Téma: Budou tymy CRT dostavat kolo od tovarnich tymu?
 
25.1.2012 v 17:54
Jak jiste vime tak letos na startovnim rostu budou spolecne s tovarnimy i sataletnimy tymy startovat tymy CRT!
Otazka je na miste budou vubec tyhle tymy konkurenceschopni?
Anketa: Budou dostavat CRT od TOVARNICH tymu kolo na zavod?
ne nebudou
30%
13
ano jedno kolo dostanou
44%
19
nekdy i dve kola na zavod
12%
5
nevim o co se jedna
14%
6

Budou tymy CRT dostavat kolo od tovarnich tymu?

25.1.2012 v 17:55 | Nahoru | #1
Od zacatku jsem si byl jist,ze kolo nedostanou ted kdyz si to vsak spocitam,tak kolo dostavat budou

Budou tymy CRT dostavat kolo od tovarnich tymu?

25.1.2012 v 20:44 | Nahoru | #2
Kolo možná některé dostanou, ale ne kvůli tomu, že by to byli CRT, ale proto, že tam na těch CRT budou někdy sedět nekvalitní jezdci s kvalitními sponzory. Tedy ti, kteří by silně ztráceli i s továrním strojem.
Jinak rozdíly v samostatných jízdách nejsou pro závod moc směrodatné...

Budou tymy CRT dostavat kolo od tovarnich tymu?

26.1.2012 v 09:55 | Nahoru | #3
Hlavně čekám,že to bude mazec při kvalifikacích,až pravidelně třeba "kameňákovi", se motající CRTéčkář, "zmrší" rychlý kolo....

Naposledy editováno 26.01.2012 09:55:54

Budou tymy CRT dostavat kolo od tovarnich tymu?

30.1.2012 v 13:32 | Nahoru | #4
Asi jak kde a jak kdo, že?

Zkusme to aspoň přibližně spočítat. Suchý závod MotoGP trvá něco kolem 43 minut, což je 2580 vteřin. Po odečtení posledního kola (o které jde) zbývá nějakých 2500 vteřin. Nejkratší okruhy GP (Sachsenring a Laguna Seca) se jezdí těsně nad 1:20 min. To znamená, že motocykl CR by nesměl o 3,2 % (neboli něco přes 2,5 vt na kolo) pomalejší než vítěz (čas ztracený v 1.kole kvůli větší tlačenici po startu pro jednoduchost opomíjím). To asi bude dost obtížné, myslím, že to zvládnou nejvýš jede - dva nejlepší.

Naproti tomu u okruhů s časy blízkými 2 minutám je již propočet o dost příznivější, vychází to na 4,8 % (neboli 5,76 vt na kolo) a takový rozdíl na MotoGP mají nejlepší motocykly Moto 2 (třeba případ letošního Brna). Z toho usuzuju, že by na těchto okruzích většina CR-motocyklů kolo dostat neměla. Hodně bude záležet na jezdcích, co na tom budou sedět.

Takže na závěr: Asi jak kde a jak kdo, že?

Budou tymy CRT dostavat kolo od tovarnich tymu?

30.1.2012 v 14:01 | Nahoru | #5
ugt
dobre napsany vsak realita nam to brzy potvrdi a nebo vyvrati

Budou tymy CRT dostavat kolo od tovarnich tymu?

7.2.2012 v 20:47 | Nahoru | #6
Tak prvotní SPZ-CRT dostane kolo 100%, a něco přídavkem Co taky od hrobníka motosportu Gargamela čekat? Pokud se jedná o WSBK Aprilie RSV4 =ART= tam kolo nehrozí, přec MAX jezdí skoro stejně rychle jak satelity motogp.

1 reakcí na tento příspěvek Budou tymy CRT dostavat kolo od tovarnich tymu?

8.2.2012 v 04:40 | Nahoru | #7
Všechno už tu jednou bylo, aneb nic nového pod sluncem: V Agových dobách dostalo "kolo" třeba i celé zbývající startovní pole. A vadí to dnes někomu?

1 reakcí na tento příspěvek Budou tymy CRT dostavat kolo od tovarnich tymu?

8.2.2012 v 07:57 | Nahoru | #8
Taky v tom nevidim problem, to jste si zvykli v dnesnich sterilnich zavodech motogp... Dříve to bylo běžné předjetí o kolo někdy i více. Jo kde jsou ty časy kdy prvnímu spadl řetěz on ho nasadila ještě dojel na bedně....

(reakce na) Budou tymy CRT dostavat kolo od tovarnich tymu?

8.2.2012 v 09:19 | Nahoru | #9

Sukin píše: Taky v tom nevidim problem, to jste si zvykli v dnesnich sterilnich zavodech motogp... Dříve to bylo běžné předjetí o kolo někdy i více. Jo kde jsou ty časy kdy prvnímu spadl řetěz on ho nasadila ještě dojel na bedně....



To se nediv, když se dnes nejezdí ani polovina kol, co dříve! Za těch 15-17 minut toho moc udělat nejde! Navíc je to vyrovnanější a většinou stačí blbě odstartovat a moc se toho dohnat nedá! Z pohledu nás diváků, je to ještě horší, čísla jsou maličká, špatně čitelná a navíc většinou blbě umístěná na straně, takže než se divák rozkouká je po závodech!

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Budou tymy CRT dostavat kolo od tovarnich tymu?

8.2.2012 v 09:21 | Nahoru | #10

mamba54 píše: Všechno už tu jednou bylo, aneb nic nového pod sluncem: V Agových dobách dostalo "kolo" třeba i celé zbývající startovní pole. A vadí to dnes někomu?



Mambo, dnes už je jedno, co bylo loni a předloni! Každého zajímá jen současnost! Ago je navíc už hodně stará historie! Navíc značnou část kariéry jezdil s 90 koňovou 4V pětistovkou, proti 50 koňovým jednoválcům, a podobně ve 350kách měl o třetinu výkonnější 3V motorku než měli ostatní a kolo všem, by asi na jeho motorce dal ostatním jezdcům na jeho motorkách, každý trochu lepší jezdec!

Naposledy editováno 08.02.2012 09:31:48

(reakce na) Budou tymy CRT dostavat kolo od tovarnich tymu?

8.2.2012 v 19:49 | Nahoru | #11

AKRO píše: Mambo, dnes už je jedno, co bylo loni a předloni! Každého zajímá jen současnost! Ago je navíc už hodně stará historie! Navíc značnou část kariéry jezdil s 90 koňovou 4V pětistovkou, proti 50 koňovým jednoválcům, a podobně ve 350kách měl o třetinu výkonnější 3V motorku než měli ostatní a kolo všem, by asi na jeho motorce dal ostatním jezdcům na jeho motorkách, každý trochu lepší jezdec!


Ago jezdil značnou část kariéry na 3V pětistovce, čtyřválec měla MV v době kdy u ní Ago končil a moc se mu sní jezdit nechtělo.4V pětistovku MV Agusta taky měla v době kdy za ně jezdil Surtees a Hailwood ale to tam ještě Ago nebyl.

Budou tymy CRT dostavat kolo od tovarnich tymu?

8.2.2012 v 23:48 | Nahoru | #12
Hoff - On v začátcích kariéry i Ago jezdil na pětistovce 4 válci! Pak to byl tříválec a nakonec zase 4V. Nakonec který rok jezdil 3v a 4v je celkem jedno, podstatné je, že většinu kariéry jezdil na zcela bezkonkurenčních motorkách.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist