1 reakcí na tento příspěvek jak často ventily?
2 reakcí na tento příspěvek jak často ventily?
-LOTR- píše: Nejdelší interval byl u mě 30 tkm a druhý 20 tkm a po každé bez nutnosti něco seřídit. Inač já to těma prťavejma otvorama neumím takže sundavám vrchní pokličky jako to má Vlado vyfocené.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) jak často ventily?
Malp píše: Kaltan-já je nechával dělat-kontrolovat po 12tis.(jak je předepsáno),dle sdělení technika-u této mašiny by bohatě stačila kontrola-event.seřízení po 18tis.
Technik pravděpodobně sežral Šalamounovo hovno, nebo si teda neumím vysvětlit, proč už dávno nepracuje jako hlavní vývojář v Hondě, když má v sobě tolik potenciálu že pouhým okem zvládne určit správnej interval na kontrolu ventilů.
Kdyby to ty Japonci věděli, tak nebudou mít inženýři co žrát...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) jak často ventily?
BagoBorec píše: Technik pravděpodobně sežral Šalamounovo hovno, nebo si teda neumím vysvětlit, proč už dávno nepracuje jako hlavní vývojář v Hondě, když má v sobě tolik potenciálu že pouhým okem zvládne určit správnej interval na kontrolu ventilů.
Kdyby to ty Japonci věděli, tak nebudou mít inženýři co žrát...
Zkus si BORČE připustit taky jinou možnost- JE to prostě praktik ,který má zkušenosti z denodenního praktického servisu a ne jen virtuálního žvanění kde co vyčetl v jaké příručce. Kdo dělá do servisu,tak jistě ví,jak se výrobci čehokoli sichrují .Jinak ten názor ohledně intervalu není až tak ojedinělý.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) jak často ventily?
Malp píše: Zkus si BORČE připustit taky jinou možnost- JE to prostě praktik ,který má zkušenosti z denodenního praktického servisu a ne jen virtuálního žvanění kde co vyčetl v jaké příručce. Kdo dělá do servisu,tak jistě ví,jak se výrobci čehokoli sichrují .Jinak ten názor ohledně intervalu není až tak ojedinělý.
Nedělá mi problém připustit si cokoliv, ale hluboce pochybuju o tom, že by měl propočítaný teplotní roztažnosti, průběhy opotřebení a podobný věci, který zcela jistě technici v Hondě při tvorbě manuálu a servisního plánu uvažovali.
Dospěje se k nějakýmu číslu, u TA např k x tis km a odečte se od toho % "pro sichr" - protože nikdo v Hondě neví, kolikrát pojedeš mimo ideální počítané podmínky (dostatek oleje, teplota, vlhkost...) - ani ty ne.Z toho pak vznikne ideální interval 12tis km.
Ale pokud je fakt tvůj mechoš taková šajba, že má tohle všechno propočítaný a rukama mu denně prochází 20 Transalpů s různejma nájezdama tak se ho drž A dej mi na něj prosím kontakt, ať mi sestaví individuální servisní plán i na mojí motorku, nějak se mi zdá že měnit olej v předepsaným intervalu je taky blbost...
BagoBorec píše: Nedělá mi problém připustit si cokoliv, ale hluboce pochybuju o tom, že by měl propočítaný teplotní roztažnosti, průběhy opotřebení a podobný věci, který zcela jistě technici v Hondě při tvorbě manuálu a servisního plánu uvažovali.
Dospěje se k nějakýmu číslu, u TA např k x tis km a odečte se od toho % "pro sichr" - protože nikdo v Hondě neví, kolikrát pojedeš mimo ideální počítané podmínky (dostatek oleje, teplota, vlhkost...) - ani ty ne.Z toho pak vznikne ideální interval 12tis km.
Ale pokud je fakt tvůj mechoš taková šajba, že má tohle všechno propočítaný a rukama mu denně prochází 20 Transalpů s různejma nájezdama tak se ho drž A dej mi na něj prosím kontakt, ať mi sestaví individuální servisní plán i na mojí motorku, nějak se mi zdá že měnit olej v předepsaným intervalu je taky blbost...
Ty si ale rejpavej. Proste jenom rekl ze by stacila kontrola ventilu o po najezdu o 1/3 vetsim nez je soucasny stav. Proste empiricky zjisteno, cemuz proste verim. Nikdo te preci nenuti aby si to tak delal. Nehlede na to ze dominator to ma po 6ti ne ? Ja jen ze nechapu proc si tak kousavej.
BagoBorec píše: Nedělá mi problém připustit si cokoliv, ale hluboce pochybuju o tom, že by měl propočítaný teplotní roztažnosti, průběhy opotřebení a podobný věci, který zcela jistě technici v Hondě při tvorbě manuálu a servisního plánu uvažovali.
Dospěje se k nějakýmu číslu, u TA např k x tis km a odečte se od toho % "pro sichr" - protože nikdo v Hondě neví, kolikrát pojedeš mimo ideální počítané podmínky (dostatek oleje, teplota, vlhkost...) - ani ty ne.Z toho pak vznikne ideální interval 12tis km.
Ale pokud je fakt tvůj mechoš taková šajba, že má tohle všechno propočítaný a rukama mu denně prochází 20 Transalpů s různejma nájezdama tak se ho drž A dej mi na něj prosím kontakt, ať mi sestaví individuální servisní plán i na mojí motorku, nějak se mi zdá že měnit olej v předepsaným intervalu je taky blbost...
Nač tolik nervozity u tvých příspěvků???Co jsem napsal buď ber jako fakt,nebo si toho nevšímej a věnuj se doporučení inženýrů z Hondy.Rozhodně ti nic nevnucuju,takže se klidně věnuj údržbě podle sebe. Howg.
1 reakcí na tento příspěvek jak často ventily?
Pak nemá ten vozovej /motorkovej/ park v čechách vypadat jak vypadá.
Mně se taky ventily nehejbou, jsem za to rád, ale rozhodně bych si nedovolil z huby vypustit něco v podobným smyslu, protože tak nějak předpokládám, že o tom intervalu rozhodujou lidi, který asi věděli proč ho udělali takovej jakej ho udělali.
...taky se nebudu hádat s policajtama o tom, že řidičák přece nepotřebuju, protože já přece umím jezdit a podobně.
Ale je pravda že jsem asi afektovanej právě kvůli bejvalýmu majiteli mojí motorky - zcela evidentně podobnýmu "chytrákovi", po kterým teď musím opravovat celkem dost věcí...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) jak často ventily?
-LOTR- píše: Nejdelší interval byl u mě 30 tkm a druhý 20 tkm a po každé bez nutnosti něco seřídit. Inač já to těma prťavejma otvorama neumím takže sundavám vrchní pokličky jako to má Vlado vyfocené.
Uznavám, že to není zrovna ideální, ale nechá se to, ideálně když si člověk ohne měrky do potřebného úhlu, a pak se tam strká jen špička měrky.
Viz. zde. Sice je to na Afriku, ale s přístupností to bude dost podobné
Gembi píše: Uznavám, že to není zrovna ideální, ale nechá se to, ideálně když si člověk ohne měrky do potřebného úhlu, a pak se tam strká jen špička měrky.
Viz. zde. Sice je to na Afriku, ale s přístupností to bude dost podobné
Uplne stejne (ne podobne)
BagoBorec píše: Jsem rejpavej, protože nemám rád samozvaný odborníky "na všechno" -
Ale je pravda že jsem asi afektovanej právě kvůli bejvalýmu majiteli mojí motorky - zcela evidentně podobnýmu "chytrákovi", po kterým teď musím opravovat celkem dost věcí...
Fajn , jediný štěstí,žes se svými bohatými zkušenostmi ihned odhalil zmršenou motorku "po předchozím majiteli".
Takoví Honda mechanici,kteří dělají mašiny teprve nějakých 15-20 let a " dovolí si z huby vypustit takový blábol o 18tis km" (-přestože kontrolují a seřizují po 12tis.) by na to přišli třeba až po několika letech - inu houby vědí o té roztažnosti atd.
No ,hlavně ať ti to někdo opraví,ať namísto zbytečnýho prudění na netu se radši projedeš- je to dobrý na nervy (já to znám )
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Pneu na Transalpa 650 Honda XL 650V Transalp | Sodaxxx | 2 | 29.4.2024 v 16:48 nevo7 |
Honda XL650V - vybrace/houpání Honda XL 650V Transalp | Enamtide | 14 | 25.4.2024 v 20:06 H0racio |
Transalp - limit rozvodů Honda XL 650V Transalp | Kongošt | 0 | 16.2.2024 v 18:21 Kongošt |
Transalp výstupní hřídel Honda XL 650V Transalp | Kongošt | 9 | 26.1.2024 v 23:46 HANZTE |
Cukání motoru v nízkých otáčkách Honda XL 650V Transalp | Glaucous | 3 | 18.1.2024 v 16:24 kokoška. |