paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Sestka nekdy petka nepouzitelna...
15.4.2012 v 20:56
caute, dneska jsem byl s mladou v tom Brne na rekorde a po ceste zpet se ta hujda zas na dalnici dusila a zdechala...benzinu v nadrzi akorat, kohout res, po chvilce vzdycky chytla a jela....1 2 3 4 13O na tachu cca, 9 tisic otacek...cca jsou to odhady nevim necumim moc na budiky :D ale jak tam kopnu 5 nebo 6 a pridavam stejne plyn tak proste nejede...podusi se, a rychlost pak klesa...takze kdyz chcu kolem 120ti predjet musim do zkopat az na 4.....vim je to petka...nepojede to buhvijak...ale predpokladam ze kdyz zdecha tak to asi nebude chybejicim objemem :D :)
Predpokladam jdem tam pri velke zatezi malo benzinu :) Jakoze zitra chcu vycistit kohouty, hadice, filtry a nadrz....ale jen at to nedelam zbytecne proto pisu :) A jestli nejsou mozny jiny priciny abych to kdyztak zceknul taky :) Diky moc.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Sestka nekdy petka nepouzitelna...

17.4.2012 v 11:51 | Nahoru | #31

Vasil.D píše: nejhorsi je ze to mam v zime serizeny, smesi...proste celkove ,,GO´´ motoru, nic jdu udelat ty hadice, kohout a nadrz a uvidime :)


na podzim ti to nedělalo??

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Sestka nekdy petka nepouzitelna...

17.4.2012 v 11:59 | Nahoru | #32
nene :) pak jsem to daval do servisu na serizeni, smesi atd. ale nedelalo to ani po tom :) po tom servise jela motka uplne uzasne az do 160ti, 170ti, zacalo to az tak pred tydnem delat :) myslim ze to bude tim ze jsem ted hodne jezdil na rezervu a dotankovaval po 3-5 litrech :) takze myslim ze to bude jen hodne zajebany...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Sestka nekdy petka nepouzitelna...

17.4.2012 v 14:38 | Nahoru | #33
jeste DOTAZ, na teto fotce je videt velky ..palivovy filtr´´ pod karbci, je z traktoru a chtel jsem zeptat jestli tam musi byt, jelikoz v serii podle me zadny takovydle mezikus neni a a dost me tam ten muj sere co se designu tyce :D tak jestli to muzu napojit na tvrdo :)

[img]

Naposledy editováno 17.04.2012 14:38:43

(reakce na) Sestka nekdy petka nepouzitelna...

17.4.2012 v 19:26 | Nahoru | #34
Vasil.D> filtr tam origo není, tak bych ho vyhodil a dal nové hadičky. Pokud Ti to předtím nedělalo tak to bude v hadičkách nebo spíš v nádrži ucpané sítko a koukni i na hlavní kohout. Ještě bych kouknul na podtlakovou hadičku, může být někde přiškrcená nebo děravá. Mě to dělá od začátku a tak jednou za cca tisíc kilometrů a pouze na šestku ve středních otáčkách (kolem 5 - 6 tisíc otáček) jinak jede v pohodě

2 reakcí na tento příspěvek Sestka nekdy petka nepouzitelna...

17.4.2012 v 20:13 | Nahoru | #35
mas tam palivovej filtr na hadici co vede z nadrze jo? To mi pripomina moji jawku 350 , CZ atd, jakmile jsem tam mel fitrl a dal motorce zabrat tak benzin nestihal protect filtrem a plnit karbec a motka zdechala..a to jsem zkousel ruzne typy filtru. Nakonec sem to vyhodil a jelo to jak z praku. Ale byly to cesket stroje, nevim jak je tomu u japoncu, ale zkusit to muzes nez se pustis do nejakeho vetsiho rozebirani motky....

(reakce na) Sestka nekdy petka nepouzitelna...

17.4.2012 v 20:46 | Nahoru | #36
jo ten filtr dam do hajzlu, hadicky jsou jak novy...ty jsem jen profoukl kompresorem...filtr v nadrzi je cajk, a uvnitr nadrze na svoje stari absolutne zadna koroze :) sitko, ktery je vlastne jak kdyby na kohoutu pod nadrzi je taky v pohode :) vsechno jsem vycistil, profoukl odkalil jsem karbce, zitra to dam dokupy, natankuju plnou, projedu to na Skritek do kopce poradnou kudlou a uvidime :)

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Sestka nekdy petka nepouzitelna...

17.4.2012 v 20:49 | Nahoru | #37
Cook> ten filtr je mezi kohoutem a motorem :) ne po ceste z nadrze do kohoutu :) kazdopadne ho dam pryc, jelikoz se mi nelibi a funkci taky neplni...ptz filtr je jak kdyby v nadrzi.....sice to predtim jelo i s nim fajn a pravdepodobne to tim neni ale tak udelam si radost ze :D

(reakce na) Sestka nekdy petka nepouzitelna...

17.4.2012 v 21:52 | Nahoru | #38
Vasil.D> jj, blbe sem to napsal, myslel jsem na ceste mezi kohoutem a karbecem. Vyhod to a uvidis ....treba to pomuze

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Sestka nekdy petka nepouzitelna...

17.4.2012 v 21:54 | Nahoru | #39
Vasil.D> každopádně dej vědět kde tě to nechá .... ne to byla sranda, ale dej vědět jak jsi uspěl nebo neuspěl

(reakce na) Sestka nekdy petka nepouzitelna...

17.4.2012 v 22:22 | Nahoru | #40
jaho1> jo urco :) zitra jedu za mladou 20 km tak tomu budu ujebavat jak prase abych to proveril ve vyssich otackach a zatezi :)

1 reakcí na tento příspěvek Sestka nekdy petka nepouzitelna...

18.4.2012 v 00:03 | Nahoru | #41
Kua to je nejšerednější pětikilo v historii lidstva ta GSka

Sestka nekdy petka nepouzitelna...

18.4.2012 v 10:23 | Nahoru | #42
safra sem se nechal zlakat nadpisem tematu, bo pro mne je tež šestka a většinou i pětka nepoužitelná omlouvám se za offtopic, ale muselo to ven

(reakce na) Sestka nekdy petka nepouzitelna...

18.4.2012 v 11:02 | Nahoru | #43
generiq> otazka vkusu

1 reakcí na tento příspěvek Sestka nekdy petka nepouzitelna...

18.4.2012 v 14:16 | Nahoru | #44
tak dej kohout na "PRI" a máš po problému..
mě to KLE500 dělala v zimě- podtlakový kohouty pouštěly málo benzínu, "PRI" je puštění benzínu rovnou bez podtlaků (jako klasický "zapnuto" na kejvačce..)

Sestka nekdy petka nepouzitelna...

18.4.2012 v 20:01 | Nahoru | #45
já teda takovej problém nemám , ale jak je odvzdušněná nádrž kvůli podtlaku ? myslím ,že tam je ještě jedna hadička. nemůže v nádrži být podtlak a tak při větší zátěži tam jít málo benzínu . doufám ,že nebudu za vola

(reakce na) Sestka nekdy petka nepouzitelna...

18.4.2012 v 20:42 | Nahoru | #46
Troj11> jo na PRI to jede ale to neni reseni nesnasim kdyz neco nejde tak jak ma motka uz je slozena...kompletni servis byl teda : vypusteni nadrze, vycisteni filtry, profouknuti veskerych hadicek kompresorem, odkaleni karbcu, a odstranil jsem ten vzd. filtr kterej tam byl navic a napojil to na tvrdo, zitra to projedu a uvidime :)

Ale mam takovej dojem ze to bylo podtlakovou hadici a hadici co vede z kohoutu do karbce, byly celkem zlamany kvuli tomu filtru co tam byl navic...takze si myslim ze pak pri vetsi zatezi nestihal dotikat benzin :)

1 reakcí na tento příspěvek Sestka nekdy petka nepouzitelna...

19.4.2012 v 17:25 | Nahoru | #47
Ahoj lidi. Prosím potřeuju poradit koupil jsem motorku projel jsem jí a všechno v pořádku ale teď najednou když jedu asi tak 140Km/h mám tam 6ku a asi 7000 ot/min tak motorka začne ztrácet výkon a při nějakých 120-100 Km/h se zase chytne a táhne jak blbá. Když jedu na 6ku a mám to lehce pod 7000 ot/min tak je to v pohodě ale nad 7000ot/min už to blbne.Prosím o radu. Moc díky když tak tady je mail: CERV85@atlas.cz

2 reakcí na tento příspěvek Sestka nekdy petka nepouzitelna...

19.4.2012 v 19:06 | Nahoru | #48
Máte kupovat Kawasaki.
Suzuki je hrozná a na Yamahách se nejvíc bourá. Honda je ok taky.
To říkám furt.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Sestka nekdy petka nepouzitelna...

19.4.2012 v 19:51 | Nahoru | #49

generiq píše: Máte kupovat Kawasaki.
Suzuki je hrozná a na Yamahách se nejvíc bourá. Honda je ok taky.
To říkám furt.


čau jestli máš něco proti suzuce tak sem nechoď a nebo sem aspoň nepiš takovéto přiblblé bláboly !!!! Pokud nemáš dobrou radu k danému tématu tak se prosím nevyjadřuj a nebo si piš v bravíčku. Díky

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Sestka nekdy petka nepouzitelna...

19.4.2012 v 21:04 | Nahoru | #50
Poctive hlasim ze moje udrzba kterou jsem psal vyse motorce znacne prospela tahne ted krasne do 160ti-170ti a na sestku stale zrychluje i od 120ti takze u me byl problem vyresen a diky za rady

Pišta85> tobe bych radil procist si komplet diskuzi nad tvym prispevkem a udelat to same co jsem udelal ja pokud nemas v prdeli podtlakove membrany tak je tu dosti velka sance ze ti ty ukony co jsem delal ja pomuzou

Edit : nepovedenej smajlik

Naposledy editováno 19.04.2012 21:04:53

(reakce na) Sestka nekdy petka nepouzitelna...

19.4.2012 v 21:29 | Nahoru | #51

Vasil.D píše: Poctive hlasim ze moje udrzba kterou jsem psal vyse motorce znacne prospela tahne ted krasne do 160ti-170ti a na sestku stale zrychluje i od 120ti takze u me byl problem vyresen a diky za rady

Pišta85> tobe bych radil procist si komplet diskuzi nad tvym prispevkem a udelat to same co jsem udelal ja pokud nemas v prdeli podtlakove membrany tak je tu dosti velka sance ze ti ty ukony co jsem delal ja pomuzou

Edit : nepovedenej smajlik



tak to je super !!!

Sestka nekdy petka nepouzitelna...

20.4.2012 v 00:17 | Nahoru | #52
to samy reseni sem mel na GSXR 750 rok 86, a mel sem stejnej problem. samozrejme se to nejlip otestuje na poloze PRI, nicmene problem byl v netesnici hadicce z karbce, ktera ztracela podtlak po ceste, takze ji zkus vymenit, stoji to par korun, a musi to jet

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Sestka nekdy petka nepouzitelna...

20.4.2012 v 12:16 | Nahoru | #53

jaho1 píše: čau jestli máš něco proti suzuce tak sem nechoď a nebo sem aspoň nepiš takovéto přiblblé bláboly !!!! Pokud nemáš dobrou radu k danému tématu tak se prosím nevyjadřuj a nebo si piš v bravíčku. Díky



To jsem čekal, od GSkáře

(reakce na) Sestka nekdy petka nepouzitelna...

21.4.2012 v 07:57 | Nahoru | #54
generiq> Ty si jezdi na čem chceš... a nenavážej se do ostatních na čem jezděj... je to každýho věc .... a debila si dělej taky z někoho jinýho ....

1 reakcí na tento příspěvek Sestka nekdy petka nepouzitelna...

13.5.2012 v 12:54 | Nahoru | #55
čau lidi tak jsem udělal všechno co jste mi napsali a byl jsem to projet a motorka jede hezky jel jsem asi 160Km/h a 8000ot/min ale teď jsem zase zjistil že mi motor točí maximálně 8500ot/min víc ne můžete mi někdo říci kde je chyba?n ebo proč to netočí více?nevím jestli je to otevřené nebo zavřené v TP mám psáno 25kW. Děkuji moc za rady.

(reakce na) Sestka nekdy petka nepouzitelna...

13.5.2012 v 13:25 | Nahoru | #56
Pišta85> jo tak to nevim...ale pravdepodobne to budes mit zavreny na 25kw.....a nebo nak amatersky otevreny..kdo vi

1 reakcí na tento příspěvek Sestka nekdy petka nepouzitelna...

26.5.2012 v 17:42 | Nahoru | #57
Čau kamarádi zase problém ten samej co jsem psal už před tím. Já už nevím co stím. celé jsem to rozebral a zase složil akorád jsem pořádně neutáhnul šrouby od kohoutku na benzín a lítalo to jako bejk ale tekl mi benzín a tak jsem to zase rozebral a složil a podotahoval a zase to při 140Km/h přestene jít do výkonu.jel jsem stím i 160km/h ale jen chvilku asi než dojde benzín z karburátorů už jsem doopravdy zoufalej a trubičky jsem všechny dotáhnul eskápáskama.Poraďte ještě něco.Nemůže to být problém s nádrží že málo přisává vzduch tou dirkou co je podvíčkem?Jo a když to přepnu na kohoutku na pri tak to jede dobře i 150Km/h ale jak tam dám plnou nebo rezervu tak problém.Díky moc za rady.

(reakce na) Sestka nekdy petka nepouzitelna...

26.5.2012 v 17:44 | Nahoru | #58
Pišta85> mas pravdepodobne v prdeli kohout.....konkretneji v nem tu membranu.......proto na pri jede ptz tece samospadem taky ted budu po vyplate kupovat novej....

(reakce na) Sestka nekdy petka nepouzitelna...

26.5.2012 v 22:03 | Nahoru | #59

generiq píše: Máte kupovat Kawasaki.
Suzuki je hrozná a na Yamahách se nejvíc bourá. Honda je ok taky.
To říkám furt.


má pravdu ten chlapec
teda krom té Hondy

Sestka nekdy petka nepouzitelna...

26.5.2012 v 22:10 | Nahoru | #60
taky mám stejný problém a dneska mi zase chtěla zdechnout, ale stačil jsem kohout přepnout na PRI a chytla se bestie!!!! Ale zjistil jsem ještě jednu věc a to kdy k tomu dojde!!! Když jedu na 5ku nebo 6ku na nízké otáčky tak v rozmezí 3,5 - 5,5t a pak vezmu za plyn a nutím jí až do max (než zdechne ) Když jsem změnil styl jízd a před akcelerací podkopnu o kvalt popřípadě o dva a držím otačky nad 7,5t a výš tak to neudělá a pak můžu jet co to dá. Také jsem vše vyměnil (mimo pal,kohoutu) a podotahoval ale efekt stejný. Nechce se mi kupovat nevej kohout za 2300,- ale asi mi nic jiného nezbude Pokud někdo najde nějaký eshop s levnějším kohoutem tak sem dejte odkaz. Díky
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Stržený závit uložení vačky - víko ... Suzuki GS 500E Phabbyg 8 10.6.2024 v 17:11 docent
Ukazatel zařazené rychlosti GS 500E Suzuki GS 500E Dejwidos 2 5.6.2024 v 18:30 Dejwidos
GS500 po chvili se zacne dusit a ch... Suzuki GS 500E Phabbyg 6 31.5.2024 v 07:19 Phabbyg
Problémy s řazením + cinkání motoru... Suzuki GS 500E ViraxRider 16 26.5.2024 v 07:45 Rolda89
Divný chování otačkoměru Suzuki GS5... Suzuki GS 500E Phabbyg 1 15.5.2024 v 11:00 combust


TOPlist