Téma: e85 a motorky
 
20.4.2012 v 17:02
No jelikoz si rad vse vyzkousim a uz nejakou dobu jezdim na e85 v aute, zkusil jsem dnes nabrat tohle palivo do masiny.

Neberte to do masiny Casem to rozebrem proc tomu tak je ,ale v masine to melo hrozny ucinek. Jizda a starty v pohode, ale jedine co jsem vypozoroval tak ze mi nechcou klesat otacky.
Pridas plyn a otacky klesaji sekundu - dve nez je to zas na tisic.

e85 a motorky

20.4.2012 v 20:43 | Nahoru | #1
Nechceš říct, že jsi tím nakrmil svojí Kawasaki...??

e85 a motorky

20.4.2012 v 21:10 | Nahoru | #2
Tak že jsi dylina víme už dávno ...vždyť to na fóru už někdo dříve rozebíral - E85 lije do Goldwingu, ale má v tom upravenou jednotku...bez úpravy to asi nepůjde Bédo

e85 a motorky

20.4.2012 v 22:27 | Nahoru | #3
ty seš vůl

1 reakcí na tento příspěvek e85 a motorky

21.4.2012 v 09:56 | Nahoru | #4
jen ze zajimavosti v jakem pomeru jsi mel benzin a E85?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) e85 a motorky

21.4.2012 v 10:33 | Nahoru | #5
bikes> Nabral jsem 8 a vytahl skoro 17. Tudiz skoro 1:1 .

(reakce na) e85 a motorky

21.4.2012 v 12:36 | Nahoru | #6

Creck píše: bikes> Nabral jsem 8 a vytahl skoro 17. Tudiz skoro 1:1 .

tak zkus trochu snizit pomer

e85 a motorky

21.4.2012 v 13:06 | Nahoru | #7
jestli si chceš rozmrdat motorku tak pokračuj

e85 a motorky

21.4.2012 v 13:56 | Nahoru | #8
jen jsem uvažoval, jestli by si to třeba ti co mají Ignitech nemohli na ten E85 naštelovat.

1 reakcí na tento příspěvek e85 a motorky

21.4.2012 v 14:17 | Nahoru | #9
já si myslím, že by to ani pro motorku neměl bejt problém... auta mají lambdu a vstřik, který do určitý míry dokáže poladit bohatost směsi... u klasickýho karburátoru by muselo dojít k pár upravam.. protože u E85 je idealní poměr cca 1:11 a u benzínu cca 1:15, tzn dát buď větší trysky, nebo přicpat vzduch.. ale spíš to první.. a mohlo by to teoreticky v pohodě jezdit.. oktanový číslo by to mělo mít v pohodě nad 100, takže nějaký detonace taky nemusíš řešit...

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) e85 a motorky

22.4.2012 v 04:34 | Nahoru | #10
VojtasTTR> pro motorku by to problem byt neměl, ale jsi si jisty že pro motor to nebude časem problem?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) e85 a motorky

22.4.2012 v 06:34 | Nahoru | #11
Pekeno> nalistuj si tu: k1400 vo fore. Tam to uz poniektori ludkovia odskusali. A ohlasy su... OK.
palo

(reakce na) e85 a motorky

22.4.2012 v 13:00 | Nahoru | #12

Pekeno píše: VojtasTTR> pro motorku by to problem byt neměl, ale jsi si jisty že pro motor to nebude časem problem?



Oktanový číslo to má cca 107, takže na samozápaly to trpět nebude.. rychlost prohořívání je taky +- stejná, takže předstih taky nemusíš ladit... jedinej problém tam je že má menší výhřevnost, tím pádem menší tepelný spád a menší technickou práci, než klasickej benzín. takže aby jsi dostal stejný "výkon" musíš ho tam narvat víc... já si myslím, že pro motor z toho nevedou žádný negativní faktory v rámci životnosti

e85 a motorky

22.4.2012 v 14:33 | Nahoru | #13
ale to mi reknete tu reakci motoru Sam jsem z toho magor. Proc jedine co to zaclo delat , je ze spatne padali otacky. Neco jako kdyz byly u karburatoru spatne nastavene podtlaky. Jinak jizda o.k

e : Assasineeee sem a resit

Naposledy editováno 22.04.2012 14:34:27

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) e85 a motorky

22.4.2012 v 15:20 | Nahoru | #14

lazysnail píše: Pekeno> nalistuj si tu: k1400 vo fore. Tam to uz poniektori ludkovia odskusali. A ohlasy su... OK.
palo

Ale on to leje do litrovy ninji ne do choppru. Ja nepsal že to na to nepojede. Jo pojede to ale určitě to nepomuže životnosti motorku. Až na to palivo najde 50tisk km a nebude problem tak pak nebudu rypat, ale to se nestane.
Nechapu proč lidi vymyšleji takove pičoviny. Ta motorka je dělana na N95 tak proč tam lit něco jineho? Aby ušetřili? Tak to mam jednoduchou radu prodat motorku a neřešit cenu benzinu.

e85 a motorky

22.4.2012 v 15:21 | Nahoru | #15
creck: no hele je to na to e85 chudy, na chudou smes se stava ze padaj pomalu otacky... dalsi pruvodni jevy muzou byt strileni do vyfuku, zadrhnuti pri prudkem pridani, zleniveni pri delsi jizde na plnej plyn.. na sestku velkou rychlosti po dalnici treba... horsi studene starty...

ti co maji nejakej fuel commander by mohli nechat udelat bohatsi mapu a pak by to bylo OK, ty "ridici jednotky" pro E85 jsou v podstate takove levnejsi a jednodussi "power commandery" (obvykle pridaj nejaky palivo v kazdem rezimu, neda se to editovat po jednotlivych bodech)

(reakce na) e85 a motorky

22.4.2012 v 15:33 | Nahoru | #16

Pekeno píše: Ale on to leje do litrovy ninji ne do choppru. Ja nepsal že to na to nepojede. Jo pojede to ale určitě to nepomuže životnosti motorku. Až na to palivo najde 50tisk km a nebude problem tak pak nebudu rypat, ale to se nestane.
Nechapu proč lidi vymyšleji takove pičoviny. Ta motorka je dělana na N95 tak proč tam lit něco jineho? Aby ušetřili? Tak to mam jednoduchou radu prodat motorku a neřešit cenu benzinu.



co ti zas prelitlo pres nos Zkusim, nejede to, vyleju a naberu benzin ne ? Resis to tu jak kdyby slo o vrazdu clena rodiny.

2 reakcí na tento příspěvek e85 a motorky

22.4.2012 v 16:41 | Nahoru | #17
jak rika creck, ty motorky nejsou tak haklivy, tady by je skoro nekteri ukladali do postele a cetli jim pohadky na dobrou noc, zatimco jini jim zatapi takovym stylem ze je az s podivem ze to vydrzi material musi trpet, za deset let bude pozde drbat hlavu ze mam sice zachovalou motorku ale poradne sem se nesvezl protoze sem to setril aby to vydrzelo takovej poklad co stoji za to uchovavat ho pro dalsi generace tu ma malokdo

e85 a motorky

22.4.2012 v 19:34 | Nahoru | #18
Normalne jsem to natankoval a nevsiml jsem si zmeny projevu motoru - par litru tam asi jeste bylo, takze jsem mel v nadrzi spise E75...

1 reakcí na tento příspěvek e85 a motorky

5.5.2012 v 10:24 | Nahoru | #19
chceme to teď dát do Viraga půl na púl, a uvidíme

(reakce na) e85 a motorky

5.5.2012 v 11:15 | Nahoru | #20
mili001> Tak sa potom podel o skusenosti, prosim. V tom nasom zapadakove sice e85-ka sice nie je velmi k dostaniu ale jeden nikdy nevie.
palo

Doplnenie: to forum (dred), na ktore som vyssie odkazoval som precital niekolkokrat. Ale ako klasik hovori - naco sa mam ucit na vlastnych chybach ked sa mozem ucit na chybach tych druhych

Naposledy editováno 05.05.2012 11:21:17

e85 a motorky

13.5.2012 v 04:23 | Nahoru | #21
Do auta leju čistý E85 a jede to stejně na pikaču jako na béňo.
Nevěřim, že by to nějak uškodilo motorce více, než například nevhodné vytáčení v nesprávnou dobu atd.
Možná to bude dělat divný věci jak popisuje Creck, ale to je dle mého všechno. Rozhodně se nedá tvrdit, že motor, který na to nejezdi je určitě v lepším stavu po xxx tis km, než motor co jezdí jen na lih
Vzhledem k tomu, že odpůrci pracuji s daty "jedna paní povídala" tak se asi pravdu nedozvíme
Pokud má někdo motorku na výlet o víkendu, je to blbost, pokud jí má na každodenní jízdu do práce, tak to chápu.

PS: V dodávce MB 100D jezdim na vyjety hydraulický olej

e85 a motorky

29.5.2012 v 14:01 | Nahoru | #22
Po dlouhém zkoumání různých firem a nabízečů jednotek E85 jsem se rozhodl pro přestavbu na E85 Zafira 1.8 od http://www.e85systems.com/ - a jezdí to super (spotřeba na E85 +10%). Tento rok jsem se rozhodl přestavbu na E85 provést i pro moji mašinu (Fazer 600). Jinak chlapíci z této firmy jsou naprosto super a je vidět, že co dělají, tak tomu rozumí...

e85 a motorky

29.5.2012 v 15:09 | Nahoru | #23
To bude určitě věrohodná zkušenost, když to je tvůj jediný příspěvek tady
Nevěřim ani za mák

(reakce na) e85 a motorky

29.5.2012 v 15:18 | Nahoru | #24

assassin píše: jak rika creck, ty motorky nejsou tak haklivy, tady by je skoro nekteri ukladali do postele a cetli jim pohadky na dobrou noc, zatimco jini jim zatapi takovym stylem ze je az s podivem ze to vydrzi material musi trpet, za deset let bude pozde drbat hlavu ze mam sice zachovalou motorku ale poradne sem se nesvezl protoze sem to setril aby to vydrzelo takovej poklad co stoji za to uchovavat ho pro dalsi generace tu ma malokdo


Tohle tesat do kamene!

(reakce na) e85 a motorky

29.5.2012 v 16:02 | Nahoru | #25

assassin píše: takovej poklad co stoji za to uchovavat ho pro dalsi generace tu ma malokdo



Vážim si toho, že na jsi na mě nezapomněl

e85 a motorky

29.5.2012 v 17:06 | Nahoru | #26
Jen tak pro zajímavost taky jsem se nechal zlákat E85 Jezdím na poměr 1:1 s N95.Spotřeba vyšší asi o 12,5% což ve finále dělá úsportu 90kč na 60 litrové nádrži

e85 a motorky

30.5.2012 v 08:53 | Nahoru | #27
Takže zhruba 10hal na 1km, při spotřebě 6l... to bych se na to mohl vys... a prostě bych do jednoho kopce nejel 150, ale 120 a ušertřim to samé
Trošku to pak je jako reklama na Shell, kde ušetříte až 1l paliva... ... na celé nádrži

Naposledy editováno 30.05.2012 08:54:50
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist