globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Nastaveni CBR 600 F
 
31.5.2012 v 17:53
Hoj, chtel jsem se zeptat na nastaveni tlumicu na moto. Neco jsem tu hledal ale obvykle se lidi ptaly na okruh a podobne. Jak to s tim je, spis co to udela kdyz pritvrtim/zmekcim zadek/predek? Mam nasteveny moto od minuleho majitele, ale ma najeto uplne jine km nez ja, tak tedy mam se v tom hrabat?

Druha otazka, prijde mi ze mi v levotocive zatacce ujizdi zadek doprava, v pravotocivich mi to neprijde. Jinak se to nijak nechveje, bez drzeni to myslim jede rovne. Jen mi to prijde nebo to necim muze byt? Je pravda ze levotocive zatacky se mi projizdeji lip, mozna jsem vic zatizenej na tu stranu. Diky.

1 reakcí na tento příspěvek Nastaveni CBR 600 F

31.5.2012 v 18:09 | Nahoru | #1
Idealni je na zacatek nastavit tovarni nastaveni. Nevim jestli tu nejaky na tenhle rocnik najdes ale zkus pana googla. To ze se ti lip zataci na jednu stranu je asi normalni... Ja to tak taky mam.

Nastaveni CBR 600 F

31.5.2012 v 19:43 | Nahoru | #2
nebo vůle v kyvce(ložisko) ... vyzkoušej vůle a do tlumičů moc nesahej pokud nejsi střelec... vetšinou to stejně každej jen rozdupe

(reakce na) Nastaveni CBR 600 F

31.5.2012 v 21:00 | Nahoru | #3
keymaker> Napadlo me ze kazdej bude mit jednu stranu lepsi, ale me ze by to slo az do pocitu ujizdeni zadniho kola do strany?

marekparek> no ted to tam treba mam rozdupany ze :). Jak vyzkousim vuli v kyvce? Zkousel jsem na hlavnim jestli se mi nehne kolo kdyz je ve vzduchu ale vypada OK.

A jen tak pro orientaci tedy, jak se meni vlastnosti se zmenama v nastaveni? Myslim treba ze kdyz je tvrdci nastaveni tak to.... ja nevim skace do vzduchu:).

1 reakcí na tento příspěvek Nastaveni CBR 600 F

1.6.2012 v 07:47 | Nahoru | #4
na každý typ cesty bys potřebobval něco jiného... jinak nastavit dej to na střed na fabriku a nebudeš mít problém ...

spíš jde o to že třeba budeš mít motorku jako beton na vlnité cestě a stejně nezajedeš nic ...budou se ti rozklepávat řidítka a bude to divoké na řízení... na dobrém povrchu při měkkém nastavení se ti to bude bořit do vidlí ale myslím že nejezdíš tak abys zbíral desetiny sekundy...

nastav si to na střed ... to že to ujíždí zadní kolo může být jen pocit...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nastaveni CBR 600 F

1.6.2012 v 08:17 | Nahoru | #5

marekparek píše: na každý typ cesty bys potřebobval něco jiného... jinak nastavit dej to na střed na fabriku a nebudeš mít problém ...

spíš jde o to že třeba budeš mít motorku jako beton na vlnité cestě a stejně nezajedeš nic ...budou se ti rozklepávat řidítka a bude to divoké na řízení... na dobrém povrchu při měkkém nastavení se ti to bude bořit do vidlí ale myslím že nejezdíš tak abys zbíral desetiny sekundy...

nastav si to na střed ... to že to ujíždí zadní kolo může být jen pocit...



Tak tak. Teď jsem si to nastavil tvrdě a ty vibrace nejsou příjemné. Zlatý střed. Jinak v profilu, to co píšeš o napínáku, vyměň ho. To jsem nechal vyměnit hned. A teď jsem měnil zadní ložiska, bo mi ujížděl zadek. Z kuliček byly oválky. Nestojí moc.

(reakce na) Nastaveni CBR 600 F

1.6.2012 v 14:36 | Nahoru | #6
noxi> Najdu si nekde ty defaultni hodnoty a nastavim si to tak. Myslis ze je v haji napinak? Me v servise rekl ze to chce novy rozvody, tak mam v planu je udelat, ale je to celkem palka a nejsou money :D. By mohl bejt v haji jen napinak?

Nastaveni CBR 600 F

2.6.2012 v 04:12 | Nahoru | #7
když už to rozdělat tak celé rozvody nové

Nastaveni CBR 600 F

2.6.2012 v 08:03 | Nahoru | #8
Presne tak. Je to stara vrana, videl bych to na rozvodak i napinak...

Nastaveni CBR 600 F

5.6.2012 v 10:09 | Nahoru | #9
nechci zakladat novy vlakno tak se zeptam tady - napinak je presne v polovine od uplnyho vyjeti ale blbne - vraci se. Je nutny menit i retez nebo je jeste dobrej a staci novej napinak?

putos> dej si to na tovarni nastaveni. u nas je mimo mesto zeleznicni prejezd a pred udelanim tlumicu to bylo hodne znat ze sem to projel a ted je to v pohode skoro o tom nevis.. Ale ja i menil olej, tak je otazka co pomohlo vic jestli mensi repas nebo nastaveni (zadni tlumic vychcanej, nastavenej na hard a stejne moc netlumil, predni tlumice takovy mensi bahno)

Nastaveni CBR 600 F

5.6.2012 v 14:12 | Nahoru | #10
jak se ti jako ten napínák vrací???

Nastaveni CBR 600 F

6.6.2012 v 13:10 | Nahoru | #11
v nizkych otackach chrasti retez - pokud napinaku pomuzu sroubovakem tak stichne ale pridam plyn a on se pootoci zpatky. pruzinku jsem predepnul co to slo a furt stejny

1 reakcí na tento příspěvek Nastaveni CBR 600 F

6.6.2012 v 19:13 | Nahoru | #12
Takze vytahanej rozvodak

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nastaveni CBR 600 F

6.6.2012 v 20:36 | Nahoru | #13

keymaker píše: Takze vytahanej rozvodak



a myslel si to jako nerovnomerne vytahanej nebo jak? ve vysokych to stichne, kdyz to dopnu a nepridavam plyn tak to taky nechrasti. Napinak je za chodu motoru v pulce, coz je podle me v norme, ale podle me by se napinak vracet nemel (premaha pruzinu a zavit s docela velkym soupanim). mam v planu si udelat manualni napinak

jeste jedna vec - kdyz sem ho mel venku tak jsem ho sroubovakem zatocil aby byl cca uprostred (sroubovak furt nasazenej aby se to nevratilo) a kdyz pak chytnu to co tlaci na lyzinu tak stim jde hejbat sem tam cca 3mm. hejbe se celej vnitrek a zarazi se to o takovej valecek co je u pruziny - chci to zkusit nejak vymezit tu vuli ale nevim jestli tam ma bejt nebo co

Naposledy editováno 06.06.2012 20:41:32

Nastaveni CBR 600 F

6.6.2012 v 23:18 | Nahoru | #14
Je to tak, ze jak zaradis a zatahnes za plyn tak se lehce prisponuje, ale na volnobeh to dela neplechu a jednou by to prave mohlo udelat i neplechu pri zatahu

(reakce na) Nastaveni CBR 600 F

6.6.2012 v 23:19 | Nahoru | #15

milion píše: a myslel si to jako nerovnomerne vytahanej nebo jak? ve vysokych to stichne, kdyz to dopnu a nepridavam plyn tak to taky nechrasti. Napinak je za chodu motoru v pulce, coz je podle me v norme, ale podle me by se napinak vracet nemel (premaha pruzinu a zavit s docela velkym soupanim). mam v planu si udelat manualni napinak

jeste jedna vec - kdyz sem ho mel venku tak jsem ho sroubovakem zatocil aby byl cca uprostred (sroubovak furt nasazenej aby se to nevratilo) a kdyz pak chytnu to co tlaci na lyzinu tak stim jde hejbat sem tam cca 3mm. hejbe se celej vnitrek a zarazi se to o takovej valecek co je u pruziny - chci to zkusit nejak vymezit tu vuli ale nevim jestli tam ma bejt nebo co


I kdyz napinak prisponujes tak to je vetsinou jen na chvili...

Nastaveni CBR 600 F

7.6.2012 v 12:36 | Nahoru | #16
kdyz to prisponuju a necham tam sroubovak tak pri pridani se pootoci tam kde to bylo predtim, nejhorsi zvuky to dela od 3-5000 v tahu, obcas i kdyz vymacknu spojku tak na volnobeh

1 reakcí na tento příspěvek Nastaveni CBR 600 F

8.6.2012 v 16:31 | Nahoru | #17
Prostě ho vyměň. Mě třeba radili dát tam napínák z Horneta - nevím už přesně - že je prý delší. Ale já to nechtěl. To radši koupím rozvoďák, než nový motor. A krom rozvoďáku, který byl nadoraz, jsem měnil i vodící lištu, která byla trochu rozedřená.
A stejně ho budeš měnit - dřív, nebo později, tak vocode?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nastaveni CBR 600 F

8.6.2012 v 17:00 | Nahoru | #18
noxi> no kdyz je napinak v pulce chodu tak si myslim ze retez uz byl bud delanej (nekdy pres x km) nebo je proste jeste dobrej. Pokud neni nerovnomerne vytahanej tak je to zbytecnost podle me

jeste sem zapomel napsat dulezitou vec - nejedna se o 600 ale myho blade

Naposledy editováno 08.06.2012 17:09:25

(reakce na) Nastaveni CBR 600 F

8.6.2012 v 17:19 | Nahoru | #19

milion píše: noxi> no kdyz je napinak v pulce chodu tak si myslim ze retez uz byl bud delanej (nekdy pres x km) nebo je proste jeste dobrej. Pokud neni nerovnomerne vytahanej tak je to zbytecnost podle me

jeste sem zapomel napsat dulezitou vec - nejedna se o 600 ale myho blade



Já to uvedl jako zkušenost. Každopádně by to chtělo vidět - rozdělat.
Nechceš sem dát video?

PS: Taky jsem chtěl fároše
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist