1 reakcí na tento příspěvek Voda z motoru jde do expanzky a přepadem ven.
Pak muze byt jako prvni nejlehci zavada po ktere bych sel, neco s tesnenim na vicku expanzky. Jestli spravne funguje pruzina co se pri pretlaku otevre atd..
Prehriva se to hodne ?
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Voda z motoru jde do expanzky a přepadem ven.
1 reakcí na tento příspěvek Voda z motoru jde do expanzky a přepadem ven.
1 reakcí na tento příspěvek Voda z motoru jde do expanzky a přepadem ven.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Voda z motoru jde do expanzky a přepadem ven.
1 reakcí na tento příspěvek Voda z motoru jde do expanzky a přepadem ven.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Voda z motoru jde do expanzky a přepadem ven.
Solas13 píše: Creck> Na rysku koukám, je tam i nové víčko na chladiči, pružina funguje, ale nejde mi do hlavy, že v chladiči vznikne tlak, tím se zmačkne těsnění na víčku a voda mi jde do nádržky do které vede jen tato jedna hadička a z ní přepad ven, žádná zpátečka tam není a tím mi pak chybí voda v motoru.
Tak z tohodle popisu jsem uprime receno mimo
Vis ono to funguje tak, ze pokud se ti voda prehreje a vari, tlak nadzdvihne to vicko a takovou tenkou hadickou ti odkapava kapalina na zem.
Tudiz pokud mas vody tak akorat, cca mezi horni a dolni ryskou na nadrzce, musis jit po zavade proc se ti to prehriva. Nejde ventilator .... no a pak jsou uz ty dalsi katastrofy.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Voda z motoru jde do expanzky a přepadem ven.
Solas13 píše: Creck> Na rysku koukám, je tam i nové víčko na chladiči, pružina funguje, ale nejde mi do hlavy, že v chladiči vznikne tlak, tím se zmačkne těsnění na víčku a voda mi jde do nádržky do které vede jen tato jedna hadička a z ní přepad ven, žádná zpátečka tam není a tím mi pak chybí voda v motoru.
... nevím jak je to přesně v tvém případě, ale já to mám podobně. A ta "zpátečka" je podtlak, ta hadička vede do expanzky zespoda a podtlakem se přicucává kapalina do okruhu (ale musí to být dobře odvzdušněný - nebude problém tady?). Nebo taky nemusí běžet vodní pumpa, ty vrtulky a občas i jejich pohon bejvaj často z plastu
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Voda z motoru jde do expanzky a přepadem ven.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Voda z motoru jde do expanzky a přepadem ven.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Voda z motoru jde do expanzky a přepadem ven.
Solas13 píše: FiZzeR> a prosím jak vyzkoušet tu vodní pumpu
To poznas lehce, ujedes 20 km a na budiku mas 130 stupnu Horsi je kdyz ta pumpa se sem tam chytne a sem tam stoji.
1 reakcí na tento příspěvek Voda z motoru jde do expanzky a přepadem ven.
A)Prehriva se ti motorka casto ?
B)Ubyva mi porad kapalina a musim porad dolivat, ale motorka se neprehriva.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Voda z motoru jde do expanzky a přepadem ven.
Solas13 píše: FiZzeR> a prosím jak vyzkoušet tu vodní pumpu
hm, nejjednodušší je asi šáhnout na chladič, jestli bude vlažnej a motorka bude vařit, tak je něco špatně
1 reakcí na tento příspěvek Voda z motoru jde do expanzky a přepadem ven.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Voda z motoru jde do expanzky a přepadem ven.
Solas13 píše: FiZzeR> Moc děkuji...zkusím si ji pořádně tedy odvzdušnit a prosím tě ještě nemůže být chyba v tom, že jsem vyndala ten termostat?
A udržíš na tom chladiči ruku? (Ano=špatně)
Zkusil bych to odvzdušnit a kdyžtak zkusit jiný víčko, ono nemusí na něm bejt na první pohled poznat že je špatný.
Samotná absence termostatu by neměl bejt problém, tam by byl spíš opačný problém - že se bude dlouho ohřívat
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Voda z motoru jde do expanzky a přepadem ven.
Solas13 píše: KLASEKml> Těsnění pod hlavou je loni nově dělaný
no tak znova no.. hlava rovná?? blok taky?3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Voda z motoru jde do expanzky a přepadem ven.
Mirek12 píše: no tak znova no.. hlava rovná?? blok taky?
To je asi ta posledni moznost co pujdu zjistovat ne ? Nema to ted rozebrat a zjistit jestli nema nejak pokrivenou hlavu, nebo hnute tesneni ?
Proc se koukat na jednoduche veci kdyz muzu zacit sundanim hlavy valcu
Naposledy editováno 02.04.2012 21:01:52
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Voda z motoru jde do expanzky a přepadem ven.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Voda z motoru jde do expanzky a přepadem ven.
Creck píše: To je asi ta posledni moznost co pujdu zjistovat ne ? Nema to ted rozebrat a zjistit jestli nema nejak pokrivenou hlavu, nebo hnute tesneni ?
Proc se koukat na jednoduche veci kdyz muzu zacit sundanim hlavy valcu
ješli si myslíš že po netu poradíš člověku kterej nedokáže ani základní diagnostiku problému, chlazení motoru odstranit,nebo přijít na závadu a spoléhá na forum , tak by to měl svěřit někomu kdo tomu rozumí, než to popraví celej motor ,, já bych prověřil vodní pumpu ,termostat , ale hlavne u motrky bych zjistil jestli to tlakuje nebo ne, na foru asi těžko při jakejch stupních atp..
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Tokico - brzdové destičky Kawasaki VN 1500 | PepaSahib | 16 | 20.2.2024 v 17:16 lecomondo |
Pokazil sa sytič a neide voľnobeh Kawasaki VN 1500 | Osif | 4 | 20.11.2023 v 13:11 Osif |
Chpper není pro dědka!!! [1 ... 10, 11] Suzuki VS 1400 Intruder, Suzuki VS 800 Intruder, Hon... | Slezy28 | 326 | 29.9.2023 v 00:19 kudla009 |
Cruiser, brzdy a motory Honda VTX 1800, Kawasaki VN 1500, Yamaha XVS 1300A M... | Kritix | 3 | 31.7.2023 v 23:41 karel28 |
Cruiser, brzdy a motory Honda VTX 1800, Kawasaki VN 1500, Yamaha XVS 1300A M... | Kritix | 0 | 2.7.2023 v 20:30 Kritix |