Měl jsem ten dekl po obvodu povolenej,ale nevím,jak je řešenej ten průchozí čep(zadní řemenice?).
Samozřejmě pokud byste měli servisní manuál,tak budu blahem slintat
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/tongue.png)
1 reakcí na tento příspěvek řemen a válečky-jak dolu s krytem variátoru?
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/01.gif)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) řemen a válečky-jak dolu s krytem variátoru?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) řemen a válečky-jak dolu s krytem variátoru?
Pačes96 píše: třeba pomůže
Nojóóó...to mám pohopitééélně zkouknutý!Ale tam přes ten dekl nic neprochází...
Ale i tak díky
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/tummenupp.gif)
Jakej servis v okolí Brna?Kdo tomu hoví?Nebo kdo si to děláte sami(ty opravy pochopitelně
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/tongue.png)
Pochopitelně zaplatím.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) řemen a válečky-jak dolu s krytem variátoru?
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/wink.png)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) řemen a válečky-jak dolu s krytem variátoru?
Jde mi spíš o zadní řemenici(spojka?).Ta matice je totiž pod deklíkem na krytu variátoru,ne až uvnitř.Jde mi o to,jak ten "dekl"sundat?
Jestli teda bloknout zadní kolo a povolit tu matici zadní řemenice.Potom dokola malý šroubky na krytu.A pak by to mělo jít normálně stáhnout?Pok krytem je ještě jedna matice na zadní řemenici?nebo se mě to rozsype?
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) řemen a válečky-jak dolu s krytem variátoru?
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/smile.png)
Právě,že všechny videa a fotopostupy jsou s jiným varošem
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/rodna.gif)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/hmm.png)
Je to motor Piaggio 250.Stejný jako na fotce...
Ještě jednou..
Naposledy editováno 03.05.2012 20:02:07
1 reakcí na tento příspěvek řemen a válečky-jak dolu s krytem variátoru?
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/roll.png)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) řemen a válečky-jak dolu s krytem variátoru?
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/smile.png)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) řemen a válečky-jak dolu s krytem variátoru?
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/neutral.png)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) řemen a válečky-jak dolu s krytem variátoru?
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/smile.png)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/tongue.png)
Já se neptám,jak sundat řemenici!
Ptám se,jak vůbec sundat celej dekl!Dokola jsou,klasika,malý šroubky...Ale hřídel řemenice spojky je protažená durch ven,takže mimo těch malých šroubků je tam v tom místě řemenice velká matice...
Nevím,jak je řešen ten průchod osy skrz dekl,teda jak to půjde dolu,až tu matici povolím...a jak ji nejlíp povolit
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/neutral.png)
Mam doma ten samej motor a několikrát jsem to už sundaval.
Naposledy editováno 01.06.2012 07:05:16
Celý variátor jsem vyfoukal tlakovým vzducem(po rozebrání)zkontroloval dráhy válečků a válečky.Taktéž vodící segmenty a řemen(ideální ho prohlížet z rubové strany(lépe se tak odhalí případné mikrotrhlinky-degenerace pryže)...
Vše se jeví jako nové(17500km)!Takže jsem válečky variátoru a jejich dráhy"namazal"grafitem(pro pocit,že tím pomůžu zvýšit jejich životnost)a vše zkompletoval.
Koupil jsem nový vzducháč Mallosi(sakra,jak se to píše?Dvě s?),protože ten původní nebyl ani tak špinavej,ale protrhl se mi v místě přitažení krytem k tělesu airboxu.
Podotýkám,že vše šlapalo na výbornou,ale chtěl jsem si to raději prohlídnout,pro pocit jistoty a bezpečí
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/tongue.png)
A ještě jsem se zmínil,že je potřeba stahovák,protože v krytu jsou "dírky".Prdlajs!Jsou tam otvory,aby se dala blokovat(podržet)spojka a tu matici(pod tím černým deklíkem)povolit jinak,než rázovým utahovákem
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/tummenupp.gif)
Pokud by někdo potřeboval pomoct,klidně se ozvěte!
Všem,kteří se mi zde snažili pomoci tímto děkuji
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/smile.png)
Naposledy editováno 17.02.2013 19:46:00
1 reakcí na tento příspěvek řemen a válečky-jak dolu s krytem variátoru?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) řemen a válečky-jak dolu s krytem variátoru?
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/rodna.gif)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/wink.png)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) řemen a válečky-jak dolu s krytem variátoru?
1 reakcí na tento příspěvek řemen a válečky-jak dolu s krytem variátoru?
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
enduro KTM EXC 520, ČZ 175/450, KTM EXC 450, KTM EXC 400, A... | svahilec | 1 | 30.4.2019 v 13:22 Mr.Dreamer |
klepání kladky Aprilia Atlantic 250 | frenkytrenky | 1 | 23.10.2018 v 20:57 vybouřená_mrkev |
jede na tři válce Aprilia Atlantic 250 | mates1303 | 3 | 25.3.2016 v 19:46 mates1303 |
Špatný starty po stání déle jak 3 d... Aprilia RS 125, Aprilia Atlantic 250 | MotoisMyLive | 15 | 6.12.2014 v 13:30 MotoisMyLive |
Problém s chlazením Aprilia Atlanti... Aprilia Atlantic 250 | Ruda2 | 3 | 26.9.2014 v 21:30 Ruda2 |