SuperFichtl je už příliš limitní a to vyhovuje jen někomu, proto bych asi tyto dvě motorky nesrovnával kde speedík už pomalu končí tam SF začíná a naopak.
Když tak jezdím po těch silnicích v ČR tak je to čím dál horší a pro SF tu už moc míst není i když kolem Vsetína je to ještě pořád hooodně pěkné
1 reakcí na tento příspěvek Pro majitele Triumphu speed tripe 1050
já když se vrátím a vidím jak je to zamušeno a spodní lízátko pobere od předního kola kde co, tak je mi to líto nechat tak tj. skoro pokaždé proběhne myčka
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pro majitele Triumphu speed tripe 1050
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pro majitele Triumphu speed tripe 1050
MilanTST píše: DrIVER.> jj dobrej kup, stačilo chviku počkat a máš parádní kousek za parádní cenu
JJ.
Akorát vo stovku navíc než jsem před rokem chtěl investovat
Je to furt stejny
1 reakcí na tento příspěvek Pro majitele Triumphu speed tripe 1050
1 reakcí na tento příspěvek Pro majitele Triumphu speed tripe 1050
zrychlení 0-100km: speed 3,43s a superfichtl 3,49s = speed lepší
elasticita 64-200km na šestku: speed 13,02s a superficht 14,28s = speed o dost lepší
brzdy ze 112-0km/h: speed 48,62m a superfichtl 49,75m = speed o víc jak 1,1metr lepší
dál 1/4 míle: speed 11,38s a superfichtl 11,32s = super fichtl a speed na stejno minimální rozdíl jen 0,06s
jediné kde má superficht navrch je maximálka 262,5/250 ale pro koho je to důležitý ???
takže údaje o superbrzdách a supermotoru u superfichtla vychází pouze z tvých pocitů nikoliv z měření
RBK píše: a dál bych rád doplnil z anglického testu kde je přímé porovnání speed tripla a streetfightera, obě dvě standartní modely tj. ani R ani S, následující údaje:
zrychlení 0-100km: speed 3,43s a superfichtl 3,49s = speed lepší
elasticita 64-200km na šestku: speed 13,02s a superficht 14,28s = speed o dost lepší
brzdy ze 112-0km/h: speed 48,62m a superfichtl 49,75m = speed o víc jak 1,1metr lepší
dál 1/4 míle: speed 11,38s a superfichtl 11,32s = super fichtl a speed na stejno minimální rozdíl jen 0,06s
jediné kde má superficht navrch je maximálka 262,5/250 ale pro koho je to důležitý ???
takže údaje o superbrzdách a supermotoru u superfichtla vychází pouze z tvých pocitů nikoliv z měření
Kecy prdy beďary. Z 0-100 nemůže Speed strítfajtra porazit. Je o 40kilo těžší a o 20koní slabší. Mě na loňském SF ukázalo DDA zápis z top speedu 278km/h !!!! A ještě nebyl v omezovači. Jestli nemají ti testmeni nějak blbě zkalibrované měřidla...
1 reakcí na tento příspěvek Pro majitele Triumphu speed tripe 1050
SF-S = dry 167kg, 155PS, 115Nm
Když už teda máme čísla, tak ať jsou správná.
V tom zrychlení 0-100 je to hrozně o jezdci, to bych bral s rezervou, na druhou stranu zrovna tenhle údaj není v běžném provozu zrovna relevantní. To ta elasticita vypovídá víc a spíš o průběhu výkonu. Rozhodně to ale neříká nic o zážitcích :) Mám starší S3, vůbec si na něj nestěžuju, ale rozhodně všem doporučuju nejezdit na SF 1098 :)
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pro majitele Triumphu speed tripe 1050
Attim píše: S3 = dry 189kg, 135PS, 111Nm
SF-S = dry 167kg, 155PS, 115Nm
Když už teda máme čísla, tak ať jsou správná.
V tom zrychlení 0-100 je to hrozně o jezdci, to bych bral s rezervou, na druhou stranu zrovna tenhle údaj není v běžném provozu zrovna relevantní. To ta elasticita vypovídá víc a spíš o průběhu výkonu. Rozhodně to ale neříká nic o zážitcích :) Mám starší S3, vůbec si na něj nestěžuju, ale rozhodně všem doporučuju nejezdit na SF 1098 :)
Omluva. Ano, srovnával jsem suchou SF a "mokrou" TST...
Poslední věta je výstižná !!!!
A propo, není tohle všechno vlastně úplně jedno...???
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pro majitele Triumphu speed tripe 1050
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pro majitele Triumphu speed tripe 1050
Klouda píše: drippera> Jedno by to bylo, pokud by si na minulý stránce nekydal na Tripla hnuj
Tak tomu teď nerozumím. Já na něj neřekl jediné křivé slovo a všude (včetně profiluú píšu, že Speed Triple 1050 je výborná motorka, akorát jinak zaměřená a určená pro jinou sortu a jiný styl ježdění než preferuju já. Nic víc a nic míň.
foto hyyyr
:D:D:D
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pro majitele Triumphu speed tripe 1050
drippera píše: A propo, není tohle všechno vlastně úplně jedno...???
Má pravdu předsedo . Je to úplně jedno. Každýmu sedí něco jinýho a někdy trvá než na to člověk přijde.
Jsme zrovna v období, kdy se honíme za tím "nej". Bohužel pro nás, protože se to co 3 roky furt mění a jenom se tím trápíme a vyhazujeme love . Už se těším až zmoudřím a najdu si "tu svou", která mi bude stačit už nafurt.
PS: Marťo, ty čepky jsi našel?
1 reakcí na tento příspěvek Pro majitele Triumphu speed tripe 1050
protože se sešla v anglii parta pánů, kteří si dali tu práci a motorky porovnali a ze 4-iř motorek "citace: jednohlasně vybrali jako jasného favorita ST pro nejlepší kombinaci výkoného motoru, rychlosti, komfortu, praktičnosti a chování, umí být velmi rychlý a zábavný".
rychlost měřili podle senzorů a GPS tj. ne podle tachometru a jezdil je jeden člověk jak jsem se dočetl
k váze suché motorky už jste psali tj. žádný rozdíl 40kilo
rozhodně zajímavé jsou údaje o elasticitě a brzdách, ale také zrychlení je zajímavé z pohledu o víc koní silnějšího motoru SF, prostě i se slabším motorem je ST podle naměřených časů maličko lepší
pravděpodobně bude "zakopaný pes" v tom, že každá motorka má jiný projev, ergonimii posezu a zprostředkuje zážitek jinak
mimo jiné píšou zklamání nad ducati, že motor brzdy atd. dobrý, ale jezdeská pozice na pikaču, nohy dobrý, ale hodně na ruce a není to pohodlný
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pro majitele Triumphu speed tripe 1050
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pro majitele Triumphu speed tripe 1050
RBK píše: no jde o to, že SF nejede a nebrzdí stokrát lépe než ST
protože se sešla v anglii parta pánů, kteří si dali tu práci a motorky porovnali a ze 4-iř motorek "citace: jednohlasně vybrali jako jasného favorita ST pro nejlepší kombinaci výkoného motoru, rychlosti, komfortu, praktičnosti a chování, umí být velmi rychlý a zábavný".
rychlost měřili podle senzorů a GPS tj. ne podle tachometru a jezdil je jeden člověk jak jsem se dočetl
k váze suché motorky už jste psali tj. žádný rozdíl 40kilo
rozhodně zajímavé jsou údaje o elasticitě a brzdách, ale také zrychlení je zajímavé z pohledu o víc koní silnějšího motoru SF, prostě i se slabším motorem je ST podle naměřených časů maličko lepší
pravděpodobně bude "zakopaný pes" v tom, že každá motorka má jiný projev, ergonimii posezu a zprostředkuje zážitek jinak
mimo jiné píšou zklamání nad ducati, že motor brzdy atd. dobrý, ale jezdeská pozice na pikaču, nohy dobrý, ale hodně na ruce a není to pohodlný
Na tyhle novinářský "kejdy" mám jedinou odpověď. (já je píšu taky, že jo...)
DUCATI !!!!!!!!!!!!!!!!!!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pro majitele Triumphu speed tripe 1050
drippera píše: Na tyhle novinářský "kejdy" mám jedinou odpověď. (já je píšu taky, že jo...)
DUCATI !!!!!!!!!!!!!!!!!!
Na tyhle boloňský kydy taky něco máme: NASER SI!!!
1 reakcí na tento příspěvek Pro majitele Triumphu speed tripe 1050
ja bych se taky vy.ral na ty pisalky... ale tech anglicaku jsem taky precetl hodnee... a s nekterymi jejich ortely nemuzu souhlasti ...
tak hoj...a hlavne v klidu...at nam tady to nase poklidne plkani uplne ne.zkurvite
PS: stejne bych vas vsechny pojezdil na mojem triplu
1 reakcí na tento příspěvek Pro majitele Triumphu speed tripe 1050
letos pauziruju...ale uz fakt planuju, co na pristi sezonu
1 reakcí na tento příspěvek Pro majitele Triumphu speed tripe 1050
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Triumph od roku 1990 Triumph Speed Triple, Triumph Speed Four, Triumph Sp... | Apo-Rider | 5 | 12.6.2024 v 20:36 Apo-Rider |
Klíč na utažení řetězu triumph Triumph Speed Triple, Triumph Daytona 955 | Dikobraz | 10 | 20.4.2024 v 20:49 Marty_B |
špatně svítí, málo svítí kontrolky... Triumph Speed Triple, Triumph Sprint 955i ST, Triump... | kokoška. | 4 | 8.4.2024 v 15:18 pepe100 |
Nenabíjí se baterie Triumph Speed Triple | blážič | 11 | 7.4.2024 v 13:49 JMan |
Sundání olejové vany Triumph Speed Triple | vr46. | 4 | 3.4.2024 v 22:44 Valve |