KTM 1290 SuperDuke
Zdroj: MCN (proto ten vodoznak...)
1 reakcí na tento příspěvek 1290 SuperDuke
Sefo píše: Jenomže nezapomínejte, že to bude zase nacpaný veškerou trakcí ABS antiwheelie a tak, takže to tak nebezpečný nebude...i kdyby to mělo 200 koní...
A to je právě kámen úrazu ...jako v autech - všechna elektronika ti je na nic, když už jedeš bokem. Na motorce ti elektronika nezaručí odhad brždění, náklonu a rychlosti do zatáček ...ale všichni jsou v klidu - mám přeci elektroniku
1 reakcí na tento příspěvek 1290 SuperDuke
Jak už se ritis a vis ze jeto v prdeli tak to treba posle SMS havranum
Naposledy editováno 07.02.2012 16:25:29
1 reakcí na tento příspěvek 1290 SuperDuke
2 reakcí na tento příspěvek 1290 SuperDuke
Nezatracoval bych to, ono když tě elektronika podrží na výjezdu ze zatáčky podle mě vůbec není k zahození a je jedno, jak moc je kdo zkušenej, pořád je dobrý mít v zádech další kontrolu.
Pokud je někdo purista, holt si to vypne ... já ten trend beru, proč nemít 180PS v nahatý motorce ?
1 reakcí na tento příspěvek 1290 SuperDuke
Naposledy editováno 07.02.2012 22:36:38
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 1290 SuperDuke
Attim píše: Elektronika sice nezaručí správný odhad brždění nebo náklonu, na druhou stranu věci jako kontrola trakce, ABS a wheelie control jsou podle mě užitečné a budou ještě užitečnější na zběsilostech, jako bude tohle KTM nebo jako už asi je Tuono V4.
Nezatracoval bych to, ono když tě elektronika podrží na výjezdu ze zatáčky podle mě vůbec není k zahození a je jedno, jak moc je kdo zkušenej, pořád je dobrý mít v zádech další kontrolu.
Pokud je někdo purista, holt si to vypne ... já ten trend beru, proč nemít 180PS v nahatý motorce ?
Mě osobně už to přijde trošku moc, jako moct držet v nákolnu plnej kvůli tomu, že mám TC, rozjíždět se s plným, protože mám LC apod...tak tomu neřikám zábava...rychlejc to pojede určitě, ale já si chci dávkovat plyn sám, ne čekat, co mi tam PC pošle...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 1290 SuperDuke
Attim píše: Elektronika sice nezaručí správný odhad brždění nebo náklonu, na druhou stranu věci jako kontrola trakce, ABS a wheelie control jsou podle mě užitečné a budou ještě užitečnější na zběsilostech, jako bude tohle KTM nebo jako už asi je Tuono V4.
Nezatracoval bych to, ono když tě elektronika podrží na výjezdu ze zatáčky podle mě vůbec není k zahození a je jedno, jak moc je kdo zkušenej, pořád je dobrý mít v zádech další kontrolu.
Pokud je někdo purista, holt si to vypne ... já ten trend beru, proč nemít 180PS v nahatý motorce ?
Můj pocit je že časem bude mnohem víc rozbitejch motorek. Ono je hezký mít spoustu takovejch blbuvzdornejch systémů, ale časem se může stát že spousta lidí bude jezdit kvůli tomu mnohem rychlejc než na co má schopnosti a ztratí cit. A třeba podklouznutí předního kola v zatáčce nepomůže nic.
Nemám pocit že by se třeba v moto gp padalo míň od doby co je kontrola trakce, spíš mi přijde že vážnejch úrazů přibývá, ale nijak jsem to nezkoumal, třeba to není pravda.
Sefo píše: Mě osobně už to přijde trošku moc, jako moct držet v nákolnu plnej kvůli tomu, že mám TC, rozjíždět se s plným, protože mám LC apod...tak tomu neřikám zábava...rychlejc to pojede určitě, ale já si chci dávkovat plyn sám, ne čekat, co mi tam PC pošle...
spravne kolego.Pjercak píše: Attim jak moc to je využitelny ten vykon pokut se bavime o okreskach na ktere se tento typ moto hodí????? prijde mi ze to je neska misto naked bike spis drtič zmrzlin na okruhu
To je ale jiná debata a nekonečná skoro by se dalo říct, že na okreskách je cokoli nad 100PS zbytečný a stejně to nevyužiješ. Motorka je zábava a ten výkon k tomu patří - ať už pro jednodušší power wheelie či nějaké malé driftíky. To je zábava, aspoň pro mě :)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 1290 SuperDuke
Sefo píše: Mě osobně už to přijde trošku moc, jako moct držet v nákolnu plnej kvůli tomu, že mám TC, rozjíždět se s plným, protože mám LC apod...tak tomu neřikám zábava...rychlejc to pojede určitě, ale já si chci dávkovat plyn sám, ne čekat, co mi tam PC pošle...
Klidně, vždycky to můžeš vypnout (aspoň doufám, že to tak bude...) a nechat vše jen na svém zápěstí, umu a technice. Já si ale umím představit případy, kdy třeba dojíždím unavený, nebo v dešti, nebo jen prostě mám zrovna v hlavě něco úplně jinýho a potom budu rád, když mě něco podrží až na výjezdu z vinglu zatopím dřív, než by se slušelo. A to se může stát i ve chvíli, kdy jedu koncentrovaný a přeženu to prostě proto, že chci jet ještě rychleji, ale gumy nebo fyzika už je proti. A tím spíš, že je to moje chyba ocením případně tu elektroniku.Stev píše: Můj pocit je že časem bude mnohem víc rozbitejch motorek. Ono je hezký mít spoustu takovejch blbuvzdornejch systémů, ale časem se může stát že spousta lidí bude jezdit kvůli tomu mnohem rychlejc než na co má schopnosti a ztratí cit. A třeba podklouznutí předního kola v zatáčce nepomůže nic.
Nemám pocit že by se třeba v moto gp padalo míň od doby co je kontrola trakce, spíš mi přijde že vážnejch úrazů přibývá, ale nijak jsem to nezkoumal, třeba to není pravda.
Srovnání s motogp je mimo, protože nikdo, nebo 99% lidí nejezdí takovou pilu, jako v motogp. S těmi úrazy nevím, ani já jsem nezkoumal.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 1290 SuperDuke
Attim píše: Klidně, vždycky to můžeš vypnout (aspoň doufám, že to tak bude...) a nechat vše jen na svém zápěstí, umu a technice. Já si ale umím představit případy, kdy třeba dojíždím unavený, nebo v dešti, nebo jen prostě mám zrovna v hlavě něco úplně jinýho a potom budu rád, když mě něco podrží až na výjezdu z vinglu zatopím dřív, než by se slušelo. A to se může stát i ve chvíli, kdy jedu koncentrovaný a přeženu to prostě proto, že chci jet ještě rychleji, ale gumy nebo fyzika už je proti. A tím spíš, že je to moje chyba ocením případně tu elektroniku.
No nevim, tomu moc nerozumím, když jedu domu unavenej, tak si to občas někde zvednu na zadní, čumim po kundách, řídim jednou rukou, ale určitě nezatápim ve vinglu :))) ale je mi jasný, že to někdo chce...když už to musí být, tak jenom tu TC, ale určitě ne ty ostatní píčoviny....
Sefo píše: No nevim, tomu moc nerozumím, když jedu domu unavenej, tak si to občas někde zvednu na zadní, čumim po kundách, řídim jednou rukou, ale určitě nezatápim ve vinglu :))) ale je mi jasný, že to někdo chce...když už to musí být, tak jenom tu TC, ale určitě ne ty ostatní píčoviny....
taky me to napadlo....unavenej, prsi a nalozim tomu na vyjezdu
Sefo píše: No nevim, tomu moc nerozumím, když jedu domu unavenej, tak si to občas někde zvednu na zadní, čumim po kundách, řídim jednou rukou, ale určitě nezatápim ve vinglu :))) ale je mi jasný, že to někdo chce...když už to musí být, tak jenom tu TC, ale určitě ne ty ostatní píčoviny....
Hele jasný - pro tvrďáky neomylný a nechybující bude TC OFF, pro ty ostatní je to věc, kterou ocení, když to poserou1 reakcí na tento příspěvek 1290 SuperDuke
Sami to znáte, koupíte novou motorku a říkáte si, jede to fakt ukrutně, pak si zvyknete a jak jezdíte, postupně se Vám to už tak brutální nezdá, alespoň já to tak měl skoro vždycky. Takže za mě SD 1290 zcela určitě ano.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Spojka - 990 superduke KTM 990 SuperDuke, KTM 990 Adventure R, KTM 990 SM-T... | pagos | 5 | 13.2.2023 v 15:11 Pepa919 |
Imobilizér KTM 990 SuperDuke, KTM 990 Adventure R, KTM 990 SM-T... | Kamosmartin | 9 | 24.5.2022 v 21:43 Julip2 |
Problém s řazením KTM 950 (990) [1, 2] KTM LC8 950 Adventure, KTM 950 SuperEnduro, KTM 950 ... | KubaLC8 | 47 | 1.9.2021 v 09:06 zboto |
Svod výfuku KTM 990 SM R , KTM 990 SuperDuke R | Vesuv | 3 | 28.5.2019 v 10:51 kawar125 |
KTM 990 Adv. cuka KTM 990 SuperDuke, KTM 990 Adventure R, KTM 990 SM-T... | Rambooo | 22 | 20.9.2018 v 19:05 gugo |