chtěl bych poprosit majitele V-Stromu, jestli by mi neudělali foto uchycení předních tlumičů v brýlích.
Když jsem moto dovezl byla snížená - kosti, to jsem vrátil do původního a nyní mám podezření i na předek.
Moje uchycení je takové, že mi navršku "kouká" ta matka + cca 8mm "trubky". Myslím, že je to posunuté dolů.
Můj názor je takový, že by měla být vidět jen ta matka.
Snažil jsem se to popsat, jak nejlíp to šlo, doufám, že mě někdo pochopí. Když tak večer dodám foto.
Je to rok 2006.
Díky moc za pomoc
Naposledy editováno 12.04.2012 09:04:26
1 reakcí na tento příspěvek V-Strom 650 uchycení tlumičů v brýlích
Edit: podle té fotky to vypadá, že je tam přesah, tak max 1-2mm, já mám odhadem tak 8mm.
Ještě jednou edit:
Tady je to pěkně vidět, jen je to novější model, tak nevím jestli to můžu takhle použít.
Naposledy editováno 12.04.2012 09:39:13
2 reakcí na tento příspěvek V-Strom 650 uchycení tlumičů v brýlích
Naposledy editováno 12.04.2012 09:35:13
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) V-Strom 650 uchycení tlumičů v brýlích
Nebo to musíš mít na milimetr přesně, abys zapadl do davu?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) V-Strom 650 uchycení tlumičů v brýlích
http://www.motorkari...visni-manual-en-.pdf
tak bys na straně 301 viděl obrázek s popisem
Align the top of the inner tube to the upper surface of the steering stem upper bracket.
dost dobrý, co?
2 reakcí na tento příspěvek V-Strom 650 uchycení tlumičů v brýlích
Můžeš si, sice v malé míře, ale přece, určitým způsobem ovlivnit jízdní vlastnosti stroje.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) V-Strom 650 uchycení tlumičů v brýlích
Zdenalbenal píše: Posunutím vidlic v nosnících se mění stopa motorky.
Můžeš si, sice v malé míře, ale přece, určitým způsobem ovlivnit jízdní vlastnosti stroje.
to ano, když to třeba posuneš o 3cm. Ale ne o cca 6-8mm jak to je psáno. Takový rozdíl je v podstatě naprosto neměřitelný
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) V-Strom 650 uchycení tlumičů v brýlích
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) V-Strom 650 uchycení tlumičů v brýlích
pajase píše: Zdenalbenal> No právě o to mi jde, proto bych to chtěl mít nastavené jak to má být, myslím, že výrobce není žádnej tupoň.
výrobce rozhodně žádný tupoň není. Ta motorka má nastavenou nějakou geometrii, která odpovídá určitému % zázazníků. A ta se stejně (a často výrazně) mění podle toho jestli má zákazník 60 nebo 120 kilo, nebo jestli jedou dva, nebo s kuframa apod. Tedy dramaticky výrazněji než když o 6 nebo 8mm šoupneš vidle v brýlích.
Člověk který tomu trochu rozumí, nebo si nechá poradit, si beztak seřídí (nechá seřídit) podvozek na svou postavu nebo způsob používání. Popuštěním ve vidlích snížíš úhel řízení, tzn že motorka bude ovladatelnější v nízkých rychlostech. Ale takhle malé popuštění udělá tak 0,1 stupně a to je neznatelné.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Které cestní enduro by jste vybrali [1, 2, 3, 4] Suzuki DL 650 V-Strom, BMW F 800 GS, BMW F 700 GS, H... | MCMedium | 108 | 6.6.2024 v 11:37 Kubák |
Suzuki DL 650 V-Strom přední světla... Suzuki DL 650 V-Strom | Fazerrli | 12 | 1.6.2024 v 09:46 rogyze |
Rovnani ramu Suzuki Vstrom 650 Suzuki DL 650 V-Strom | Honzik125 | 9 | 23.5.2024 v 03:36 2stroke |
Někdo někam v půlce května Klidně ... Suzuki DL 650 V-Strom | lukkyn29 | 3 | 30.4.2024 v 07:21 lukkyn29 |
zkušenosti V-Strom 650XT Suzuki DL 650 V-Strom | pepíno4 | 8 | 22.4.2024 v 21:27 škvára18 |