Mám yamahu R6 r.v. 2002 88.3 kw,mám malý problém a zjištuji že v mém problému je stále více odpovědí .
moto za studena nastartuje parádně,vše bez problému,vše funguje jak má,ale jakmile moto dosáhne provozní teploty nebo teploty 60 stupňú a více,tak moto zdechne a pak už startuje hůře nebo ani vubec.
Když jsem ji dnes byl projet jen po obci,jela výborně,jen jsem zjistil,že v kopci když mi zdechla a moto bylo nakloněné tak nešla absolutně nastartovat ,nádrž mám plnou benzínu,ale nejde mi do hlavy proč po zahřátí zdechne.
Jaké jsou možnosti chyb?
Mám ještě podezření že baterka je k.o.
Provozní kapaliny jsou všechny v pořádku.
Díky za odpovědi
1 reakcí na tento příspěvek R6 2002 po zahřátí nestartuje
yzf07 píše: To ovzdušněni toho motoru patři do aerboxu a né pod motorku, jestli ti s toho bude srát olej což asi jo,tak ti to pujde na zadni kolo a dáš si někde na hubu.Pravděpodobně to tomu před tebou tama hodně tlakovalo a to aji s olejem,a ten olej mu to foukalo do aerboxu a kouřilo mu to a nejelo, tak ten odfuk dal ven. Podle mě je to všechno špatně a ten borec něco maskoval.Hele nechci malovat čerta na zed,ale něco na tom je. Když si nekdo měři tlaky a dává odfuk motoru ven.To ti s toho odfuku musi kouřit jak dymovnica. CO? Kolik ty tlaky motoru naměřil?
Hochu jako by jsi tu motorku znal a vědel co jak tam je,,,napsal jsi to tak jak to je,odfuk je dolu naspod kapotáže,při startu to hulí tama jak kráva a tlak byl naměřenej: 1.válec6 , 2.válec 8, 3.válec 10 a 4.válec 11-u toho je odvětrávání vedené spodem airboxu
Takže to je tak na novej motor že? ...už mě nc nepřekvapí
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) R6 2002 po zahřátí nestartuje
Ty jsi opravu vyřešil jak?...novým motorem?
jedina nevýhoda je že je dost možný že to pak praskne zas na dalším válci kde to ještě prasklý nebylo atd no nicméně tohle je docela nemilá závada
1 reakcí na tento příspěvek R6 2002 po zahřátí nestartuje
yzf07 píše: Motorky trochu znám, a par jsem jich už viděl, je to muj koníček. a je jasny pokud to má prasklej valec a nebo to ma hodne najeto a nebo kruhy špatny,tak to musi tlakovat dolu do motoru a odfukem ven. Já si jenom typnul.Tyto R6 jsou na to nachylny,že tam praská nikasil. Ale nechapu že vás to netrklo že to tam někde huli, proč s neřekl někomu kdo to trochu zná aby šel s tebou, když jsi to kupoval. Dyt tam od vás určite někdo motorky zná. No, co už ted. Hele, ten tlak 6 je málo a 8 tak hrana a pokud se to zahřeje tak se to roztahne a tlak je pryč, ale zas je divny že to nenastartuje, motorka na tři valce startuje.A zase jestli ten graf je pravdivej.Válce maj nikasil, s tim nic neudelaš a když jo, tak bude levnějši sehnat motor. Zkoušel s to roztlačit? Hele to je těžky takhle po netu,ale všechno to naznačuje tomu, jak tady psal TomasR6. Zavolej tomu od koho s to koupil,co ti k tomu řekne. Já bych mu to hodil na hlavu.
Borcovi zavolám hned jak přijedu z práce,stejně mi ješte dluží druhý klíč k moto,takže mám více důvodů mu zavolat.
Vše mu k tomu řeknu,že to jsou skryté vady,které neudal,to že tam napsal měnší tlak v jednom valci není dost na to abych zbytek neuvedl jako skryté vady.
No už se stalo nevadí,levnější bude koupit motor,nebo myslíte že by byla ještě možnost to nechat svařit TIGem a vybrousit?... že by pak vše fungovalo jak má a motor by netlakoval jak ted?....asi bude lepší vzít 20 tisic a koupit jinej motor co?
1 reakcí na tento příspěvek R6 2002 po zahřátí nestartuje
Capri píše: blbý je že koupě nového motoru (pokud není opravdu nový) není asi zárukou toho že bude v pořádku :( nevim jak je to u ty R6 ale pokud je to typická závada tak bych viděl že sehnání motoru bude značnej problem
právě ted váhám zda koupit rádoby novej motor ale už použitej nebo tu prasklinu nechat zavařit TIGem a vybrousit...pokud tady ta prasklina dělá to že motorka tolik kouří a tlakuje bokem mimo airbox,je možné že po opravě která by mě stála cca 5 tisic by vše bylo v cajku?...pač kupovat motor za 15 tisic se mi nechce
1 reakcí na tento příspěvek R6 2002 po zahřátí nestartuje
jinak proč by motor nerozebral sám doma ? pokud je trochu zručnej a ovládá ruce a mozek a foťák (pro focení postupu rozebírání) tak nevidim duvod proč by to nerozhodil doma na ponku :) předpokládám že tam jedinej zádrhel bude ten že sou tam bud hvězdičky nebo torx šrouby
jinak zas na druhou stranu buď koupí motor za cca 15-20 000 v nejistym stavu s nejistou minulostí a budoucností(možnost popraskání válcú znova)
nebo nechá udělat ten motor co má za 15-20 000kč s tim že ví co tam je a neni pokud to de
podle mě by to mělo jít nechat vyvařit (klidně bych to pak nechal hodit na rentgen možná i před vyvařenim aby se vědělo jestli je to rozpraskaný i jinde) a pak tam nechat hodit nikasil
písty by teoreticky nový dávat nemusel pokud jsou v OK stavu a pokud nebudou dělat brus na větší písty :)
ale tohle je všechno jen teorie no bohužel :(
1 reakcí na tento příspěvek R6 2002 po zahřátí nestartuje
yzf07 píše: Každopadně bych zkusil borca co to od něho maš,ale ja si myslim že to je pase. Ten borec to má ošetřeny tym papirem že to má špatny tlaky a každej kdo se na to podiva tak je mu to jasny že ten motor je KO. A nemužeš to dát jako skrytou vadu,protože borec ti to řekl a má na to papír.Pro přiště si vem někoho sebou, co to zna,ted do toho nasypeš a za to s mohl mět už uplně něco jinyho. Chybama se člověk uči.
Tak tak ...už se stalo .
Jinak myslíš,že bych to opravil tím,že bych koupil novou hlavu válců?.
Chci to opravit a bude to fungovat potom jak má?..že bych ten boční vývod tlakování mohl zase píchnout zpátky do airboxu?
1 reakcí na tento příspěvek R6 2002 po zahřátí nestartuje
yzf07 píše: Ty praskliny nejsou v hlavě,ty jsou ve válcich a ten válec je monoblok,takže se skládá se dvou části a dycky ty dvě části musi byt spolu,zaměnit to nejde.Novej stoji cc 80tis a starej nevim jestli seženeš.Takže bude lepši sehnat motor. Pokud ten motor budeš mět v pořadku tak ten odfuk musiš dat zpatky,takhle venku s tím odfukem nemužeš jezdit,pač s něho odchazi aji olej a muže ti to jít na zadni kolo a dáš si někde na hubu.Rozdělej to,sundej hlavu a hned budeš vědět na čem seš. A nebo to někde zaves, kde ti to rozdělaj a řeknou ti co a jak. nevim jak seš zručnej,rozdělat je to jednoduchy,ale složit to je horši,udělat rozvody,atd.
rozdělat to zlvádnu,to mi nikdy problém nic nedělá,ale složit by bylo horší ,ale jelikož už jsem psal borcovi skrz opravu,tak mi říkal,že to mám rozdělat a dovést,mrkne na to a podle toho mi řekne cenu a míru poškození ...Chci to právě nechat zavařit tím TIGem,vyjde to levněji jak motor,ale uvidíme .
1 reakcí na tento příspěvek R6 2002 po zahřátí nestartuje
1 reakcí na tento příspěvek R6 2002 po zahřátí nestartuje
jinak těsnění pod hlavu 1750kč
těsnění pod olejovou vanu 200kč
a další těsnění co budou potřeba budou tak do 1000kč všechny :) jinak určo pujdou koupit i neorigo těsnění ktery budou za lepší peníze a ve stejný nebo lepší kvalitě takže si myslim že by to nemuselo bejt tak drahý nejhorší budou ty písty no
píst origo stojí 2000 + 1000kč za sadu kruhů na jeden píst no
Capri píše: musí ale nechat asi zavařit i blok jelikož podle mě nebude prdlej jen nikasil samotnej ale zas na druhou stranu bud dá za motor 20 000 a je tam veliká možnost že se stane za chvilku to same a nebo to nechá za 20 000 komplet opravit a bude vědět na čem je
jinak těsnění pod hlavu 1750kč
těsnění pod olejovou vanu 200kč
a další těsnění co budou potřeba budou tak do 1000kč všechny :) jinak určo pujdou koupit i neorigo těsnění ktery budou za lepší peníze a ve stejný nebo lepší kvalitě takže si myslim že by to nemuselo bejt tak drahý nejhorší budou ty písty no
píst origo stojí 2000 + 1000kč za sadu kruhů na jeden píst no
Čoveče,ted mám zase v hlavě myšlenku..co když jou to jen špatně seřízené karbce...moc paliva,by taky zapříčinilo to že by motorka hulila a tím pádem by nemohla být ta hadice píchla do airboxu,pač by se to dusilo...a nižší tlak ve válci,může být přičina špatných písních kroužků... myslíš,že by to mohlo být ono,nebo jen moje další špatná myšlenka?
yzf07 píše: Tak,tak rozebere nechá udělat novej nikasil,protože TEN je prasklej,ale pochybuju že mu to udělaj na stary pisty, no a těsněni a máš to zase 20tis, tak asi tak.
Tak jako tak se na těch 20 tyček dostanu...ale asi bude lepší udělat komplet opravu že?
1 reakcí na tento příspěvek R6 2002 po zahřátí nestartuje
jinak špatně seřízený karbce by asi kouřili ale kdyby to hulilo nejak moc tak by to podle mě ani nechytlo a tohle by podle mě nemělo nic společnýho s odfukem skříně do sání pokud z toho odfuku jde olej a kouř tak to karbecama nebude kruhy by teoreticky mohli bejt v prdeli ale to takhle je to jen čistá teorie ideal je to vidět na vlastní oči a uplnej ideal je vrátit to původnímu majiteli upřímě bych v takovouhle motorku neměl důvěru vem si že někde poletíš a ted se ten motor rozesere uplně kousne se a bůh ví co nevim no jak řikam zkus najít nejaky firmy co se zabejvaj nikasilama pač vim že vyvařujou i zadřený 2T válce a dělaj novy nikasil mam pocit že bratránek nechával vyvařovat válec na suzuki RM125 když mu prdnul kruh a vyjel tam dráhu jak doprdele :)
Capri píše: teoreticky pokud se ta oprava udělá dobře tak ano pač budeš vědět jak na tom ten motor je :) ale pokud koupíš motor s jasnou historií a jasnym stavem (málo pravděpodobny) tak je to bez práce no ale jak řikam R6 sem neměl a asi ani nikdy mít nebudu tak nevim co to obnáší :)
jinak špatně seřízený karbce by asi kouřili ale kdyby to hulilo nejak moc tak by to podle mě ani nechytlo a tohle by podle mě nemělo nic společnýho s odfukem skříně do sání pokud z toho odfuku jde olej a kouř tak to karbecama nebude kruhy by teoreticky mohli bejt v prdeli ale to takhle je to jen čistá teorie ideal je to vidět na vlastní oči a uplnej ideal je vrátit to původnímu majiteli upřímě bych v takovouhle motorku neměl důvěru vem si že někde poletíš a ted se ten motor rozesere uplně kousne se a bůh ví co nevim no jak řikam zkus najít nejaky firmy co se zabejvaj nikasilama pač vim že vyvařujou i zadřený 2T válce a dělaj novy nikasil mam pocit že bratránek nechával vyvařovat válec na suzuki RM125 když mu prdnul kruh a vyjel tam dráhu jak doprdele :)
Tak jsem sehnal borca,co vaří válce a dělá nikasil,,,jen ještě nevím cenu,ale prej podle stavu a závažnosti...co sjem koukal,nikasil není moc drahej,jen se bojím že se to spravý a za měsíc to rupne znova...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) R6 2002 po zahřátí nestartuje
yzf07 píše: Podivej se na ty karbece,ale podle mě,jestli ti ten motor dolu tlakuje,tak je motor KO.Zhod hlavu(nevim jestli to pujde když je motor vrámu) a hned budeš vidět. Pak už jedině jinej motor,protože ty valce se nedaj měnit.Pokud by to dopadlo špatně,tak bych o jednom motoru věděl,nechal by ho za pusu.
Je to motor na R6?
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Ohruhové ježdění portugalsko a jih ... Kawasaki ZX-6R Ninja, Yamaha YZF-R6, Yamaha YZF-R1, ... | Ozzy_ | 7 | 24.10.2024 v 10:36 Ozzy_ |
raceczech Most 5-6června2024 - nevr... Yamaha YZF-R6 | Animals21 | 7 | 20.9.2024 v 08:59 Petrus01 |
Kawasaki Ninja ZX 10R 2016 ukazatel... Kawasaki ZX-6R Ninja, Yamaha YZF-R6, Yamaha YZF-R1, ... | Admire | 1 | 29.8.2024 v 07:51 X-tra-X |
Záhada s baterií Yamaha YZF-R6 | Hašlik | 14 | 19.8.2024 v 18:46 dva_hrnce |
R6 okruhovka Yamaha YZF-R6 | polotovar | 2 | 19.7.2024 v 07:33 polotovar |