Jinak nejsem tady pořád, tak moje reakce může někdy být trochu zpožděná
Jako demo použiju moji aktuální letošní "stavbu", best bike R1 2007
[URL=
===============================================================================================
Pro zpřehlednění vlákna zkusím zachytit důležitý stránky a shrnout to do jakéhosi obsahu..
OBSAH:
1. stránka (témata)
Představení mých biků, kryt řetěz.kolečka, "potítko" na nádržce brzd.kapaliny, brždění z.brzdou, ...
2.-3. stránka (témata)
GSXR1000 K1-K3, R1, barevný design a polepy, přepákování prodej a vychytávky, zkrácení plynu, úpravy DUC1098, hustokrutý photos ze závodů, řidítka, převody, laditelné moduly (vstřik.), ...
4.-5. stránka (témata)
Moje crashe, origo.zbořku nebo vylítanou okruhovku, odpověď Honzissovi na 7 otázek, ...
6. stránka (témata)
Cena okruhovky, GSXR750, fce Quickshifteru, mýty o ZX10 , pneumatiky, licence, náklady na sezónu, ...
7.-8. stránka (témata)
Náklady na sezónu, holka na ZX10, údržba podvozku, CBR600, názory na 2V, ...
9. stránka (témata)
Střelci Volná nad 600, povolené úpravy MČR, R1 - PVM + ARROW + Ohlins, Sportovní průkaz, ...
10. stránka (témata)
Pneu, powercommander, spojka R1, řetěz 520, ...
11. stránka (témata)
Řetěz 520 a dynamické účinky soustavy, hubnutí pilota/zvyšování výkonu motoru, reklama na motorkách, chlastačky, ...
12. stránka (témata)
Powercommander III USB do 6tis.Kč (petr.r1), Dynojet kit pro karbce, kde koupit řetězovku, zase chlast-photos :) ...
13.-14. stránka (témata)
Kocovina, GSXR750 K1, Pwrcommander a Ignition modul, ladění Suzuki elektroniky, titanový výfuk/nerez, tuning tělesné hmotnosti, nastavení vidlí, ...
15.-16. stránka (témata)
Větší chladič, výběr Perňa-lyží, závodní díly na moto, brzd.destičky, kam s motorkou na ladění, fota "slavných", ...
17.-19. stránka (témata)
Brzdové hadice, destičky, úpravy kapot - "čočky", cena startovného MČR, nabídka Perňa's R1 05 od p.Kozelky + diskuze (prodáno!!!), ...
20. stránka (témata)
Repase podvozku, ski-photos, levné ježdění na okruhu, výběr sportovních pneu, ...
21.-22. stránka (témata)
Brzdová kapalina, opět pneu (tlak, 2směs/klasika), jízda na okruhu a sledování budíků, Hungáč foto, ...
23.-25. stránka (témata)
Dawe02 jobs, licence info, motoškoly, rozety a kolečka, MiP motivation, sportovní průkaz, převody, ...
26. stránka (témata)
Slovakiaring, leštiči a jejich "absťák", Perňa v dívčí škole autoritou , ...
27.-28. stránka (témata)
Rijeka, 190/50 vs 190/55, umístění IR přijímače pro laptimer, 16,5" ráfky a pravidla MČR, prodej Perňovy R1 07, luxusní R1 2009, ...
29.-30. stránka (témata)
Slovenská licence, prodej mojí "legendární" kombinézy, NEW Look oblečku Road Racing Liberec 2009, ...
31. stránka (témata)
Troška ze zimních radovánek a přípravy, Grafy výkonu mé "bejvalky" - nynější majitel Pepazdepa-84, ...
32. stránka (témata)
Brždění a rychlost na cílovce v Mostě, můj crash v "bulváru" r.2000, ...
===============================================================================================
My new bike - pro sezónu 2009. Je to model 2008, takže nebude žádnej rozdíl..
[URL= možná s těmito věcičkami ...néé, pojedu "sérii"
[URL=
Naposledy editováno 19.11.2009 11:29:42
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
Doufy píše: Tak tohle vim nahodou naprosto presne, jak tahle legenda vznikla . Realita je takova, ze to bylo v Brne, byla to Agusta Pepy Silera, byly na tom slusny gumy (uz nevim presne jaky) a bylo to za 2:07 mereno stopkama. A sedel na ni Abaja . A rikal mi to Pepa .
..to znám..jsem zajel na mojí Kawe 600 z roku 04,skoro v serii...v Mostě 1.45 min...se na mě v depu chodili borci,co si mysleli,jakou jedou kládu s časem 1.49 min., dívat co jsem zač!
...taky jsem jim neříkal,že to řídil Filla!
Doufy píše: Tak tohle vim nahodou naprosto presne, jak tahle legenda vznikla . Realita je takova, ze to bylo v Brne, byla to Agusta Pepy Silera, byly na tom slusny gumy (uz nevim presne jaky) a bylo to za 2:07 mereno stopkama. A sedel na ni Abaja . A rikal mi to Pepa .
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
2LEKO píše: ..to znám..jsem zajel na mojí Kawe 600 z roku 04,skoro v serii...v Mostě 1.45 min...se na mě v depu chodili borci,co si mysleli,jakou jedou kládu s časem 1.49 min., dívat co jsem zač!
...taky jsem jim neříkal,že to řídil Filla!
jenze ty ses tady hnedka prasknul.. moc dobre si to pamatuju..
1 reakcí na tento příspěvek Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
PepaRMZ450 píše: Měl bych dotaz na odborníky. Koupil jsem R1 05 a mám na ní rychlořazení DynoJet s klasickým přepákováním Motoholders. Chci řazení dát pryč, stejně tak i přepáčko a pořidit reversní PP. Co vše je potřeba předělat po odstranění rychlořazení. Musí se někdo něco měnit, přeprogramovat, nebo já nevím co, nebo to stačí pouze vymontovat. Nevím, a proto se raději zeptám, než bych něco zkurvil. Díky za rady.
staci jen vymontovat (teda pokud tam chces nechat commandera tak nechat commandera a vypojit jen sensor)
Naposledy editováno 24.01.2012 08:17:06
Perňa_81 píše: Jak se z ní dá vydolovat krapet výkonu navíc?
SKM -> Pisty, vacky, hlava, vyfuk udajne 195PS, 120Nm (clanek v poslednim Fastbike)Poli> Rotor a kuzel klikovky jsou dva uplne jine svety - co se volnosti naklonu tyce. Jinak pravda - RN01 je dnes spis pro nadsence, vetsina lidi jde cestou nejmensiho odporu, tj koupi novejsiho stroje.
Dawe02 píše: Sundanim rotoru to rozhodne rozvazis.
Treba to, ze by u RN01 melo sundani rotoru nejaky negativni vliv na zivotnost nebo chovani motoru.Netvrdim, ze by tak melo byt u vsech motoru, co jsem kdysi zaslechl tak treba ZX6-ky reagovaly tehdy na tuto upravu praskanim (?) klikovky.
1 reakcí na tento příspěvek Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
Nevim presne v jakych rovinach Yamaha kliku vyvazuje ci zda ma predvyvazene i subkomponenty. Ale z podstaty veci odebranim casti hmoty vzdy rozhodis dynamicke vyvazeni(i kdyz je jasne ze tam momenty vyssich radu porad jsou) a pokud to je shodou okolnosti ta cast kde lezi vyvazovaci rovina, tak i to rozhodis i staticky. V obou pripadech to bude mit dopad jak na dynamicke zatizeni lozisek tak na vysokocyklovou unavu klikovky samotne.
Rozhodne bych to u sve moto bez prevazeni nedelal.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
Pozde. Uz se osvedcilo. : o )
Teorie samozrejme spravne. Expirie ovsem take neni k zahozeni. A jelikoz je tato uprava na zavody nezbytna a tudiz v minulosti mnohokrat provedena, lze zkusenosti s ni povazovat za vcelku pouzitelne probadane. Ja sam mam bez rotoru najeto nejakych 6000 okruhovych kilometru bez nejakych vaznejsich potizi. A pokud si mam vybrat potreti spadnout na stadionu kvuli krytu alternatoru, nebo po 100 tisicich kilometrech zjistit trochu vice opotrebeny motor, pak volim jednoznacne prvni variantu.
Zvysenim predstihu, zvysenim omezovace otacek nebo uzsim tesnenim pod hlavou motoru urcite take neulevis, pokud se ale pohybujes v ramci osvedcenych hodnot, neni duvod k panice.
: o )
Naposledy editováno 24.01.2012 19:35:08
1 reakcí na tento příspěvek Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
afro-r1: prosim tě ty máš to slabší těsnění pod hlavou? stačí jen odebrat ten jeden plech ztěch 3 původních a nebo je nějaké spec těsnění? a jak stavíš předstih? je tam snímač otáček a to je vše, jsdině že by se dalo hnout tim plechem jak ho snímá ten snímač otáček kliky.... jo jinak taky mám strach že ji postavim přez to víko a lehnu kuli tomu.. ale vypadá to že do měsíce bych měl mít novější model R1 ... jinak ještě ktomu staršímu modelu.. jaké máš otáčky aby se udržela v chodu když máš odebranou tu setrvačnou hmotu v podobě toho rotoru dobíjení... díky
poli46 píše: Dawe02: R1 nemá ani žádnej klínek ani značku na tom kuželu vúči rotoru.. takže ho tam múžeš dát jakkoli ...
To ale neznamena ze jeho absence tu kliku dynamicky nerozvazi.
Nemel jsi mit nahodou uz novy stroj?
Odebrat plech - ano, ale...! Odebira se ten prostredni. Problem je v tom, ze zrovna v tom prostrednim je skrceni prutoku oleje do hlavy. Takze pokud nedas do kanalu nejake skrceni (treba upravenou trysku), tak budes mit v hlave oleje moc a dole o to min.
Druhe reseni je kitove tesneni, ktere ma dva plechy a skrceni uz ve spodnim.
Treti varianta, asi nejefektivnejsi, jsou kovane pisty na zvyseni komprese. (JE, Wiseco...)Ale i tady je potreba davat pozor na nektere veci.
Predstih se da naladit treba u Sparker Racing na Notebooku.
Volnobehu se odebrani rotoru vubec nedotklo, nechal jsem ho na 1500.
Jinak 0,5 kila setrvacne hmoty odebraly take hlinikove spojkove lamely, takze ted se to preklapi jako kolo.
afro-r1: tak to díky za info... zase jsem bohatší o pád cenných dat
1 reakcí na tento příspěvek Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
Ale co jsem se díval tak tlumič řízení nad 10tisíc To za to nedám, to prostě nemám, Trible Performance - assassin to neumí udělat s verzí se spínačkou, tak bych byl rád, kdybyste mi poradili nějaký tlumič který je max do 7t pokud vůbec existuje, klidně i jetý, páč 15tisíc za ohlins dávat nebudu
Díkes
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Okruhová sezóna 2024 :-) [1 ... 1194, 1195] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Triumph Daytona 67... | Ozzy_ | 35849 | Včera v 22:28 oxygen |
Big Bang Devil Eyes Yamaha YZF-R1 | StillFlyingMust | 6 | 30.5.2024 v 15:21 StillFlyingMust |
Yamaha R1 2005 cvakání Yamaha YZF-R1 | Blacky94 | 7 | 13.5.2024 v 10:40 Krautkopf |
EWC 2024, 2023, 2022 24h Le Mans, ... [1 ... 19, 20] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Honda CBR 1000RR F... | Ariete | 599 | 24.4.2024 v 23:12 Ariete |
Ventilové vůle Yamaha R1 2005 Yamaha YZF-R1 | Richard65 | 3 | 13.4.2024 v 20:57 Richard65 |