Téma: Při podřazení motor zhasíná
30.4.2012 v 11:47
Ahoj všem. Mám Kawasaki Z1000 r.v. 2009 a děje se mi to, že například při dojezdu na semafóry nebo při vjezdu na kruháč, když podřazuji většinou z 3 na 2 motor zhasne. Neděje se to neustále, je to zcela náhodné - snažil jsem se to vysledovat, jestli to není jen za mokra nebo jen když je motorka studená, ale nic z toho není pravidlem. Jestli jste někdo řešil podobný problém, budu rád za každou radu.
Dík....
Dík....
1 reakcí na tento příspěvek Při podřazení motor zhasíná
senzor na stojanu (bypassnout).
Nebo náklonový čidlo. Zkusit vyměnit s někým kdo má Ztku taky.
Nebo náklonový čidlo. Zkusit vyměnit s někým kdo má Ztku taky.
Dřík> Senzor stojanu už jsem zkoušel, tím to není. To náklonové čidlo zkusím, ale myslím si že to tím nebude, protože když tam dám neutál a s mašinou si pohazuju ze stany na stranu tak se nikdy nestane aby to chcíplo, spíš je to něco v závislosti na přeřazení - nějaké čidlo převodovky??? Každopádně díky za radu.
1 reakcí na tento příspěvek Při podřazení motor zhasíná
A co zkusit přidat na volnoběhu?
1 reakcí na tento příspěvek Při podřazení motor zhasíná
Kamošovi to dělala Z1000 taky. resp. něco podobnýho, mu to chcípalo při plným plynu se tam bez spojením s čímkoliv.
Šel jsem po tom náklonovým čidle protože jsem to potkal na jiné mašině, ale nebylo to tím. Nakonec to vyšlo tak, že nesmí mít míň jak 1/3 nádrže...pak to nedělala. Proč? To se ptám sám sebe doteď. resp tuším...zanesený sítko čerpadla (ale to samotný nekoupíš, leda celý čerpadla za dardu jako svině)
Šel jsem po tom náklonovým čidle protože jsem to potkal na jiné mašině, ale nebylo to tím. Nakonec to vyšlo tak, že nesmí mít míň jak 1/3 nádrže...pak to nedělala. Proč? To se ptám sám sebe doteď. resp tuším...zanesený sítko čerpadla (ale to samotný nekoupíš, leda celý čerpadla za dardu jako svině)
Dřík> Máš pravdu, něco ohledně paliva by to mohlo dělat? Ono to totiž může chcípat i za jízdy, ale jestli ten motor se zase hnedka chytí jak je tam kvalt tak to vlastně ani nezjistíš, ale motorka neškube a jede plynule, fakt kromě toho chcípání při přeřazování mezi kvaltama neni žádný problém. Kámoš mi říkal, že u karburátorových motorek to dělala chudá směs, ale tohle je stříkačka.
1 reakcí na tento příspěvek Při podřazení motor zhasíná
opravdu zkus to náklonový čidlo. pak hodně benzinu.
Jo a další možná věc je špatná kostra. Hlavně dobře utažený svorky na baterce a baterka sama o sobě dobrá. Špricy na to jsou dost háklivý...
Jo a další možná věc je špatná kostra. Hlavně dobře utažený svorky na baterce a baterka sama o sobě dobrá. Špricy na to jsou dost háklivý...
1 reakcí na tento příspěvek Při podřazení motor zhasíná
ten nedostatek benzínu je možnost, ale nějak mi to neštimuje - podle mě by (hlavně při vyšších rychlostech na plnej plyn) musela vynechávat, kdyby byl problém s přísunem paliva.
Dave81> No mohlo by to dělat čerpadlo, že by sem tam vynechalo - když jedeš a máš tam kvalt, tak to ani nepoznáš že to chcíplo, protože to samo hned zase chytí, ale u neutrálu to prostě zhasne. No jo no, nezbejvá jen zkoušet a zkoušet a zkoušet - už to řeším delší dobu a neustále žádné řešení! Kdyby to aspoň dělalo pořád, tak se to líp dohledá, ale jsou dni, kdy to neudělá ani 1x a pak přijde den kdy to udělá 10x!
1 reakcí na tento příspěvek Při podřazení motor zhasíná
Těžko radit. Ale fakt myslim, že kdyby chcípala nedostatkem paliva, tak to bude dělat spíš v zátěží než na volnoběh. Nemá to nějakym způsobem dolaďovaný? (jednotka)
taky se mi to kdysi stávalo na Savagi - z ničeho nic prostě začal náhodně při podřazování s meziplynem chcípat- nejčastěji z 3 na 2, a pak většinou nešel nastartovat (jak kdyby byla slabá baterka). naskočil třeba až na pátý pokus. a jindy zase úplně bez problémů. žádná závada nezjištěna, otáčky na volnoběhu ok, prostě mě to párkrát v jedné sezoně pozlobilo a další sezony už zase bez problémů. Myslela jsem, jestli to nebyl špatný benzin, ale dodneška nevím, v čem byl "zakopaný pes"
Mně se tohle minulej rok stalo asi dvakrát že při dojezdu ke křižovatce a podřazování to chcíplo a nešlo nastartovat, až na několikátej pokus. Tenkrát to bylo asi špatným benzínem protože jsem měl natankováno u ONO a dělalo to tyhle blbosti a když jsem pak natankoval u OMV tak už se mi to nikdy nestalo. Takže můžeš zkusit tankovat někde jinde než obvykle a uvidíš
Ahoj všem. Takže neprve všem díky za náměty viz. výše co jste mi posílali. Mnohé z toho jsem zkusil a nic platné, tak se chci objednat do Kawasaki servisu na provedení diagnostiky. Máte nějaké zkušenosti se servisem Kawasaki Praha, nebo Kladno? Dík....
to naklonove cidlo mi prijde jako blbost, protoze pak by s tim mel teoreticky spis problem v zatackach a ne pri dobrzdovani na semafor kdy ta motorka je rovne. Ovsem to palivovy cidlo je asi kapitola sama pro sebe, mam Zeda 04 a kdyz stoji na bocnim stojanu tak klidne blika stav nadrze jako rezerva a kdyz na nej sednu a tak se dorovna klidne na 3/4 stavu nadrze, pekne me to s*re
Zdravím všechny, je to sice už starší téma, ale tahle závada se asi bude objevovat stále! Takže- minulý rok naprosto stejné příznaky: po vyjetí poloviny nádrže jsem cítil, že už nemá takový tah, po vyjetí cca dvou třetin pak již zmiňované chcípání při dojezdech na semaforech. Lámal jsem si hlavu, až jsem se zeptal kluků v Motobikes v Bylanech. Ani mne nenechali domluvit a rovnou- vadné palivové čerpadlo, prý VNka na to docela trpí, a stačí nechat přes zimu mašinu stát s nenaplněnou nádrží (což jsem právě udělal)!! Jednak benzín přijímá vzdušnou vlhkost a bohužel změny se projeví i na samotném čerpadle! Nevím přesně jaké změny ta vlhkost způsobí, ale všechno do sebe zapadá! Benzín vlastně čerpadlo chladí, když ale hladina po vyjetí klesne, pumpa se vynoří a začne se přehřívat víc, než je jí libo...no a začne zlobit! Momentálně jsem ve stádiu hledání nějaké levnější alternativy, než kupovat drahé origo čerpadlo! Tož asi tak
Naposledy editováno 09.02.2015 19:22:06
Naposledy editováno 09.02.2015 19:22:06
Tak čas poskočil dopředu a momentálně můžu už poradit každému, který bude shánět palivové čerpadlo! Sehnat originální náhradní díl v rámci ČR a firem tímto se zabývajícími by pro mne znamenalo finanční zatížení od 15- 19 000 Kč....ale kupodivu.. a k mé velké úlevě na níže zmíněných stránkách to samé palivové čerpadlo i s poštovným se vlezlo do tisícovky!!!!! Komunikace solidní, sice nerad někam posílám peníze dopředu, ale tady se to vyplatilo- od zaplacení až po doručení pumpy necelých deset dní! Takže doporučuju!! http://akumulatoryw...e-skutery-quady.html zdarec a hezkou sezónu
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Oprava převodovky [1, 2] Kawasaki Z 1000 | CHOSE123 | 38 | 16.6.2024 v 09:33 FiZzeR |
Výměna oleje po roce Kawasaki Z 1000 | Boban37 | 30 | 29.1.2024 v 11:22 puffybodie |
Pozor neferovy prodejce Kawasaki Z 1000 | VladiZ | 14 | 1.12.2023 v 09:40 neznamyScooterD |
neutrál Kawasaki Z 1000 | marfajz | 14 | 23.4.2023 v 21:40 JobboSK |
Naked co jede pro 2m člověka [1 ... 14, 15] Yamaha FZ6 N, Kawasaki Z 1000, Yamaha FZ1 Fazer, Yam... | KubaLC8 | 441 | 18.9.2022 v 13:23 maca44 |