1 reakcí na tento příspěvek vybijí se baterka
2 reakcí na tento příspěvek vybijí se baterka
Odpoj minus kabel od baterky. A dej multimetr mezi ten kabel a minus pol na baterce baterce. Multimetr si prepni na mhA. A koukej kolik ti to zere. Melo by to brat do 0.2mhA. Mne to bere 2mhA takze se mi taky vybiji. Ale trva to par tydnu. Zatim jsem zjistil ze to prestane kdyz vytahnu pojistku fan/clock.
EDIT: Zapalovani je treba mit vyple. Je to popsany v manualu.
Naposledy editováno 20.03.2012 15:06:53
SVSkritek píše: Prvni vec co zkus:
Odpoj minus kabel od baterky. A dej multimetr mezi ten kabel a minus pol na baterce baterce. Multimetr si prepni na mhA. A koukej kolik ti to zere. Melo by to brat do 0.2mhA. Mne to bere 2mhA takze se mi taky vybiji. Ale trva to par tydnu. Zatim jsem zjistil ze to prestane kdyz vytahnu pojistku fan/clock.
EDIT: Zapalovani je treba mit vyple. Je to popsany v manualu.
Tak tohle si skusím taky ošéfovat, ikdyž mi to motka nedělá, ale pro zvědadovost
roman3478 píše: Něco podobného jsem řešil na CBR 600, a nakonec se koupila nová baterka (nová myslím jako že úplně nová) a bylo po problému. "Novou" baterku tam měl zákazník taky. Lezl jsem kolem toho jako vůl!!
však já kupoval fungl novou BANNER za 1800 Kč a pak i fung novou YUASA za 3700 Kč přímo v hondě, takže pravděpodobnost že by byli obě baterky špatný je velmi malá!
SVSkritek píše: Prvni vec co zkus:
Odpoj minus kabel od baterky. A dej multimetr mezi ten kabel a minus pol na baterce baterce. Multimetr si prepni na mhA. A koukej kolik ti to zere. Melo by to brat do 0.2mhA. Mne to bere 2mhA takze se mi taky vybiji. Ale trva to par tydnu. Zatim jsem zjistil ze to prestane kdyz vytahnu pojistku fan/clock.
EDIT: Zapalovani je treba mit vyple. Je to popsany v manualu.
o víkend to zkusim, pro jistotu jsem odpojil baterku, abych nezjistil v sobotu že je zase vybitá
1 reakcí na tento příspěvek vybijí se baterka
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) vybijí se baterka
mára929r píše: tak dneska jsem to proměřil a bere mi to 0,12 V, nevíte co to kurva může brát? může být někde skříplej kabel nebo tak něco?
Proud se meri v Amperach. Mel jsi to dobre preple? 0,12 A neboli 120mAh ?
To by bylo sakra hodne...
Naposledy editováno 24.03.2012 19:55:38
SVSkritek píše: Proud se meri v Amperach. Mel jsi to dobre preple? 0,12 A neboli 120mAh ?
To by bylo sakra hodne...
no, abych se přiznal, rozumim tomu jak koza petrželi co se elektriky týká, ale povim ti jak jsem to dělal. (podle elektrikáře)
vzal jsem do ruky multimetr (nebo jak se ten bazmek jmenuje) oddělal jsem kabel od baterky na mínusu, jeden konec jsem od toho multimetru jsem dal na pól baterky (na ten oddělanej mínus) a druhej k tomu oddělanýmu drátu k baterce a ukazovalo mi to 0,12 a na tom multimetru bylo nastaveno kolonka 10V
jinak to samý jsem zkoušel i u skůtra a tam byla 0, to znamená že tam je vše O.K.
1 reakcí na tento příspěvek vybijí se baterka
Asi bude lepsi, kdyz se ti na to nekdo podiva. Pac sam to bez znalosti asi neopravis. I ja o tom pochybuju jestli se mi to podari odstranit. I kdyz u mne to neni tak kriticke. Mne to mesic, dva vydrzi.
SVSkritek píše: Hmm to jsi meril neco jineho. Spis asi rozdil potencialu mezi zemnema nebo neco. Nevim jaky mas multimetr. Ale obycejne tam mas dva kabely. Jeden je COM a druhej se prehazuje du jine zdirky kdyz se meri proud. To je oznacney. A pak si prepni na mhA.
Asi bude lepsi, kdyz se ti na to nekdo podiva. Pac sam to bez znalosti asi neopravis. I ja o tom pochybuju jestli se mi to podari odstranit. I kdyz u mne to neni tak kriticke. Mne to mesic, dva vydrzi.
no, tohle je asi hodně primitivní způsob, ale důležitý je že jsem zjistil že to má nějaký odběr, teď už jen musim zjistit kde a co to je. měnil jsem regulátor a stator, tak jestli to nemá s tim společný, ale logicky bych řekl že asi nee, protože obojí proud vyrábí a hlavně to bez nastartování nefunguje. to spíš asi někde bude sepnutý nějaký relé a půjde to toho furt šťáva
dnes budu hledat, tak snad to najdu
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
CBR 929 RR po demontazi vsech plast... Honda CBR 929RR Fireblade | Kanister111 | 10 | 29.5.2023 v 10:40 Krautkopf |
Plná moc [1, 2] Honda CBR 954RR Fireblade, Honda CBR 929RR Fireblade | karloss200 | 58 | 10.4.2023 v 16:41 Gahan37 |
řidítka Honda CBR 929RR Fireblade | Bogami | 2 | 10.1.2023 v 13:58 Bogami |
Neukazuje otáčkoměr Honda CBR 929RR Fireblade | Bogami | 0 | 21.11.2022 v 21:01 Bogami |
Digitální tachometr Honda CBR 929RR Fireblade | Houmr1 | 0 | 31.8.2022 v 14:56 Houmr1 |