Dakar - Od roku 2011 je změna pravidel, jsou povoleny pouze do 450 ccm (a 3 náhradní motory) přinesla očekávané renesanci válce.
Na fotografii je studie z KTM oddělení vývoje, který je jasně viditelný, kde cesta pokračuje: lehké, ale odolné 450-vybavení v rally s dvojitým čepu řízení. To vše ve velmi nekompromisní směs, která se vyvíjí absolutně účelnost a jejich optické podněty. Pozoruhodné je stabilní rameno, (téměř) neexistující zadní rám, obrovský vzduchový filtr a "hodně" cool. Všechno ostatní se skrývá v dutinách pod sedadlem a čalounění, je pravděpodobně nádrž. Mohlo by to vypadat jako KTM závodník roku 2013. 2012, jeden je spokojen s více konvenční přední vidlice.
Pozornost by měla být také zahájena pět Husqvarna 449. na TE Také s touto značkou / model: GAS GAS (ES 450), Yamaha (WRF / YZF 450), Honda (CFR
Je to z google překladače , nechtělo se mi to přepisovat.
![](http://img.motofotky.cz/upload/images/forum/2012/04/58774_3814853100068023750941113615089062928812992066384125n.jpg)
Naposledy editováno 26.01.2012 20:01:40
1 reakcí na tento příspěvek Co říkáte na tohle?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Co říkáte na tohle?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Co říkáte na tohle?
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/smile.png)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/smile.png)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Co říkáte na tohle?
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/hmm.png)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/wink.png)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/tummenupp.gif)
Kazy píše: Uvalak> Vždyť jsem přeci jasně napsal, že je to "Fake". Psal jsem jen obecně o té konstrukci. Jak to funguje.
Je mi jasné, že tohle je blbost. Ale to je přeci zřejmé.
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/smile.png)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/smile.png)