A dotaz na vás: Taky jste někdy přešli ze silnější motorky na slabší ale pořád zábavnou? Z jaké na jakou jste přešli? At se trochu pobavíme, když už je ten sníh venku.
Uzavřeno 18.01.2012 v 14:15 uživatelem adosmoto
Naposledy editováno 14.01.2012 10:43:22
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přechod z R1 na SV 650, Nečekal jsem to.
GRASSEL píše: adosmoto> tyvole nebyl by fakt lepší aspoň ten litr?! http://www.motoinzerce.cz/motorky/suzuki/576964-sv-1000-n.html
Tak jestli chceš ty stejný prachy vyhodit za 650, tak bych se bejt tebou dojel na tohle aspoň podívat, vypadá dobře, jen ta cena mi přijde nějak málo, aby to nemělo nějakej háček.
Pak jsem zkusil (z podobnych duvodu) Varadero.
Chytlo me to jako prase, ze srdecnich duvodu jsem ho po roce vymenil za R1200GS.
S GSem startuju patou sezonu, mam najeto 80.000km, z toho 73.000 svych.
Co dodat
Az ke konci lonsky sezony jsem k nemu prikoupil RSV, ale stejne jezdim mnohem vic na GS.
Naposledy editováno 17.01.2012 16:21:03
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přechod z R1 na SV 650, Nečekal jsem to.
GRASSEL píše: Tyvole vidíš, máš pravdu spletl jsem si to s tou šířkou beru zpět
nicméně na Dubý mi vadí ta profláknutost to nedělá dobrotu
Jinak zrovna jsem vyhrabal video toho pomalýho mrdala noufíra z Dubý
chudák je zase druhej.... a ta chyba v 5:37
Jede jak kokot, zbytečně riskuje, pak se tady divíte že tam bejvá olej, písek a pod. tím samozřejmě nechci říct že to schvaluju, ale ty lidi musej bejt už fakt nasraný.
Majklos píše: Tak jestli chceš ty stejný prachy vyhodit za 650, tak bych se bejt tebou dojel na tohle aspoň podívat, vypadá dobře, jen ta cena mi přijde nějak málo, aby to nemělo nějakej háček.
No, podle mě měly SV1000 od rv.2005 černý rám a ráfky...
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přechod z R1 na SV 650, Nečekal jsem to.
tyvole, kámoše takhle pojezdil týpek na BMW GS1200 a třeba tady pillerpips na foru na tom dává taky náklony jak magor když někdo umí tak prostě umí, nicméně já bych si to nedal páč bych těm gumám nevěřil
Ale jedno vím jistě, radši bych se zabil než bejt pojezděnej endurem
No právě, já už jsem s pár lidma jel a lidi jedou na to na co nemaj a tyhle profláklý silnice + tyhle lidi to je průser.... o poliších nemluvě.
Naposledy editováno 17.01.2012 17:32:10
Majklos píše: Jede jak kokot, zbytečně riskuje, pak se tady divíte že tam bejvá olej, písek a pod. tím samozřejmě nechci říct že to schvaluju, ale ty lidi musej bejt už fakt nasraný.
Hele pokud by jim projel někdo takhle desetkrát za den je to ok ale když jim tam lítá denně 300 motorek tak se taky nedivím, proto o tom mluvím.
To riskování nechám bez komentáře
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přechod z R1 na SV 650, Nečekal jsem to.
GRASSEL píše: meerecheck> Musím jí ještě někdy vidět hele připrav na to kámoše fakt jsem rád že je v dobrých rukou.
tyvole, kámoše takhle pojezdil týpek na BMW GS1200 a třeba tady pillerpips na foru na tom dává taky náklony jak magor když někdo umí tak prostě umí, nicméně já bych si to nedal páč bych těm gumám nevěřil
Ale jedno vím jistě, radši bych se zabil než bejt pojezděnej endurem
To mu snad vadit nebude
Ja jel s mladou, takze o zabijeni nemohla byt rec Pekne to byly zacatky, chtel bych to videt ted
meerecheck píše: To mu snad vadit nebude
Ja jel s mladou, takze o zabijeni nemohla byt rec Pekne to byly zacatky, chtel bych to videt ted
Hele mně taky zdrbal kdysi týpek na Hornetu šestce dneska bych si s ním vytřel prdel jinak čéče já se svojí mladou (váží 55kg) zdrbal týpků už to si měl vidět vždycky ty xichty když je předjížděl někdo z baťohem
Naposledy editováno 17.01.2012 19:15:33
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přechod z R1 na SV 650, Nečekal jsem to.
RosSV píše: Na SV 650 S K9 (dvě svíčky na válec) se dá jet když nepospícháš do 130 km s lehkým zápěstím za 3,2 l/100km - na to si ale většina lidí moto nekupuje
Jo, tomu rozumím- Sv je hezká motka a i když jsem na mí nejel, tak každý ji vícenéně chválí . Ten muj příspěvek byl o tom že někdo koupí R 1 a pak s ní jezdí na cca1400 otáček kvůli spotřebě a ještě napíše v registraci že cuká v nízkých otáčkách.Prostě mi to připadá dívný. Měl jsem i dvouhrny /bmw r 75, haryka/ takže to určitě nebylo nic proti Sv. každý jeydí na něčem co mu vyhovuje. Ata spotřeba je dost dobrá, mě překopaná dvacka do práce žere tak 14 l. No jo no - něco za něco.1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přechod z R1 na SV 650, Nečekal jsem to.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přechod z R1 na SV 650, Nečekal jsem to.
GRASSEL píše: adosmoto> Hele já jsem na tom SV 1000 jel v polokapotě a i když podvozek je takovej tourist tak fakt je to nebe a dudy, to je můj názor... aby zas někdo neřek bůhví co.
Motorem to jede pěkně, respektive dááááleko líp než ta 650 hele někde se svez a uvidíš a tahle je myslím hodně dobrá nabídka. Kdyžtak jsem každej den na vysočině pracovně a když budeš hodnej, můžu na ní zaject mrknout
Jinak mně osobně se víc líbí ten model s polokapotkou, třeba tahle http://www.tipmoto.com/motorky/suzuki/197247-sv-1000-s.html
MMno. Tak takhle. Zvuk to má výbornej (s laďákem pochopitelně mnohem lepší, než bez),ale zase takovej rozdíl mezi SV650 a SV1000 není. Já jsem byl na 650 rychlejší (bavíme se o zatáčkovitým profilu okresní silnice), než s tím litrem. Zvuk to mělo s Bossem ale fantastickej. Řekl bych, že ten zvuk je nejpodstatnější rozdíl.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přechod z R1 na SV 650, Nečekal jsem to.
RosSV píše: Na SV 650 S K9 (dvě svíčky na válec) se dá jet když nepospícháš do 130 km s lehkým zápěstím za 3,2 l/100km - na to si ale většina lidí moto nekupuje
Kapota vs. naháč dělá cca litr ve spotřebě rozdíl, takže je to sice pro mne překvapivá hodnota,ale věřím.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přechod z R1 na SV 650, Nečekal jsem to.
GRASSEL píše: Marex> Hele nesouhlasím, ten zátah toho litra je prostě podstatně jinde sice je 650 "točivější" že úplně nezdechne ale ten litr je prostě jinde....
To nepopírám. Přečti si ještě jednou o čem jsem psal.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přechod z R1 na SV 650, Nečekal jsem to.
GRASSEL píše: Tyvole vidíš, máš pravdu spletl jsem si to s tou šířkou beru zpět
nicméně na Dubý mi vadí ta profláknutost to nedělá dobrotu
Jinak zrovna jsem vyhrabal video toho pomalýho mrdala noufíra z Dubý
chudák je zase druhej.... a ta chyba v 5:37
Yo aha, tak už vím, k čemu je třeba mít mašinu s 200HP.... Takovýho jednou potkáš v protisměru a je vymydlený.
dejf. píše: banzai> 14? takze vicemene pak celej den hakujes aby bylo na cestu domu
No skoro, kvůli tomu jsem koupil starýho litra co jezdí za 6-7. Ahlavně mě neba tankovat po 30-40 km- nádrž je na 5 l. Ale prča s tím je.1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přechod z R1 na SV 650, Nečekal jsem to.
GRASSEL píše: meerecheck>Ale jedno vím jistě, radši bych se zabil než bejt pojezděnej endurem
máš bouchačku, budeš ju potřebovat
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přechod z R1 na SV 650, Nečekal jsem to.
Marex píše: To nepopírám. Přečti si ještě jednou o čem jsem psal.
Já to chápu jak si to myslel, reagoval jsem na "zas takovej rozdíl mezi nima není" ale on je na zatáčkový trase věřím že si mohl bejt rychlejší, nicméně nebyla určitě tvoje a to je logický že budeš pomalejší
ale pokud si mluvil čistě o sv650 a ne tvým raptoru tak asi ani ta šestka nebyla tvoje.... No to je jedno, na zatáčkách věřím že ano ale rozdíl je mezi nima fakt hodně znatelnej
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přechod z R1 na SV 650, Nečekal jsem to.
Marex píše: Yo aha, tak už vím, k čemu je třeba mít mašinu s 200HP.... Takovýho jednou potkáš v protisměru a je vymydlený.
Takovýho v protisměru většinou nepotkáš tam potkáš kluka kterej umí hovno a jede nad svoje možnosti. No a s noufírem jsem jel, vím jak jezdí a ačkoliv jezdí rychle tak jezdí dobře, i když styl takovej cukavej ale o toho bych se v protisměru nebál.
V protisměru jezdili lidi který zdaleka nejsou tak rychlý ale snažej se bejt a věř mi že bych ti mohl napsat i minimálně 10 jejich nicků.
Naposledy editováno 17.01.2012 22:29:44
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přechod z R1 na SV 650, Nečekal jsem to.
Dolík.... píše: máš bouchačku, budeš ju potřebovat
Já?! To si nemyslím Lépe řečeno jsem si jistej
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přechod z R1 na SV 650, Nečekal jsem to.
GRASSEL píše: Já?! To si nemyslím Lépe řečeno jsem si jistej
Na te trase, kde jsme jeli, bych si tak jistej nebyl
Šestistovka na naše silnice bohatě stačí,občas jezdím na šestce Banditu,většinou do města,ale občas ho vemu provětrat kolem komína,s dobrýma pneu je i 12 let starý bike hodně dobrý,když má schopného jezdce.
Litrový supersport 170 PS a více má plné využití pouze na závodním okruhu,nebo Červenohorském sedlu.
meerecheck píše: Na te trase, kde jsme jeli, bych si tak jistej nebyl
já si ale jistej jsem, dyť říkám radši mrtvej než druhej a kort s endurem
Ale vím že některý pacoši na tom jedou hovězinu na to co to má za gumy atd.
Hele jednou jsem takhle s kámošem co jezdí příroďáky jel na trase kterou jsem jel poprvý a ačkoliv jsem ho nebyl schopnej předject (neznal jsem to tam) tak jsem se ho držel kolo na kolo takže ona i neznámá trasa se dá ject v palici hned na poprvý ale musíš mít před sebou vodiče kterej to zná a tahá
No a musím říct že to bylo dobrý, úplný TT
GRASSEL píše: Já to chápu jak si to myslel, reagoval jsem na "zas takovej rozdíl mezi nima není" ale on je na zatáčkový trase věřím že si mohl bejt rychlejší, nicméně nebyla určitě tvoje a to je logický že budeš pomalejší
ale pokud si mluvil čistě o sv650 a ne tvým raptoru tak asi ani ta šestka nebyla tvoje.... No to je jedno, na zatáčkách věřím že ano ale rozdíl je mezi nima fakt hodně znatelnej
Moje fakt nebyla ani jedna. bylo to v době, kdy jsem měl ER-5.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přechod z R1 na SV 650, Nečekal jsem to.
GRASSEL píše: Takovýho v protisměru většinou nepotkáš tam potkáš kluka kterej umí hovno a jede nad svoje možnosti. No a s noufírem jsem jel, vím jak jezdí a ačkoliv jezdí rychle tak jezdí dobře, i když styl takovej cukavej ale o toho bych se v protisměru nebál.
V protisměru jezdili lidi který zdaleka nejsou tak rychlý ale snažej se bejt a věř mi že bych ti mohl napsat i minimálně 10 jejich nicků.
Hele. To je otázka času. Kdo tohle dělá za provozu, je pablb.
banzai píše: Jo, tomu rozumím- Sv je hezká motka a i když jsem na mí nejel, tak každý ji vícenéně chválí . Ten muj příspěvek byl o tom že někdo koupí R 1 a pak s ní jezdí na cca1400 otáček kvůli spotřebě a ještě napíše v registraci že cuká v nízkých otáčkách.Prostě mi to připadá dívný. Měl jsem i dvouhrny /bmw r 75, haryka/ takže to určitě nebylo nic proti Sv. každý jeydí na něčem co mu vyhovuje. Ata spotřeba je dost dobrá, mě překopaná dvacka do práce žere tak 14 l. No jo no - něco za něco.
Beztak si to vše vykládáš jak se ti líbí.Té spotřeby jsem dosáhl jen jednou a to na cestě do Alp,kdy nás jelo víc a prostě se jelo max do 140,ale spíš 100Km/h.Do profilu jsem napsal,že to pocukává a doslova " pocukávání v nízkých otáčkách a rychlosti.Motorka je stavěná na střelbu a né cajdačky po městě"No,ale ty si to zase upatlej dle své libosti.Nakonec z huby se práší tobě a vymýšlíš si a mluvíš půl pravdy,jak se to hodí tobě.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přechod z R1 na SV 650, Nečekal jsem to.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Okruhová sezóna 2024 :-) [1 ... 1201, 1202] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Triumph Daytona 67... | Ozzy_ | 36042 | Dnes v 16:02 Chuďas899 |
EWC 2024, 2023, 2022 24h Le Mans, ... [1 ... 21, 22] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Honda CBR 1000RR F... | Ariete | 634 | Včera v 08:56 Krautkopf |
SV 650 K1 otáčkoměr ukazuje pouze 5... Suzuki SV 650 | Fantik23 | 6 | 20.6.2024 v 06:37 Roman987 |
Yamaha R1 teče voda z chladiče Yamaha YZF-R1 | Blacky94 | 1 | 8.6.2024 v 19:47 Blacky94 |
změna zadního kola ze 160 na 180 Suzuki SV 650 | Mikeš87 | 17 | 5.6.2024 v 20:23 pepe100 |