Jaké auto do 150 000,- s možností přestavby na plyn (LPG) byste mi doporučili?
Potřebuje kombík a alespoň nějakou výbavu - okna, zrcátka, počítač, rádio, ABS, aspoň 2x airbag...
Asi ne MPV ty bývají krátký.
Můj tip, co máte tam u Vás na place....
E: Teď koukám, že to má druhej potah přes volant, ne že by mě to v tom super bazaru překvapovalo, ale tak tip model auta zůstává - nezaujatej
Naposledy editováno 01.02.2012 09:45:11
jirivfr píše: rydlas> no jenže je morálně zastaralá a navíc většinou bez výbavy.
Chtěl bych něco novějšího, ale sám nevim co.
Koupil jsem na podzim kombika, rv 2000, 1.3 mpi, servo, okna, zrcátka, abs, hřející sedačky, airbag.. Za 30tis. mám na pár let vystaráno.
Jo, je to zastaralé, hnije to, bezpečnost nic moc, ale zase nulové náklady na údržbu a do práce mě doveze :)
Pokud chceš něco novějšího, tak kup octávu a máš klid..
1 reakcí na tento příspěvek PlechOFFka
Jo jine kafo je kdyz se otevre a da se tam dbilas sani a svody.
Slavku ta 95ka je cela VECTRA C jen jine plechy
z-x-r píše: Panove az na to ze 2.2ka ecotek i dti ma RETEZ a ne remen..Ale to je detajl..Dale ta 2.2ka se potkavala i tak a celkove je to zdechlina. + zere.
A nekdo mluvil v souvislosti t 2.2 o remenu?? Od 2006 se meni hydraulicky napinak za novy typ, ktery nema problem.
Moje spotrba s 2.2 byla 8.5L pul napul dalnice/1.trida. Imho to jede dobre, pokud mas ovsem zkusenosti s ojetinou, kdovi co tomu bylo. Ja mel novou.
2 reakcí na tento příspěvek PlechOFFka
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) PlechOFFka
zas se daj tyhle "neoblibeny" znacky koupit za par penez
dawe: 2 znami meli vectra C, caravan, tusim ten mensi diesel.. oba na ni celkem nadavali.. ted maj oba insignie... co konkretne meli za problemy uz si nepamatuju.. jednomu teda na dovoleny v chorvatsku komplet umrela elektronika, prej neslo abs, posilovac.. nic ale prej to jelo.. to nechapu.. ze snad to daval za vinu bource? no zahada:)
Naposledy editováno 01.02.2012 13:38:16
jen jsem to tak konstatoval, že toho opla bych nezahrnul do výběru, ale rozhodně vypadá fajnově za ty prachy jen, že tam někde ve skrytu je ta averze
assassin> to je právě ta výhoda když něco takovýho kupuješ, neplatíš za to renomé a přitom to může sloužit výborně
1 reakcí na tento příspěvek PlechOFFka
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) PlechOFFka
Džanek píše: AllRoad 2.5 TDI? a nebo 2.7 BT,ale tam praskaji turba ...
2,7 je drahym servisem proslavena.. a allroad celkove asi taky.. treba ty mechy vzduchovyho podvozku stoji majlant.. ale je mozny ze uz v okruhu nakejch nadsencu se to da servisovat nejak slusne... ale to je pak u kazdyho auta.. kdyz znas spravny lidi tak se da uservisovat i ferrari:)
jo a ta 2,5tdi sestivalec.. to me osobne prijde taky jako dost pruserovej motor, strasne slozity, strasne moc veci co se muze podelat a pritom zas nic tak zvlastniho nenabizi.. zere to, moc to nejede, nakej tichej vyrovnanej chod taky nehrozi...
allroad bejva levne k mani ne kvuli neoblibenosti ale kvuli potencialnim problemum prevysujicim castkou porizovaci cenu vozu.. i nekolikanasobne:) stejnej pripad jako passaty W8 ... phaeton W12 ... vsechno auta za milion+ , dneska za 150max :)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) PlechOFFka
Hygienik píše: a za tahle prachy co by byly k dispozici bych volil 1,6 MPi octávku combi tour,
Vidím to podobně. Sice trochu dražší, ale poměrně robustní auto. Jen bych do toho plyn fakt necpal.
Džanek píše: AllRoad 2.5 TDI? a nebo 2.7 BT,ale tam praskaji turba ...
Totální blbost. Tyhle auta jedině nový a po skončení záruky prodat nějakému nebožákovi.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) PlechOFFka
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) PlechOFFka
Vidím to podobně. Sice trochu dražší, ale poměrně robustní auto. Jen bych do toho plyn fakt necpal.
proč bys do toho nedával LPG? mě se to zdá jako ideální auto na přesuny z práce do práce, není to na závody, ale službu to vykoná dobře ne?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) PlechOFFka
Hygienik píše: proč bys do toho nedával LPG? mě se to zdá jako ideální auto na přesuny z práce do práce, není to na závody, ale službu to vykoná dobře ne?
Tak já vidím hlavně ty motory co ten plyn poškodil. A není jich zrovna málo. Takže já bych do svého auta LPG nedal nikdy. Maximálně originální tovární zástavbu.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) PlechOFFka
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) PlechOFFka
Naposledy editováno 01.02.2012 15:01:43
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) PlechOFFka
SLyšel sem že NA LPG nejsou vhodné Fordy, ale nevim proč...
jirivfr píše: Poggy> Jaké auta LPG poškozuje? Jakým způsobem? Co tomu motoru hrozí a proč?
Lyšel sem že NA LPG nejsou vhodné Fordy, ale nevim proč...
Obecně ničí hlavně ventily a sedla. Rozežírá těsnění a často poškozuje lambda sondy. Třeba přípklad. Renault Laguna 98 1,6. Montáž LPG, ujeto 30 tkm a motor nelze nastartovat. Kompresní tlaky okolo 8 bar. Repase hlavy a po půl roce opět podobný problém, jen malinko vyšší komprese. Konstrukčne nevhodný motor je třeba Felicia 1,3/Fabia 1,4 MPi. Plyn zničí komplet hlavu včetně těsnění pod hlavou. Vím asi o šesti-sedmi motorech + kolega opravoval dřív kogenerační jednotky s Favoriťáckým motorem a po generálce motor vydržel dva měsíce. Další byl nějaký Focus 1,6 a taky komprese pod limitem. To je asi tak souhrn za posledního půl roku.
Z aut co dobře znám bych ti doporučil Octavii I/II 1,6 MPi silnou, ale bez plynu. Jednoduchý a spolehlivý motor. Dvojka má jako bonus výrazně bytelnější podvozek. Hlavně přední nápravu. A je vzadu podstatně prostornější. Sice je to auto trochu více účelové, ale nemá s tímhle motorem zásadní slabiny.
Naposledy editováno 01.02.2012 18:21:00
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) PlechOFFka
jirivfr píše: Poggy> Jaké auta LPG poškozuje? Jakým způsobem? Co tomu motoru hrozí a proč?
SLyšel sem že NA LPG nejsou vhodné Fordy, ale nevim proč...
Neni mi tak uplne jasne, jak se u techto motoru postupuje, kdyz zmerim ventilove vule a zjistim, ze jsou male...
Dle informace dealera Fordu se vůle nevymezuje, protože to není potřeba. Pokud by to ale bylo přece jenom potřeba, tak je nutné objednat kompletní hrníčková zdvihátka"
Trochu úsměvné mi příjde, že někteří japonci byli kritizování, že na konci 90. let nepoužívali hydroštely ale ještě primitivní podložky. Bohužel jsem zjistil, že i novější toyoty vymezují vůli celými hrníčky, takže už jsem tady avensis ani nedoporučoval. Je otázkou, jak je to u té hondy, to jsem si nezjišťoval.
Ono je to otázkou, jak moc se to bude zaklepávat, jak velké je tu to riziko a i když to závisí na materiálu hlavy, tak je to podle mě i o tom, kdo to montuje a jak to nastaví. Pak je tu samozřejmě možnost přimazávání sedel pomocí Flash Lube. Ale to bych se radil radši s někým fundovaným, mimochodem v tom minulém tématu byly i odkazy... Teď to téma nemůžu najít.
Jinak, z hlavy co mi utkvělo, tak tovární zástavby nabízelo Volvo a Subaru.
E: Jsem to ale slepej vůl Vlákno je tady.
Naposledy editováno 01.02.2012 18:35:36
1 reakcí na tento příspěvek PlechOFFka
JInak mezi 100 - 150 tis je výběr velikej.
1 reakcí na tento příspěvek PlechOFFka
Mít 150 tyček tak jdu do Bawora - E46 třeba 320i v plynu a na nějaké kecy, že se auto na plyn víc sere bych z vysoka hodil bobek...