globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: řazení
20.1.2012 v 13:54
Tuono 1000 R, poraďte prosím Míláci a Tuňáci, proč při zastavení u svého Tuona nevyndám jedničku? a když jo tak skočí do dvojky a naopoak. Trefit neutrál...problém.Vypnu motor a jde to. Mám nový olej ten co tam patří a stejně to nejde. Nebo mám ještě vyměnit kapalinu ve spojce? Jen jsem jí odvzdušil a bylo to stejné. Dík za jakoukoliv radu. Luboš



řazení

20.1.2012 v 14:05 | Nahoru | #1
protože aprilka má převodovku napikaču chce to vyřazovat ještě za pohybu. příjde mi, že když se motorka zahřeje, tak je to lepší. na sůze jsem byl zvyklý, že to tam padalo samo, stačil pouze vánek z motýlých křídel

řazení

20.1.2012 v 14:06 | Nahoru | #2
zkus si malinko vrknout plynem pri tom davani neutralu

řazení

20.1.2012 v 14:07 | Nahoru | #3
jak psal Kubát...na aprilce jedině za jízdy, pak už tam neutrál nedáš :)

1 reakcí na tento příspěvek řazení

20.1.2012 v 14:09 | Nahoru | #4
Chtěl jsem bejt chytrej, ale všechno tady již bylo napsáno

řazení

20.1.2012 v 14:14 | Nahoru | #5
chce to cvik

(reakce na) řazení

20.1.2012 v 14:17 | Nahoru | #6

Horten píše: Chtěl jsem bejt chytrej, ale všechno tady již bylo napsáno


řazení

20.1.2012 v 14:35 | Nahoru | #7
musíš to tam naládovat před zastavením :D

1 reakcí na tento příspěvek řazení

20.1.2012 v 14:44 | Nahoru | #8
Desmodici píše:proč při zastavení u svého Tuona nevyndám jedničku?

Ty jo, a to jsem si chtěl kdysi pořídit Tuono.
No uvidím co se tady o něm ještě dozvím..

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) řazení

20.1.2012 v 14:53 | Nahoru | #9

SOUSEDRH9 píše: Desmodici píše:proč při zastavení u svého Tuona nevyndám jedničku?

Ty jo, a to jsem si chtěl kdysi pořídit Tuono.
No uvidím co se tady o něm ještě dozvím..



Na to nevyzraješ. U Hondy sice vyřadíš, ale zase je to teplý

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) řazení

20.1.2012 v 14:57 | Nahoru | #10

Horten píše: Na to nevyzraješ. U Hondy sice vyřadíš, ale zase je to teplý



1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) řazení

20.1.2012 v 15:54 | Nahoru | #11
Kubát> protože aprilka má převodovku napikaču chce to vyřazovat ještě za pohybu. příjde mi, že když se motorka zahřeje, tak je to lepší. na sůze jsem byl zvyklý, že to tam padalo samo, stačil pouze vánek z motýlých křídel

No Kubát:Musíš si koupit ty rejžákový motýlý křídla od Sůzy co jsi napsal, aby Ti to lépe řadilo a pro Hortena to platí taky.

Mne jenom zajímá, kde soudruzi v Itálii udělali chybu, ale to vy dva mi asi nebudete schopni odpovědět, jak tak čtu Vaše připomínky.

Čekám odpovědi typu: byla to vada určité serie a později byla odstraněna, nebo je to konstrukční chyba výrobce atd, ale to vy dva určitě nedáte.

1 reakcí na tento příspěvek řazení

20.1.2012 v 16:29 | Nahoru | #12
je to uplne normalni jev... musis se snim naucit zit... viz jak psali ostatni

(reakce na) řazení

20.1.2012 v 16:34 | Nahoru | #13
dakarista> Dík za normál odpověď
Přeju Ti hodně km s Tuonem a snad se mi naskytne někdy se na něm svézt.

1 reakcí na tento příspěvek řazení

20.1.2012 v 16:35 | Nahoru | #14
Kup si Buell tam se řadí kladivem

řazení

20.1.2012 v 16:45 | Nahoru | #15
Honda to není no . Jinak nesouhlasim,že neutrál lze dát pouze za jízdy. Chce to cvik a s více najetýma km to bude lepší .

(reakce na) řazení

20.1.2012 v 16:51 | Nahoru | #16
SOUSEDRH9> co na tom chceš vysvětlit? píše tu asi 6 dalších lidí, že jim to dělá to samé, tak se zkus zamyslet, co za tím asi bude.
samozřejmě, že je to asi špatná konstrukce převodovky. ikdyž špatná asi nee, protože jinak řadí docela dobře. jen ten neutrál prostě nejde za jízdy najít. a o tom psali snad ve všech testech od roku 1999 kdy rvs motor testovali. chce to zvyknout si a ani ti to nepříjde. já s tím ze začátku taky bojoval.
a opravdu převodovky na suzukách byly snad ty nej co jsem kdy zažil

(reakce na) řazení

20.1.2012 v 17:04 | Nahoru | #17

Pjercak píše: Kup si Buell tam se řadí kladivem



Ty jo mně bulík řadil krásně. To spíš Guzzi, to je panečku agro přístup

řazení

20.1.2012 v 17:52 | Nahoru | #18
Horten oproti gixeru to je vice charakterní

řazení

20.1.2012 v 19:19 | Nahoru | #19
Tak u mně to dělalo úplně stejně,když jsem jí koupil a byl jsem z toho nešťastný.Co si budeme povídat,spojka taky nejde úplně zmáčknout a stát někde na křižovatce,nebo na semaforu-když je jen jednosměrný provoz-to je opruz.Když byl čas,tak jsem to chcípnul,hodil neutrál a nastartoval.Nicméně jsme dali nový olej a řádně,ale opravdu dlouho a řádně odvzdušnili a světe div se---už to je naprosto v pořádku a neutrál tam dám pokaždé. Mám teda Falco,najeto asi 25000km.

řazení

20.1.2012 v 20:10 | Nahoru | #20
Já teda nevím ale neutrál na Tuonu je snad o zvyku, né že by tam nešel

řazení

20.1.2012 v 23:21 | Nahoru | #21
Je to u tohoto stroje normální. Ale je možné, že Falca jsou na tom o něco lépe, protože kolega s Falcem s tím problém nemá, já s Tuonem jo.
Mě se to třeba po zahřátí spíše zhoršuje (za studena to jde lépe).
Popojíždění v kolonách je díky tomu hotové peklo.
Vyřazovat ještě v pohybu, pokud už stojíš a máš před sebout alespoň pár centimetrů, tak mě pomáhá to trochu pustit do záběru (kousek poposunout) a přitom vyřadit.

řazení

21.1.2012 v 09:48 | Nahoru | #22
Tak zatím co jsem se tady dočetl tak mě těší, že alespoň nemám nic s převodovkou. Ale o cviku to nebude, je mě pětačtyřicet a na motorkách jezdím od osmnácti...takže takovej drn abych neuměl vyřadit, to skutečně nejsem. Nicméně vyměním kapalinu, pořádně a dám si záležet odvzdušním spojku a se zbytkem se pak už bohužel smířím a popojížděčkám v koloně se vyhnu. Na řazení při jízdě si stěžovat nemůžu, to je všě super. Takže dík za rady, pomohli jste a to jem potřeboval. Ať se daří a zima a jde do vole prdele, lyže nemám, bruslit neumím a sáňky jsem přerazil o strom ve dvánácti....stejně to byl hovno fofr, na Tuňasu to budou "LASAGNE" jak od Panzani.....čus a pevnou stopu pašáci. Desmo

1 reakcí na tento příspěvek řazení

22.1.2012 v 16:30 | Nahoru | #23
U většiny motorek co jsem měl, když tam šel blbě neutrál, když motorka stála, buďto byla spojka v háji a nebo byla špatně seřízená.

(reakce na) řazení

22.1.2012 v 17:33 | Nahoru | #24

PatMatbanda píše: U většiny motorek co jsem měl, když tam šel blbě neutrál, když motorka stála, buďto byla spojka v háji a nebo byla špatně seřízená.



je videt, ze jsi jeste nemel Aprilii ... Tam je to normalni

řazení

22.1.2012 v 23:02 | Nahoru | #25
moje byvala jawa 350 to delala taky jestli ti to pomuze

řazení

23.1.2012 v 11:27 | Nahoru | #26
rekl bych ze je to o zvyku na tu prevodovku... zezacatku jse s tim taky trochu bojoval, ale ted bezproblemu zaradim N...

jinak-popojizdeni v kolone? neni moto na to abych se protahl az ke svetlum a zastavil az na care?

řazení

28.9.2016 v 23:36 | Nahoru | #27
Mám Tuono 2003 a nejlépe se řadí neutrál z dvojky- stačí jen brnknout o řadičku, pokud to tam kopeš, jako při řazení, tak to bude vždycky z dvojky na jedničku

řazení

16.11.2016 v 18:40 | Nahoru | #28
1. čistý nový olej-žádná černá sr.č.. (to je vizitka toho že tam dal někdo kapalinu co tam nepatří a žere gufera).
2. můžeš si koupit tuning spojkové prasátko pak jde spojka o 30% lehčeji....Občas spojka teče u toho prasete u motoru a zavzdušňuje se....
3. mít správně napnutý řetěz na svou váhu či jízdu ve dvou
4.řadit neutral vždy z dvojky , vrknutí plynem a dojezd
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Úprava svodů - Aprilia Tuono 1000 '04 Aprilia Tuono 1000R JeyJey80 4 20.1.2023 v 19:20 JeyJey80
Nejde vykalibrovat Gi-Pro Aprilia Tuono 1000R honzaVTR 9 21.6.2022 v 10:11 Danis
Tuono dusí se Aprilia Tuono 1000R Paul-ch 5 23.4.2022 v 22:49 Paul-ch
Tuono 2009 nedobíjí Aprilia Tuono 1000R, Aprilia RSV 1000 R, Aprilia Tuo... Michal.R6 19 27.3.2022 v 00:38 nazram
Proč je nikdo nechce Aprilia Tuono 1000R Modra_Vafle 13 3.3.2022 v 18:19 pies


TOPlist