paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Přihlášení veterána
Zdravím, apeluju teď hlavně na veteránisty. Mám doma Jawku po dědovi a už pár let ji pomalinku skládám a opravuju do stavu, v jakém na ní jel naposled děda před třiceti lety než umřel. Nějak mě nic nehnalo, spíš jsem to dělal pomalu, pro radost, s tím, že je stejně bez papírů. Jenomže. Předevčírem se našel původní techničák i s prodejním lístkem a napadlo mě, že bych ji doskládal a přihlásil. Potom bych mohl zapnout kundolap co tam měl děda v základní výbavě a drandit v kožené bundě po okolí. Ale není mi jasných pár věcí. Dá se postavit na původní techničák? Nebo mi vystaví nový a dostanu veteránské značky? Všechny čísla sedí na moto i na techničáku. Údajně byla tehdy odhlášená, ale to už si nikdo přesně nepamatuje. V dědictví zmíněná myslím není, ale bábina by mi pro případné přepsání na mě dala plnou moc. Pokud by to bylo potřeba. Chci se informovat, než podráždím přímo úředního šimla.

Dík za plodné odpovědi Zdenál

Přihlášení veterána

Skvělá odpověď, děkuji! 25.1.2012 v 22:18 | Nahoru | #1
Jestli je TP zrušený, tak to nepřihlásíš - buď je to v něm napsané, nebo má ustřižený roh. Pokud je TP platný, tak bude muset projít dodatečně dědickým řízením, to by neměl být až takový problém pokud je to v rodině. Pak to normálně od toho kdo to zdědil koupíš, přepíšeš na sebe a dostaneš nové bílé značky - to je mnohem lepší, než veteránské papíry.

Přihlášení veterána

25.1.2012 v 23:00 | Nahoru | #2
on prý tehdy došel policajt a že se to musí odhlásit a popřípadě, že by motorku koupil, ale bábi ho poslala do háje, ať si udělají co chcou, že techničák není a z motorky je traktor (mám já to chytrou bábinu) BTW: Jestli byla neodhlášená a třicet let na ni nikdo neplatil pojistku, KČP by si asi pěkně namastili kapsu Ale teď vážně. Dneska mám doma velký techničák bez odhlášky a bez jakéhokoli znehodnocení a s ním motorku. Pozjišťuju to dědictví a pak s tím zaběhnu na dopravní a budu neodbytný a tvrdý. Dík za odpověď

1 reakcí na tento příspěvek Přihlášení veterána

26.1.2012 v 00:28 | Nahoru | #3
Myslim že to vidíš moc růžově. Tak nejdřív si vem ten techničák a plnou moc od tej tvej bábi a zajdi se zeptat na úřad jestli tu vaši mašinu maj ješte vůbec v evidenci, pokud ne tak si ten techničák zarámuj a hoď nad postel a jestli náhodou ještě maj a nebyla celou dobu motorka v depozitu tak do toho moc neštourej, nebo ti pošle ČKP /Česká Kancelář Pojistitelů/ upomínku s patřičným penále za to, že si neplatil povinné ručení a to by se sakra nevyplatilo.

(reakce na) Přihlášení veterána

26.1.2012 v 06:57 | Nahoru | #4
Matýsek-GSX> no pokud je motorka jeste v evidenci psana na cloveka co zemrel tak si myslim ze kancelar pojistitelu muze psat dopisu treba deset

1 reakcí na tento příspěvek Přihlášení veterána

26.1.2012 v 12:33 | Nahoru | #5
KarlosCZ- Ano, máš samozřejmě pravdu. Pokud by byla motorka stále v evidenci a neprošla dědickým řízením po smrti dědy muselo by se znovu otevřít jak už je tu zmíněno a to nevím ani co to obnáší a ani co by to stálo a jestli by se to vůbec vyplatilo. Tak ať ti to dobře dopadne.

(reakce na) Přihlášení veterána

26.1.2012 v 14:02 | Nahoru | #6
Matýsek-GSX> Jenom se to zanese do dědictví jako další položka. Není to tak složité ani drahé - ale je to další byrokratickej vopruz.
Jinak ČKP nemá šanci takovou motorku zjistit. Navíc ty sankce se vybírají až od roku 2009, zpětně ne. To by si ty zloději nahrabali za každou stodolovku hodně prachů.

1 reakcí na tento příspěvek Přihlášení veterána

28.1.2012 v 14:07 | Nahoru | #7
Zdárek vespolek.Vetránský značky jsou naprosto rovnocené normálním.Nemusíš být členem veteránského klubu,ale musíš jít do některého klubu a dohodnout si testace.Nemusíš na STK-ale musíš jít každý rok k těm co ti ji otestovali a prodlouží ti platnost technického průkazu cena cca 300Kč,platíš jednu dvanáctinu povinného ručení(vím,že v případě motocyklu to je skoro jedno,ale pokud máš auto s třílitrem,tak je to o něčem jiném).Osobně si myslím,že znovu obnovení dokladů postrádá smysl,pokud ovšem se nejedná o ten pocit,že máš motorku po dědovi i s tím jeho číslem,to se cení.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přihlášení veterána

28.1.2012 v 15:05 | Nahoru | #8

AJS2 píše: Zdárek vespolek.Vetránský značky jsou naprosto rovnocené normálním.Nemusíš být členem veteránského klubu,ale musíš jít do některého klubu a dohodnout si testace.Nemusíš na STK-ale musíš jít každý rok k těm co ti ji otestovali a prodlouží ti platnost technického průkazu cena cca 300Kč,platíš jednu dvanáctinu povinného ručení(vím,že v případě motocyklu to je skoro jedno,ale pokud máš auto s třílitrem,tak je to o něčem jiném).Osobně si myslím,že znovu obnovení dokladů postrádá smysl,pokud ovšem se nejedná o ten pocit,že máš motorku po dědovi i s tím jeho číslem,to se cení.



Rovnocenné, jo? Takže, motorka s bílýma značkama má větší hodnotu (stačí kouknout do inzerce, kolik stojí něco s/bez TP), na STK jedeš jednou za 2 roky a nikdo tě nebuzeruje za to, že tam máš místo jednoho šroubku s válcovou hlavou třeba imbus, pokud nejsi členem klubu, tak tě to stojí 1000Kč každý rok (STK kolik, asi 300, ne?),... jedinou výhodou je tak to nižší povinné ručení, což jak si sám uvedl, je u motorky zanedbatelné.
Takže pokud ty doklady existujou a nejsou zrušený, je rozhodně jednodušší to postavit na ně.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přihlášení veterána

12.2.2012 v 20:34 | Nahoru | #9
FiffiQ>

Člověče,kde bereš tyhle informace? jakých tisíc korun a za co? veteráni na stk nejezdí to nevíš? a pokud by jsi si chtěl dávat na veterána šrouby s inbusovou hlavou tak tě tedy lituju,vůbec nevíš o čem to je.To jestli chce někdo bílé značky tak ať si připlatí,ale je to jako by ty peníze vyhodil z okna.Časem na to možná přijdeš.

(reakce na) Přihlášení veterána

12.2.2012 v 20:38 | Nahoru | #10
AJS2> Kolik těch strojů na veteránských číslech máš, že je to tak skvělé?

(reakce na) Přihlášení veterána

12.2.2012 v 20:49 | Nahoru | #11

AJS2 píše: FiffiQ>

Člověče,kde bereš tyhle informace? jakých tisíc korun a za co? veteráni na stk nejezdí to nevíš? a pokud by jsi si chtěl dávat na veterána šrouby s inbusovou hlavou tak tě tedy lituju,vůbec nevíš o čem to je.To jestli chce někdo bílé značky tak ať si připlatí,ale je to jako by ty peníze vyhodil z okna.Časem na to možná přijdeš.



Mně přijdou jako vyhozené peníze 4000 za testaci a každý rok další 300 za retestaci. No, ale sám si budu možná muset vybrat za pár týdnů.

Přihlášení veterána

17.2.2012 v 20:23 | Nahoru | #12
Já do toho nechci tady moc kecat.. i když jsem členem veteran klubu. Lepší jsou určitě bílý značky, aspoň si na tom můžeš dělat co chceš, přecijen testace může být někdy opruz, ale je to vždycky o tom na kterýho blbce natrefíš
Ale když už to dávat na veteránský značky, tak je lepší vstoupit do nějakýho vet. klubu, otestovat to za 800, zaplatit 400členský poplatky a máš to za 1200 Ale to zrovna kluby nemají moc rádi jak už jednou tu testaci dostaneš tak máš vyhráno. Retestace už je jen formalita.
když ti nevyjde přihlášení tak zkus sehnat jiný papíry, teda nevím za kolik se zrovna na tohle prodávají. Já když sháňěl na Čz150c tak cena byla 15tis. Což je fakt dost
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Vynechává ve vysokých otáčkách ("dr... Jawa 175/356 krooky 16 25.5.2024 v 11:08 Hovado-z-lesa
Uchycení sedla na Jawa ČZ typ 355 v... Jawa 175/356, Jawa 125/355 JAW4Ř 8 4.4.2024 v 08:49 Dolin
Jawa 175 po nastartování hned chcíp... [1, 2, 3] Jawa 175/356 Raptík 63 24.2.2024 v 23:32 ondra1997
Konec velkých techničáku [1, 2] Jawa 250/559 panelka, Jawa 250/353 Kývačka, Jawa 175... Jirk_K 57 23.2.2024 v 22:37 CBRlitrRR
Jawa ČZ kope zpět Jawa 175/356, Jawa 125/355 JAW4Ř 0 31.1.2024 v 20:58 JAW4Ř


TOPlist