globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady
17.12.2008 v 12:31
Čus, tohle je pokec o gs-ku . Člověk se tu dozví spoustu věcí, které buď neví nebo potřebuje poradit. Konkrétně já jsem se tu dozvěděl úplně vše co jsem potřeboval, protože nikoho neznám kdo tady v mém okolí ma gs. Tak přeju příjemný pokec a hlavně hodně ujetých kilometrů bez nehod. (i když už těch pár lidí tu v okolí je)


Naposledy editováno 06.02.2010 17:20:21

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

23.4.2012 v 14:56 | Nahoru | #6481
Vasil.D> Tak to chcu, nevyměníme? mám r. 2003, nemůžeš prodělat

dj_hroch> Jó to je taky hrůza. Ten sytič je největší zlo
A jak je to u motorek se vstřikováním? Nebo u těch nových prostě. Tam stačí nastartovat a jet jako v autě ne?

(reakce na) Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

23.4.2012 v 16:00 | Nahoru | #6482
desmo69> Přesně - natočíš a poklidně vyjedeš. Pokud teda funguje, řídí si vše samo. Když někam cestujem tak tipicky vypadá - Gsko rána jak z kanona, "chrchly chrchly" a chvilka ječení. Bohdanův Strom "trt, vrrrrr" a nevíš o něm.

Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

25.4.2012 v 15:55 | Nahoru | #6483
Chtěl bych se zetptat ohledně výměny podložek u ventilů. Naměřil jsem vůli 0.11mm tak sem vyměnil podložku a dal tam jinou která byla o 0.05mm vetší. Problém je v tom že tam teď nevrazím ani 0.02mm měrku tudíž tam vůle téměř vůbec nebo vůbec není. Zaklepe se nějak ta podložka? Nebo tam mám radši dát tu starou, nerad bych podpálil ventil. Podotýkam že jsem ještě nestartoval.

Díky za odpovědi.

1 reakcí na tento příspěvek Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

30.4.2012 v 07:55 | Nahoru | #6484
Po delší době zase jednou ahoj všem.Mám prosbu - neválí se někomu doma prosím takovej ten gumovej špuntík,co je zespoda na sedle? Už když jsem Suzanku koupil tam jeden chyběl,tak jsem tam dal takovou náhražku,která dva roky držela.Včera zapojuju navigaci do zásuvky pod sedlem a špuntík je v pr... V Partsdepot to má na schématu č.3 .

Předem MOC díky !

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

30.4.2012 v 12:37 | Nahoru | #6485
nevali se nekomu zavazicka do riditek ? :D staci levy u spojky :) nejlepe Morava...pekna projizdka :) nekurakovi Vino, kurakovi cigara za ochotu

(reakce na) Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

30.4.2012 v 13:23 | Nahoru | #6486
Vasil.D> Mrcha povolenej šroub? :D Taky se mi to stalo, nechával jsem si je tenkrát vysoustružit - možná někoho v okolí najdeš kdo by ti to zkrouhnul. Bohužel přebytečný už nemám.

(reakce na) Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

30.4.2012 v 14:32 | Nahoru | #6487
Vasil.D> Se obávám, že jsem to co mi po výměně (neb sem měl též jen jedno) zbylo už kdysi vyhodil, no případně pohledám jak půjdu do garáže...

1 reakcí na tento příspěvek Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

30.4.2012 v 15:48 | Nahoru | #6488
neválí se doma někomu pravá přední vidle na GS? náhodou?

Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

30.4.2012 v 23:01 | Nahoru | #6489
Milekk: co přesně potřebuješ jestli trubku tak mam ale je potřeba srovnat ohnuta tak o 2-3 mm

Vasil.D: mam doma navíc celý origo řidítka tak si myslim že tam to zavažíčko najdu ale dostanu se tam nejdřív za tyden...

Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

1.5.2012 v 20:24 | Nahoru | #6490
ja mam doma jedno zavazicko, druhe mi taky uletelo, hned prvni den

1 reakcí na tento příspěvek Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

1.5.2012 v 23:47 | Nahoru | #6491
k čemu je to závaží dobrý?

(reakce na) Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

1.5.2012 v 23:53 | Nahoru | #6492
ancrouter> Pokud je to jen duralový špuntík tak leda na okrasu a zacelení ostrých hran. Pokud opravdové závaží tak se snaží tlumit vibrace řidítek.

Jinak jsem pohledal garáž a co jsem v ní hledal jsem nenašel; no co jsem nehledal teda také ne, ale to není žádný div, když jsem to nehledal Holt závažíčka niet.

(reakce na) Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

2.5.2012 v 00:28 | Nahoru | #6493
Milekk>No mám komplet trubky aj se šavlama jak sem je drobet ohnul .Tu jednu sem teda rozdělal v domnění že ju vyrovvnám ale akorát sem to posral.Jinak je ale O.K.já si sehnal komplet stavitelné a tyhle mi zůstaly.Pokud chceš,domluvíme se.

1 reakcí na tento příspěvek Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

2.5.2012 v 08:33 | Nahoru | #6494
Cus, nevite, co je to za typ motoru M504? Myslel jsem, ze cerny je M501 a novy M502...

Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

2.5.2012 v 14:54 | Nahoru | #6495

Milekk: co přesně potřebuješ jestli trubku tak mam ale je potřeba srovnat ohnuta tak o 2-3 mm

Milekk>No mám komplet trubky aj se šavlama jak sem je drobet ohnul .Tu jednu sem teda rozdělal v domnění že ju vyrovvnám ale akorát sem to posral.Jinak je ale O.K.já si sehnal komplet stavitelné a tyhle mi zůstaly.Pokud chceš,domluvíme se.



Díky chlapy, teď se mi naskytla možnost to vyřešitt, kdyby se to nepovedlo ozvu se a ještě jednou díky!!!

1 reakcí na tento příspěvek Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

8.5.2012 v 19:38 | Nahoru | #6496
Jen takovej dotaz..kolik vám to točí otáček na volnoběh po cca hodině jízdy? Když je motorka zahřátá maximálně, v parným létě atd.? Mě to pod 3500ot nejde. Když to ale nastartuju se sytičem a chvílu počkám než se to nějak rozumě zahřeje tak to kolem toho standartního tisíce točí. Tak nevím jestli drbat do volnoběžnýho šroubu nebo ne.. ?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

8.5.2012 v 21:15 | Nahoru | #6497
desmo69> Máš něco špatně. Každopádně volnoběh šteluj třeba po té hodině jízdy. Ne po plné palbě, ale klidném prohřátí. Nastavuje se na zahřáté mašině, ne na studené.

Jinak drží se mi zhruba kolem těch 1200, samo studenou ji držím sytičem nebo pak plynem, jinak by klesla klidně pod tisíc, a když dostává fakt céres v létě plný kotel tak se trochu zvýší něco pod 1500, ale to už je fakt strop.

Každopádně s 3500 snad ani nemůžeš jezdit, když už něco nad 1500 bez popotlačení (a velké rány k tomu) nezařadíš

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

8.5.2012 v 21:59 | Nahoru | #6498
dj_hroch> No mě se na tom paradoxně jezdí docela dobře Zařadím kvalt, pustím plyn a ono to jede vesměs samo Jen mě štve ten kravál na křižovatkách. No a při pomalé jízdě, třeba na dvojku, musím jet pořád pod brzdou. Ale zvykl jsem si...každopádně je to divný.

A jak říkáš s tím štelováním...co když to tím šroubem z těch 3500ot stáhnu na třeba 1500ot...a pak už to nikdy nenastartuju. Je to problém do servisu, nebo něco co se dá řešit klidně doma?

(reakce na) Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

8.5.2012 v 22:29 | Nahoru | #6499
desmo69> Neboj, pokud funguje sytič tak nastartuješ, pokud ne tak přicpeš vzduchový filtr a nastartuješ také Volnoběžné otáčky by na to neměly mít vliv.

1 reakcí na tento příspěvek Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

9.5.2012 v 11:57 | Nahoru | #6500
Zdravim vsechny
tak si vesele schanim filtry a najednou ejhle....
olej.filtr:
-otevrena verze
-zavrena verze
a jsem v pr...
tak mi ted jako reknete sim vas jak jako poznam máňu otevrenou od zavrene.. respektive- jakej rozdil je mezi filtrama..... me prijdou stejny
v TP je zavrena ...ale vsichni vime jak to je, ze?
dikec za rady...


otevrena verze

zavrena verze

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

9.5.2012 v 15:11 | Nahoru | #6501

E-Fox píše: Zdravim vsechny
tak si vesele schanim filtry a najednou ejhle....
olej.filtr:
-otevrena verze
-zavrena verze
a jsem v pr...
tak mi ted jako reknete sim vas jak jako poznam máňu otevrenou od zavrene.. respektive- jakej rozdil je mezi filtrama..... me prijdou stejny



Neřešit Přijde Ti správně, filtry jsou ve všech verzích stejné. Liší se jen výrobce, Champion/Kyoto mají žlutý papír, HiFlo/KN červený, konstrukcí a materiálem - KN tam má "víc" čili trochu jinak varhánků a větší filtrační plochu, jinak je to jedno. Je to pouze vložka, čili okrem filtru nepotřebuješ nic, jen klíč na odšroubování 3 šroubků - vložka jde vyměnit rukou.

V balení bývají 2 gumky podle typu moto, protože vložka jde použít i na jiné Suzuki - poznáš tu správnou podle tvaru. Jinak doporučuju osobně HiFlo nebo KN - u Championů nebývá těsnění, ale ono stejně není třeba měnit každou výměnu pokud se nesploští. Jo a dotahovat s citem, ne vší silou na krev - jinak to těsnění nebude těsnit

Použitý typ je KN-133 / HF-133 / Champion X307.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

9.5.2012 v 15:20 | Nahoru | #6502
dj_hroch>

na tebe je spoleh

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

9.5.2012 v 20:04 | Nahoru | #6503
E-Fox> dej motku do kupy a čekáme Tě na sletu ( a NE nebereme jako odpověď)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

9.5.2012 v 21:15 | Nahoru | #6504
E-Fox>

ZdeněkS píše: Cus, nevite, co je to za typ motoru M504? Myslel jsem, ze cerny je M501 a novy M502...


Tím si nejsem uplně jist, měl jsem za to, že M501 byl používán od 1989 do 2001 čili jak černý tak stříbrný, M502 též v ročnících kolem 2000, M504 asi od 2005. Žádná výrazná změna se kterou by se měnilo číslo mě nenapadá, elektronický otáčkoměr přišel až později a naopek jsem viděl i M504 bez olejového chladiče. Ostatně ani Suzuki se ke specifikacím nějak nehlásí...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

10.5.2012 v 01:29 | Nahoru | #6505
jaho1>
v tom pripadku rikam JO, jasne...... jen co se zacne má gs tvarit jako motorka a sundam pomocny kolecka .... no problema

(reakce na) Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

10.5.2012 v 17:44 | Nahoru | #6506

E-Fox píše: jaho1>
v tom pripadku rikam JO, jasne...... jen co se zacne má gs tvarit jako motorka a sundam pomocny kolecka .... no problema



určitě to zas tak horký není a proto věřím že pojedeš

2 reakcí na tento příspěvek Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

13.5.2012 v 12:59 | Nahoru | #6507
chtěl jsem se zeptát dá se pomoci výměnou starého třmenu za novější třmen z posledních modelů gs? pořád se mi zdá že by to moje GS mohlo brzdit lip, tak se snažím zjistit jak tomu nejlépe pomoct, neřešil to už někdy někdo?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

13.5.2012 v 15:10 | Nahoru | #6508
Milekk> Já jak jsem dával motku dohromady po bouračce .... tak mi tam namontoval známej v servisu třmen z bandita i s novejma brzdovejma destičkama

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

13.5.2012 v 18:52 | Nahoru | #6509

jirgus.z píše: Milekk> Já jak jsem dával motku dohromady po bouračce .... tak mi tam namontoval známej v servisu třmen z bandita i s novejma brzdovejma destičkama


dělal na tom nějaké velké úpravy??? Nebo to pasuje ???
Jedeš na slet?????

(reakce na) Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

13.5.2012 v 19:02 | Nahoru | #6510

Milekk píše: chtěl jsem se zeptát dá se pomoci výměnou starého třmenu za novější třmen z posledních modelů gs? pořád se mi zdá že by to moje GS mohlo brzdit lip, tak se snažím zjistit jak tomu nejlépe pomoct, neřešil to už někdy někdo?



Dá. Má lepší konstrukci - je hlavně vyztužen, plus tuším o něco větší plochu jak pístků tak i desek. Jediná nevýhoda je ta, že k novějšímu třmenu nejde koupit samostatně rámík, takže když se odrbe ta plovoucí část, tak je na vyhození celý. Pokud ale máš levně možnost sehnat dobrý kus, tak určitě neváhej.

Co tam máš za desky? Jestli tam nemáš sintrové tak dej. Bendix MF i když ty jsou spíš tvrdší, Lucas/TRW SV, EBC HH... Možná uplně nejlepší mi přišly Nissin ST. Pomáhá též pravidelně čistit kotouč. Též si vyzkoušej jak nastavit brzdovou páčku aby ti dobře zabírala a nepotřeboval jsi velkou sílu. Co se týče hadic nebo membrán v pumpě tak to se většinou mění jen když je zteřelé či prasklé, jinak si moc nepomůžeš.

Jo a hlavně si to dobře spočítej, repas brzd je pěkná pálka s efektem maximálně přiblížit se stavu jak brzdila nová, ale ne navíc, je to holt jen dvoupístek a jeden kotouč. Nečekej zázraky.

Edit: Jo sice je to samozřejmé, ale občas odvzdušnit také pomáhá

Naposledy editováno 13.05.2012 19:09:59
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Problémy s řazením + cinkání motoru... Suzuki GS 500E ViraxRider 16 26.5.2024 v 07:45 Rolda89
Divný chování otačkoměru Suzuki GS5... Suzuki GS 500E Phabbyg 1 15.5.2024 v 11:00 combust
Něco málo teče Suzuki GS 500E Dejwidos 25 13.5.2024 v 21:08 Deadman
jakou kopit motorku [1, 2] Suzuki GS 500E, Honda CB 900F Hornet, Honda CB 600F ... Peters_ 35 28.4.2024 v 11:57 mariano
GS500 Suzuki GS 500E -PG- 12 17.4.2024 v 14:40 Krautkopf


TOPlist