelli diablo strada, coz nejsou uplne super truper okruhovky, ale asi by teda na tu hodinu na okruhu jendou za 14 dni meli stacit, nebo se pletu?
reddick píše: JJ tak jsem to myslel, ale prece jen chvilku trva, nez se do sebe obloze a kotouc zabrousi a brzdny ucinek tak nemusi byt 100%
Jak jste psali s tim doprovodnym vozidlem, tak jsem to prave presne myslel (ne nutne dodavku). Navic, myslel jsem to tak, ze bych koupil treba 3-4 sady jetych okruhovych gum a ty bych tam za sezonu nechal...
Ale rad si necham poradit, ono popravde nejlepsi by bylo poridit druhou masinu, nebo ne?
2 zatáčky a brzdy jsou cajk stejně mslím že ten brzdný rozdíl nepoznáš
2 reakcí na tento příspěvek Výměna kol pouze na okruh
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výměna kol pouze na okruh
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výměna kol pouze na okruh
GuliR6 píše: reddick> Se sportovně cestovníma gumama tam ani nelez. Ty diabla ted jezdim taky, ale na okruhu bych jim nevěřil, je to guma do provozu né na okruh, jezdil jsem v Mostě s roadsmartama a neudrželi mě.
diabla a roadsmart snad ani nejdou srovnat diabla jsou uplně někde jinde
1 reakcí na tento příspěvek Výměna kol pouze na okruh
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výměna kol pouze na okruh
1 reakcí na tento příspěvek Výměna kol pouze na okruh
reddick píše: No jako nechce se mi kupovat funglace Corso, kdyz jsem koupil masinu s funglovkama Strada
ty strady jsou dobrý gumy, navíc když jsi na okruhu nikdy nebyl. Stejně se tam napoprvý budeš plácat. A jestli spadneš, tak to chyba gum nebude, lidi padaj i na lepivkách. V Mostu daly v pohodě 2:03, což není tak špatný, napoprvý to těžko zajedeš.
Ale záleží jak jezdíš, někdo přijede na okruh, rve to co to dá aniž by pořádně věděl co dělá, a pak je možný že by ho lepivý gumy podržely víc.
Důležitý je mít správnej tlak, obecně bych řekl že bys určitě neměl na okruhu přesáhnout za tepla tlak předepsanej výrobcem za studena. To znamená ufouknout třeba na 2.4/2.5 před první jízdou, a pak zkontrolovat jestli nemaj víc než 2.5 a 2.9. Tohle je obecná zásada, konkrétní tlak už záleží na gumách, strady neznám a nevím jak jsou na to citlivý, ale motá se to kolem 2.4-2.5 za tepla předek a 2.3-2.7 zadek.
3 reakcí na tento příspěvek Výměna kol pouze na okruh
reddick píše: no nevim, mozna jsem spatne pocital, ale rekl bych, ze me novy rafky, vcetne jetych okruhovych gum prijdou na lepsi penize, nez novy corsa, ale pokud se pletu, tak sry
To ses asi fakt spletl, to určitě nebude levnější....
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výměna kol pouze na okruh
reddick píše: no nevim, mozna jsem spatne pocital, ale rekl bych, ze me novy rafky, vcetne jetych okruhovych gum prijdou na lepsi penize, nez novy corsa, ale pokud se pletu, tak sry
Čéče nejsem odborník, ale jeté okruhové gumy jsou proto, že na okruhu už se nedají jezdit a dojíždí se v provozuNevymejšlej blbosti, kup si sportovní pneu. Jak tu bylo řečeno, na okruhu se ojíždí boky a střed zůstává, kdežto v provozu naopak vyhazuješ pneu s drátama na středu a na bokách je stále dost masa