Chci pořádnej stroj, kterej ale udržím mezi nohama. Zatim sem vybírala jen podle krasy, pac tomu moc nerozumim
tak tahle je zatim favoritem... Kawasaki Z 750
Panove poradte prosim, ci je to dobra volba.
Diky
Uzavřeno 05.06.2012 v 20:12 uživatelem kate88
Pokud jde o rady - co má a co nemá vědět - to si snad vybere ne? Asi to tu s ní každej myslí dobře. To sice neznamená, že to musí dobře dopadnout, ale přece založila vlákno - to by měl Fish napsat jeden komentář a pak nikdo raději nic, aby toho holka neměla moc?
Myslím, že je lepší to probírat ze všech stran, než sednout na Z750 a po 120km se někde únavou rozstřelit. A myslím, že i ty technický nákresy poloměru a velikosti gumy nejsou k ničemu. Já bych se na to třeba rád kouknul, i když máš pravdu, že pokud jsou na MOTO rozměry gum, na který byla stavěná, neměl by být problém. Ale i v té velikosti gumy je znatelný rozdíl v ovladatelnosti. Ty třeba umíš využívat těžiště motorky, ale u začátečníka pochybuju, že by se uměla opřít o stupačky. A když na motce jen sedíš, tak ta užší guma fakt pomůže ( když potřebuješ rychle překlopit).
Zichi píše: Zmatek ne zmatek, v prvním řadě by ji to mohlo aspoň odradit od prvního zápalu koupě motorky a začít nezaujatě uvažovat. Pak se postupně začne vracet ke všem údajům, co si zde přečetla a hledat souvislosti.
Ach jo, všichni jsme stejní
podepisuju
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Holka a jeji prvni mašina
MichaelaZX636 píše: větší motorky mají větší zadní gumu a proto se musí víc klopit??? to mi teda vysvětli a jak se ti při ubrání plynu blokne kolo???
Už ti tady pár lidí reagovalo, tak jen k tomu blokování kola, myslel jsem tím, že u větších motorek je větší brzdný účinek motoru. Ne že by se hned kolo muselo zablokovat, ale při úplném puštění plynu (bez spojky) například v zatáčce bude po přibrždění zadního kola motorem výsledek stejný jako při úplné blokaci.
Ohledně toho zmatku v hlavě, napsal jsem jen pár argumentů proč ne velké motorky pro úplné začátečníky - něco, co si z obrázku sotva vyčte, ale pak by se s tím musela zbytečně poprat (a pak by teprv měla v hlavě zmatek).
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Holka a jeji prvni mašina
jak tu někdo radí 125, to nech 16ti letejm vubec to nejede a ve finále je to nebezpečnější než kdejaka 600 - pomaly předjiždeni atd.
EDIT: nutno dodat, že jsem náhodou ustál
Naposledy editováno 10.05.2012 15:36:49
1 reakcí na tento příspěvek Holka a jeji prvni mašina
Podle me silna motorka do rukou zacatecnika nepatri a ted nejde jenom o vykon, ale o souhru rukou, nohou, o manipulaci a vsech veci kolem, co k tomu patri.
Me teda zacatky delali docela problem, nedostala jsem na zem a tak krome mysleni na to jak mam radit a kdy, jak mam projizdet zatacku, co s brzdama tak jsem jeste musela premyslet kde a jak zastavim aby mi to nespadlo atd... jsem rada, ze jsem zacinala na male motorce a nelituju toho. Daleko lip se pak prechazelo na vetsi
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Holka a jeji prvni mašina
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Holka a jeji prvni mašina
edit: taky se musím přiznat že párkrát při otáčení protože jsem z toho moc nedostala mi podjeli nohy a motorka se válela na mě,člověk se pak časem otrká no
Naposledy editováno 10.05.2012 16:02:54
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Holka a jeji prvni mašina
Jinak jasně, to že ženský padaj je běžná věc a stačí na to sedět chvilku na benzínce holt tam není síla a manipulace jako má chlap.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Holka a jeji prvni mašina
edit: jinak ted s jakoukoli manipulací nemám problém,prostě si to vytáhnu z garáže a z kamakoliv,z R6 nedostanu skoro vůbec a už mi to ani tak nepříjde
Naposledy editováno 10.05.2012 16:11:27
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Holka a jeji prvni mašina
stefi píše: hele jestli tomu moc nerozumis tak ja bych ti zdovolenim poradila, potrebuju prodat sveho v-maxe a koupit si konecne uz neco silnejsiho, ted uz jsem skoro vyjezdena. Takze pokud by jsi mela zajem max je idealni motorka na zacatek, vypada dobre, ma vyborne jizdni vlastnosti,skoro nechlasta a kdyz poradne stisknes kolena tak ji mezi nohama urcite udrzis a podle tvoji fotky soudim ze by ti fakt sla k pleti
paní má bludišťáka
2 reakcí na tento příspěvek Holka a jeji prvni mašina
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Holka a jeji prvni mašina
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Holka a jeji prvni mašina
mischa638 píše: To vás nikoho nenapadlo že si z nás dělá někdo jen prdel a třeba žádná kate88 vůbec není?
Ale postavu ma ta domnělá pěknou, sice pár kil navíc by nevadilo, ale jinak je k tvorbě dětí a věcem s tím spojených přímo zrozená
3 reakcí na tento příspěvek Holka a jeji prvni mašina
A teď k věci, jestli jsi zodpovědná, nekupuj 750 4line na začátek, výkon ve vysokých otáčkách je špatně ovladatelný a pro nezkušeného rozhodně zaručená vstupenka do rakve. Doporučuji (pokud už to má být velká motorka) Kawu ER6 která je teď po faceliftu moc pěkná, nebo SV 650, či Gladiuse 650...všechny ti servírují výkon už od začátku a není třeba se pohybovat ve vysokých rychlostech , pro pocitově rychlé svezení. Zmíněná rada, ale platí jen pokud máš talent (tzn. jsi na 3/4 chlap) pokud ne kup CBR250 a sbírej zkušenosti!
Hodně štěstí v motorkářskym životě.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Holka a jeji prvni mašina
MichaelaZX636 píše: DMRS> takže mi chceš říct že když nalítnu 150km/h naklopená do zatáčky tak mi bude brzdit motor tak,že budu mít pocit že se mi bloklo kolo,když tam ten plyn pustím tak mi spíš ulítne předek protože váha se přidáním plynu v zatáčce musí přenést na zadek.Kolo se ti blokne na motorce bez antihopingové spojky pokud máš vysoký otáčky a podřadíš dolů...to je teprve rodeo,tohle by ji zaskočit klidně mohlo
Faktem je že brzdnej účinek vyšší kubatury resp je to daný "kopmresí " (kdyžtak mne někdo opraví) prostě - rozvrkáš XT660 někam k 90km/h, zaklapneš plyn a prdel tě začne předjíždět (1 buch).
Logicky pokud to uděláš v zatáčce, máš vcelku problém. Tohle se ti neprojeví tolik na tvý R6 kde ti místo 1 válce lítaj 4 válečky. Pokud jsi se někdy svezla na litrovým dvouválu po městě, tak i tam člověk trpí jak pes, pamatuju na blbou TDM než jsem ji sundal jehly, tak s tím někde popojíždět bylo peklo - když jsi jemně přidala - nakoplo mně to, když jsem ubral šel jsem pomalu přes řidítka - přišel jsem si jak uplněj tydýt ...po sundání jehel (ochuzeníí směsi) se to trošku vzpamatovalo.
Ted CB byť je 4vál, tak taky už motor krapet víc brzdí než ty vaše písklata , pro začátečníka by mohl být problém krouťák motoru, stačí aby jsi jela na mokru a defacto už od volnoběhu neni problém protočit zadní kolo...spolus váhou motky pro nováčka docela problém - a tohle tě potká na každým druhým uklouzaným kruháči. Na 4V jako máš ty přeci jen pokud nejde do vysokých otáček tak to je jak auto ... pohoda jazz, zábava je pak až nahoře...ale to víš líp než já.
Koukám že tady je SVéčko - Na 1000 raptoru jsem nikdy nejel, ale asi by zrovna on mohl říct co udělá v zatáčce zaklaplej plyn . ...samo tyhle moudra se motorka od motorky liší.
Naposledy editováno 10.05.2012 18:27:24
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Holka a jeji prvni mašina
Antesdeabrir píše: Viz: příspěvek výše - CHE je přemoudřelej magor kterej to dotáhl v 60 na 600ccm a to ho koplo do nový puberty.
A teď k věci, jestli jsi zodpovědná, nekupuj 750 4line na začátek, výkon ve vysokých otáčkách je špatně ovladatelný a pro nezkušeného rozhodně zaručená vstupenka do rakve. Doporučuji (pokud už to má být velká motorka) Kawu ER6 která je teď po faceliftu moc pěkná, nebo SV 650, či Gladiuse 650...všechny ti servírují výkon už od začátku a není třeba se pohybovat ve vysokých rychlostech , pro pocitově rychlé svezení. Zmíněná rada, ale platí jen pokud máš talent (tzn. jsi na 3/4 chlap) pokud ne kup CBR250 a sbírej zkušenosti!
Hodně štěstí v motorkářskym životě.
Zde souhlas se vším - počínaje názorem am CHE akonče doporučením ER6 .... dovolím si i tvrdit že to nebude motka na jednu sezonu, protože zas takovej chcípák jak by se mohlo zdát to zdaleka není.
na 250 bych se vybodnul