globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Gumy-Roadsmart vs Qualifier 2
 
22.7.2009 v 22:23
Na zadku mam asi 1OOOkm roadsmart a vyborne sedi.Ted chci menit predek,mam tam jeste D220 a moc mu neverim..Premyslim,jestli dat na predek taky roadsmart,nebo qualifier 2.Jde mi hlavne o to,aby me podrzela v zatacce..Jezdim normalne,ale obcas se rad svezu a chci mit jistotu.Kolik tak vydrzi qualifier 2?A pujde to dohromady s roadsmartem?
Anketa: Zadek Roadsmart,co na predek?
Roadsmart
64%
7
Qualifier 2
36%
4
Předchozí
1 2
Následující

(reakce na) Gumy-Roadsmart vs Qualifier 2

24.7.2009 v 12:34 | Nahoru | #31

alesmoto>Gregi> Proč D220 nevěříš? I s ní se to dá pustit až na stupačku, jen to nesmí být v první zatáčce..
Hodně moc lidem by stačily gumy o třídu tvrdší a stejně by ji po zahřátí nedostali přes únosnou mez. A někomu nejsou ani slicky nic platný. Před lety jsem v Mostě v zatáčkách pozávodil na vyloženě t



Konecne nekdo rozumnej !

Na turistickejch Bt021 (vlastne totez co roadsmart) jsem byl ve stredu v moste, a drzeli jak zidovska vira. Ze mam volsovy ruce je jina vec ...

Ale na silnici musi mit vsichni bt003 racing street nebo nedej boze rezany slicky ...

Ale kazdyho vec. Jako vim jak strasne zalezi na tom aby "mel clovek dobrej pocit" ackoli to nemusi jinak s nicim souviset. Doted sem vesele jezdil na masine co ji predek skoro netlumi a dokud sem o tom nevedel, byl sem v klidku v presvedceni ze je masenka nejlepsi na svete a jezdil jak drak. Stacilo se dozvedet ze predek vubec netlumi, a mam z toho mizernej pocit a ani se mi nechce jezdit.

Protom masina porad stejna :) jen pocit je jinej...

Zadek:


Predek:


Naposledy editováno 24.07.2009 12:55:43

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Gumy-Roadsmart vs Qualifier 2

24.7.2009 v 13:00 | Nahoru | #32

state>Ozzy_>Tomu fakt nevěřím,když jsem začínal na litru jezdil jsem velmi opatrne a guuma max 8000km a to jsem se pomalu plynu ani nedotkl. A piš si že krouták žere gumu.Na výjezdu ze zatáčky dáš plnej a to bere.



Jasne, ale nekdo proste na vyjezdu ze zatacek neda plnej ... ale pomalu plynule zruchluje, to samy rozjezdy. A kdyz na vyjezdech budes tahat fulgass se sestkou, a drzet ji v deseti tisich kde nejakej kroutak i ma ... taky to sjezdis ryhle. + na rozjezdech budes tu gumu trhat. Naopak se sebevetsim kroutakem a plynulejma rozjezdama ti ta guma proste vydrzi. A nemusi ten clovek jezdit zrovna pomalu ...

FAKT je to o stylu jizdy vic nez o motorce. Jasne ze stejnej clovek to na litru sjezdi rychlejc nez na sestce :) Ale dej mi litra, vem si sestku, a uvidis o kolik dyl me vydrzej gumy

(reakce na) Gumy-Roadsmart vs Qualifier 2

24.7.2009 v 18:04 | Nahoru | #33
Ozzy_> To souhlas ale já nejsem moc rovinkář a na rozjezdech a na rovinách za to tak netahám,prostě je to pro mě věda Jo a šestku ani nemám,není potřeba při takovém kroutaku.

Naposledy editováno 24.07.2009 18:05:47

Gumy-Roadsmart vs Qualifier 2

28.7.2009 v 20:27 | Nahoru | #34
Diky vsem za rady.Zitra nazouvam Roadsmart i na predek.

Gumy-Roadsmart vs Qualifier 2

29.7.2009 v 08:22 | Nahoru | #35
state: bez plynu nemáš krouťák...

3/4 plynu na 6kile dává ve stejných otáčkách víc krouťáku než 1/4 plynu na litru...
A proč řešit výkon vs. krouťák když sou na sobě přímo zavyslý??

Gumy-Roadsmart vs Qualifier 2

11.8.2009 v 20:32 | Nahoru | #36
Ví už někdo jak ty QUALIFIER II vydržej teda ?

Gumy-Roadsmart vs Qualifier 2

13.8.2009 v 11:14 | Nahoru | #37
Honzuna: Kamoš na H9 cca 7 litrů vzadu

1 reakcí na tento příspěvek Gumy-Roadsmart vs Qualifier 2

5.2.2012 v 13:51 | Nahoru | #38
kdo brzdí jenom předkem, a na ruznych povrsich, tak je to hypotetický. Ja jsem zásadně pro měkčí směs vepředu za všech okolností. Nevím ale jak na tom oproti Q je RS předek. Dopředu bych neměl problém dát Q1, jako to mám teď, je fakt, že sada je fajn, ale zadek mizí před očima. Je to o kompromisu a bezpečnosti nic víc, nic míň. Jinak řečeno, nechci mít vepředu cestovněsportovní gumu i když je v sadě měkčí než zadek.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Gumy-Roadsmart vs Qualifier 2

5.2.2012 v 14:10 | Nahoru | #39

fido1 píše: kdo brzdí jenom předkem, a na ruznych povrsich, tak je to hypotetický. Ja jsem zásadně pro měkčí směs vepředu za všech okolností. Nevím ale jak na tom oproti Q je RS předek. Dopředu bych neměl problém dát Q1, jako to mám teď, je fakt, že sada je fajn, ale zadek mizí před očima. Je to o kompromisu a bezpečnosti nic víc, nic míň. Jinak řečeno, nechci mít vepředu cestovněsportovní gumu i když je v sadě měkčí než zadek.



nevadi ti panacku jen holej fakt ze SADA stejne rady je PREDEK VZDY mekci ze ne?
+ jsou na sebe sladene sparovane.
Tedy to tve na predek srani jine mekci smesy je holej nesmysl

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Gumy-Roadsmart vs Qualifier 2

5.2.2012 v 14:19 | Nahoru | #40
z-x-r>
je třeba přečíst celej můj příspěvek panáčku. Jednak jsi napsal to samý co já ( že v sadě je předek měkčí ) a jednak jsem napsal k věci můj subjektivní pocit a to je, že zkrátka mám tak nějak lepší pocit a to jsem měl obutý ledacos. Mě tyhle předky v sadách cestovně-sportovních gum se za různých situací chovaly nejistě, tzn. včetně krizovek. 100 lidí 100 názorů.

Naposledy editováno 05.02.2012 14:26:49

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Gumy-Roadsmart vs Qualifier 2

5.2.2012 v 14:30 | Nahoru | #41
fido1> v tom pridape to mas v poradku sada je jasne nej

(reakce na) Gumy-Roadsmart vs Qualifier 2

5.2.2012 v 14:35 | Nahoru | #42
z-x-r>
jasně...u sportovních gum
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist