Téma: Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
V tomhle vlákně budu chtít shrnout poznatky z okruhů a racing přestaveb, poradit (pokud budu vědět), jak na to či ono anebo si naopak nechám odpovědět na to, co by mě zajímalo a nemám s tím zkušenost...
Jinak nejsem tady pořád, tak moje reakce může někdy být trochu zpožděná

Jako demo použiju moji aktuální letošní "stavbu", best bike R1 2007

[URL=
===============================================================================================

Pro zpřehlednění vlákna zkusím zachytit důležitý stránky a shrnout to do jakéhosi obsahu..

OBSAH:

1. stránka (témata)
Představení mých biků, kryt řetěz.kolečka, "potítko" na nádržce brzd.kapaliny, brždění z.brzdou, ...

2.-3. stránka (témata)
GSXR1000 K1-K3, R1, barevný design a polepy, přepákování prodej a vychytávky, zkrácení plynu, úpravy DUC1098, hustokrutý photos ze závodů, řidítka, převody, laditelné moduly (vstřik.), ...

4.-5. stránka (témata)
Moje crashe, origo.zbořku nebo vylítanou okruhovku, odpověď Honzissovi na 7 otázek, ...

6. stránka (témata)
Cena okruhovky, GSXR750, fce Quickshifteru, mýty o ZX10 , pneumatiky, licence, náklady na sezónu, ...

7.-8. stránka (témata)
Náklady na sezónu, holka na ZX10, údržba podvozku, CBR600, názory na 2V, ...

9. stránka (témata)
Střelci Volná nad 600, povolené úpravy MČR, R1 - PVM + ARROW + Ohlins, Sportovní průkaz, ...

10. stránka (témata)
Pneu, powercommander, spojka R1, řetěz 520, ...

11. stránka (témata)
Řetěz 520 a dynamické účinky soustavy, hubnutí pilota/zvyšování výkonu motoru, reklama na motorkách, chlastačky, ...

12. stránka (témata)
Powercommander III USB do 6tis.Kč (petr.r1), Dynojet kit pro karbce, kde koupit řetězovku, zase chlast-photos :) ...

13.-14. stránka (témata)
Kocovina, GSXR750 K1, Pwrcommander a Ignition modul, ladění Suzuki elektroniky, titanový výfuk/nerez, tuning tělesné hmotnosti, nastavení vidlí, ...

15.-16. stránka (témata)
Větší chladič, výběr Perňa-lyží, závodní díly na moto, brzd.destičky, kam s motorkou na ladění, fota "slavných", ...

17.-19. stránka (témata)
Brzdové hadice, destičky, úpravy kapot - "čočky", cena startovného MČR, nabídka Perňa's R1 05 od p.Kozelky + diskuze (prodáno!!!), ...

20. stránka (témata)
Repase podvozku, ski-photos, levné ježdění na okruhu, výběr sportovních pneu, ...

21.-22. stránka (témata)
Brzdová kapalina, opět pneu (tlak, 2směs/klasika), jízda na okruhu a sledování budíků, Hungáč foto, ...

23.-25. stránka (témata)
Dawe02 jobs, licence info, motoškoly, rozety a kolečka, MiP motivation, sportovní průkaz, převody, ...

26. stránka (témata)
Slovakiaring, leštiči a jejich "absťák", Perňa v dívčí škole autoritou , ...

27.-28. stránka (témata)
Rijeka, 190/50 vs 190/55, umístění IR přijímače pro laptimer, 16,5" ráfky a pravidla MČR, prodej Perňovy R1 07, luxusní R1 2009, ...

29.-30. stránka (témata)
Slovenská licence, prodej mojí "legendární" kombinézy, NEW Look oblečku Road Racing Liberec 2009, ...

31. stránka (témata)
Troška ze zimních radovánek a přípravy, Grafy výkonu mé "bejvalky" - nynější majitel Pepazdepa-84, ...

32. stránka (témata)
Brždění a rychlost na cílovce v Mostě, můj crash v "bulváru" r.2000, ...

===============================================================================================


My new bike - pro sezónu 2009. Je to model 2008, takže nebude žádnej rozdíl..

[URL= možná s těmito věcičkami ...néé, pojedu "sérii"

[URL=


Naposledy editováno 19.11.2009 11:29:42

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

4.5.2012 v 09:37 | Nahoru | #6841
oxygen> Hm, to je docela zajímavý... Je pravda, že v časopisech se asi střízlivýho pohledu nedočkáme...

(reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

4.5.2012 v 09:39 | Nahoru | #6842
Jiřina97> dík moc, ale lešení ne. Budu to pasovat na SV650S, takže sháním celý předek z GSXR - 600, 750 či 1000. Kolo vidle oboje brejle řiditka brzdu třmeny pumpu. Nejlépe komplet. Ale i po částech.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

4.5.2012 v 11:04 | Nahoru | #6843

Biker_xx píše: oxygen> Hm, to je docela zajímavý... Je pravda, že v časopisech se asi střízlivýho pohledu nedočkáme...



nene já myslim, že ty dosavadní recenze o ní jsou docela objektivní - ale byly zatím jenom z okruhu a bez možnosti přímýho srovnání
anebo jsme prostě rozmazlený a chtěli bysme 155 kg, 255 koní a 355 km/h - to vše nejlépe zdarma

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

4.5.2012 v 12:10 | Nahoru | #6844

Biker_xx píše: oxygen> Hm, to je docela zajímavý... Je pravda, že v časopisech se asi střízlivýho pohledu nedočkáme...



no co jsem cet UK recezne, tak pisou vesmes to co oxygen, teda az na to ze ten slabsi stred (oproti 1198) berou jako prednost pro okruhovy jezdeni......coz mezi radky znamena, ze jim to chybi ale nemuzou to moc pohanit no:)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

4.5.2012 v 15:11 | Nahoru | #6845
oxygen> teď jsem koukal na nějaký to video s panigale kde bylo uvedený z 0-200 za 7.6s....
Tak by mě zajímalo co je na tom pravdy páč mi to příjde docela málo K5-6 měla tuším 6.8 nebo 7 rovnejch

hlavně mi to příjde málo vůči tomu co to všechno má za píčoviny který ti maj usnadnit rychlost a že se jí nechce na záda co si o tom myslíš inženýre?!

(reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

4.5.2012 v 16:02 | Nahoru | #6846
oxygen> interesting stuff.

(reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

4.5.2012 v 18:20 | Nahoru | #6847

Londoner píše: slabsi stred (oproti 1198) berou jako prednost pro okruhovy jezdeni......coz mezi radky znamena, ze jim to chybi ale nemuzou to moc pohanit no:)

presne tak to delaji vsechny casopisy bez vyjimky - z pochopitelnych duvodu.

Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

4.5.2012 v 20:50 | Nahoru | #6848
No diky oximu za zajimave zpravy, budu si dal snit "jen" o 1198

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

5.5.2012 v 05:04 | Nahoru | #6849

GRASSEL píše: oxygen> teď jsem koukal na nějaký to video s panigale a že se jí nechce na záda co si o tom myslíš inženýre?!



no, vzhledem k tomu, že po zádech to s motorkama trochu umim, tohle musim potvrdit - nejde o tu váhu vpředu, ale ona i přes spojku vystoupá jen napůl a pak je to boj ji tam chvíli udržet a i v režimu "race", přijde mi fakt celá vyladěná pro okruh - chcete zábavu? nenene!
je to nejspíš nerovnej boj s TC elektronikou - takže nutno nejdřív zastavit a všechno povypínat, ale kdo si má za sebou vozit ajťáka, žejo)
+ vypnout nutně i ABS, bo čoveka nenechá si kontrolovat náklon zadní brzdou, ale okamžitě ji povolí... což jest dosti průser
takhle jsem naposledy bojoval s Gold Wingem, to ale kuli jeho rozvoru a hmotnosti... a i s bawořím GS - to se mi zas dycky při zvedání vrhlo doprava kuli klikovky gyroskopu

Naposledy editováno 05.05.2012 11:52:38

(reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

5.5.2012 v 12:01 | Nahoru | #6850

Londoner píše: no co jsem cet UK recezne, tak pisou vesmes to co oxygen, teda az na to ze ten slabsi stred (oproti 1198) berou jako prednost pro okruhovy jezdeni......coz mezi radky znamena, ze jim to chybi ale nemuzou to moc pohanit no:)



ono pozor: ta ducatí zprvu jemná (na dvouvál dvanáctku velice jemná) prvotní reakce na plyn jí zůstala tou mě udivuje i 1198 - např. uprostřed zatáčky jsou tyhle ducny na plynu jemnější, než cebro šestka!

1 reakcí na tento příspěvek Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

5.5.2012 v 12:22 | Nahoru | #6851
Tak ona už 1198 je hodňoučká motorka, která tě ničim nezaskočí...

(reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

5.5.2012 v 21:50 | Nahoru | #6852
oxygen> díky za výklad

ale spíš mi šlo o to... co si myslíš o tom že z 0-200 má za 7.6s což je skoro o vteřinu horší než třeba K6 u který byl problém jí navíc krotit. Mluvím o tom že by snad měla bejt rychlejší kort když se tolik nezvedá a není to taková divoká sviňka bez elektriky jako K5-6...

Je mi divný že by u takový mašiny za takový prachy udělali promo 7.6s když i stará K1 měla 7.2s prostě mě to praštilo přes vokna...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

6.5.2012 v 02:01 | Nahoru | #6853

Biker_xx píše: Tak ona už 1198 je hodňoučká motorka, která tě ničim nezaskočí...



blboune však ty dobře víš, že jsem psal o odezvě na plyn - tzn. hlavně jak moc škubne po brzdách při prvnim malym přidání plynu v náklonu
ale ta síla, co se pak navalí na zadní gumu, když na 1198 zatopíš - ta je naopak super poukázka na hasana

to Grassel: nene je to jinak - první sériovka, která dala 0-200 pod sedm, je báwo za 6,9 sec... ostatním litrům se doposud naměřilo max. 7,2-7,6... a i při sprintech na 1/4 míle jsem na K6 měl konečnou rychlost 238km/h, se ZX10R 08 pak 241 a báwu teď naměřili 248

Naposledy editováno 06.05.2012 02:34:43

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

6.5.2012 v 22:57 | Nahoru | #6854
oxygen> Ale já to myslel docela vážně. Ta potvůrka poslouchá na slovo, výkon dává lineárně, odezva na plyn jemná a přesná, v zatáčce jede jak po koleji, to vůbec neni záludná motorka, je to hodňouš. Ona sice dělá kravál, řve, třese se a vypadá hrůzostrašně, ale neni.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

7.5.2012 v 01:15 | Nahoru | #6855
Biker_xx> tak to jóo, sorry, tohle podepisuju! eště bych přidal jednu její vlastnost, že posaz ač zprvu prkenný, začne v zatáčkách dávat smysl a jakoby ti ta 1198 sama našeptávala: ještě větší náklon, přitlač víc, víc! (jako Daytona 675, ta taky)

a i když motor 1198 při startování mele jak z posledních sil, dycky brzy chytla - ale Panigale s teplym motorem mi několikrát málem vytloukla baterku, mi s ní ztracen kdesi na venkově lepilo tedy PS: ještě jsem si vzpomněl na origo převody Pani: jednička do 120ti km/h, za dvě do 163, za tři něco přes 190 atd., pak newim už

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

7.5.2012 v 09:42 | Nahoru | #6856
oxygen> Jj, to máš pravdu, posaz nemá chybu, já na tom sedím úplně krásně vyváženě a uprostřed zatáčky klidně můžu pustit řidítka. Na ní když jezdim celej den, jsem večer v pohodě. Z Yamahy jsem sedřenej, jak kdybych celej den štípal dříví...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

7.5.2012 v 11:59 | Nahoru | #6857
Biker_xx> Je fakt, že jsem na 1198 nikdy nejel, ale odhaduju podobný posez, jako na 848. Ta je moc příjemná - tvar nádrže, šířka řidítek, neskutečný rezervy pro průlet zatáčkou.. V pomalých zatáčkách je trochu nepoddajná a motor dejchavičnej, ale když to má točky a rychlost od kila nahoru, začne to být ono.
Oproti RC8 je přilepená k asfaltu, zvedá se jen na jedničku a to pak taky přidá na rychlosti, než když musím na každým dvojkovým výjezdu lovit přední kolo ve vzduchu už při 50% otevření plynu.. Nevím, jak by to bylo u 1198. Počítám, že ten krouťák s tím bude cvičit podobně, jako s RC8.
Škoda, že nemůžu RC8 a 1198 motorově porovnat, nenašel jsem nikoho s Dukárnou, kdo by měl podobný tempo a šel by pak pozorovat akcelerační rozdíl. U 4V vím, že mi zkrátka dávaj na prd.l. Vyzkoušeno v Brně na Racetracku - solo jedu kolo o 1s líp, když na razím na 4V, musím akceptovat jeho časy, protože se před něj nedostanu, i když mám o dost dřív otevřenej plyn na výjezdu a jsem na jeho úrovni ..25 PS rozdíl neokecáš

Co se týká silnice - musím říct, že mě ty uječený 4V (kromě nový R1) nijak neoslovujou a na rozdíl pár koní ve špičce sere pes, stejně tak na maximálku 291,5 nebo 304 Km/h.

Panigale - to je technický porno, v pátek jsem ji viděl! Ten podvozek, palubovka, světla, tlumič na boku. Je fakt, že asi zbytečně moc fičur od IT, vše podřízeno rychlosti na okruhu... A přece na blbnutí dělají jiný strojky, třeba Ducati Streefighter nebo tak něco. Chce to dva stroje do garáže a je klid

(reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

7.5.2012 v 12:58 | Nahoru | #6858

Perňa_81 píše: Biker_xx> okruhu... A přece na blbnutí dělají jiný strojky, třeba Ducati Streefighter nebo tak něco. Chce to dva stroje do garáže a je klid



Plus enduro, jen kde to brat a nekrast

1 reakcí na tento příspěvek Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

7.5.2012 v 13:22 | Nahoru | #6859
Sakra, odesel mi motor :/. Kdybyste nekdo vedel o motoru do CBR600RR 2007-2012, tak mi pls dejte vedet. Chjo.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

7.5.2012 v 17:36 | Nahoru | #6860
Perňa> Tak s takovym chcípákem, jako jsem já, se zvedá i na trojku. Ale je pravda, co píšeš, ono by se to dalo shrnout do jediný věty, že ta motorka funguje tim líp, čim víc od ní chceš a čim víc jí bereš pod krkem...

Naposledy editováno 07.05.2012 17:53:28

(reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

7.5.2012 v 17:53 | Nahoru | #6861
...

Naposledy editováno 07.05.2012 17:53:45

1 reakcí na tento příspěvek Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

8.5.2012 v 11:20 | Nahoru | #6862
Chlapi co říkáte na kombinézy Halvarssons?
Mám možnost koupit jednodílnou ve slušném stavu za pár peněz, ale jak je na tom kvalita??
Díky

(reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

8.5.2012 v 11:56 | Nahoru | #6863
Scuber_MadJoe> Švedska kvalita

1 reakcí na tento příspěvek Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

8.5.2012 v 12:13 | Nahoru | #6864
no když už se tu řeší kombinézy,máte někdo zkušenost s arlen ness??

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

8.5.2012 v 13:03 | Nahoru | #6865
MichaelaZX636> Kupoval jsem ji z Německa z FC-moto. Poměřil jsem se, porovnal s jejich tabulkou velikostí a objednal. Sedlamě jak pr..l na hrnec a spokojenost největší.Můžu jen doporučit. Na víc na FC-moto mívaj zajímavý slevový akce.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

8.5.2012 v 13:07 | Nahoru | #6866
Taz-007> no jen ty tabulkový velikosti to je paráda,byla jsem si zkoušet spyke kombinézu a podle tabulky jsem měla mít 48,no nenarvala jsem se do ní ani náhodou,možná že kdybych na to měla víc času tak by to klaplo ....přemýšlím o nové protože ta moje už má taky něco naběháno a není to žádná světová kvalita ale podržela mě,tak uvidím

Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

8.5.2012 v 13:11 | Nahoru | #6867
MichaelaZX636>Reklamační řád je stejný jako u nás. Ale od nás tam funguje.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

8.5.2012 v 14:18 | Nahoru | #6868

MichaelaZX636 píše: Taz-007> no jen ty tabulkový velikosti to je paráda,byla jsem si zkoušet spyke kombinézu a podle tabulky jsem měla mít 48,no nenarvala jsem se do ní ani náhodou,možná že kdybych na to měla víc času tak by to klaplo ....přemýšlím o nové protože ta moje už má taky něco naběháno a není to žádná světová kvalita ale podržela mě,tak uvidím



No jo, vy ženský si vždycky myslíte, že máte menší velikost..

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

8.5.2012 v 14:23 | Nahoru | #6869
Biker_xx> jo to je fakt a pak se divím ,no na chlapi to šijou jinak,to co vám chybí nám přebývá a naopak ale ted mám taky pánskou kombinézu

Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

8.5.2012 v 14:38 | Nahoru | #6870
Ja nedam dopustit na Clover
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Okruhová sezóna 2024 :-) [1 ... 1200, 1201] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Triumph Daytona 67... Ozzy_ 36015 Dnes v 07:45 Ozzy_
EWC 2024, 2023, 2022 24h Le Mans, ... [1 ... 21, 22] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Honda CBR 1000RR F... Ariete 633 Včera v 20:37 BlackSabbath
Yamaha R1 teče voda z chladiče Yamaha YZF-R1 Blacky94 1 8.6.2024 v 19:47 Blacky94
Big Bang Devil Eyes Yamaha YZF-R1 StillFlyingMust 6 30.5.2024 v 15:21 StillFlyingMust
Yamaha R1 2005 cvakání Yamaha YZF-R1 Blacky94 7 13.5.2024 v 10:40 Krautkopf


TOPlist