1 reakcí na tento příspěvek Zvýšení bezpečnosti provozu na komunikacich
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zvýšení bezpečnosti provozu na komunikacich
2 reakcí na tento příspěvek Zvýšení bezpečnosti provozu na komunikacich
Edit.: češtin..
Naposledy editováno 31.01.2012 16:45:58
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zvýšení bezpečnosti provozu na komunikacich
1 reakcí na tento příspěvek Zvýšení bezpečnosti provozu na komunikacich
1. Nečistoty (štěrk...)
2. Koleje, nerovnosti, výmoly nebo jinak poškozená silnice
3. Absence svodidel v zatáčkách, popřípadě nevhodná svodidla (moc vysoká)
2 reakcí na tento příspěvek Zvýšení bezpečnosti provozu na komunikacich
1 reakcí na tento příspěvek Zvýšení bezpečnosti provozu na komunikacich
Za mě je to špatný stav našich silnic celkově + nedostateční informovanost řidičů aut a z toho pramenící arogance a agresivita vůči nám
MAJKL.2005 píše: ernest> to máým zahrnutý v 2. bodě : chybějící svodidla a konstrukce svodidel - o lanových svodidlech a ostatních typech se v práci budu zabývat podrobněji, ale díky za tip :)
Jéé, sorry, přehlídl jsem to.
1 reakcí na tento příspěvek Zvýšení bezpečnosti provozu na komunikacich
Situaci na českých cestách dosti vystihuje text v čase 3:38.
Jezdím přes 10 let se vším kromě autobusu a mám co vyprávět. Jet "defenzivně" (tzn. počítat s chybami ostatních účastníků provozu a předvídat je) může mnoho zachránit. Spoustu nehod způsobí řidiči osobáků nevědomostí, že náklaďák vážící přes 30t fyzicky nelze ubrzdit na 30ti metrech, stejně jako ubrzdit motorku je mnohdy těžší, než ubrzdit auto, jelikož tam se brzdná dráha může snadno změnit v dráhu "drhnou".
Ohledně povrchu vozovky jsou nebezpečné zvláště "okresky", kde bývá mimo koleje vyjeté od aut vrstva posypu, která klouže jako písek. Praskliny zalité hladkým asfaltem jsou kapitolou samou o sobě, ovšem před léty mě dostala vozovka mezi Hospřízí a Blažejovem, kde silničáři díry místo důkladné opravy jen zasypali asfaltem uplácaným lopatami, takže to bylo i horší jak předtím.
1 reakcí na tento příspěvek Zvýšení bezpečnosti provozu na komunikacich
Totéž platí i o tom deb ilním spárování asfaltovou páskou či co to je - v létě to teče a vzhledem k tomu, že to spárujou podélně, tak taky nic moc - v jednom esíčku jsem takhle málem hodil tlamu, podjelo mi na tom svinstvu, co přesně kopírovalo ideální stopu, přední kolo
Další věc - díry všeho druhu se snad ani řešit nedaj - horší ale je, že některá města šetří na vodorovném dopravním značení a místo barev z protiskluzovou příměsí to stříkaj snad obyčejnym primalexem Například v Lípě je o hubu za deště přejít přechod pěšky, natož pak na motorce
A na co je absolutně zbytečný si stěžovat jsou ostatní účastníci silničního provozu a často i špatná konstrukce zatáček, kdy člověk jede naprosto plynule a najednou to musí zalomit jak blázen, aby se na tý silnici vůbec udržel - silničáři by nejspíš měli absolvovat nějaký fyzikální školení, aby pochopili možné problémy s takovým technickým řešením spojené
Toť snad vše, za překlepy se omlouvám, ale tentokrát neopravuju
ernest píše: Chybí Ti tam další rizikový faktor, který je vhodné neopomenout - svodidla, zejména pak ty lanová. V některých zemích (tuším Franice, Itálie a další) jsou instalovány svodidla přímo pro motorkáře - sahají až k zemi a mají deformační zóny.
Edit.: češtin..
U nás na jednom úseku jsou taky montovaný. dali je tam ke konci loňského roku na zkoušku.,
takových bezsmyslných věcí je ,třeba přechod v zatáčce ,to i náklaďák ustřelí a jak ted na dálnici vyřežou ty spáry a vylejí to asvaltem ,ten pak sedne a vznikne deset centimetru široká kolej a tam když najedeš třeba při zůžení tak to je masakr se odsud dostat