co mohu pravdepodobne ocekavat, az si v naklonu skrtnu radici nebo brzdovou pakou?
Stupacky se hezky odkloni a brousi, ovsem co packy?
Sunda me to z motorky? Dostane to ranu a znici se treba lozisko na razeni nebo se utrhne paka?
Nebo se to bude no problem zbrusovat tak, jak stupajdy?
Diky
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/wink.png)
vsh
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) az si zbrousim packy
SVSkritek píše: Scratch> Musis klopit vic proste. Pokud mas motorku v original stavu. A gumy dle TP. Chce to zvladnout techniku v zatacce. Vybrat si najezdovej bod. Na ten koukat a k němu brzdit. Před ním kouknout dovnitř. A v tom bodě zatočit, po zatočení tam co nejdřív tam dát neutrální plyn a pak přídávat až to budeš moct rovnat. Koukat na výjezd A jak daleko do zatáčky vidíš (jako by tečna od tebe přes vnitřní krajnici), pokud se vzdálenost zvětšuje tak se to otvírá a mužeš přídávat víc. Kdyz tam nevidim nebo je najezd pozvolnejsi tak brzdim i dovnitr a postupne poustim brzdu. Kdyz budes vedet co delas a kam to jede. Tak získáš jistotu a pak se nebudeš bát klopit. Ve dvou dáš stupačku dřív, protože motorka sedí níž a máte výš těžiště.
byl jsem na motoskole v sosnove loni a moc mi to pomohlo, i jsem byl v zatackach rychlejsi a mrstnejsi nez kluk s blackbirdem (coz me potesilo - az na ty rovinyk :D)
tohle vsechno vim, jen proste nevim, jak je mozne, ze se vic nenaklonim a i kdyz jsem pri mensi rychlośti ve vyssim naklonu napr v serpentinach, tak stejne nic :(
2 reakcí na tento příspěvek az si zbrousim packy
ale jak říkáš, stát se asi může... tak hlavně že jsi to ustál
1 reakcí na tento příspěvek az si zbrousim packy
Škrtat botou se nema, to je jasny. Člověk musí být na špičkách a noha u motorky. A s tou spotřebou slideru. Já to tam nervu. Ale na tom okruhu to proste prijde samo. Spotreba nemusi byt velka. Pokud to clovek pouziva jako indikator naklonu a neopira se o to. Na cestě asi zbytečnost.
ono je taky rozdíl v celém nastavéní motorky... stačí mít na blbém hrbolatém povrchu blbě nastvené tlumení či odskok a tvrdost a budeš se divit že nezajedeš žádný čas a motorka je neklidná...třepou se řidítka, plave zadek atd.
prostě jezdit na silnici není jako jezdit na okruhu... ono koleno v provozu jde dát tak třeba ve 4zatáčkách co znám v okolí a přesto jsou tady střelci co to dávaj v zatáčce kde mám rychlost 170KM/H a koleno mám ještě v rezervě a oni brousí ve 130 protože ho hold dát musí...
nedávno sem takhle potkal 3borce na S1000RR ,RSV4,GSXR K9 ujel sem jim ať už z faktoru znalosti tratě, jejich neznalosti limitů stroje, neznalosti chování stroje nebo nevím asi zázrakem když ta Honda nejede
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/wink.png)
Ono není špatné si poslechnout pár názorů něco si přečíst ale čtení z nikoho ještě jezdce neudělalo na to musí být tréning a talent... a bezmozci co řikaj jezdci ho nemaj ti akurát nemaj mozek aby přemýšleli...
a důležitý je faktor znalosti a najetosti tratě ... nikdo tě v tvém okoli nepojede pokud nezná trať
1 reakcí na tento příspěvek az si zbrousim packy
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) az si zbrousim packy
Scratch píše: musim jeste holt potrenovat, zase na druhou stranu mam vyssi sanci prezit :)
To je jen mylná domněnka
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/big_smile.png)
1 reakcí na tento příspěvek az si zbrousim packy
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/lol.png)