hned mě nekamenujte, že to tu je, hledat jsem zkoušel. Dělám teď řidičák na velkou (předtím jsem na motorce nejezdil), zatím mám jen po druhé jízdě, ale úplné dřevo nejsem a jsem z toho nadšený, vždycky jsem motorku chtěl. Dělám to na Banditu 600S, do budoucna chci taky bandasku, ale rozhoduji se mezi 650 nebo 1250. Mám cca 193cm 110kg, školař v autoškole +- taky a na motorku se vejdeme oba . Jen bych chtěl znát váš názor, vím, že banďour není zákeřná motorka, ale přesto. Vzhledem k mým tělesným parametrům, nebude mi pohodlnější 1250? Ale na druhou stranu, není do začátku lepší 650? Určitě chci naháče. Je mezi 650 a 1250 velký rozdíl co se jízdy, ovládání a náročnosti týče? Protože koupit 650 a další sezonu zase kupovat 1250 je docela vyhazování peněz..
Uzavřeno 27.07.2012 v 19:38 uživatelem macikcz
Naposledy editováno 19.06.2012 09:06:07
tem muj příklad "ukaž mi kterej z vás bude stačit banditovi 650" byl kvuli lidem co tu píšou "kup 1250 protože je 650 slabá" - jinak když jedeš pohodu, je to tvá pohoda i kdyby jsi jel na boeingu - mám kamráda co si koupil Busu a jezdí kchacím tem pem, on si protě užívá svůj sen a je uplně fuk, že má pod zadkem o 150koní víc než by potřeboval.
jinak k "těm klidnějším" nemám vůbes žádný problém s motorkářema co jedou svý tempo - nasere mne jen debil co dá na rovince plnej kotel na litrovým SS abych ho následující zatáčku dojel, předjel a on zas dal plnej kotel - ve finále zastavuju u krajnice a čekám až dostane takovýho fóra že už ho dojet nemůžu - nebo dám kouř a nechám se vyprovokovat na moje limity - -je to stejný jako vesničan favoritem na tacháku 120 a jede v nejrychlejším pruhu protože ze zákona je souběžná jízda OK...
jinak se tu asi ani moc nezabýváme myšlenkou co je ideál a na kolik máš využít motku jako spíš co si koupit s mokrým řidičákem (k čemuž asi máš co říct pokud jsi koupil CBF po Jawičce) měj se fajn
..CBF jsem nejel, ale pokud se nepletu má jiný průběh výkonu (krouťáku) - měla by být v malých otáčkách o dost hodnější - než B12
Naposledy editováno 21.06.2012 12:00:16
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Bandit 650 nebo 1250?
Bubuss píše: Nohy na silnici v zatackach fakt nemam a kolena o asfalt rozhodne nebrousim a ze me predjede neco co ma o nekolik set kubiku min? no a co? tak me to predjede.V zatackach nebrzdim protoze brzdim zasadne pred zatackou. A ze jedu s tim jak "posranej" to je prece snad moje vec. Fakt nemam koule na to litat po meste 150 a na dalnici pres 200. Ani me to nebavi. Koupil sem si litra na cestovani a ne okruhovyho speciala ala R1. Me to proste pride ze vsichni co maj sestku tak vsem vnucujou sestku protoze to je to jediny spravny rozhodnuti na svete ale pritom mam porad takovej pocit ze se ji chtej zbavit a timhle zpusobem treba narazit na potencialniho kupce, kterej jeste nevi ktera bije. Machersky reci jak ste to vsem nandali na podstatne slabsich strojich tu radsi ani nebudu komentovat. Pletete si silnicni provoz s okruhem. Ja uz sem dost starej na to abych si nekde honil s litrem svoje ego a stihal sestkare a vsechno ostatni co ma pod litr, abych jim ukazal zada. Nejak zapominate na to ze to je porad dopravni prostredek a ze kazdej zrovna nemusi sekat zakruty jak Rossi. Nez me tu ukamenujete, berte prosim v potaz to, ze to je jen a pouze muj nazor a ze tedy neni nutne spravny a jediny mozny.
Já jezdím jak na 650 tak na 1400 stejně jako kolega Filous co píše o pár řádků vedle. Nevím proč bych měl někomu něco vnucovat, chvástat se a podobně. O tom proč je šestka pro začátečníka vhodnější je tu toho již mraky. Ale i tak je to jen můj názor a pro mě za mě ať si koupí třeba letadlo. A že sem to nandal 6kou silnějším strojům? Ano v určitých úsecích ano. A pro tvou informaci, ani jsem nepřekročil povolenou rychlost stejně jako jsem nikoho jinýho neohrozil. Nešlo o nějaké chvástání jako spíše o fakt, že většinou se každý žene za litrem v touze po výkonu a sám nevyužije ani výkon a potenciál šestky. Takže pokud tu chceš rozumě diskutovat, nedávej průchod svým smyšleným tezím a neškatulkuj ostatní. Starej si na to dost jak píšeš.
Naposledy editováno 21.06.2012 12:50:49
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Bandit 650 nebo 1250?
Cipísek-Zdenda píše: Já jezdím jak na 650 tak na 1400 stejně jako kolega Filous co píše o pár řádků vedle. Nevím proč bych měl někomu něco vnucovat, chvástat se a podobně. O tom proč je šestka pro začátečníka vhodnější je tu toho již mraky. Ale i tak je to jen můj názor a pro mě za mě ať si koupí třeba letadlo. A že sem to nandal 6kou silnějším strojům? Ano v určitých úsecích ano. A pro tvou informaci, ani jsem nepřekročil povolenou rychlost stejně jako jsem nikoho jinýho neohrozil. Nešlo o nějaké chvástání jako spíše o fakt, že většinou se každý žene za litrem v touze po výkonu a sám nevyužije ani výkon a potenciál šestky. Takže pokud tu chceš rozumě diskutovat, nedávej průchod svým smyšleným tezím a neškatulkuj ostatní. Starej si na to dost jak píšeš.
Já osobně preferuji větší objem motoru, protože "objem ničím nenahradíš". Ale jsem vyznavačem hlavně krouťáku, protože nerad motor točím. (Proto taky rád jezdím v naftovym osobáku). A je fakt, že Sůzu 1400 stačí pro normální jízdu točit do 4 tisíc a bohatě to stačí. Šestku bych pro stejnou sílu musel točit minimálně 2x tolik... proto já radši málootáčkové velkoobjemy
PS: a Triump Rocket 2000 cm2 je mým snem. Tam je krouťáku, že bych ho mohl rozdávat po kýblech
ale je to fajny stroj
... a jestli nádávám, že mi motka žere gumy, tak Rocket tu mega pneu z Boeingu snad polyká vcelku...jj krouťák je sviň, když se chce člověk svézt
Naposledy editováno 21.06.2012 13:23:50
1 reakcí na tento příspěvek Bandit 650 nebo 1250?
Naposledy editováno 21.06.2012 13:47:46
1 reakcí na tento příspěvek Bandit 650 nebo 1250?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Bandit 650 nebo 1250?
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Bandit 650 nebo 1250?
stráťa píše: tola> Troufám si tvrdit že pokud běžně zažíváš na motorce právě ten "WOW efekt" jak píšeš tak mašina ovládá tebe a ne ty ji a neměl bys na ni vůbec sedět (no možná jako spolujezdec ).
musim se h zastat, ja to vaše "WOW" beru jako adrenalinovou injekci z tahu mašiny z akcelerace - a je fakt, že jsem už dlouho nejel na něčem co by mi tenhle pocit dalo...no uvidime, ted mne čeká R1 což bude premiera (každopádně motky jako Fároš nebo ZX9 mne na prdel neposadily)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Bandit 650 nebo 1250?
macikcz píše: No-Limits> Jo, ale já si určitě motor rád vytočím (už jen proto, že auto mám 1.9TDi) a s moto si rád zablbnu, neholduju vysokým rychlostem, to ani v osobáku, ale spíše technickým pasážím. A nenaložit motorce, která to má v krvi (samo s rozumem) je jako nevjet s mým quattrem do sněhu .
Jenže pokud rád točíš, ale nechceš jezdit rychle, tak na to ti pro začátek stačí úúúplně bohatě nějaké pětikilo.
Vytočená motorka a neholdování rychlostem je naprostý protimluv. Buďto chceš točit a jezdit nebo netočit a jezdit na pohodu. Šestkový cesťáky jsou pro tebe tedy jako dělaný. Jezděj obstojně dole a lze je slušně zatahat nahoře. Nadlitry tahaj jako prase nahoře, ale i dole. To je jejich největší nevýhoda, ale i výhoda. Podle jízdních preferencí každého pilota. Šestkovej Bandit jede na dvojku 110 a na trojku 140. Takže budeš jezdit maximálně na trojku? Navíc, naložit šestce a dvanáctce je pro začátečníka značnej rozdíl...
Taky se přikláním k tomu, abys začal na šestce a to z několika důvodů:
- vhodnější pro začátečníka
- naučíš se lépe jezdit
- má dostatek výkonu pro normální ježdění
- je to bezpečnější
- můžeš se na tom zabít stejně jako na litru
- není to taková raketa dole
- rychlost na motorce není o maximálním výkonu a objemu
- máš kam růst a postupovat (kam půjdeš dál po dvanáctce?)
- atd. atd.
Nejlepší by bylo, kdyby sis mohl obě motorky půjčit a projet je. Ale tak, abys nevěděl, která má jaký obsah.
Naposledy editováno 21.06.2012 14:51:37
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Bandit 650 nebo 1250?
FishX3 píše: musim se h zastat, ja to vaše "WOW" beru jako adrenalinovou injekci z tahu mašiny z akcelerace - a je fakt, že jsem už dlouho nejel na něčem co by mi tenhle pocit dalo...no uvidime, ted mne čeká R1 což bude premiera (každopádně motky jako Fároš nebo ZX9 mne na prdel neposadily)
vyhody nas novacku To ja kdyz si koupil to svoje motorovy kolo (SV) a vezl si ho od prodejce, tak jsem jen tak "na zkousku" na 4ku v asi 4 tisicich lehce pootocil plnynem (asi 1 cm), a rozjel se mi na tvari pod helmou tak sirokej usmev jakej jsem uz dlooouho nemel a nahlas jsem si do helmy pro sebe rekl "Ty p**o, to si delas pr**l" Ted po 4 mesicich a 5 tisicich uz to tolik neprozivam ale s radosti na ten zazitek z prvni jizdy vzpominam. V urcitych ohledech bych si pral byt naprostej novacek dalsich 30 let....30 let by me ohromila 650 se 70 konma a nikdy bych nemusel kupovat nic silnejsiho
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Bandit 650 nebo 1250?
FishX3 píše: musim se h zastat, ja to vaše "WOW" beru jako adrenalinovou injekci z tahu mašiny z akcelerace - a je fakt, že jsem už dlouho nejel na něčem co by mi tenhle pocit dalo...no uvidime, ted mne čeká R1 což bude premiera (každopádně motky jako Fároš nebo ZX9 mne na prdel neposadily)
Máš prdel zhejčkanou z 1300. To je taky slušnej tahoun a vedle GSX 1400 je jedním z mých favoritů, společně taky s Triumph Sprint a Tiger (suprové 3 válce).
mufman píše: vyhody nas novacku To ja kdyz si koupil to svoje motorovy kolo (SV) a vezl si ho od prodejce, tak jsem jen tak "na zkousku" na 4ku v asi 4 tisicich lehce pootocil plnynem (asi 1 cm), a rozjel se mi na tvari pod helmou tak sirokej usmev jakej jsem uz dlooouho nemel a nahlas jsem si do helmy pro sebe rekl "Ty p**o, to si delas pr**l" Ted po 4 mesicich a 5 tisicich uz to tolik neprozivam ale s radosti na ten zazitek z prvni jizdy vzpominam. V urcitych ohledech bych si pral byt naprostej novacek dalsich 30 let....30 let by me ohromila 650 se 70 konma a nikdy bych nemusel kupovat nic silnejsiho
Jsem dovezl v 1h rano 850ccm abych ukázal mladý "odpich" otočil jsem heftem a málem šel přes plot sousedovi :))) - -pakárna je když už máš ty limity tak posunutý, že to tak nějak nejde - pak si leda sednout za někoho - to mam sevřenou pr*el i když mne veze mladej na 38kW stařičkým XJ ....ale nejsem sebevrah
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Bandit 650 nebo 1250?
macikcz píše: No-limits> Jn, je to o tom vyzkoušení, líbí se mi SS, např. gsx-r 750, ale to už je úplně něco jiného, taky bych rád někdy rodinu a proto začnu (už i tak na docela silné motorce) na tom banditovi 650. Vysokými rychlostmi myslím 200+, točením - výjezd ze zatáčky např. Ale to je zatím vzdálená budoucnost .
Tak aby ses té vzdálené budoucnosti dožil ve zdraví (což ti samo přeju) je dobře, že začneš na šestpade.
A až budeš mít něco najeto a za sebou pár krizovek, tak zjistíž, že vysoká rychlost může být i ta "blbá" 90 na okresce...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Bandit 650 nebo 1250?
No-limits píše: Máš prdel zhejčkanou z 1300. To je taky slušnej tahoun a vedle GSX 1400 je jedním z mých favoritů, společně taky s Triumph Sprint a Tiger (suprové 3 válce).
by mne zajímalo jestli je nějakej strop - jako, že to jede je jasný, ale to ohromení - nebo jestli si opravdu budeš tak zvykat, že to je nekonečnej bor, resp jednou si řekneš "všecko je nuda, jdu si dělat piloťák na tryskáče" - - i když třeba motardy jsou o podobném adrenalinu ...možná to bude chtít změnit směr?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Bandit 650 nebo 1250?
FishX3 píše: by mne zajímalo jestli je nějakej strop - jako, že to jede je jasný, ale to ohromení - nebo jestli si opravdu budeš tak zvykat, že to je nekonečnej bor, resp jednou si řekneš "všecko je nuda, jdu si dělat piloťák na tryskáče" - - i když třeba motardy jsou o podobném adrenalinu ...možná to bude chtít změnit směr?
Strop asi je, ale pro obyčejného člověka nedosažitelný - tryskáč, 10 G v letadle při nějakém manévru, jízda na motodraxteru. Jsou spíš věci, které člověk nemůže dělat denně, tak se mi neomrzí a nezvykne si na ten pocit adrenalinu tak rychle a snadno.
Navíc dalším stropem jsou fyzikální limity, případně nákladnost daného jednání.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Bandit 650 nebo 1250?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Bandit 650 nebo 1250?
FishX3 píše: No-limits> spíš mi šlo o naplnění tvého nicku NoLimits - jestli je posouvání limitů nekonečné, nebo jestli sijednou řeknu .... tak na to nemam (a nemam na mysli že na to nema muj organismus)
Základní omezení v tomto směru vidím v našem organizmu. Viděl jsem pořad, kde říkali, že člověk by se neměl pohybovat větší rychlostí, než 40 km/h. Na rychlejší pohyb nemáme potřebné reflexy a nejsme dostatečně rychlí... No a pak je tu naše chabá tělesná schránka.
Ono se stačí podívat na činnosti, kde hlavní roli hraje výkon člověka. Limity se teď posunují výš velmi pomalu a často jen za pomoci vědy a techniky, nikoli lepší trénovaností člověka (např. plavci a jejich speciální oblečení odpuzující vodu a simulující rybí kůži).
...pro mne je obrovský rozdíl když tomu velím či se vezu, jezdil jsem nějakou dobu v 500hp sporťáku, 0-100 cca 3,6s - v tom autě se se mnou nesvezl nikdo kdo by v něm neštípal drát - prostě kára kde tě akcelerace tlačí do sedačky plynule od 0 do 250km/h - já to po měsíci bral jako fajn svezení, ale když si sednu vedle někoho do pětinovýho auta děsím se každáý druhý zatáčky :) no trochu přeháním a navíc jsem toho jako spolujezdec moc nenajezdil.
čus , konec offtopic s omluvou zakladateli - ale ten je už stejně rozhodnutý, tak to snad moc nevadí
1 reakcí na tento příspěvek Bandit 650 nebo 1250?
Kluci na Jawkách alias Lubiňáci,tímto je zdravím mě podělávali v zatáčkách hravě protože jsem vůbec neklopil a oni tam měli skoro kolínka Zvyknul jsem si a po dvou letech šel do světa.Teď sedlám třetí sezonu SV litra a u něj zůstanu protože mě chytnul více V2.Takže přeji šťastný výběr a kdybys nesehnal někoho na prohlídku před koupí tak PM. Měj se a brzy třeba na cestě...