2 reakcí na tento příspěvek startování bez regulátoru dobijení
Holmis píše: co tu baterku připojit na nabiječku, pokud s tím nehodláš nikam jet a jen vrčet na místě a zahřejvat, baterka nedostane na prdel a ty budeš moc zahřejvat jak jen chceš
to na tu baterku vydrzi vrcet docela dlouho, na to zahrati vybije treba max 20procent kapacity.. to je v poho to neni zadnej "deep cycle"
1 reakcí na tento příspěvek startování bez regulátoru dobijení
1 reakcí na tento příspěvek startování bez regulátoru dobijení
strakon píše: Co porád s těma regulátorama na těch Mountfieldech máte?
regulátor ani nee, ale statrory jsou bohužel u tohoto typu slabý článek! odešel mi už po druhý, tak jsem se nasral a koupil stator i regulátor od ignitechu!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) startování bez regulátoru dobijení
Holmis píše: co tu baterku připojit na nabiječku, pokud s tím nehodláš nikam jet a jen vrčet na místě a zahřejvat, baterka nedostane na prdel a ty budeš moc zahřejvat jak jen chceš
stačí mi to zahřát (cca 10 minut) pak nalít čistič a dalších 15 minut aby to vrčelo na volnoběh. pak to vše vypustim, rozeberu víko, vyměnim stator, naleju nový olejík, zapojim regulátor a pro klid duše proměřim zda je vše o.k. a doufám že to už bude v poho a vydrží to. to dobijení zkurvený mě vyšlo na neskutečnej balík!
mě se jen nechtělo zapojovat fung novej regulátor na spálenej stator (stejně by to asi nemělo smysl, si myslim) proto jsem se ptal
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) startování bez regulátoru dobijení
mára929r píše: stačí mi to zahřát (cca 10 minut) pak nalít čistič a dalších 15 minut aby to vrčelo na volnoběh. pak to vše vypustim, rozeberu víko, vyměnim stator, naleju nový olejík, zapojim regulátor a pro klid duše proměřim zda je vše o.k. a doufám že to už bude v poho a vydrží to. to dobijení zkurvený mě vyšlo na neskutečnej balík!
mě se jen nechtělo zapojovat fung novej regulátor na spálenej stator (stejně by to asi nemělo smysl, si myslim) proto jsem se ptal
je mi to lito at ti to vyjde
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) startování bez regulátoru dobijení
Bubrak ZX10R píše: je mi to lito at ti to vyjde
no, myslim že to už vyšlo
slabý článek této motorky jsem odstranil
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) startování bez regulátoru dobijení
1 reakcí na tento příspěvek startování bez regulátoru dobijení
Starous68 píše: mára929r> Ignitech jsem měl na VFR 750 několik let bez problémů a stále slouží, teď už jinému majiteli. Dobře jsi udělal.
právě jsem slyšel na firmu ignitech samou chválu a i komunikace s nimi byla super, takže nebylo co řešit, doufám že i já budu spokojenej
babuka píše: S vypáleným statorem jsem jel tak 30 km a kdybych věděl, že je vypálenej a vypnul bych přední světlo, tak bych i dojel domů .
ani si nepřej vědět co vše mě stálo peněz, než jsem přišel na to že to je tim zkurvenym statorem!
a spálil se mi podruhý. poprví po cca 57 tis km a podruhý po dalších 3 tis km, takže bylo na čase to radikálně řešit, abych se vyhnul měnění spáleného statoru potřetí
doufám že tato výměna je poslední
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
CBR 929 RR po demontazi vsech plast... Honda CBR 929RR Fireblade | Kanister111 | 10 | 29.5.2023 v 10:40 Krautkopf |
Plná moc [1, 2] Honda CBR 954RR Fireblade, Honda CBR 929RR Fireblade | karloss200 | 58 | 10.4.2023 v 16:41 Gahan37 |
řidítka Honda CBR 929RR Fireblade | Bogami | 2 | 10.1.2023 v 13:58 Bogami |
Neukazuje otáčkoměr Honda CBR 929RR Fireblade | Bogami | 0 | 21.11.2022 v 21:01 Bogami |
Digitální tachometr Honda CBR 929RR Fireblade | Houmr1 | 0 | 31.8.2022 v 14:56 Houmr1 |