Abych se dostal k jádru pudla, jedná se mi o to, že jsem při předání motorky servisu řekl: má najeto 18 tis. dle tacháče, co je pravda netuším, dva roky nejezdila, chtěl bych udělat servis + jsou tam ty a ty závady, tak to prosím zkoukněte, jestli je to ok. Pokud by bylo něco dalšího, dejte prosím vědět.
Delší dobu se pak řešila nová indučka (z mojí strany) a po třech týdnech jsem si motku odvezl. Bohužel něco z věcí, co jsem hlásil jako nefunkční stejně nebylo opraveno a musel jsem si to dodělat sám. Žádný papír o předání motorky servisu ani nějaký servisní protokol na konci jsem taky nedostal.
Po 20 km jízdy mi naskočila hláška o chybě na motoru, po shození svodů jsem zjistil, že mám špatnou bohatost směsi, po dotazu zda zkontrolovali matku na altíku jsem dostal váhavou odpověď že ano ale přesvědčivě to vážne neznělo, motku nikdo neprojel a mám prostě pocit (můžu se plést), že se na to celkem vybodli. Opravdu bych nerad někomu křivdil ale stačilo by říct pane, dle mě by tam bylo třeba udělat to a to a to, tak bych řekl ok, udělejte nebo ne, nechte to být. Teď až se umoudří počasí tam musím znovu zajet, nechat píchnout na počítač zjistit poruchu, nechat nastavit směsi a celou situaci nějak pořešit, abych nejezdil ve stresu, že je něco zanedbáno.
Pro klid duše jsem dal motku do autorizovaného servisu, abych měl klid, že se v tom nehrabe tele ale nějak mě to neuspokojilo.
Rád bych se tedy zeptal těch z vás, co s tím mají zkušenosti nebo sami v servise pracují. Je to normální a je chyba u mě, že jsem měl svoje požadavky přesně specifikovat (já ale jako laik nemůžu vědět, co vše se má dělat) nebo je moje nespokojenost oprávněná?
Tímto nikoho nenapadám. Táži se, co si o tom myslí zkušenější.
Díky Jindřich
MOT ART s.r.o.
Vrbova 19
Praha 4
147 00
Tel: 225 110 932, 225 110 934 (prodej)
Tel: 225 110 280 (ND), 225 110 270 (servis)
Motorku na servis 24tis i když měla 21, kontrola všeho i zda byla na svolávačkách atd.. . Nechal jsem ji celou projít. protože bejvalej majitel mi nedokázal říct zda vše bylo děláno.
Mám tam i novej regulátor, který tam měl být už dávno.
- Naprostá spokojenost, Busa jede ještě líp než před tím - doklad na to. Prostě paráda. Mám to i v profilu.
1) Neudělat nic
2) Neudělat a naúčtovat
3) Udělat a naúčtovat minimálně 3x
Teď zpátky, chtělo by to po nich přímo žádat, aby napsali k motorce požadované úkony ať už na papír k řidítkům nebo do počítače, na konci zažádat o výstupní protokol a pokud by něco nesedělo, chtít mechanika, který dělal údržbu. To už na něm poznáš jestli to upravdu udělal nebo kecá.
Bohužel poslední dobou je spousta "mechaniků" a vůbec obecně lidí, kteří dělají něco co je nebaví a pak to odserou, udělají to tak naoko.
osobní zkušenost
proto si raději děam všechno sám a na co nemám (elektro)...povolam kamaráda na kterýho mám spoleh
Obecne muzes mit konkretni pozadavky na cokoliv ale autorizovany servis,pokud je solidny a rozumi tomu, te sam upozorni na zavady atp...
Podle tvého místa bydliště jsi mohl být buď u p. Papežíka v Brandýsku u Kladna, v Děčíně nebo možná v Liberci. K panu Papežíkovi mi to moc nepasuje, ale nevím, já už si dneska nedělám iluze vůbec o ničem...Vím, že na tom nebyl poslední dobou moc dobře zdravotně a komplet Ducati už předal synovi a Benellky si dělal sám pro radost. V Motoarte je mechanik z pražské Ducny, nemám zkušenost, ale pokud je velký problém prý volá stejně p. Papežíkovi. Ono pokud lze vůbec konstatovat, že Benellkám u nás někdo rozumí, tak je to právě on.
Já bych postupoval takhle. Nevím, kde jsi to měl, ale pokud by to byl servis, který má v rámci možností značky Benelli u nás aspoň trochu zkušeností (Brandýsek a nebo Děčín), tak bych tam zajel a řekl, že toto a toto není v pořádku, že nevím, zda to dělali nebo nee a nebo to je nějaký následek jejich servisu, ale že to chci mít v pořádku a proto ať to dají dopořádku. Bral bych to jako reklamaci předchozí odvedené práce, takže bych jim za to znovu nic zvlášť neplatil, snad jen symbolicky a nebo potřebný spotřební materiál. V případě, že by to byl servis, kterému už nevěřím, chtěl bych od nich doklad, co vše dělali, samozřejmě včetně materiálu a sečtené ceny. Pak bych zajel do lepšího servisu (viz. výše) a tam bych po nich chtěl vše co je potřeba a k tomu bych jim dal kopii faktury a provedených prací z předchozího servisu. Ať to zkontrolují, zda to co píše předchozí servis opravdu dělal. Pokud něco nebude štymovat, šel bych to do prvního servisu důrazně vysvětlit a žádal vrácení peněz.
Takže tak, zvaž co a jak, já bych postupoval jak jsem napsal. Každopádně vždy seznam prací, vyměněného materiálu a fakturu
1 reakcí na tento příspěvek Servisní úkony v autorizovaném servisu
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Servisní úkony v autorizovaném servisu
V poslední době se (i kolem mě) začínají problémy s přístupem autorizovaných servisů docela množit. Asi bych Ti doporučil najít si jiný servis (nemusí být hned autorizovaný), na který Ti může dát dobré reference několik dalších lidí. U nás na severu můžu doporučit TOHOTO člověka. Známe se už minimálně 6 let a zatím jsem nepotkal jediného nespokojeného bikera, co mu svěřil motorku do péče.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Servisní úkony v autorizovaném servisu
renda259 píše: VlastíkPlamínek> Dovolím si nesouhlasit. Myslím že není špatné si nejprve zjistit sám pár informací, případně se pozeptat lidí kolem a pak jít do servisu alespoň trochu teorieticky připravený.
připravený na co? Na soud? Nechápu.
Mám za to, že normální a lidsky slušnej postup je že zavolám do toho servisu, slušně formuluju co se mi nelíbí a zeptám jak to budeme řešit. No je imho normální a fér postup.
Zakládat vlákna kde si čtenáři nemůžou ověřit informace vede jen k očerňování apod. Ono je totiž hodně snadný ukázat prstem
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Servisní úkony v autorizovaném servisu
renda259 píše: VlastíkPlamínek> tak řešit to hned soudním sporem jsem nemyslel, ale určitě nevidím nic špatného na tom se zeptat předtím než-li tam zajde. Podle prvního příspěvku nikoho neočerňuje ani neukazuje prstem (neuvedl jediný název společnosti nebo jméno technika, ani město nebo adresu). Nehodlám se s Tebou dohadovat, jen jsem si dovolil vyjádřit nesouhlas s Tvojím příspěvkem.
v pohodě, taky do tebe nijak nešiju
E:písmenka
Naposledy editováno 06.04.2012 11:44:32
běžnej postup:
- přijedeš do servisu a sepíšeš závady,podepíšeš a dostaneš kopii,neplatí pro kamarády
- mechanik odškrtne co udělal a co ne,přípíše proč to nejde udělat,udělá zkušební jízdu
- převezmeš si motorku, vyzkoušíš a zaplatíš
v běžným manuálku je napsáno co se má udělat a v kolika KM, označeno jednoduše
K - kontrola
V - výměna
u němců zbožňuju "všechny šrouby fest utáhnout"
a mezi náma v 18000 km toho až zas tolik nebude
Naposledy editováno 06.04.2012 19:48:56
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Chcípání na volnoběh a má trhavý pr... Benelli TNT 1130 | Temue | 13 | 15.4.2024 v 08:10 karolzgalanty |
Nastavení odpružení a průběh trakce... Benelli TNT 1130 | MTNT | 3 | 2.9.2014 v 11:53 kennypool |
Na co si dat pozor pri koupi TNT Benelli TNT 1130 | valdavalda | 13 | 19.6.2013 v 14:08 Buteo |
Resetování servisního intervalu Benelli TNT 1130 | jelelen | 2 | 17.6.2013 v 19:57 Zx-10RCarlos |
Kterou z těchto italek by jste bral... [1 ... 7, 8] Benelli TNT 1130, MV Agusta Brutale 910 S | Ryuichi | 215 | 28.2.2013 v 19:36 zmulin |