globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Prosím o radu
3.3.2012 v 00:31
Zdravím všechny :) mám menší problém Houmr je moje první silnější motorka a chtěl bych se zeptat těch zkušenějších co vše zkontrolovat na jaře nebo popřípadě seřídit a na co si dát bacha aby se mi něco neposralo :( jsem opravdu nováček tak si radši nechám poradit :)
A ještě jsem se chtěl zeptat koukal jsem na kotouče a na destičky a chtěl bych se zeptat jaká síla tam má zhruba být odhadem bych řekl že na destičkách je tak 1 cm a na kotouči tak 1,5cm je to normální nebo to je na výměnu?Díky za rady :)

1 reakcí na tento příspěvek Prosím o radu

3.3.2012 v 01:11 | Nahoru | #1
minimální obložení na deskách je odhadem 1mm.

Nafoukni kola, mrkni jestli se něco neblemcá nastartuj a jeď :)

http://www.motorkari...ast-udrzba-3175.html

...spíš jestli jsi nováček a ješte jsi to neudělal, vyměnit olej a olej filtr - pokud to neudělali, mohl by jsi ublížit motoru (výměna cca co 6000km - některé stroje co 10tis....najdeš v manualu stejně jako další servisní intervaly - maualy stahneš nejspíš zde v motodatabazi) netuším odkud máš motku

Čus Mimoni z Mimoně

1 reakcí na tento příspěvek Prosím o radu

3.3.2012 v 01:34 | Nahoru | #2
Pokud si nedělal olej, tak ho vyměň, dofoukni si gumy, zkontroluj řetěz, ošefuj si baterku aby byla ready, umej to(pokud si to neudělal v zimě, tak jsi prase :D), můžeš se podívat jak se má brzdovka.

A bacha si dávej snad jen na studený silnice a ty hromady sraček co na nich právě teď jsou.

Prosím o radu

3.3.2012 v 01:34 | Nahoru | #3
Jestli máš desky po jednom centáku a kotouč jeden a pul tak bych to moc neřešil, to nemám ani na návěsu

(reakce na) Prosím o radu

3.3.2012 v 01:54 | Nahoru | #4

Bullet píše: Pokud si nedělal olej, tak ho vyměň, dofoukni si gumy, zkontroluj řetěz, ošefuj si baterku aby byla ready, umej to(pokud si to neudělal v zimě, tak jsi prase :D), můžeš se podívat jak se má brzdovka.

A bacha si dávej snad jen na studený silnice a ty hromady sraček co na nich právě teď jsou.



NJN, klasika, hlavě že jsem to v euforii nakopnul a po navratu si vzpoměl na řetěz - jinak na baterce zkontroluje velký kulový - startuje ok? JE ok. Nestartuje - stejně nevyjede a musí ji nabít :)

1 reakcí na tento příspěvek Prosím o radu

3.3.2012 v 07:12 | Nahoru | #5
1cm desky?1,5cm kotouče?Vem si šupleru a znova měř!!!!
To jsou hodnoty aut!!!
Takže pokud to neumíš ani změřit tak tobě doporučím dát motku do servisu sám si raději jen dolívej benzín

1 reakcí na tento příspěvek Prosím o radu

3.3.2012 v 08:38 | Nahoru | #6
vis co stim delali pred tebou nebo jen rekli jeto ok nevis tak.
olej filtr asi co 6tkm/asi mrkni do manualu/ svicky po dvaceti vzduchac brzdovku kazdy rok chladici kapalinu co 4roky vymen pripadne olej ve vidlich tak co 15-20tkm, desticky pneu baterku retezovka retez kontrola atd stahni nebo sezen si manual jestli nemas tam to mas napisane co a jak

Naposledy editováno 03.03.2012 08:42:13

Prosím o radu

3.3.2012 v 08:38 | Nahoru | #7
koukám že už není co radit....pokud motor chrochtá normálně,baterka točí,je "mastnej" řetěz,gumy "neleží" na ráfku a byl "sem tam" vyměměnej olej v motorku,nezbývá než popřát šťastnou cestu

(reakce na) Prosím o radu

3.3.2012 v 08:46 | Nahoru | #8
Pjercak> ale čeče ten vzduch. filtr každý rok...

jinačtady si stáhni uživatelský manual máš tam vše na co jsi se ptal

Prosím o radu

3.3.2012 v 10:01 | Nahoru | #9
bez vzduchu to nejede kazdeho vec litr za filtr to mas za chvilu vydelane. lip jede min zere no Ok vzduchac tak dve sezony vydrzi no nekteri to nemeni vubec a pak se diví....

Naposledy editováno 03.03.2012 10:03:08

Prosím o radu

3.3.2012 v 11:32 | Nahoru | #10
o kolik si myslíte, že může zasraný vzducháč zvýšit spotřebu?

2 reakcí na tento příspěvek Prosím o radu

3.3.2012 v 11:45 | Nahoru | #11
v aute mito delalo i litr na moto nevim ale neprospiva to nicemu zajebany filtr.....

(reakce na) Prosím o radu

3.3.2012 v 11:53 | Nahoru | #12
Pjercak> to je jasné že to ničemu neprospívá ale zajímají mě cifry

Prosím o radu

3.3.2012 v 11:53 | Nahoru | #13
Tak vzduchac jednou za 2 roky se mi nezda uplne OK, delal bych ho urcite aspon jednou rocne. Ja ho menim podle podminek, v zime vydrzi dyl, ale kdyz je prach, tak klidne po jedny vyjizdce...

Prosím o radu

3.3.2012 v 12:05 | Nahoru | #14
Na kotouči je to většinou napsané mninimální tlouštka,já tam mám 4.5mm napsané.

(reakce na) Prosím o radu

3.3.2012 v 12:20 | Nahoru | #15

Pjercak píše: v aute mito delalo i litr na moto nevim ale neprospiva to nicemu zajebany filtr.....



no kdybych jezdil enduro tak ho klidně měním co rok ale pochybuju, že na silničních motorkách se ten filtr zajebe za rok... cca v průměru za 7000km to nestihne... u plechovky měním co dva roky a pokáždé vypadá ( samozřejmě nemusí) poměrně slušně...

1 reakcí na tento příspěvek Prosím o radu

3.3.2012 v 13:06 | Nahoru | #16
hornis videls nekdy filtr u sportu jakma ji tynasavace pekne hnojiste.... Hodne zalezi kde jezdis jeto inviduali jamma vymenu pisanou po 16tkm.... coz sou ty dve sezony ale oni to taky prehaneji ale rikam jeto celkem nizka polozka. a jestli mas pratelny,,,,,

(reakce na) Prosím o radu

3.3.2012 v 15:23 | Nahoru | #17

Pjercak píše: hornis videls nekdy filtr u sportu jakma ji tynasavace pekne hnojiste.... Hodne zalezi kde jezdis jeto inviduali jamma vymenu pisanou po 16tkm.... coz sou ty dve sezony ale oni to taky prehaneji ale rikam jeto celkem nizka polozka. a jestli mas pratelny,,,,,


přesně, u vzducháče je servisní iterval spíš pro zajímavost - zalítáš si někde v prachu a budeš měnit (nebo alespoň foukat co dva měsíce).

Vzducháč se mění když je zasranej!

(reakce na) Prosím o radu

3.3.2012 v 18:46 | Nahoru | #18
nakano> sorry bral jsem to od oka je to samo míň

1 reakcí na tento příspěvek Prosím o radu

3.3.2012 v 18:51 | Nahoru | #19
Díky moc za rady hoši moc jste mi pomohly dnes jsem na to koukal a brzdovka je na minimu tak pro pojedu v tydnu a olej ten musim samozrejme a jeste taky svicky mi znamej doporucil kdyz nevim kdy je menil majitel predemnou.Nemáte někdo s těma svíčkama zkušenosti jaký jo a jaký ne Díky moc jo ještě jeden dotaz na podzim jsem vymetl díru a jako že dost a saknou mi gufera myslíte že to bude na celou výměnu oleje v tlumičích nebo jenom dolit a dát nové gufera? Díky za rady hoši hodně najetých km

(reakce na) Prosím o radu

3.3.2012 v 19:00 | Nahoru | #20
FishX3> Díky za odkaz je super pozdravuje Mimoň z Mimoně

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Prosím o radu

4.3.2012 v 04:22 | Nahoru | #21

kaspi1989 píše: Díky moc za rady hoši moc jste mi pomohly dnes jsem na to koukal a brzdovka je na minimu tak pro pojedu v tydnu a olej ten musim samozrejme a jeste taky svicky mi znamej doporucil kdyz nevim kdy je menil majitel predemnou.Nemáte někdo s těma svíčkama zkušenosti jaký jo a jaký ne Díky moc jo ještě jeden dotaz na podzim jsem vymetl díru a jako že dost a saknou mi gufera myslíte že to bude na celou výměnu oleje v tlumičích nebo jenom dolit a dát nové gufera? Díky za rady hoši hodně najetých km


se svíčkama vbych to ve 14tis nehrotil, jinak jsem to tu taky řešil a ankonec tam šly ty co jsou v manualu předepsane. olej pokud tiopravdu tečou tlumiče bych už vyměnil, ale přijde mi to na tak novou motku divný - ja řešil olej někde v 50tis na TDM a teď mam na CB přes 40tis a jsou v pohodě. Nicmene tam o tom vím prd.

PS: Už se vys... na servis a běž jezdit!

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Prosím o radu

4.3.2012 v 10:31 | Nahoru | #22
FishX3> Jak říkám byly v poho jenom mi to udělala ta díra když jsem do ní vlítl tak šli až na doraz a ještě k tomu jsem si málem rozbil hubu jo hele když už tě takhle otravuju mám docela zasranej řetěz nevíš o nějakém přípravku čím se udržuje díky za pomoc a neboj tenhle týden to udělám a budu drandit jako prase

(reakce na) Prosím o radu

4.3.2012 v 17:14 | Nahoru | #23
kaspi1989> na řetez je nejlepší použít fukkci HLEDÁNÍ na fóru, jelikož mam pro Mimoně slabost shrnu ti co se dočteš :

řetěz utři hadrem od nevětších sraček, pak ho propláchni buď k tomu určeným přípravkem (ideálně od značky od které máš mazivo jelikož je předpoklad že ti nejlíp odstraní to co jsi tam předtím napatlal) nebo použij petrolej. Ostatní nápady typu tech benzin zapomeň než zkurvíš gumičky a záhy řetěz vyhodíš, někdo ještě pak žetěz propláchne ve vodě - no a vysušit a namazat - - tam už budeš řešit milion různejch sraček od Motulu (což bych si tam já nedal, ale jsou lidi co nedaji dopustit) přes suchy mazani, automaticky mazani (zarizeni ktere ti na retez samo davkuje mazadlo - tyhle mazadla jsou tekutejsi, ale naže to mene a porad (neco jako na řetězové pile). Já mažu Xeramic White Chain Wax - je to "vosk" skupentvi to ma podobne kremu - ani zvlášť lepivý aby mi na tom držely šutry nebo písek a ani tak tekutý abych musel věčně mejt zadní ráfek a půl motky - distribuci zajištuje AutoPrima se kterou obchoduje velká část mototechen (jak na auta, tak na motky) takže je to vcelku dosažitené zbožu - jen si o to musíš říct - poku by jsi to řešil, trvej na tom názvu jelikož Xeramic dělá i mazadlo na řetězy a to je něco jako olej ve spreji - pro naše účeyl nebrat - White Chain Wax je to správné.

PS: mazadlo většinou nanenseš, necháš cca 20min odstát aby vyprchaly těkavé složky jež tam jsou použity jako nosič a na řetězu zůstala jen ta mazací složka. když vyjedeš dřív, může se ti stát, že odstředivou silou všecko mazivo naházíš nekam do kopru - většinou na zbytek motorky

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Prosím o radu

4.3.2012 v 17:17 | Nahoru | #24
kaspi1989> Jetli ti to udělal jedna díra a při normálním jezdení to je ok, asi bych se na to teď vybodnul - ale to se samo těžko radí - nevim jak moc to tekloa ni jak moc velkou jsi potkal díru. Osobně chych to očistil, sledoval jestli se něco neděje a pak to řešil.

Jo a bacha, když mi tekla vidle, měl jsem olej na motoru ale ta vlastní vidle byla téměř čistá...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Prosím o radu

29.3.2012 v 11:02 | Nahoru | #25
Hoši mám jeste jeden dotaz jak jsem delal udrzbu tak jsem si vsiml ze pod sedlem je nadobka na cladici kapalinu má byt plna nebo je to prepad? Já koukal do chladiče přes víčko a ten je plný tak nevím jestli mám dolít do nadobky nebo se na to vysrat ze je to Ok abych neco posral díky za rady

(reakce na) Prosím o radu

29.3.2012 v 14:26 | Nahoru | #26
kaspi1989> Měl by si tam mít min. - max. Někdo tvrdí nalít po min. někdo nalít po max. tak to nalej mezi a je to .

1 reakcí na tento příspěvek Prosím o radu

29.3.2012 v 15:15 | Nahoru | #27
Leju po max, není to olej, když bude víc, tak to motka vyhází a míň mít nechceš

(reakce na) Prosím o radu

2.4.2012 v 20:45 | Nahoru | #28
Ok díky moc už sem se bál abych to někde neuvařil půjdu to hned dolít
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
jakou kopit motorku [1, 2] Suzuki GS 500E, Honda CB 900F Hornet, Honda CB 600F ... Peters_ 35 28.4.2024 v 11:57 mariano
Hornet vs Zephyr vs Bandit Honda CB 600F Hornet Radysek79 8 27.4.2024 v 15:23 lenkochal
Benzín v oleji Honda CB 600F Hornet Paťas96 5 23.4.2024 v 20:43 holl75
nehází jiskru Honda CB 600F Hornet vodnikw 6 17.4.2024 v 19:08 Anti
CB Seven fifty / Hornet 2002 - blinkry Honda CB 750, Honda CB 600F Hornet Vaclav_74 3 2.4.2024 v 09:58 MartinXL650V


TOPlist