před měsícem stromek startoval v pohodě. ted jsem se chtěl jít projet a nechytne a dělá to hrůzostrašný zvuky. a na plyn a spojku to reaguje viz video.
díky za rady za týden sjem chtěl jet do Brna na moto salón ale s takovou hle to asi nedopadne.
1 reakcí na tento příspěvek Před měsícem startoval v pohodě teď nic:(
1 reakcí na tento příspěvek Před měsícem startoval v pohodě teď nic:(
Přeji hodně štěstí při opravě mašiny bezvadnou sezónu 2012 málo deště a spoustu najetých ujetých kilometrů
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Před měsícem startoval v pohodě teď nic:(
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Před měsícem startoval v pohodě teď nic:(
Nekamenujte mě ale mě se zda že tam něco zkratuje ale to je asi pi"ovina
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Před měsícem startoval v pohodě teď nic:(
Naposledy editováno 04.03.2012 13:41:06
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Před měsícem startoval v pohodě teď nic:(
?kouknul bych jestly se ti nekde nepovolila kostra .jinak me nic nenapada, zkus rozsvitit svetla o kolik ti spadne napeti
Naposledy editováno 04.03.2012 13:52:05
1 reakcí na tento příspěvek Před měsícem startoval v pohodě teď nic:(
První ovládáš plynem, druhá je hned za tím a tu ovládá motůrek co je řízen přes CDI. Protože máš motor do V tak je to propojený na ten další válec přes táhlo.
Naposledy editováno 04.03.2012 14:02:59
Naposledy editováno 04.03.2012 14:05:47
2 reakcí na tento příspěvek Před měsícem startoval v pohodě teď nic:(
U té musíme jednou ročně odšroubovat svorky z baterky a vše očistit kontaktolem, případně obrousit. Nevím, proč, asi nevhodný materiál nebo povrchová úprava těch svorek.
Mimochodem kontaktů, co by mohly potřebovat odoxidovat, je v motorce opravdu hafo.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Před měsícem startoval v pohodě teď nic:(
Deadman píše: Není to náhodou Suzuki?
U té musíme jednou ročně odšroubovat svorky z baterky a vše očistit kontaktolem, případně obrousit. Nevím, proč, asi nevhodný materiál nebo povrchová úprava těch svorek.
Mimochodem kontaktů, co by mohly potřebovat odoxidovat, je v motorce opravdu hafo.
Kontakty na baterce jsou ok. To by to relé nejelo.
Vložil jsem ti sem obrázky jak to vypadá a co s tím udělat.
Naposledy editováno 04.03.2012 14:33:01
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Před měsícem startoval v pohodě teď nic:(
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Před měsícem startoval v pohodě teď nic:(
bublli píše: PAP28> přesně tak, podle mě by se klapka měla otvírat s plynem, ale pohne se jen dvakrát na celý otočení plynu. takže bude to relé nebo je to někde přidřený.
Zdar, nic není přidřené. To relé na obrázku bývá ještě v takovém plastovém pouzdru. Když ho sundáš vypadá asi takto (jako na obrázku). Tobě stačí jemným smirkem jemně očistit kontakty mezi tým měděným jazáčkem a těmi malími dotykovími ploškami. Nezapomeň to zastříkat hned po vyřistění olejem na kontakty, nebo se ti to tam udělá zase! Vytváří se tam taková vrstvička, která není skoro vůbec vidět. Není to jako u zaoxidované baterie, že je to celé zanesené!
PS: Celé relé funguje tak, že když zmáčkneš tlačítko startéru,dojde k tomu, že se do relé dostane proud a elektromagnet uvnit relé přitáne ten jazýček a obvod se sepne. Pak dojde ke spuštění startéru. To je vše. Zádná velká veda. Jinak s motorkou nic dělat nemusíš.
PS2: S klapkou nic není, pokud je elektronicky řízená ovládá si ji řídíčí jednotka na podkladě dat ze senzorů.
Pokud ti má kdo půjčit to relé, tak si ho tam nacvakni s jiné mašiny a uvidíš, že to hned pojede.
PS 3: Jinak mě napadá ještě, napadá jak to zkusit. Zapni zapalování jako by jsi chtěl startovat (tlačítko startéru nemačkej). Přiveď plus pól na startér a chvili jej přidrž, jako když startuješ. Motor se roztočí a chytne.
Naposledy editováno 04.03.2012 15:45:35
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Před měsícem startoval v pohodě teď nic:(
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Před měsícem startoval v pohodě teď nic:(
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Před měsícem startoval v pohodě teď nic:(
bublli píše: bublli> nevím jak to relé sundat, jestli povolit ty křížáky na klapce. je tam torx a toho doma nemám. to seženu zítra. a jestli se nepletu tak to relé je to černý je tam napsaný Mikuni made in japan.
To není relé startéru!
To vypadá takto viz. obr.
www.motocomponents.cz/elektroinstalace/rele-starteru-suzuki-dl-650-v-strom-b1-rv-od-04/
Bohužel, většinou jsou částečně zatavená v plastu. Pokud půjde plast sundat sundej,pokud je zatavený musí opatrně odřezat, tam kde to drží. Nebo koupit nový. Zkoušel jsi to nahodit jak jsem psal přes startér? Že na startér dáš krátce plus pól a nastartuješ přímo mimo snoflík spouštěče?
Schema elektoinstalace: www.vstrom.info/forum/forum_files/DL650K7Wiring.PNG
Naposledy editováno 04.03.2012 17:12:46
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Před měsícem startoval v pohodě teď nic:(
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Před měsícem startoval v pohodě teď nic:(
bublli píše: PAP28> to jak je na fotce značka mikuni. tak tam bude problém. když jsem odpojil elektriku tak to nereagovalo na spouštěč startéru. a ty zvuky vycházajím tam odtud. to rele startéru vím kde je. kouknu na nej.
Přesně nerozumí tomu jak píšeš, když jsem odpojil elektriku? To jsi udělal co? Co jsi odpojil?
Podobný problém už jsem řešil, zapoj všechno jak bylo. Ideální by bylo pokd máš známeho s V stromem aby ti tu součástku půjčil. Je to na konektor jen to přecvakneš. pokud motorka pojede, tak to relé si kup a nacvakni. Pokud známého nemáš, motorku nastartuj tak, že zapneš kliček tak jak má být aby byla zapnutá ellektrika, jak při běžném startování. Poprosíš někoho aby ti plus pólem přidržek kabel na plusu startéru, taky aby se roztočil a nastartoval. Pokud motorka pak poběží máš závadu jistou. Kup nové relé.
Trochu nerozumím tomu proč myslíš, že závada je tom Mikuni. Jelikož nikde nevidím vstřiky, tak budou asi tam. Vstřiky při tlakování benzínu vydávají zvuky podobné elektromotorkům.
PAP28 píše: Přesně nerozumí tomu jak píšeš, když jsem odpojil elektriku? To jsi udělal co? Co jsi odpojil?
Podobný problém už jsem řešil, zapoj všechno jak bylo. Ideální by bylo pokd máš známeho s V stromem aby ti tu součástku půjčil. Je to na konektor jen to přecvakneš. pokud motorka pojede, tak to relé si kup a nacvakni. Pokud známého nemáš, motorku nastartuj tak, že zapneš kliček tak jak má být aby byla zapnutá ellektrika, jak při běžném startování. Poprosíš někoho aby ti plus pólem přidržek kabel na plusu startéru, taky aby se roztočil a nastartoval. Pokud motorka pak poběží máš závadu jistou. Kup nové relé.
Trochu nerozumím tomu proč myslíš, že závada je tom Mikuni. Jelikož nikde nevidím vstřiky, tak budou asi tam. Vstřiky při tlakování benzínu vydávají zvuky podobné elektromotorkům.
Jak pises, neni co dodat ...
2 reakcí na tento příspěvek Před měsícem startoval v pohodě teď nic:(
Sorry, vlastně nádrž tam není . Ale po zapnutí V Strom takto vrčí cca asi 3 vteřiny. Ale čistě a ne takto jak když ho drží pod krkem.
Naposledy editováno 04.03.2012 19:48:06
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Které cestní enduro by jste vybrali [1, 2, 3] Suzuki DL 650 V-Strom, BMW F 800 GS, BMW F 700 GS, H... | MCMedium | 70 | Dnes v 20:28 Deadman |
Suzuki DL 650 V-Strom přední světla... Suzuki DL 650 V-Strom | Fazerrli | 12 | 1.6.2024 v 09:46 rogyze |
Rovnani ramu Suzuki Vstrom 650 Suzuki DL 650 V-Strom | Honzik125 | 9 | 23.5.2024 v 03:36 2stroke |
Někdo někam v půlce května Klidně ... Suzuki DL 650 V-Strom | lukkyn29 | 3 | 30.4.2024 v 07:21 lukkyn29 |
zkušenosti V-Strom 650XT Suzuki DL 650 V-Strom | pepíno4 | 8 | 22.4.2024 v 21:27 škvára18 |