Naposledy editováno 19.12.2011 14:24:56
1 reakcí na tento příspěvek Pokec pro pitbike/dirtbikery
Jinak dneska jsem se chtěl s kámošem trochu projet do místních lesů, přijdu k motorce, zmáčknu startér a ani ťuk. Baterka úplně vybitá. Přitom nedávno jsem na ní jel a startovala celkem bez problémů. Zajímavý. No řeknu vám, nechtěl bych tu 250ku mrchu vždycky startovat nakopávačkou Umí pěkně kopnout, bestie.
// Ještě mě napadlo, budu měnit olej a ani nevím, co tam patří Vím, že do 140ky se nejčastěji leje 10W40, takže asi ani tady s ním chybu neudělám, že?
Naposledy editováno 02.03.2012 23:32:16
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pokec pro pitbike/dirtbikery
Milagros píše: tak dneska odesli predni vidle na mem x-motu 160.....asi to neni delane na ustavicne skakani....vydrzeli pul roku......a na tech obrazcich jak sou tady tak bacha na vedeni hadic....maji to ze spatne strany a ty hadice sou silene preply a muzou se urvat.....kamos to tak mel na 140-ce a budem to predelavat taky a ten orig.chladic stoji na velky hovno pac vibec nechladi....ta 160-ka potrebuje vetsi.....to sem taky daval.....ted jen sehnat vidle.....ach jo....
Jaké vedení hadic myslíš? Na tom jako by pátém obrázku, kde je motor zblízka a hadice dou levou stranou? Moc se v tom nevyznám. Naštěstí mám pár známých, kteří nějaké ty stroje měli nebo mají (i když ne pity) a ti snad pomůžou a poradí ... Tak co s těma hadicema?
Michael24 píše: Tak ho nestrašte chudáka Vychytat pár čínských much bude muset u každého číňana, to je snad jasné... Hlavně ty šrouby, řetěz se za chvíli vytahá a ty orig. gumy taky extra dlouhou výdrž nemají.. Ale jinak si myslím, že celkem pohoda. Také hned po koupi bych vyměnil olej, na ten původní vyjezdit tak 1 nádrž, aby se motor protáhnul od bordelu a pak vypustit
Jinak dneska jsem se chtěl s kámošem trochu projet do místních lesů, přijdu k motorce, zmáčknu startér a ani ťuk. Baterka úplně vybitá. Přitom nedávno jsem na ní jel a startovala celkem bez problémů. Zajímavý. No řeknu vám, nechtěl bych tu 250ku mrchu vždycky startovat nakopávačkou Umí pěkně kopnout, bestie.
// Ještě mě napadlo, budu měnit olej a ani nevím, co tam patří Vím, že do 140ky se nejčastěji leje 10W40, takže asi ani tady s ním chybu neudělám, že?
Jesli je tam origo čínská baterka, tk jí ihned vyhoď a kup nějakou značkovou, u beneše budou mít, nebo u Ály Galise na zátiší, nebo taky jak bylo cento pod václavem v tom motoshopu. V těhle krámech seženeš i oil, určitě dej 10W40, do letních pařáků pak 15W50
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pokec pro pitbike/dirtbikery
Na co si dát pozor při koupi? Předevšim na to, jak je motorka složená, což je hlavní kámen úrazu českých prodejců, moto jim přijde lodí z číny v rozmontovanym stavu a na krámě to pak většinou kompletujou pitomci ve spěchu horkou jehlou nebo lidi, co nemaj o motorkách ani šajnu, osobně sem byl svědkem v jedný prodejně s pitama, jak to tam jeden "fachman! kompletoval a měl sem chuť ho prohodit výlohou ven, bylo to čistý utrpení aneb dej idiotovi nářadí, i cvičená opice by to uměla líp. Jeden šroub volnej, druhej dotaženej na krev, každá vidle v brejlích o cenťák vedle, prostě humus a pak to nějakej trouba koupí a brečí, že se mu to po pár dnech rozpadá... Takže na to dát hlavně pozor, doma celou motorku rozebrat, zmetkový šrouby vyměnit za kvalitní z kovomatu, osy kol a krku, kyvky a uložení centrálu či přepákování rozebrat a pěkně naložit do vazelíny, ty kokoti to většinou kompletujou na sucho(!!!), což je začátek zkázy, páč kdo nemaže ten nejede Dál vyměnit brzdovou kapalinu, páč v základu je tam jen jakási čínská polívka nebo co a pořádně odvzdušnit. destičky mi přijdou naopak docela kvalitní, brzdí dobře a neubejvaj rychle. Dál olej, po 1 mth ihned vyměnit, pak 3mth, opět výměna a pak měnit co 10 až 15 mth podle zátěže a podle toho, jesli má motor oil filtr nebo ne. Další věc je originální čínskej rychlopal, kterej kurví lanka, je lepší dát kladkovej s průhledítkem. Se spojkovym lankem problémy nejsou. Co se týče karbecu, tk tam bych to tak hrozně neviděl, třeba muj origo karbec fungoval na jedničku, naprosto bez výhrad. Na tu Xmotos 160 ale myslim dávaj už racing Molkt, takže to bych neřešil, akorát ho ale rozeber a vyčisti, občas tam totiž ťamani dávaj nějakou konzervační sračku, která zalepuje trysky. Další z věcí, který ihned po koupi vyměnit je fajfka, ta origo mi vevnitř vyhnila po 1 měsíci, takže nejlíp silikonovou vodotěsnou NGK. A nezmiňoval sem ventily, ty seřídit co nejdřív a nastavit vůle, páč v novym stavu maj vždy nastaveny vůle nulové, což je špatně. Řetěz pude do 2 měsíců do hajzlu, tk pak dej nějakej lepší, to samý platí o pneu a duších, ty stojej taky za pendrek, jezdíme Mitas a Pirelli a super Když sme u pneu, tk neni na škodu instalovat do kol haltry, jinak budeš furt řešit utržený ventilky, což je votrava k posrání... Taky po čase vyměníš olej ve vidlích. Taky je dobrý vyrobit si zástěrku, která chrání centrál a karbec s filtrem a elektrikou proti bahnu co odlítává od zadního kola. A jak tu někdo psal o těch oil hadicích, tk to je pravda, sou tam fakt debilně vypíčený a moc našponovaný, to je třeba předělat(mrkni na to jak to mam já, viz deník) Chladič bych ale klidně nechal, řek bych že zas tak špatnej neni. profi výkonnej voštinovej chladič bych koupil jen v případě, že bys měl dirta pro závodní účely, kde motor dostává plnou sodu, jinak si myslim, že je to zbytečnost. Kdybys potřeboval nějaký další info, dej vědět
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pokec pro pitbike/dirtbikery
1 reakcí na tento příspěvek Pokec pro pitbike/dirtbikery
galOs píše: zdar...dneska jsem si řek že provětrám moto tak nastartuju atd., v puli cesti si tak přídávám najednou chcu ubrat a ono hovno sekl se plyn tak sem tam chvilu tančil s motkou a nakonec jsem na chcipák došáh takže to zdechlo tak znovu nastartuju a v pohodě tak si jedu 100m před barákem( naštěstí) se mi stalo to samé akorát že už se nevrátil spátky takže jsem musel tlačit... rozebral jsem plyn a tam se to nesekalo takže jsem zase musel rozdělat karbec a musel jsem šoupátko??( to černý co drží jehlu) vytlačit šroubovákem a bylo tam bahno teď jsem to umyl a co dál mám to zase dát do kupy a doufat že se mi to nestane znova?...
To se mi stalo taky už jednou. Občas to rozeber a vyčisti, mázni tam trochu oleje a máš klid.
2 reakcí na tento příspěvek Pokec pro pitbike/dirtbikery
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pokec pro pitbike/dirtbikery
martyol píše: co si myslíte o tomhle? http://www.dvmoto.c...5-agb-37-150 [/quote] být tebou tak bych bral tu 160 a nepřemyšlel bych nad jinýma a už vbc ne na 14/12 nejlepší josu ty 17/14 kole co má xb33
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pokec pro pitbike/dirtbikery
Na tom odkaze mas ram verze 1, je tam lepsi pristup ke vzd.filtru ale sem tam se pry ram nalomil.
Tady je ram verze 2, http://www.flash-bi...=agb_37_crf_2_125ccm horsi pristup ke vzduchaci.
A tady je letosni novinka, verze 3 http://www.flash-bike.cz/?p=agb_372_150 tu jsem nazivo jeste nevidel.
LukasinoZ píše: martyol> Nemam AGB 37 moc dlouho ale zatim vsechno OK.
Na tom odkaze mas ram verze 1, je tam lepsi pristup ke vzd.filtru ale sem tam se pry ram nalomil.
Tady je ram verze 2, http://www.flash-bi...=agb_37_crf_2_125ccm horsi pristup ke vzduchaci.
A tady je letosni novinka, verze 3 http://www.flash-bike.cz/?p=agb_372_150 tu jsem nazivo jeste nevidel.
1 reakcí na tento příspěvek Pokec pro pitbike/dirtbikery
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pokec pro pitbike/dirtbikery
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pokec pro pitbike/dirtbikery
martyol píše: SuperSic58> to co říkáš mi připadá logické a přijatelné. Takže to by znamenalo, že hned po koupi to spolyká dalších pár tisíc... ne že by se mi do toho chtělo dál cpát, ale jezdit chci, takže nic jiného nezbude... No a můžeš počítat s tím, že tě vemu za slovo a až to budu mít doma, furt se tě na něco budu ptát... A ještě k těm hadicím. Bavíme se o hadicích z chladiče do motoru nebo jakých? Možná některé moje otázky budou až hloupé, ale opravdu o motorkách vím hodně málo (kromě toho, jak na tom jezdit) a tak se budu muset polepšit a ptát a ptát a ptát... Tak dík za trpělivost a ochotu poradit. Třeba budu mít štěstí a pojede to bez problémů. Čau a dík
Jasně že sem myslel hadice k chladiči, v deníku mam fotky, jak sem to předělal já. Hle ale rovnou ti řikám, že k plný spokojenosti s pitem budeš potřebovat vybavenou garáž a něco o motorkách vědět, jinak se budeš trápit. Pit vyžaduje poctivej servis, jinak to de do hajzlu, umět seřídit ventily a rozumět funkci motoru, umět naštelovat směs, odvzdušnit brzdy a vyměnit olej. Zas na druhou stranu, na týhle motorce se to mužeš krásně naučit.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pokec pro pitbike/dirtbikery
Adiss23 píše: http://www.tipmoto.com/motorky/orion/203417-crf-150.html tady jsem ji našel a je fakt luxusní já do ní půjdu na léto taky protože líp udělanýho pita jsem neviděl!!
No jestli vybíráš jen podle toho jak to vidíš očima, tak bacha, aby ses nespálil. Nemá to YX motor a je to jen líbivěji přestrojená ta lacinější verze Apollo Oriona. Raději si přišetři a kup tu vybavenější.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pokec pro pitbike/dirtbikery
Kovboy píše: No jestli vybíráš jen podle toho jak to vidíš očima, tak bacha, aby ses nespálil. Nemá to YX motor a je to jen líbivěji přestrojená ta lacinější verze Apollo Oriona. Raději si přišetři a kup tu vybavenější.
dík za radu ale je jasný že bych to nekoupil přes internet aniž bych někdy motorku viděl. to bych se na ni zajel kouknout1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pokec pro pitbike/dirtbikery
1 reakcí na tento příspěvek Pokec pro pitbike/dirtbikery
1 reakcí na tento příspěvek Pokec pro pitbike/dirtbikery
Apollo Orion CRF150 – YX Limited sport
rám nové generace, motor YX Lifan sport s venkovním olejovým filtrem, racing CDI pro 15 tis ot. do max. a racing zapalko, Karburátor Molkt PZ26, K&N filtr
Přední vidle kapalinové UP SIDE DOWN, plně stavitelné Marzzochi style
Zadní centrální pneu kapalinový sportovní tlumič DNM (MGT-RC) plně nastavitelný
Kola jsou 14/12, ale celkově je to vyšší - to dělá ten rám. Větší kola tam půjdou, ale já je tam dávat nebudu.
martyol píše: djevoo> zdarec... jo 160 je 160... ale se vším všudy mě to vyjde na dost... nechtěl sem do toho dát tolik... co už... a co helma a podobně? stačí ta nejobyčejnější mx? rukavice? haha - další info sem pánové... názory vás všech proberu a nějak si to uzpůsobím svým finančním podmínkám atd.
já mám sx125 a výbava zatím žádna bo nejsou peníze mám jenom přilbu a rukavice a toť vše časem a na pita ti staččí přilba a rukavice. Nebo mě to tak stačilo a na čtyřkolku sem s tímto vystačil.Naposledy editováno 04.03.2012 12:28:03