1 reakcí na tento příspěvek Zkušenosti svíčky Brisk?
1100Virago píše: mfence: Všechny motorky nejsou stejné Na ulívání nejvíce trpí velkoobjemové máloválce, osazené ještě karburátory. Takže typicky velké terénní jednobuchy, V-twiny v cruiserech a podobně. Konkrétně pro jedenáctku Virago se i na zahraničních fórech dočteš, že první úprava pro úspěšné starty je zaměnit NGK za jinou značku.
Další případ je třeba 1150 GS kde Brisky odstraní škubání při určitých otáčkách.Já je třeba dal do Thundercatu a přestože je tam původně majitel moc nechtěl,tak teď mi děkuje,že mu to chytá líp. Ty svíčky dostávají dost na prdel,protože ten dotyčný využívá poslední 3 tisíce od omezovače a stále2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zkušenosti svíčky Brisk?
Naposledy editováno 19.11.2022 08:19:10
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zkušenosti svíčky Brisk?
mfence píše: Ja mam Brisk leda v Jawe nikam jinam to nikdy nedam!!! Kamarad mechanik dal do sve vymazlene Delty brisky taky rika ok vyzkousim je no. A tak presne dle tabulek u Brisku nasel totozne s NGKčkama a zakoupil Brisk. Vse ok rika si no a ejhle od urcitejch otacek motor hroznej broblem a nejel. Proste takovej omezovac Hledal vsude jinde ne ale v novejch svickach. Pak vratli stare umastene NGK a vse v naprostem poradku. Dal pak nove jen ale NGK a ok.
DO motorky zasadne davam jen to co tam patri a bylo od novoty nemam duvod vubec nekd eneco resit a nakonec neusetrit. A podporovat Brisk u Japka kdyz dle manualu je NGK me ani nehne. To delam u Jawky tam me to nedela problem :)
Jindra650 píše: Protoze mel urcite tu svoji delticku vymazlene vytunenou a i kdyz to bylo na webu, tak dal spatnou tepelnou hodnotu. Ten "omezovac" dela svicka spatny tepelny hodnoty, ktera se po kratkym case prepali a prestane dobre fungovat.
No to ma krasnou by jste zvraceli jak to jede :) Svicku mu dala zenska dle katalogu v Brisku
Naposledy editováno 26.04.2012 22:18:21
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zkušenosti svíčky Brisk?
jednaminus píše: Tak Brisk pro Ford (Mondeo)není zrovna OK. Osobní zkušenost s rv2001 (potvrzená i z Ford forum). Jiné značky mimo Motorcraft vydrží polovic, dokonce i NGK, která pro značku Motorcraft svíčky vyrábí! Můžeš jít do Forda, někdy ti prodají svíčky, co na sobě mají označení Motorcraft, někdy označení přímo Motorcraft-NGK a svíčky drží. Koupil jsem přes velkoobchod NGK a opravdu nejvíc poloviční nájezd. Nikdo to nedokáže nějak rozumně vysvětlit, ale je to tak a to opravdu není jen moje zkušenost. Určitě bych neplatil 500 místo 300 za nápis na každé svíčce.
Hele mám taky mondeo,2002 a navíc v plynu. Takže celá zapalovací soustava musí být v daleko lepší formě,než jen na benál. Brisk už v tom motoru jezdím dlouho a oproti motorcraftu žádnej rozdíl.A jak už jsem psal. Ten motor dodává mazda a ta rozhodně motorcrafty do nich nedává ...1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zkušenosti svíčky Brisk?
Naposledy editováno 19.11.2022 08:19:54
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zkušenosti svíčky Brisk?
jednaminus píše: Po jakém nájezdu měníš svíčky? U plynu se to mění častěji, nemusíš to poznat.
Kdyz stoji svicka polovinu, tak ji klidne vymenim treba po 2/3 doby, navic ze zkusenosti s plynem mi vyslo, ze drahy svicky nema cenu vubec kupovat, protoze nevydrzi rozhodne dvakrat ci vicenasobne tolik, ale jen mirne dele jak nejlevnejsi.Naposledy editováno 27.04.2012 11:53:18
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zkušenosti svíčky Brisk?
Naposledy editováno 27.04.2012 14:00:15
kotvista píše: Chtěl jsem dát do Bandita BRISK, tak jsem psal dotaz do firmy a toto mi odpověděli:
Dobrý den,
dle vašeho manuálu je standarní zapalovací svíčka NGK CR9EK. BRISK nevyrábí svíčky se závitem M10 v provedení se dvěma bočními elektrodami, pouze s jednou.
Náhrada zapalovací svíčky NGK CR9EK :
BRISK AR10S- jednoelektrodová zapalovací svíčka se střední elektrodou ze stříbra (lepší tepelná vodivost). Tuto svíčku jezdili - Martin Kohút, Tomáš Bučenec
BRISK AOR10LGS - sportovní provedení s kruhovým jiskříštěm vhodné pro sportoní jízdu. Testované a doporučené pro motocykly HONDA panem Smržem.
Pokud jezdíte normální jizdu ( né sportovní) , tak bude pro vás lepší AR10S.
S pozdravem,
Zdeněk Stach
jinak v jiných motorkách spokojenost... ovšem kvůli těm dvoum elektrodám zůstanu u NGK
Tak to mě rozesmálo. Kup si naši svíčku, protože s ní jezdí Smrž
Já s Briskem nikdy neměl problémy, ale u starejch jawek a tam jsem měl v pytlíku balík svíček pro každý počasí jinou. Jezdím to, co napíšou v manuálu, protože na prachy je to stejný a vždycky jsem měl NGK za 70Kč/ks, takže neřešim. NGK vydržely do druhé výměny vždycky. Brisk nehanim, pokud je nějaká ekvivalentní náhrada z jejich sortimentu, tak bych to toho šel, pokusy jsou vyhozený peníze.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zkušenosti svíčky Brisk?
Jindra650 píše: Kdyz stoji svicka polovinu, tak ji klidne vymenim treba po 2/3 doby, navic ze zkusenosti s plynem mi vyslo, ze drahy svicky nema cenu vubec kupovat, protoze nevydrzi rozhodne dvakrat ci vicenasobne tolik, ale jen mirne dele jak nejlevnejsi.
To sice jo, ale když mám svíčky utopený 20cm v hlavě a vždycky mi tam napadá kýbl bordelu do válce, kterej se nedá nijak vyfoukat ven, tak radši svíčku, co vydrží 40k km.
Na motorce se mi sekla svíčka kvůli karbonu, nešla povolit ani ven a pak už ani dovnitř a musel jsem nedobrovolně sendavat hlavu a projet to závitníkem. Docela jsem měl prdel sevřenou, takže radši svíčky zbytečně nemontuju.
jednaminus píše: Tak Brisk pro Ford (Mondeo)není zrovna OK. Osobní zkušenost s rv2001 (potvrzená i z Ford forum). Jiné značky mimo Motorcraft vydrží polovic, dokonce i NGK, která pro značku Motorcraft svíčky vyrábí! Můžeš jít do Forda, někdy ti prodají svíčky, co na sobě mají označení Motorcraft, někdy označení přímo Motorcraft-NGK a svíčky drží. Koupil jsem přes velkoobchod NGK a opravdu nejvíc poloviční nájezd. Nikdo to nedokáže nějak rozumně vysvětlit, ale je to tak a to opravdu není jen moje zkušenost. Určitě bych neplatil 500 místo 300 za nápis na každé svíčce.
Ve FoFo 1,6 svíčky BERU ultra momentálně najeto 36k km, motor jede jak víno, najeto 203k a emise lepší jak dneska nový motory. Budu měnit olej a zapomněl jsem na ně v objednávce, takže ještě dalších 10k budou muset vydržet. S originálama vím, na fórech se to řešilo, ale musel jsem to vyzkoušet a povedlo se.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zkušenosti svíčky Brisk?
Durex píše: Jindra650> Tak tak. Měl jsem vícebodový Brisky,ale ty letěly po pár km do pryč. Brisk moc vícebodový neumí a navíc nejdou sklepnout elektrody ... teď tam mám platinovky - 4 ks za 500 kč a spokojenost
Tata byl asi pred 10 lety kontrukterem v Brisku a tak jsme meli ve favoritu tribodovy DRka a ty byly teda bida, po 16tis km na kasi, kdyz to ukazoval v praci, tak mu neverili. Klasicky jsou ale dobry.1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zkušenosti svíčky Brisk?
atheris píše: To sice jo, ale když mám svíčky utopený 20cm v hlavě a vždycky mi tam napadá kýbl bordelu do válce, kterej se nedá nijak vyfoukat ven, tak radši svíčku, co vydrží 40k km.
Na motorce se mi sekla svíčka kvůli karbonu, nešla povolit ani ven a pak už ani dovnitř a musel jsem nedobrovolně sendavat hlavu a projet to závitníkem. Docela jsem měl prdel sevřenou, takže radši svíčky zbytečně nemontuju.
1 reakcí na tento příspěvek Zkušenosti svíčky Brisk?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zkušenosti svíčky Brisk?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zkušenosti svíčky Brisk?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zkušenosti svíčky Brisk?
1 reakcí na tento příspěvek Zkušenosti svíčky Brisk?
NGK CR9EH-9 - katastrofa - časté uchlastání a nemožnost startu, cena kolem 300Kč/kus
BRISK AR10S - fungují úplně normálně, ještě se nikdy neuchlastaly a cena kolem 160Kč/kus
I kdybych měl měnit Brisky 2x častěji, motoru to spíš prospěje a cenově na tom budu stejně, ale ty Brisky vydrží úplně stejně jako "slavné" NGK - takže cena je cca poloviční...
Mimochodem serviskák co mi je objednal a prodal se divil proč zrovna Brisk, jestli sem prej neupadl na hlavu - upadl možná tak on
Johny_Servis píše: Hornet CB600S r.v. 2001 karburátor
NGK CR9EH-9 - katastrofa - časté uchlastání a nemožnost startu, cena kolem 300Kč/kus
BRISK AR10S - fungují úplně normálně, ještě se nikdy neuchlastaly a cena kolem 160Kč/kus
I kdybych měl měnit Brisky 2x častěji, motoru to spíš prospěje a cenově na tom budu stejně, ale ty Brisky vydrží úplně stejně jako "slavné" NGK - takže cena je cca poloviční...
Mimochodem serviskák co mi je objednal a prodal se divil proč zrovna Brisk, jestli sem prej neupadl na hlavu - upadl možná tak on
Některý prodavači a servisáci žijou předsudkama. Vzpomínám si ale, že na CBF250 mi motor s Briskama AR10S ve vysokejch otáčkách tak netáh, tak sem to konzultoval s výrobcem a poslali mi zdarma 2 závodní (typ už si nepamatuju). Ty byly teda super, ale vydrželi jen 6000 km (dle manuálu) a tak by se to prodražilo.
Naposledy editováno 30.04.2012 15:20:18
1 reakcí na tento příspěvek Zkušenosti svíčky Brisk?
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Prasklý první válec -Yamaha R6 1999 Yamaha YZF-R6 | hanssik19 | 9 | 30.5.2024 v 12:06 Filipuč |
KDE přídělat klíč NA yamaha R6 V Č.... Yamaha YZF-R6 | ki | 7 | 29.5.2024 v 16:44 zetor |
Záhada s baterií Yamaha YZF-R6 | Hašlik | 11 | 16.5.2024 v 15:27 pavelgl1 |
Volnobeh Yamaha YZF-R6 | sete111 | 1 | 27.4.2024 v 09:38 kokoška. |
Označení ložisek v kyvné vidlici Yamaha YZF-R6 | Hašlik | 4 | 25.4.2024 v 10:03 Slow |