paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Seřízení směsi karburátoru
Ahoj chlapi, potřeboval bych poradit, jak seřídit směs na DRZku.díky za odpovědi

Uzavřeno 27.02.2012 v 20:27 uživatelem mikx603

Otevřeno 27.02.2012 v 20:27 uživatelem mikx603

Naposledy editováno 28.02.2012 08:26:56

Seřízení směsi karburátoru

28.2.2012 v 17:37 | Nahoru | #1
Nejdřív na spodku karburátoru je šroub volnoběžné směsi, seřizuje se to šroubovákem a mělo by to být cca 1-2,5 otáčky od úplného zašroubování (pokud víc než 2,5 tak je na úvahu větší volnoběžná tryska) nastaveno tak aby odezva na vrknutí plynem byla co nejrychlejší a bez dusení, poznáš po sluchu, nespleť si to s tim bílym ohlym flexi šroubem kterej tam je, tim se nastavuje volnoběh tak že zvedáš šoupátko v karburátoru. To je takový to základní nastvení, dál se to dá ladit samozřejmě různejma tryskama a jehlou dle zářezu ale to už je na delší povídání. Pokud to chceš ladit, tak pak doporučuju zajet na brzdu a nechat změřit stechiometrický poměr vzduchu/paliva = lambda, z toho se dozvíš jestli nemáš bohatou nebo chudou směs.

1 reakcí na tento příspěvek Seřízení směsi karburátoru

28.2.2012 v 17:50 | Nahoru | #2
Právě na lambdě nám to ukazuje bohatou směs ale když jí zavřu z kopce tak je to rána za ránou.

(reakce na) Seřízení směsi karburátoru

28.2.2012 v 17:53 | Nahoru | #3
mikx603> jenom tak pro uplnost, je tam původní karburátor Mikuni BSR36 že jo? nějaký další úpravy v soustavě sou? co trysky, sání, filtr, výfuk, původní?

Naposledy editováno 28.02.2012 17:56:53

Seřízení směsi karburátoru

28.2.2012 v 18:03 | Nahoru | #4
Dal jsem tam výfuk se svodem a karburátor zůstal origo, ale už to dělalo před tím,sice ne tolik jako teď. originální výfuk to utlumil, že to téměř nebylo slyšet.

Seřízení směsi karburátoru

Skvělá odpověď, děkuji! 28.2.2012 v 18:14 | Nahoru | #5
dobře, takže akorát otevřenej výfuk...na karburátoru je ACV air cut valve, ventil který v případě rychlého zavření plynu, a následnému ochuzení směsi otevře aby to právě nestřílelo. To ACV najdeš na boku karburátoru, je to takový víčko na dva šrouby, pod nima je pružinka a blána (btw, nastuduj tohle tady , dá ti to představu o BSR), takže můžeš zkontrolovat jestli ta blána neni poškozená a jestli tam je pružinka, prostě jestli ACV funguje a nejsou přicpaný přívodní cesty k ACV (profouknout), pokud ACV funguje a bohatost směsi je v normě, tak s tim střílením bohužel neuděláš, s timhle karburátorem, v podstatě nic.

Naposledy editováno 28.02.2012 18:26:55

1 reakcí na tento příspěvek Seřízení směsi karburátoru

28.2.2012 v 18:28 | Nahoru | #6
Moc děkuju, vyzkouším to a snad budu o něco dál.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Seřízení směsi karburátoru

28.2.2012 v 18:34 | Nahoru | #7
mikx603> neni zač, pokud bys chtěl to střílení odstranit skoro uplně, tak bys musel změnit karburaci, já sem dal FCR39MX s ACV a střílení sem měl opravdu minimální i s upravenym sáním, filtrem atd...

(reakce na) Seřízení směsi karburátoru

15.5.2012 v 15:57 | Nahoru | #8
PRETORIAN88> Ahoj, měl bych ještě prosbu, potřeboval bych ještě zjistit jak seřídit volnoběh.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Prosba o porovnání DR-Z400SM, Beta ... Suzuki DR-Z400 SM, Yamaha XT 660 X, Beta M4 MotoJaryn 27 13.9.2023 v 10:04 Bludevil
Výpustný šroub protíká Suzuki DR-Z400 SM gros11 13 10.7.2023 v 14:26 Jenik789
výfuk Leo Vince x3 na čtyřkolku Suzuki DR 650, KTM LC4 640, Kawasaki KLR 650, Suzuki... Perkz 2 24.10.2022 v 14:02 Eddie83
Suzuki drz 400 sm výfuk Suzuki DR-Z400 SM Stepan23 10 11.7.2022 v 20:41 Karel33
Problém s volnobehem Suzuki DR-Z400 SM Stepan23 1 1.7.2022 v 10:02 Pedl


TOPlist