Uzavřeno 19.06.2012 v 21:43 uživatelem zipicek.1921
2 reakcí na tento příspěvek špatně ojetá přední pneu honda vtx 1300
rrss píše: To není zatáčením, ale tím, že silnice je vprostřed nejvýš a na strany se svažuje kvůli odtoku vody. V Anglii se mi gumy sjížděly na druhou stranu, logicky.
Zataceni bude mit taky vliv. Vetsinou se cloveku klopi lepe na jednu stranu, ja ted na novych gumach chicken strips nalevo ojezdil daleko drive nez ty napravo.
rrss píše: To není zatáčením, ale tím, že silnice je vprostřed nejvýš a na strany se svažuje kvůli odtoku vody. V Anglii se mi gumy sjížděly na druhou stranu, logicky.
v ČR je stanovený spád silnic na 1,5%, nesmí ovšem být nižší než 1% a vyšší než 2,5%
Takže na tohle bych to neviděl. Většina lidí jsou praváci a tak se jim lépe (více) klopí motorka do levých zatáček. K tomu kruhové objezdy. Tak bych to viděl na to co říká SirIndy
1 reakcí na tento příspěvek špatně ojetá přední pneu honda vtx 1300
Edit: Ještě je možnost, že když si víc vybavenej, tak na tu stranu kde nosíš vercajk se to holt sjíždí víc!
Naposledy editováno 10.06.2012 15:54:54
2 reakcí na tento příspěvek špatně ojetá přední pneu honda vtx 1300
3 reakcí na tento příspěvek špatně ojetá přední pneu honda vtx 1300
(reakce na) špatně ojetá přední pneu honda vtx 1300
-HAD- píše: Existují pneu, které nemají určen smysl otáčení? pokud ano, dali by se v polovičce životnosti otočit. Tohle asi není dobrý nápad
Dela se to u nekterejch drapaku, ale z jineho duvodu
-HAD- píše: Ještě jsem se setkal s názorem (sám nemám nijak vypozorováno) ale svůj podíl viny na tom prý má to, že je v předu jeden brzdový kotouč. Při brždění se přední kolo trochu, co mu případné malé vůle dovolí + namáhání materiálu na ohyb, "vykroutí" na jednu stranu. U motorek se dvěma kotoučema na předku je opotřebení gumy rovnoměrnější. Zní to logicky - co vy na to? Hlavně z praxe
VTX 1300 má kotouč jeden, VTX 1800 dva a je to to samý, takže v tom to nebude. Ostřejc na přední brzdíš stejně jenom na rovince a tam ty deformace budou minimální v řádu setin milimetru. (Zabrzdit ostře v zatáčce na předek si každej zkusí maximálně jednou! )
Takže kotoučem/čema to není.
-HAD- píše: Existují pneu, které nemají určen smysl otáčení? pokud ano, dali by se v polovičce životnosti otočit. Tohle asi není dobrý nápad
Jasně že existují, Barumy starých dezénů H-0x například, podobně i některé Savy atd. Nedělal bych to z toho důvodu, že guma při sebemenší poruše funkce tlumičů bývá "oskákaná", tj. při pohledu zboku má zuby mířící proti směru otáčení. Po jejím otočení to nebude příjemná ani bezpečná jízda.
1 reakcí na tento příspěvek špatně ojetá přední pneu honda vtx 1300
Longhorn píše: Také si dovolím zasáhnout do diskuze.Zakopanej pes je jen v délce zatáček.Při průjezdu levé zatáčky vždy najedete více centimetrů-metrů.Jako malou pomůcku si představte běžecký okruh na stadionech a zkuste jezdit po jeho vnitřním a vnějším okraji.Zkrátka a dobře při jízdě u nás vpravo máme delší levé zatáčky.Takhle to vidím já a Fertig.
Ja to vidim tak, ze to bude kombinace vseho, co tu bylo receno
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Honda VTX 1300 seřízení karburátoru Honda VTX 1300 | Gad | 5 | 3.4.2024 v 17:07 Lucky_Boy |
Chopper / Cruiser nadlitr pro dva -... [1, 2] Honda VTX 1300 | riderr3 | 49 | 19.3.2024 v 21:05 H-D82 |
Pneumatiky Honda VTX 1300 | Black72 | 5 | 1.9.2023 v 17:09 Krautkopf |
Binkr na VTX 1300 Honda VTX 1300 | matylda125 | 3 | 29.8.2023 v 20:48 poslední |
Honda VTX 1300 - Otevřené sání Honda VTX 1300 | Tyr_cz | 1 | 4.8.2023 v 13:07 Ppepek |